Partyflock

Forumonderwerp · 816398

Waarschuw beheerder
hoe is de controle op i love techno, streng?? of totaal nie?? ik neem altijd sos mee ,eigen gebruik , maar wil nie als ik genaaid word aan de deur dat ik mee mag naaar de belgische autoriteiten, want ja lets face it , het is wel over de grens. mischien n stomme vraag maar wil het wel weten . en als er drugs honden voor de deur staan hoe krijg je het dan mee naar binnen ? op sensation daar stonden ook honden , wel is waar zijn er daar maar 2 gepakt , bbeeetje weinig , hahahaha, of waren dat nu de belgische honden die daar stonden ? grijns.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Probeer het eens gewoon in je hand te houden op het moment dat ze je fouileren. Wel met gesloten hand natuurlijk.
Lijkt me nog niet eens zo'n slecht plan.

Waarschuw beheerder
donateur
nou weet wel betere plekjes dan in je hand :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 18:58:
Probeer het eens gewoon in je hand te houden op het moment dat ze je fouileren. Wel met gesloten hand natuurlijk.

dat gaat echt ni lukken hoor :s.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 18:54:
hoe is de controle op i love techno, streng?? of totaal nie?? ik neem altijd sos mee ,eigen gebruik , maar wil nie als ik genaaid word aan de deur dat ik mee mag naaar de belgische autoriteiten, want ja lets face it , het is wel over de grens. mischien n stomme vraag maar wil het wel weten . en als er drugs honden voor de deur staan hoe krijg je het dan mee naar binnen ? op sensation daar stonden ook honden , wel is waar zijn er daar maar 2 gepakt , bbeeetje weinig , hahahaha, of waren dat nu de belgische honden die daar stonden ? grijns.

2jaar geleden stonden r geen honden, ze fouilleren mss iets strenger dan in Nederland. Maar stop wat in je onderbroek en je kan r zo door :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan beter niet naar I Love techno gaan!

Vorig jaar 25 mensen opgepakt wegens het bezit van drugs!
en drie daarvan zitten nog steeds vast, omdat ze meer dan 4 pillen hadden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je ontzettend stinkt laten ze je wel doorlopen.
Dus JIJ maakt een goede kans!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 19:01:
ze fouilleren mss iets strenger dan in Nederland.

heb ik t toch anders ondervonden...vond t echt meevallen met de controle...sommige mochten zelfs gewoon doorlopen...
Waarschuw beheerder
valt wel mee hoor die controle ben vorig jaar geweest en k zelf was een beetje huiverig daarover had dus zelf niks meegenomen maar achteraf d8 k van had makkelijk gekunt alleen let op voor degene die met de trein gaan dat word wel lastig want ze staan wel met honden op et perron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart* op donderdag 6 oktober 2005 om 19:17:

sure

controle wisselt; heb een keer honden gezien maar ben ook wel eens langs m'n zij ge-aaid en dat was t dan weer
Waarschuw beheerder
Controle daar bij de ingang stelt geen reet voor, mocht je met de trein gaan dan zou ik wel uitkijken bij Gent op t station. Daar willen ze het weleens grondig aanpakken met drugshonden en onderkoffers :)

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Drugs is voor mietjes!

Waarschuw beheerder
Ik had vorig jaar trouwens een VIP-kaart, en daar werd ik helemaal niet gefoullieerd.

Waarschuw beheerder
Vipkaarten zijn voor mietjes !

Waarschuw beheerder
Klopt, niet-gebruikers ook!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet-gebruikers met een vipkaart zijn mietjes !

Waarschuw beheerder
heb onlangs eens P.E.P pillen besteld van een smartshop , die kwamen per 2 in een handig doosje , daar passen makkelijk 6 pillen of meer in en dit kan je makkelijk onder je ballen strappen(mits aanwezigheid hiervan) .
Als je de drugshonden wilt misleiden zijn er op dit forum ook nog wel nuttige tips te vinden.

[img width=640 height=480]http://users.pandora.be/xeper/boek%20002.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Schrijnie, ga jij even in de zandbak spelen juh.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:32:
Ga jij even in de zandbak spelen juh.

ben daar weggepest door de andere kindjes :c

Waarschuw beheerder
ben daar weggepest door de andere kindjes

Ik had het niet tegen jou hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:35:
Ik had het niet tegen jou hoor!

ben zelfs te min om geflamed to worden BOOOOHOOOOOOO :c :c :c

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:32:
Schrijnie, ga jij even in de zandbak spelen juh

Wil wel ff met jou spelen !!

Breng je wel je vip-kaartje mee ??

Waarschuw beheerder
Leeftijd:  30

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:44:
Leeftijd: 30

So ?

Waarschuw beheerder
al redelijke tips in me hoofd , dank jullie wel , maar betere zijn welkom
en ik ga met de partybus , hebben z\e daar ook controle ??

Waarschuw beheerder
Kan ik als bezoeker van een club of dance event gefouilleerd worden?

De wet is duidelijk: enkel politie mag fouilleren.
Medewerkers die instaan voor de veiligheid bij een dance event of in een club mogen personen die de plaats willen binnenkomen echter wel oppervlakkig controleren, indien ze voldoen aan de wettelijke voorwaarden om een dergelijke controle uit te voeren (wet op bewakings- en beveiligingsondernemingen). Doel is dan te voorkomen dat personen wapens of andere gevaarlijke voorwerpen mee naar binnen zouden nemen.
Controles om andere redenen, zoals bijvoorbeeld het vinden van drugs, zijn door de wet verboden.

