1943x bekeken
maar dat andere kreng en die olifant zijn al verdwenen 
ik zei wel 2000 uur maar dat was ff om te kijken of mijn theorie klopt
want polterbear staat nu op de verkeerde plek om ze te waarschuwen maar ze zijn er al nie meer al verdwenen in ut bermudavierkant in limburg
en polterbear staat nu ook op ut punt........
ik zei wel 2000 uur maar dat was ff om te kijken of mijn theorie klopt
want polterbear staat nu op de verkeerde plek om ze te waarschuwen maar ze zijn er al nie meer al verdwenen in ut bermudavierkant in limburg
en polterbear staat nu ook op ut punt........
Hoe ist met je gebroken benen??? Ik heb de zus van polterbear en die olifant in mijn achtertuin in kooien ondertussen, ik vraag mensen entreegeld om ernaar te komen kijken. Polterbear heeft me nog niet lastig gevallen, ik weet ondertussen waar hij woont en de AIVD houd hem in de gaten! Zodra ik toe kan slaan, doe ik dat maar voorlopig houden we het op observeren!
maakt niet uit of je het per pb doet... ik heb gemerkt dat hij mijn pb'tjes toch al constant onderschept! Als we nou eens dat telekinetische varken kruisen met een super elektronische magnetische mier.... dan krijg je uiteraard een super sterke telekinetische varmier met elektronische en magnetische krachten..... ik heb uitgerekend dat je met zo'n beestje genoeg krachten hebt om polterbear naar de varmier toe te trekken met de sterke magneten en hem daarna keihard weer af te stoten met de elektrische straling.... als het goed is kunnen we hem afstoten tot aan pluto en ik vraag me af of hij dan terug kan komen... je weet wel... met de kracht van de ozonlaag enzo... maar ja er zit natuurlijk wel een gat in de ozonlaag dusse..... als hij dat weet te vinden! Dan zijn we nog niet jarig... dan is hij pas echt kwaad.... heb jij een idee om het gat in de ozonlaag te dichten?? En we moeten nog wel aan zo'n mier komen en natuurlijk hebben we de middelen nodig om die beestjes te kunnen kruisen... ik heb namelijk wel eens gehoord dat die twee soorten niet vanzelf op elkaar springen!