Wat een irritant pokkejoch... Hij slaat z'n pa bijna in elkaar op het eind... Dat moet je toch rechttrekken op zo;n moment..
Toch respect voor die ouders want ik had denk ik wel ff uitgehaald
ik gebruik dit woord niet vaak maar wát een kankerkind zeg..
je ziet nu alleen hoe dit kind doet je weet niet waarom dat kind zo geworden is, dat is niet voor niks dat geloof ik niet
nah
daar vraag je ook om met zulke ouders
sjeezus, geef mij dat kind n week, istie totaal veranderd
die pa sloeg dat kind! duh hij geeft t voorbeeld dus....
belachelijk dat je zoiets zegt over n kind!!!
schaam je heel heel heel erg diep!
ik kende een meisje van 7 dat pas is overleden aan kanker
ze heeft er godverdomme sinds d'r 2e levensjaar tegen gevochten! 3 keer kwam de kanker terug!!!
ze is nu zo'n anderhalf jaar een engeltje
en jij durft een kind ermee uit te schelden
in en in triest...
Dat weet ik niet ... Het is duidelijk dat ie ADHD heeft en het zou mij niet verbazen als ie ook een afwijking in z'n hersenen waar die agressie uit voorkomt ... Denk dat je de oplossing eerder in de chemie (medicijnen) dan de opvoeding moet zoeken in dit extreme geval ...
maargoed, zal m'n post for your peace of mind aanpassen
denk niet dat die pa begonnen is met slaan hoor.. kinderen zoals dat hebben gewoon een hersenafwijking zodat ze zo druk en aggressief worden..
hun rechter frontale hersengebied is vaak kleiner waardoor ze geen 'rem' op hun gedrag hebben.. zie je ook bij kids met ADHD..
thanxs doet me goed
zulke kinderen horen ook niet in zo'n on-georganiseerd gezin thuis
nah
daar vraag je ook om met zulke ouders
sjeezus, geef mij dat kind n week, istie totaal veranderd
die pa sloeg dat kind! duh hij geeft t voorbeeld dus....
nja misschien iets voor de echte nanny
dit is echt ziek....
Ik denk ook dat het inderdaad aan de opvoeding ligt, zoiets kan bijna niet vanzelf onstaan.
Gewoon heel hard aanpakken dat kutkind....
Kijk eens naar rellen rond een voetbalwedstrijd,veel agressie!!!!!
Heeft dat met opvoeding te maken of met de persoon zelf?
Veel ouders keuren het af en hebben het ook nooit goed gevonden.....
Verklaar dat eens dan?
en tog is het zo als de ouders een kind streng opvoeden zal het kind later minderlast krijgen met justitie dan waneer ouders kinderen los laten
Dus als zown kutjong maar een beetje op zn ouders inslaat, betekend dat niet meteen dat ie adhd heeft!
Misschien is het kind wel zwaar authistisch.
Duidelijk lijkt mij wel dat dit niet normaal is en dat het om een stoornis gaat.
Opvoeding van ouders heeft hier dan ook niks mee te maken.
Dus jij zou je wel laten slaan door zo'n pokke jong.
Kan ook een stoornis zijn.
kwestie van opvoeden denk ik..............
Uitspraak van Chanthall op zaterdag 8 oktober 2005 om 10:07:
ervaring?
Ik heb wel goede ouders,maak je maar niet druk!!!!!!!
En als je persoonlijk wilt worden om je argument kracht bij te zetten,vraag ik me af wat jou eigen ervaringen met jou ouders zijn....???????
persoonlijk wilt worden om je argument kracht bij te zetten
tsssss,, als je geen kinderen onder controle kan houden moet je ze ook niet nemen..
misschien wel net zo goed als de jouwe want zij begint niet er over dat je als kind niet de ouders voor et kiezen hebt..
Zij begint erover dat je als ouders je kind niet kan kiezen,het werkt dus ook andersom,zoiets als:
die kies je ook niet want reken dr maar op dat je op de wereld dan allemaal perfecte kindjes had.. innerlijk en uiterlijk..
en kijk de wereld..die zijn er niet.. dus je kiest er niet voor.. en dit kind ook..dat kies je niet zelf..