Bron: http://www.druglijn.be/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 21:27:

Medewerkers die instaan voor de veiligheid bij een dance event of in een club mogen personen die de plaats willen binnenkomen echter wel oppervlakkig controleren, indien ze voldoen aan de wettelijke voorwaarden om een dergelijke controle uit te voeren (wet op bewakings- en beveiligingsondernemingen). Doel is dan te voorkomen dat personen wapens of andere gevaarlijke voorwerpen mee naar binnen zouden nemen.
Controles om andere redenen, zoals bijvoorbeeld het vinden van drugs, zijn door de wet verboden.

Bron: http://www.druglijn.be/

Wat zich in de praktijk vertaalt naar de gebruikelijke paddown aan de inkom .
Echt fouilleren wordt mee bedoeld kleren uit etc en voor zover ik weet gebeurt dit idd alleen door de politie.
En als ze een hondje bij hebben en dat ding gaat blaffen hebben ze hun reden.
Omschrijvingen van wat er aan de inkom van dominator gebeurde zijn volkomen in de lijn met wat de belgische wet voorschrijft.
Ik wou dit maar even duidelijk maken dat er niet sommige van jullie nu zouden denken dat de gewoonlijke controle in belgie niet zou mogen plots. Je zult daar maar staan met 50 pillen in je zak en denken dat ze bij ons je lijf niet mogen aanraken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Net of iemand dat gelooft...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jack dG op donderdag 6 oktober 2005 om 19:36:
let op voor degene die met de trein gaan dat word wel lastig want ze staan wel met honden op et perron

Daar moet je zeker op letten, maar aangezien je met een partybus gaat, kun je lekker doen wat je wil en je geen zorgen maken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 18:58:
nou weet wel betere plekjes dan in je hand

gewoon in je handen houden lukt altijd wel.

Waarschuw beheerder
Kon vorig jaar gewoon doorlopen na een vluchtige handbeweging langs mijn bips...
Had zowiezo niks te vrezen want de echte die-hard gaat gewoon zonder dope keihard uit zijn dak!
Waarschuw beheerder
Valt allemaal best mee. Vorig jaar kon ik ook zo doorlopen idd

Waarschuw beheerder
Filmrolletje in je aars? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 21:27:

Dit is op zich waar, maar als beveiligingsbeambte moet je vragen of degene die je wil fouilleren wil meewerken. Wil hij/zij dat niet dan komt hij/zij er gewoon niet in! Fouilleren wordt in NL gezien als een dwangmiddel, daar is een beveiligingsbeambte niet toe bevoegd. Alleen 'opsporingsambtenaren'. Op een evenement, feest, concert etc. daarentegen wordt de plaatselijke verordening aangepast en mogen beveiligers dus OOK fouilleren!

Hoe dit in Belgie geregeld is weet ik niet.... Maar mijn ervaring in Belgie is dat het een stuk minder streng is als in NL. De kans dat je gepakt wordt kan dan kleiner zijn, maar als je gepakt wordt ga je ook geknipt en geschoren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog even een ander vraagje dan:

is ketamine ook op te sporen met drugshonden? en klopt het dat honden niks op je vinden als je het vacuum hebt verpakt?

tnx xx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 10 oktober 2005 om 14:35:
de echte die-hard gaat gewoon zonder dope keihard uit zijn dak!

En zo is het maar net! :jaja:

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 16:41:
Dit is op zich waar, maar als beveiligingsbeambte moet je vragen of degene die je wil fouilleren wil meewerken. Wil hij/zij dat niet dan komt hij/zij er gewoon niet in! Fouilleren wordt in NL gezien als een dwangmiddel, daar is een beveiligingsbeambte niet toe bevoegd. Alleen 'opsporingsambtenaren'. Op een evenement, feest, concert etc. daarentegen wordt de plaatselijke verordening aangepast en mogen beveiligers dus OOK fouilleren!

Hoe dit in Belgie geregeld is weet ik niet.... Maar mijn ervaring in Belgie is dat het een stuk minder streng is als in NL. De kans dat je gepakt wordt kan dan kleiner zijn, maar als je gepakt wordt ga je ook geknipt en geschoren!

Bij de ingang van een feest fouileren ze niet...
Ze visiteren, en daar ligt wetmatig gesproken ook het verschil.

Waarschuw beheerder
op sensation daar stonden ook honden , wel is waar zijn er daar maar 2 gepakt , bbeeetje weinig , hahahaha

?? Nou das niet helemaal waar want met sensation black ben ik helaas ook bovenaan de viproltrap een drugshond tegen gekomen, maar toen lassie lief kwispelend naast me ging zitten mocht toch echt gelijk met 2 agenten meelopen en achterin een rij gaan staan van zeker 20 mensen die samen met oom agent een kleedhokje in mochten :( , en de hond had tot die tijd de hele avond nog gelijk gehad zeiden ze me.
Maar omdat ik me 4 snoepjes gelijk aan de hoofdagent liet zien, mocht ik uit de rij, werd ff gefouilleerd en mocht alsnog naar binnen :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwaaaa valt allemaal me vond ik vorig jaar maar beter doe je het gewoon niet :nee:

Waarschuw beheerder
Ik werd niet eens gefouileerd op ILT :/
Waarschuw beheerder
Ja op Sensation Black zijn er echt veel uitgepikt. Vriend van mij ook.

Even schrikken!

Wegstoppen onder de bal van je voet of in je onderbroek en dan echt diep ;)
Waarschuw beheerder
Op ILT valt de controle echt mee. Er wordt amper gecontroleerd.
Alleen is er op het feest zelf wel controle, dus in de zalen. Als ze wat zien ben je de pineut.

Veel plezier
Waarschuw beheerder
Gewoon alleen je eigen drugs meenemen, niet voor anderen!
En gewoon in je boxer!

Waarschijnlijk worden de Franse mannetjes die er 'schijnbaar' veel rondlopen beter gecontroleerd..!

