Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
4-0
die van mij niet 2-4
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:26:Teveel botox in je voorhoofd
Dus tog.....
Zonder het 1 kan je het ander nooit zeggen.....
Blijkbaar wel he!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:49:Is internet, ken ik niet echt serieus zijn, niet op partyflock iig!
ouwe happert is het
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:50:Dat is het punt wat die ADHD niet helemaal snapt volgens mij
ouwe happert is het
Heerlijk!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:53:Ja, dit bedoel ik dus
Nou wilt tie niet meer spelen, kut heb me eigen ruiten eruit gegooid!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:54:Uit medelijden zeg je net, is toch een teken dat jij denkt dat wij ons serieus druk maken over jou
hahahah de gedachte alleen al laat me gewoon van me stoel vallen hahahahahha
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:54:Nou wilt tie niet meer spelen, kut heb me eigen ruiten eruit gegooid!
Ja, jammer... hij doet nu alleen maar zo
Komt mooi uit, ik gaat toch zo naar de kroeg
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:56:Komt mooi uit, ik gaat toch zo naar de kroeg
Ben al een maand gestopt.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:03:Hoop dat FEYENOORD wint! Zou in ieder geval een heel leuk verjaardagscadeautje zijn!
Voor mij ook
we gaan gewoon weer winnen 

![Remy[020]](/images/user/163397_468067.jpg)