Al dat gekut van dat kind is gewoon aandachttrekken en dat moet je hem dan juist niet geven.
Nee, niet bepaald.
Die jongen trok gewoon plukken haar uit mijn kop, had zelfs kale plekken op een geven moment
en tog is het zo als de ouders een kind streng opvoeden zal het kind later minderlast krijgen met justitie dan waneer ouders kinderen los laten
Gelijk of niet?
Als je ooit kinderen mag krijgen werkt het ietsie pietse anders dan je hier boven allemaal beschrijft.......maar daar ben je denk nog iets te jong voor omdat te begrijpen,had ik ook op jou leeftijd.....
bullshit
kinderen die hun hele leven strak gehouden worden, slaan vaak door als ze vrijheid krijgen
kinderen (zoals ik) die veel mochten, zijn veel gewend in het leven en relativeren alles anders
werkt dus bij iedereen anders en mijn broer is het voorbeeld die zijn kinderen mochten altijd alles en die is nu niet te houden
zou best kunnen, maar ik heb een legio aan voorbeelden van vrienden die vroeger strak gehouden werden, niks mochten slaan nu helemaal door en zitten vaker vast dan dat ze rond lopen
we zijn het eens
Uitspraak van alphagabber op zaterdag 8 oktober 2005 om 13:41:
we zijn het eens
maar ben blij dat ik een vrije opvoeding heb genoten, ik mocht alles, uitgaan, meiden thuis uitnodigen, roken, ik mocht blowen maar vond/vind het niks
heb zelfs gewoon verteld dat ik af en toe is een pil slik (ok, vertel niet dat ik in een weekend me neus aan gort help, maar ok)
woon nu op mezelf, en alles gaat goed, ik eet goed, betaal me vaste lasten op tijd en ken me normen en waarden
dus me ouders hebben goed werk afgeleverd naar mijn mening
dus hebben onze ouders het goed gedaan
ja, je laat je toch niet in elkaar meppen door je kind
Jaja, jullie slaan je eigen kind wel even in elkaar
k zou mn kind nooit terugslaan of uberhaupt als eerste slaan.
Mijn foto zegt genoeg
Vieze racist
En dat is ook nog moeder?
Nou snap ik waarom er deze methode's zijn.
En waar baseer je dat op, dat het de verkeerde kant op gaat anders? Cijfers + bronvermelding aub.
jesus man.. te veel werk. Laat maar dan gewoon zeggen dat je gelijk hebt en dat het helemaal de goede kant op gaat. Dan ben ik er ook gelijk vanaf
nou...een kind als dit word geen nette, naar de kerk gaande, kuise, brave, goede cijfers behalende, nooit spijbelende 20-er ....dat is een ding wat zeker is..
al zou mijn kind mij slaan dan kan je lachuh laat ik hem alle hoeken van de kamer zien oprotten
Ik ben VOOR de correctie tik...
Wanneer je het kind vanaf zijn geboorte goed opvoed heb je er geen last van.
Nu is dat kind de baas over zijn ouders. dan komt het idd waarschijnlijk nooit meer goed
Zow wat een rotjong !
Had hem echt tegen de muur aangesmeten,als hij mij in m'n gezicht zou spugen!
Empatisch vermogen erin slaan klinkt grover dan het is. Er zijn mensen die iets missen in hun hersens waardoor ze niet snappen dat je met een klap een ander pijn doet. Door het hem aan den lijven te laten ondervinden snapt hij wat hij teweeg brengt als hij een ander slaat.
Bovendien helpt het bij de conditionering. Hij associeert het slaan van een ander met de pijn die hij zelf heeft na een klap. Oftewel hij heeft bij elke klap die hij uitdeelt de l;ap die hij terugkrijgt in zijn achterhoofd. Hierdoor zal hij het sneller laten. Vaak wordt conditionering toegepast in de vorm van in een hoek laten zitten bij slecht gedrag, maar in dit geval werkt dat duidelijk niet. Overigens moet de conditionering gepaard gaan met belonen van positief gedrag.