Waarschuw beheerder
mensen , bedankt voor jullie adviezen , en nu ik weet dat de controle daar meevalt dan gaat het wel lukken , , en ik neem aleen maar mee voor eigen gebruik . dat worden 4 pakjes dus .. en nee speedfreaks,nie die goedkope rotzooi , maar de echte , i see you all on i love techno

Waarschuw beheerder
Had mn pakkie vorig jaar onder mn I Love Techno Polsbandje...past pcies en je ziet geen moer.

Waarschuw beheerder
ik doe het altijd bij me ballen , heb van binnen in me boxer ook nog n zakje zitten dus het gaat altijd passen.
Waarschuw beheerder
ILT 2 jaar geleden.....we hadden niks...maar dan ook echt helemaal niks bij ons. NIetsvermoedend in de trein vanuit Antwerpen naar Gent...staan er opeens 10 agenten in burger op. "hedde ge drugs bij u?" O:) nee meneer agent helemaal niks. Stappen uit de trein het perron op....(er werden toen al flink wat mensen getirapped meegenomen en de zakken vlogen ons om de oren) moesten we ons allemaal opstellen in een lange rij. Pfiew wij blij....niks bij ons.Maar een vriend van me heeft nogal de gewoonte elke dag wat jointjes te roken. Moeten we langs een hond lopen en dat beest ging flink af. Hup hij mee......3 uur gewacht. MOest ie buttnaked daar op het bureau 3 keer bukken omdat ze hem niet geloofden. Het jaar erna helemaal niks...niet eens gefouilleerd. Onvoorspelbaar dus.
Waarschuw beheerder
Idd gewoon je eigen drugs meenemen en paar dagen van tevoren in een zakje niet meer open maken!!!

In je boxer of wat dan ook niemand die er achter komt!!

Veel plezier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van n3mo op donderdag 13 oktober 2005 om 21:00:
3 uur gewacht. MOest ie buttnaked daar op het bureau 3 keer bukken

ik zou zorgen dat ik mijn kont niet goed afveegde als ik wist dat ik zou gaan bukken O:)
Waarschuw beheerder
gewoon je lul een aantal dagen niet wassen,en het daar dan stashen.....knappe hond die dat ruikt!!!!

Waarschuw beheerder
ik stop het altijd in me holle kies:D

:Z
Waarschuw beheerder
donateur
nou vorig jaar toen voelde die kerel een beetje aan me broekzakken. terwijl me gsm, sleutels, portomonee en alles er nog inzat. en dat hoefde ik er niet eens uit te halen

op het feest zelf lopen wel gewoon politie rond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 19:21:
dat worden 4 pakjes dus .. en nee speedfreaks,nie die goedkope rotzooi , maar de echte

als je 4 envelopjes nodig hebt om de n8 door te komen, zou ik het toch maar eens laten testen want klinkt niet best :nee:
Ben zelf van België en controle is hier wel streng op feesten...
I love Techno staan ze met drugshonden maar er zijn natuurlijk altijd manieren om deze te omzeilen ;)
Think about it

Zie jullie in Flanders Expo dan (als je binnenraakt)

Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van me heeft een week vast gezeten voor 1 potje... :s
Waarschuw beheerder
ik ga al 5 jaar nog nooit gekontroleerd, aan geraakt,of aan gesproken door een portier je moet alleen niet stoppen op de grens en of grote tankstations de grens over dan moet je door rijden!!! en NIET meer stoppen tot je er bent.

Waarschuw beheerder
staan ze er nu wel of nie ?? de een zegt wel de ander weer niet <<ik haat drugshonden !!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tja ik weet nu ook nog niet veel meer ... laten we het ook even serieus over de adviezen hebben om ze te omzeilen ... iets wat erg belangrijk is lijkt me :D

Waarschuw beheerder
net weer n tip gehad , spuit deodorant op, maar er stond nie bij of het nu n hele bus axe moest wezen of gewoon n beetje , geehgeehgehgehe
zo ja , dan spuit ik mij als ik uit die bus ben helemaal onder , valt gelijk iedereen flauw , gehgeheg, maar 1 voordeel , snellere doorloop , ik begin echt al zin er in te krijgen , nog 3 weekjes en 4 dagen , bedenk tijd zat hoe ik het ga doen , voor de mensen die ook gaan , n vet feest toegewenst en wie weet komen we elkaar wel tegen ,
I LOVE TECHNO ,, THE BEST!!!!

Waarschuw beheerder
Drugshonden heb ik in Belgie vaak meegemaakt. Maar op I Love Techno nog nooit. Fouilleren was stelde vorig jaar niets voor. Als ik een gun mee had willen nemen had dat gekunt bij wijze van spreken.
Als je het niet aandurft, niks meenemen, en gewoon daar kopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 03:15:
net weer n tip gehad , spuit deodorant op

Ergens een keer op pf-forum gelezen dat professionele smokkelaars bij de mexicaans/amerikaanse grens in de broekzak een aansteker in de hand houden, om leeg te laten lopen zodra een hond in beeld komt.

Waarschuw beheerder
Mensen je hebt 2 keuzes of je neemt het mee
of je neemt het niet mee !!

Mensen die nu al Super bang zijn Moeten het niet meenemen .

Want als je een verdacht kop je heb pikken ze je gewoon zo uit ze zijn er op opgeleid .

En als je effe na denkt Ben jij niet de laatste van de wereld die drugs gebruikt dus je kan het altijd kopen op het feest zelf !! !! Je betaald iets meer !!!

Maar je hoeft bijv niet vast te zitten !!!

wat je ook kan doen is een dag eerder gaan !!

