Partyflock

Forumonderwerp · 816853
1807x bekeken
Waarschuw beheerder
er was eens een polterbear en die probeer ik al jaren te vangen in een speciale fles maar hij is nu in nl dus misschien dat iemand deze beer // poltergeist heeft gezien

er volgt nu een plaatje van hoe hij er de laatste x dat ik um zag eruitzag
[img width=640 height=480 cacheid=00138b10001e0bfc205758c71a0101b21a]http://www.polyu.edu.hk/~or/Polar%20bear%20with%20fun.JPG[/img]

please help
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helaas kan ik het plaatje niet zien, nu kan ik je ook niet helpen! :D
Waarschuw beheerder
ow stel je een poolbeer voor die een rode bal in de lucht houd

Waarschuw beheerder
Ik zie hem!!!!! joehoe!!!

Waarschuw beheerder
ik zie hem en ik zit in rotterdam! dus pak snel je fles en haast je naar blijdorp!!!

Waarschuw beheerder
Valt dit in de categorie onzin of humor?
Waarschuw beheerder
ben al in blijdorp maar ken um hier nie vinden want das een echte beer en geen poltergeestbeer

Waarschuw beheerder
o verkeerd gekeken dan!
maar hij schijnt zich te verstoppen bij de slangen!!
Waarschuw beheerder
dan w8 ik wel tot ie daar weggaat want ik ga nie bij de slangen in de kooi

Waarschuw beheerder
Hij is nu bij de stokstaartjes gesignaleerd, maar pas op hij heeft een nieuwe truc geleerd! Hij kan van gedaante verwisselen!! Dus kijk uit dat je niet een stokstaartje vangt in je fles
Waarschuw beheerder
da,mn bedankt man
maar jij kan helpen want ik kan um alleen op bepaalde tijden op bepaalde plaatsen vangen dus als jij um nou om 1600 naar de hoofdingang lokt dan ken ik um miss vangen

Waarschuw beheerder
Ok is goed, ik ga me nu gelijk verkleden als ijsbeer, misschien kan ik hem versieren en overhalen om met mij mee te gaan naar huis om 16.00!
Waarschuw beheerder
miss dat ie ut doet maar kijk uit want de laatste die dat deed is verdwenen in ut polterdriehoek

Waarschuw beheerder
O jee!! Shit man das wel eng! Maar ik heb mijn technieken! Ik hou contact via de ultra supersonische radioapparatuur ok?! Ik heb hem nu in mijn zicht en ik ga beginnen met aanpappen!
Waarschuw beheerder
oke
maar ik hoor alleen maar ruis

k*t er is iets mis wat ik hoor je niet beldertje

Waarschuw beheerder
so dat was op het nippertje!! Ik zat bijna in die driehoek! Maar hij houdt nu echt van me en hij vind me een sterke ijsbeer, hij wil met me trouwen maar ik krijg hem maar niet zover dat hij gelijk al om 16.00 wil trouwen bij de hoofdingang! I'm working on it!!

Waarschuw beheerder
het gaat me lukken hoor! 16.00 hoofdingang!
Waarschuw beheerder
maar mij gaat ut nie lukken ben me fles kwijt

Waarschuw beheerder
hrm..'poltergeist' betekent zoveel als 'klopgeest'. :nocheer:

dit is overduidelijk een beer met telekinetische gaven. :/
Waarschuw beheerder
ja en heel errug gevaarlijk:(

Waarschuw beheerder
Ik heb een nieuwe fles gehaald en daar zit hij nu in! wil je hem hebben? Dan moet je hem kopen want ik ben wel heel erg aan hem gehecht geraakt, maar ik wil hem ook wel ruilen tegen een echte telekinetische olifant in een luciferdoosje! aan jou de keus!
Waarschuw beheerder
hahahahaha ken niet ik zag um net lopen in de kuip dus je heb de verkeerde zijn broer

Waarschuw beheerder
he shit! daar gaat mijn kans op een echte telekinetische olifant in een luciferdoosje! Ik was er zo dichtbij! Ik ga hem nu proberen te lokken met zijn broer! Misschien vraag ik wel losgeld!!