En mensen moeten het helemaal niet met vorige jaar vergelijken want dacht ik ook eerst bij Q-Base Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:27:
Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Ja viel mij ook op. Terwijl op de heenweg om de 50 meter een grote boze motormuis stond om iedereen gevaarlijk aan te staren :/
Heb maar 1 kleine controle gezien op terugweg, maar denk dat de duitse agentjes bang waren voor het vele water wat aan het einde van het feest naar beneden kwam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:33:
Ja viel mij ook op

jah ik schrokook eerst !!

Jah inderdaad was veel regen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:36:
jah ik schrokook eerst !!

Mwah, in duitsland hoef je eigenlijk alleen op te passen als je achter het stuur zit. Want daar zijn ze heel fel op!
Voor bezit van gebruikershoeveelheden zijn ze daar zo'n beetje hetzelfde als hier... Dus als je een BOB hebt, heb je niet zoveel te vrezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:43:
Dus als je een BOB hebt

Jah dat kom gelukkig wel meestal goed .

maar Als je met een groepje gaat die allemaal gebruiken dan word het moeilijk hoeft niet eens drugs te zijn ook alchool want iemand die de bob is moet wel met ons uithouden zeg maar en dat word dan moeilijk voor de bob !!
Als je begrijpt watik bedoel !!
Waarschuw beheerder

Tuurlijk kerel! en die drie worden ook op de belgische t.v geliquedeerd?!

Gewoon je drugs in je boxershort stoppen met een beetje folie erom heen en als er een drugshond staat, geef hem een lekkere knuffel en kus! lukte me op dominator zo ook... alleen dan zonder die knuffel en die kus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan je niet TECHNOMINDED zijn zonder drugs? best triest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:51:
Kan je niet TECHNOMINDED zijn zonder drugs? best triest

Tuurlijk wel maar dat is gewoon een behoefte bijv

je houd van sex
je houd van chillen
Waarschuw beheerder
de tip van de boxershort komt wel goed...Maar mijn vraag; Ze komen dus niet met een drugshond de partybus in???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JV80 op donderdag 20 oktober 2005 om 00:34:
de tip van de boxershort komt wel goed...Maar mijn vraag; Ze komen dus niet met een drugshond de partybus in???

Dat kan je noooit weten laten we het zo zeggen !!!
Waarschuw beheerder
wat gebeurt r eigenlijk als je in Belgie wordt gepakt met een paar pilletjes? (minder dan 10)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op donderdag 20 oktober 2005 om 17:58:
wat gebeurt r eigenlijk als je in Belgie wordt gepakt met een paar pilletjes? (minder dan 10)

je bent al bij 4 de lul

maar ligt eraan hoe de agent is somigge nemen je mee maar sommige als je zegtis voor eigen gebruik geven ze geld boete ofzo weet het niet helemaal zeker maar wat ik wel weet als ze je pakken ben je gewoon leterlijk en figuurlijk de LUL !!!!
Waarschuw beheerder
maar je weet dus niet wat voor straf r officieel gewoon voor staat?

Waarschuw beheerder
Weet wel dat de boetes voor snelheidsovertredingen de laatste jaren enorm om hoog gegaan zijn. En die drugscontrole...ach..
2 jaar gelden denk ik, komt er een agent richting onze auto en vraagt hebben jullie drugs op? Je zegt ff NEE, en ze zijn weer weg.

Waarschuw beheerder
donateur
shittt man, ik ben toch echt wel een beetje para voor die controles..
Iemand een idee hoe het met busvervoer zit,
op Sonne Mond Sterne was dat echt een lachertje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:23:
En die drugscontrole...ach..
2 jaar gelden denk ik, komt er een agent richting onze auto en vraagt hebben jullie drugs op? Je zegt ff NEE, en ze zijn weer weg.

Ja, de kans dat je gepakt wordt met een paar pilletjes op zak is natuurlijk heel klein..
Maar goed, als net een chagrijnige security-persoon je een pilletje ziet nemen.. Daarom is t wel handig te weten waar je nou een klein risico op loopt als je t daar doet :P Klein risico op hoge boete is alsnog vervelend
Waarschuw beheerder
tja dan moet je je pilletje zo onopvallend mogelijk je mond in zien te werken ... :)

Waarschuw beheerder
past aleen zo moeilijk als je een hele zak heb :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:43:
als net een chagrijnige security-persoon je een pilletje ziet nemen

Haha dat gebeurde bij mij bij q-base
ik wou net eentje nemen en keek achter me net voor dat ik die pil had genomen kommen paar van die mannetjes naar me toe en zeggen heb je pilletjes ik zeg zo nee wat ik net in nam was me kauwgom liet het zien dat het een kauwgom was en stil waren ze dus mensen een tippppp !!!
Waarschuw beheerder
Als je echt schijt hebt voor die mensen dan loop je ff naar de wc. Gaat een hokje naar binnen, doet het pilletje in je bek, loopt het hokje uit en je pakt een slok water onder kraan wat daar zeker wel aanwezig zal zijn.
Meestal doe ik niet moeilijk, idd de tip met de kauwgom is top!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 01:21:
Meestal doe ik niet moeilijk

jah ik ook niet maar je heb soms ongeluk he dan moet het maar
Waarschuw beheerder
handige tips om pakkans van 0,1% naar 0,01% te helpen :)(Y) :P
Maar alsnog handig om te weten wat r nou gebeurt als je nou alsnog de lul bent :P Weet niemand t?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:14:
Maar alsnog handig om te weten wat r nou gebeurt als je nou alsnog de lul bent Weet niemand t?

wat jij moet doen is gewoon daar kopen is beter ik zweer het je ligt er aan wat je gebruikt

maar je krijgt een erge straf ze laten je niet zomaar naar huis gaan snapie
Waarschuw beheerder
in het buitenland word ik niet graag gepakt met een pilletje op zak..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:55:
in het buitenland word ik niet graag gepakt met een pilletje op zak..

nee ik ook nie

nederland is vergeleken de rest van de landen egt relax
Waarschuw beheerder

als je al parra bent over drugs voor je heen gaat, zien ze dat echt wel snel als je daar loopt te freaken bij entree.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja als jij met een vet hoge hartslag daar gaat staan en je word dan gefouilleerd dan merken ze het zeker ja. Gewoon daar gaan staan met één soort blik en geef directen antwoorden, ga niet zacht praten of liggen stuimelen. Kom gewoon zeker over. Haal alvast alles uit je zakken enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:11:
als jij met een vet hoge hartslag daar gaat staan en je word dan gefouilleerd dan merken ze het zeker ja. Gewoon daar gaan staan met één soort blik en geef directen antwoorden, ga niet zacht praten of liggen stuimelen. Kom gewoon zeker over. Haal alvast alles uit je zakken enzo.

Als je echt helemaal para voor de ingang staat, moet je voor de tijd ff een slokje G nemen of een xanaxje droppen, heb je alsnog nergens last van

Waarschuw beheerder
Mensen je hebt 2 keuzes of je neemt het mee
of je neemt het niet mee !!

Want als je een verdacht kop je heb pikken ze je gewoon zo uit ze zijn er op opgeleid .

En als je effe na denkt Ben jij niet de laatste van de wereld die drugs gebruikt dus je kan het altijd kopen op het feest zelf !! !! Je betaald iets meer !!!

Maar je hoeft bijv niet vast te zitten !!!

wat je ook kan doen is een dag eerder gaan !!

En mensen moeten het helemaal niet met vorige jaar vergelijken want dacht ik ook eerst bij Q-Base Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:26:
Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he

Schoenen??
Ja had ik zaterdag gedaan..
2 keer mijn jaszakken, 2 keer mijn broekzakken, mijn hele beurs. Nog een keer helemaal navoelen, toen dacht ik dat ze zij en nu je schoen. Ik zeg watblief, zei zo ja is goed zo!!
Damn, toch ff geschrokken, nee in je schoenen is niet relax, of je moet je het helemaal onder je zool gaan plakken..

Nee, boxer is nog altijd het beste!!

Waarschuw beheerder

Vind ik ook altijd het beste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op woensdag 26 oktober 2005 om 01:07:

nee ik nie

ik doe het altijd onder me voet gewoon
niet zijkante.ofzo later ga ik naar de wc haal ik het er uit .

Vind boxer risico sommige voelen en kijken egt goed >

Waarschuw beheerder
extra zakje erom en tussen de billetjes. t zakje gaat wel een beetje stinken maarja, gewoon 1 zakje weggooien. tussen de billetjes werkt heel goed, blijft het ook zeker weten op zn plek zitten.

voor de mensen die het fijn vinden om iets in zich te hebben...in een jointkoker en dan in de anus. niet mijn favoriet maar wel functioneel (en nee ik spreek niet uit ervaring..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:34:
in een jointkoker

wat is dat nou weer

Waarschuw beheerder
Ben 2 jaar geweest nu. En elk jaar viel het best mee bij de ingang. Geen drugshonden gezien. In antwerpen gebruiken ze ze wel. Fouilleren viel altijd reuze mee. Zeker vorig jaar stelde niet veel voor.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:58:
Zeker vorig jaar stelde niet veel voor.....

jup gelijk maar je weet maar nooit

Waarschuw beheerder
Niet teveel meenemen alleen voor eigen gebruik. En als je honden ziet dan gewoon weggooien als je het niet vertrouwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:57:
in een jointkoker

wat is dat nou weer

Als je bij een coffeshop een voorgedraaide joint gaat halen krijg je je joint in een kokertje..

voor de mensen die het fijn vinden om iets in zich te hebben...in een jointkoker en dan in de anus. niet mijn favoriet maar wel functioneel (en nee ik spreek niet uit ervaring..)

Functioneel zal het zeker zijn..
Maar liever niet..
Das dan de laatste oplossing..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:27:
Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden

Das nou niet bepaald de slimste optie mijn telefoon is al genoeg keren uitelkaar gehaald bij de ingang van feesten!

Maare vorig jaar bij ILT geweest en controle stelde geen ruk voor!
Ik kom daar naar binnen lopen door de poortjes en denk van nu komt iemand me wel ff checken maar nee hoor iedereen stond een beetje niks te doen dus dacht nah je dan loop ik maar gewoon veder en was niet de enige die niet gecheckt werd!

Vorig jaar is een vriend van me daar binnen gepakt met 5 Snacks en mocht gewoon weer veder feesten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 22:02:
Das nou niet bepaald de slimste optie mijn telefoon is al genoeg keren uitelkaar gehaald bij de ingang van feesten!

maar wel je telefoon in je handen houden he dan denken ze gewoon is een telefoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 22:02:
Vorig jaar is een vriend van me daar binnen gepakt met 5 Snacks en mocht gewoon weer veder feesten

werd zeker alleen afgepakt

Waarschuw beheerder
jah werd alleen afgepakt jah!
Ze zeiden toen tegen hem dat als die er 1tje meer bij zich had gehad dat die was opgepakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 23:25:
jah werd alleen afgepakt jah!
Ze zeiden toen tegen hem dat als die er 1tje meer bij zich had gehad dat die was opgepakt!

jah joh maar had hij beveiligers gehad of politie
Waarschuw beheerder
donateur
als je die honden wil omzeilen moet je je zipperbagje in een ander zipperbagje doen en dat laatste doe je het open randje in 30% waterstofperoxide dompelen (chloroform kan ook maar is niet makkelijk aan te komen...) dan lost het plastic op en als je hem dan weer uit de oplossing haalt heb je een luchtdicht zakje. Dit scheelt alweer een stuk met de geur die vrijkomt. als je dan je zakje luchtdicht (en waterdicht dus) hebt doe je em goed afwassen aan de buitenkant met groene zeep, dan pakje je fles Hugo Boss die sla je kapot in een bakje, laat je het zakje fijn 24 uur in weken en dan heb je een hondenproof zakje.