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 miljoen gevraagd aan hem in ruil voor zijn geliefde broer en hij wil me ontmoeten! Dan ga ik hem vangen en hem ruilen met jou voor die telekinetischeolifant in een luciferdoosje!!
Waarschuw beheerder
niet doen ut is een truck om jou te laten verdwijnen in ut grote verdwijndriehoek

Waarschuw beheerder
Misschien wel, maar ik moet het risico nemen! Ik zeg over en uit voor vandaag. Het word al donkerder buiten en mijn party instinct zegt me dat ik moet gaan feesten! Tot morgen!!! Dan ga ik verder met de zoekactie
Waarschuw beheerder
oke ik stap zo in de bus naar nl

want ben nu nog in engeland

ben morgen ochtend om 0500 in breda pffffffffff

Waarschuw beheerder
He goede reis!!! Pas onderweg wel op voor die mysterieuze driehoek!!!
Waarschuw beheerder
uhuh heb me toverhoed bij me

en me reis zal wel goed gaan is een busreis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben in nl jippie
Waarschuw beheerder
Heb je het magische drankje al genomen. LSD whoopie
Waarschuw beheerder
nope jij wel

Waarschuw beheerder
zo veilig aangekomen zie ik! gelukkig maar! hebbie die beer al weer gesignaleerd??? ikke niet ik ben hem kwijt geraakt!
Waarschuw beheerder
ik heb um ook nog nie gezien maar ik ga zo ff kijken in de stad

Waarschuw beheerder
Ik was vanmiddag op school en ik d8 echt dat ik hem daar zag lopen!! Maar hij bleek het uiteindelijk niet te zijn, ik hoorde van de geheime opsporingsdienst dat hij waarschijnlijk is uitgeweken naar omgeving groningen!
Waarschuw beheerder
grrrrrrrr

dat beest laat me weer heel nl doorreizen grrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Ja he echt erg! Zo blijven we aan de gang, we hebben echt meer mensen nodig! Als we nou zijn foto laten zien op vermist... dan kan iedereen meezoeken en dan loven we een beloning uit!
Waarschuw beheerder
hahaha een beloning ik ben gek ik krijg er nie eens voor betaald

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag hm toen straks in oosterhout8)
Waarschuw beheerder
hahaha ik ben in waalwijk

hahahahaha

Waarschuw beheerder
Iemand hem al gezien vandaag? Ikke nie
Waarschuw beheerder
ik heb um net gezien

Waarschuw beheerder
waar???
Waarschuw beheerder
in de sloot aan de overkant van de weg

Waarschuw beheerder
kicke! heb je hem gevangen???
Waarschuw beheerder
nee hij loste op in ut water en toen heeft een maatje van mij um gezien in belgie in de schelde
Waarschuw beheerder
omdat deze beer steeds van gedaante veranderd of zich zelf kan laten oplossen in water,zoals die lieve biek hier boven al vermeld heeft is t lastig deze te traceren,hier twee voorbeelden om te zien hoe clever deze beer is:
[img width=500 height=345 cacheid=000a6f78001e2e62a064c1a21a0103e29c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=T37CQNYD[/img]
incognito als luchtballon
[img width=500 height=396 cacheid=000a6f7a001e2e64129fcef51a0103e29c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=S3FQF86T[/img]
incognito als bronzen beeld