Veel succes ermee. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
oja over inleveren, volgens de website van justitie mag je een halve gram harddrugs bijhebben voor eigen gebruik zonder justitieel vervolgd te worden. Ze mogen het wel innemen (in beslag nemen bedoel ik dan he :D).
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat eigenlijk met Weed en Hasj daar in dat Land!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 23:30:
jah joh maar had hij beveiligers gehad of politie

Zo daar vraag je me ff wat!
Zou het ff niet weten zal het eens aan hem vragen :)

Artiest Wikke Wolf
Waarschuw beheerder
vriend van me is gepakt op ILT afgelopen jaar, op heterdaaf betrapt toen ie pep aan t snuiven was...was wel al om half 7 sochtends. Twee brede gasten: 'ja geef maar hier!' Nou zo gezegd zo gedaan, giet een van de twee voor zijn neus het zakje leeg. 'En nu op naar de uitgang!' Eenmaal bij de uitgang zegt die andere gast...je hebt net wel het bewijs om hem eruit te kunnen gooien op de grond gemieterd. 'Dus, jongen heb je mazzel!' doei.. Ikzelf ga voor de 3 keer naar ILT en de eerste keer dat ik ging had ik 50 pillen mee, nergens last van gehad. Wat weed en hasj betreft dat pakken ze alleen maar af, tenminste bij mij dan.
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht was er in belgie echt wel een hele strenge drugscontrole:| mensen werden gewoon uit de rij meegenomen een busje in, en langs de rij liep een of andere vent alles i/d gaten te houden enzo.. leuk is anders...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mel B) op zondag 30 oktober 2005 om 13:19:
vannacht was er in belgie echt wel een hele strenge drugscontrole:| mensen werden gewoon uit de rij meegenomen een busje in, en langs de rij liep een of andere vent alles i/d gaten te houden enzo.. leuk is anders...

Ik zie dat je naar oostende bent geweest. Daar hebben ze inderdaad zeer strenge controle's.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 16:08:
Ik zie dat je naar oostende bent geweest. Daar hebben ze inderdaad zeer strenge controle's

absoluut, en daar wil je ook niet gepakt worden:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op donderdag 27 oktober 2005 om 23:45:
oja over inleveren, volgens de website van justitie mag je een halve gram harddrugs bijhebben voor eigen gebruik zonder justitieel vervolgd te worden. Ze mogen het wel innemen (in beslag nemen bedoel ik dan he ).

Kijk daar hebben we wat aan :) (Over hoe die halve gram wordt toegepast bij een pilletje is natuurlijk dubieus, maar dan kan je r ws vanuit gaan dat ze gewoon 100mg per pilletje rekenen, als je kijkt naar de reactie van Techno Freak)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op maandag 31 oktober 2005 om 16:28:
oja over inleveren, volgens de website van justitie mag je een halve gram harddrugs bijhebben voor eigen gebruik zonder justitieel vervolgd te worden. Ze mogen het wel innemen (in beslag nemen bedoel ik dan he ).

???? das nederland ja ,

en over wiet en hasj gesproken, dat had een maat van me 2 jaar terug ook mee, d at werd afgepakt , en hebben ze hem direct meegenomen voor verdere controle, dus ook dat goedwegstoppen

ander maatje van me had vorigjaar een zak wiet van de security daar gekocht haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
even beetje belgische politie/justitie site bekeken:
http://www.poldoc.be/dailydoc/document/mbs/2003/030602d.pdf

Gelet op het voorbehoud dat infra wordt gemaakt en mits betaling
van de eventuele kosten, alsmede een beslissing inzake de in beslag
genomen goederen, leiden de vaststellingen inzake het beperkt bezit
van die middelen met het oog op eenmalig of occasioneel persoonlijk
gebruik tot een van de volgende maatregelen :
— seponering met waarschuwing van de politie en eventueel
informatieverstrekking over het hulpnetwerk;
— verval van de strafvordering als gevolg van de betaling van een
geldsom

volgens mij moet dat nog wel meevallen
Waarschuw beheerder
lijkt r idd op dat als t voor eigen gebruik is in t ergste geval een geldboete, alleen staat r weer niks over hoe hoog dat dan zou zijn oid

Waarschuw beheerder
Ach je moet gewoon zorgen dat je niet gepakt word :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:03:
Ach je moet gewoon zorgen dat je niet gepakt word

idd :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar aangehouden en moest toen mee voor controle. Zat achter het stuur en werd er gewoon uit geplukt! Had toevallig nog 2 lege sealtjes in mijn zak en wat weed en was best een beetje van de kaart!! Maar ik moest lichamelijke oefeningen doen en daar was ik voor geslaagd dus dat was geen probleem voor hun! Toen moest ik van de pliesie piese en toen zij ik dat ik de dag ervoor in NL had gebruikt! Wat hun antwoord weer was stap dan maar weer in de auto!!
tot ziens en de mzzl!!
moraal van het verhaal als je niet te wauws bent is er niet veel aan de hand en niet gaan dealen daar dan ben je wel snel de klos!
ps
ik scheet hem wel hoor daar in dat pliesie hokkie!