zo op t eerste gezicht niks opvallends,maar bewezen is dat hij zich juist in alle gedaantes kan creeeren..
maar toen had ik de juiste apparatuur nog niet gevonden, na herhaardelijke pogingen ben ik er toch in geslaagd om via een polterbear-change-identity-searcher-aka-catcher te kunnen zien in wat voor pak hij zich steeds maar weer hijst,zijn reden daarvoor is niet echt bekend maar onze hooggeleerde professors van de universiteit te artis hebben hun ideeen in de ideeenbus gestopt en daar is uit als beste uit de test gekomen: om zichzelf niet te laten vangen door jagers die het uitsluitend gemunt hebben op zijn geboorte pels....het kunnen verscheidene redenen treffen maar de relevanste was toch wel hetgeen wat hier voor genoemd is..mede door hulp van een aantal instanties zoals the world society of the protection of anger polterbears (ookwel de wspaP genoemd), zijn wij door toestemming van groenvrede(ook buiten nederland beter bekend als greenpeace)en later ook onze grootstye hulp geweest.....een zoekactie gestart om deze beer te vinden met natuurlijk de hulp van de polterbear-change-identity-searcher-aka-catcher niet te vergeten, want door ons zelf aan een kerncentrale vast te ketenen wachtend totdat hij ons komt verlossen, komen we er niet....want het enigste pakje wat deze beer niet aantrekt is die van superman, althans niet als dit charmante catsuit voor mannen inclusief s-logo op de borst, niet in robijntje is gewassen...de hooggeleerde professors van de universiteit te artis hebben de koppen weer eens bij elkaar gestoken en zijn tot de conclusie gekomen dat zoiets als black magic van robijntje (speciaal voor de donkere was) in de ogen van de polterbear als vernedering word gezien, niet racistisch gezien maar puur omdat hij als miniatuurpolterbear word weergegeven als een witte ijsbeer en niet met een zwartgewassen vacht(hij ziet zoiets ookwel als een soort braincracking van zijn jeugdsentiment), want iedereen kent het lieve witte robijntje als wit!!!geld is de duivel,deze tijd van t jaar waar tegenwoordig elk beest eurotekens in zn ogen krijgt,en elke kans wil nemen om maar weer in de populariteit willen te komen(loekie de leeuw, wie kent m niet?? en natuurlijk die verdomde robijn die alles doet voor geld)and last but not least: de jagers die nog steeds op zoek zijn naar de witte pels van de polterbear....idioten zijn het!!!er is nooit gevraagd om een gefileerde versie,maar levend bewijs!!!om niet af te wijken van mijn speurtocht, wil ik bij deze melden dat de indentiteit van de polterbear op dit moment niet meer relevant is, ons en al helemaal het doel van mijzelve is bereikt, want namens het wspaP en groenvrede willen wij dit zeggen:
[img width=430 height=422 cacheid=000a6f7d001e2e68fca854f51a0103e29c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YSNCXOOD[/img]

LADY'S AND GENTLEMEN.... WE'VE GOT IM!!!!!!!!

ik sta mijn polterbear-change-identity-searcher-aka-catcher bij deze af aan degene die interesse heeft,want deze polterbear kennende weet ik dat hij wel weer een gedaanteverwisselingsontsnaptechniek weet uit te voeren.... de tijd zal t leren, mijn missie is geslaagd, en hoort of ziet u ooit de polterbear nog ergens, ookal is t in uw zieke geest, breng hier verder uw verslag uit zodat ons lieve biekje de radeloosheid niet na bij hoeft te zijn, voor info over mijn hulpmachine zoekt u op bearshare.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Br!dg3t* op donderdag 13 oktober 2005 om 06:26:
k sta mijn polterbear-change-identity-searcher-aka-catcher bij deze af aan degene die interesse heeft,want deze polterbear kennende weet ik dat hij wel weer een gedaanteverwisselingsontsnaptechniek weet uit te voeren

Dat apparaat wil ik wel van je hebben, stel je inderdaad maar eens voor dat hij gewoon weer ontsnapt! Bovendein kan ik hier misschien wel mijn telekinetische olifant in een luciferdoosje mee vangen! Ik ben blij en trots dat jullie eindelijk de polterbear hebben gevangen, want ons lukte het echt niet! Dankzij jullie creatieve brein kwam alles weer goed!! Maar we moeten blijven oppassen want dat beest is zo sluw als een vos (in berengedaante). Nou sluit hem maar goed op en als je dat apparaat kwijtg wilt moet je bij mij zijn natuurlijk he!
Waarschuw beheerder
hij i-s- -al ontsn-apt -want ik- heb- u-m net in ijselmonde gezien
Waarschuw beheerder
ja sorry was errug geschrokken vandaar me rare typen