Waarschuw beheerder
pssst.. ik heb vernomen van betrouwbare bronnen dat er de 12de drugsjachtluipaarden aanwezig zullen zijn
Waarschuw beheerder
Boeiend joh vreet gewoon alles van te voren op :D
Waarschuw beheerder
extra zakje erom en tussen de billetjes. t zakje gaat wel een beetje stinken maarja, gewoon 1 zakje weggooien. tussen de billetjes werkt heel goed, blijft het ook zeker weten op zn plek zitten.

In 2003 konden er toch wel mooi enkele met de billen bloot.....:O

nu jij weer
Waarschuw beheerder
Stop wel wat bij mn vriendin in dr lingerie.....
vrouwen zullen wel minder snel volledig gechecked worden, zeker als ze nog eens lief/charmant kunnen lachen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niet (mee)nemen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lengte op vrijdag 4 november 2005 om 01:25:
vrouwen zullen wel minder snel volledig gechecked worden, zeker als ze nog eens lief/charmant kunnen lachen

er staan evengoed een hele hoop vrouwen die fouilleren....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op vrijdag 4 november 2005 om 11:08:
er staan evengoed een hele hoop vrouwen die fouilleren

*steld zich op als vrijwilliger* :9

*fouilleerd Bijouke* :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op vrijdag 4 november 2005 om 11:20:
*steld zich op als vrijwilliger*

*fouilleerd Bijouke*

In België is dat verboden, hier mogen mannen geen vrouwen fouilleren ...:-D
Waarschuw beheerder
donateur
toch zal ik 't doen bij je :9

Waarschuw beheerder
op i love techno is 100% drugshonden een bekende van mij is er ook gepakt, dus zou maar uitkijken of slikken of in je kluis
Waarschuw beheerder
Hoi, ik ben nieuw hier en zit met grote interesse dit topic te lezen want volgende week is het idd zo ver, dan ga ik met een vriendin naar ILT.
Zelf ben ik van plan drie pilletjes mee te nemen (meer durf ik niet want ik heb geen ervaring met feesten in Belgie). Ik ben van plan om het in een condoom in m'n vagina (om het maar even netjes te houden) mee te nemen. Dat is toch wel safe m.b.t. drugshonden hoop ik?

Pfff, ik heb er enorm veel zin in. :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We pursue a zero-tolerance against drugs so keep it cool; don’t do drugs. And if you do, do it wise. Do not mix drinks or drugs. Don’t dehydrate, drink enough water,
take a break at the chill out zone.
Not feeling too well? Panic is a bad advisor. Inform your friends, go to a cooler place, ask our security staff for help or visit the First Aid post before things get worse.
Do know that there will be severe alcohol & drug checks at the venue and on the road!

Dus het is verboden en het mag niet en je word gecontroleerd maar als je het toch doet....... Dus ze weten dat het gebeurt, en wie ook eigenlijk niet, ze willen je helpen als het niet goed gaat en geven je tips om er goed mee om te gaan, ik zou gewoon lekker de pillen wegplakken en relaxed naar binnen gaan, ze willen het liefst alleen de dealers eruit halen, die zorgen voor kutzooi en troep en ze willen natuurlijk niet dat die aan meisjes van 16 gaan verkopen dus jongens, relax, plan het goed, stop alles weg en have fun, ZIE JE DAAR!
Waarschuw beheerder
Ach... heb al een paar jaar op rij en in succes 4gram wiet mee naar Ibiza gesmokkeld en dat ging elk jaar goed, België moet dus ook niet echt een probleem worden, hoop ik ;-)
Waarschuw beheerder
Dat is misschien wel interresant, hoe smokkel je nou geurloos (als je dat is gelukt) of anders onzichtbaar wiet mee naar binnen, het is in verhouding namelijk groot, een gram sos is vele malen kleiner dan een gram wiet, hoe kun je dat het beste verstoppen en/of meenemen? Dit in verband met het feit dat het best wel lekker is een jointje te roken op een party waar geen wiet mee naar binnen mag.

Alvast bedankt Lengte
Waarschuw beheerder
[img]http://members.chello.nl/d.stinstra/rebel/slaapnerds.gif
[/img] [img]http://members.chello.nl/d.stinstra/rebel/slaapnerds.gif
[/img]

Neem gewoon niet te veel mee alleen voor eigen gebruik. Er zijn politiehonden, gaat ie naast je zitten geef hem dan een :aai: , hij doet zijn werk goed!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit jaar word me 5e keer dat ik er heen ga... en de controles zijn tot nu toe altijd erg meegevallen...

zou me er maar niet te drugs over maken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "DeBolle" op maandag 7 november 2005 om 12:16:
Alvast bedankt Lengte

You're welcome!!

Geurloos maken is niet zo heel moeilijk.... alleen had ik dan handbagage om het in te verstoppen, dat zit er op ILT niet in natuurlijk!!
Maar tis zeker nice om ergens een jointje te roken waar het eigenlijk niet is toegestaan (Y)
En ga ook zeker wel een aantal grammetjes mee naar binnen smokkelen/nemen!!

Alleen Fok Op dat ik nergerns MDMA kan krijgen/vinden :no:

Waarschuw beheerder
afgelopen 4 edities die ik ben geweest zo goed als nul controle, en zker niet meer dan in nederland. Zijn geen Duitse taferelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de controle tot nu toe ook altijd heel erg meevallen.. maar je weet natuurlijk nooit hoe het dit jaar zal zijn..
Waarschuw beheerder
maarja kan je daar nou vrolijk je hasje of je wietje roken? zonder dat je er meteen word uitgezet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :::clubstar::: op dinsdag 8 november 2005 om 20:18:
maarja kan je daar nou vrolijk je hasje of je wietje roken? zonder dat je er meteen word uitgezet?

zou wel ff opletten en niet midden in het zich van de security gaan draaien.. maar vooraan vinden die gasten het toch te druk.. dus vooraan kan je alles nemen wat je wil.. daar lopen ze toch niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 8 november 2005 om 20:21:
maar vooraan vinden die gasten het toch te druk..

Dat wordt dus duidelijk mijn plek :yes:
Waarschuw beheerder
hoe is de controle op i love techno, streng?? of totaal nie?? ik neem altijd sos mee ,eigen gebruik , maar wil nie als ik genaaid word aan de deur dat ik mee mag naaar de belgische autoriteiten, want ja lets face it , het is wel over de grens. mischien n stomme vraag maar wil het wel weten . en als er drugs honden voor de deur staan hoe krijg je het dan mee naar binnen ? op sensation daar stonden ook honden , wel is waar zijn er daar maar 2 gepakt , bbeeetje weinig , hahahaha, of waren dat nu de belgische honden die daar stonden ? grijns

nou controle is bar slecht daar!!!{ingang} maar oppassen als je met auto er heen gaat ken je wel genaait worden en hard ook!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand nog concrete tips om het met zo min mogelijk risico mee naar binnen te nemen?

Waarschuw beheerder
misschien als je pillen meeneemt. Folie eromheen en dan onder je tong leggen ofzo.

Waarschuw beheerder
is tussen de billetjes niet gewoon te doen? normaal volstaat dat maar met die hondjes???
Waarschuw beheerder
Heb gehoord vacuum verpakken..
Doe ze in een kauwgom als je er maar een paar meeneemt, in een kauwgom, doe je die in het midden van zo'n stimorol pakje, ruiken die kuthonden toch niet. Spuit je lekker vol met de smerigste deo die er is.

Waarschuw beheerder
heb daar nog nooit drugshonden gespot, dus lijkt me sterk dat dat nu wel zo is. En met de auto: ook daar nog nooit mee gecontroleerd....loopt allemaal wel los...

Waarschuw beheerder
let's hope so. maakt het ook geen verschil met hoelaat je daar aankomt? en bij hoeveel snoepjes word je daar opgepakt?
Waarschuw beheerder
ik neem 2 gram wiet mee, in men boxer, eerst lekker een nachtje knallen met men meissie en gewoon niet wassen ;)

nee ff seri nu, ik doe et gewoon in men schoen, ga ook voor et eerst heen en ik zie wel wat er gebeurt.

iedereen een heerlijke nacht gewenst!!
Waarschuw beheerder
ik ben al 2x geweest naar ILT en elke keer had ik wel wat bij me, gewoon in me boxer.
in die 2x dat ik geweest ben geen een hond gezien en bij de grenz ook nooit aangehouden , terwijl ik in een best opvalende auto reed. dus mensen maak je geen zorgen. gewoon goed verstoppen en geniet van het feesje. vooral niet stressen als je voor de ingang staat ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 18:58:

mij wel... net als de 'slimme' ideeën over de drugs in je mond doen :frusty: stop het nou maar gewoon bij je ballen
Waarschuw beheerder
Tip uit de oude doos:
Koop een nieuw pakje sigaretten.
Snij met chirurgische precisie het plastic folie aan de onderkant open (stanleymesje e.d.).
Doe dit ook met het karton aan de onderkant.
Maak nu ruimte voor je dope door wat van je sigaretten weg te halen/snijen.
En plak met een beetje lijm het hele zakie weer keurig netjes dicht zodanig dat het als nieuw lijkt.
Waarschuw beheerder
denk dat ik me snoepies tussen me shag prop of in een zippo ofzo
Waarschuw beheerder
Vaak zat meegemaakt dat men shag gecontroleerd werd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van arie**ribbens op donderdag 10 november 2005 om 19:06:
Vaak zat meegemaakt dat men shag gecontroleerd werd.

bij ILT..?

mijn ervaring is juist dat je nauwelijks gefouilleerd word.. alleen op wapens..

en juist ín de zalen ze rondlopen en opletten..
Waarschuw beheerder
idd niet bij ILT.
Laatste keer dat ik er was kon ik direct doorlopen, maar dat zijn al een aantal jaren terug.
Waarschuw beheerder
ik heb is op een feestje in oostende (Belgie) gehad dat ze pas op de plee iedereen zijn zakken is leeg haalden. toen waren er wel veel de lul.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ILT Daar loop je zo door :D
In de zaal wel op letten :@
En morgen lekker feesten op ILT :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blizz :woep: op vrijdag 11 november 2005 om 02:16:
ILT Daar loop je zo door

3jaar terug ja. laatste 2 jaar overal kijken, GSM uit elkaar polsbandje af, schoenen uit. (kan ook steekproef geweest zijn) En een goeie vriend van me mocht ff mee naar achter en alles uit doen:).

zorg dat je het goed verstopt. als ze iets vinden raken die belgen in paniek en staan er ineens 3 man tegen je te praten:S.

En begin van de avond oppassen met blowen, lopen steeds van die groepen V'tjes door de zalen kijken naar mensen die ze kunnen pakken.

Maar later op het feest WEITER WEITER

Waarschuw beheerder
De laatste 2 jaar maar half gefouilleerd. Wel lekker, want je bent snel binnen, maar echt veilig is het niet. Ik had zo een paar guns mee kunnen nemen. Zal wel steekproefsgewijs gebeurd zijn dan :P

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
Staat er op ILT eigenlijk een smartshop standje? Zoals op Awa e.d.?

Zou wel handig zijn, anders moet ik zelf maar wat halen nog ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minimaliseren69 op vrijdag 11 november 2005 om 03:38:
3jaar terug ja. laatste 2 jaar overal kijken, GSM uit elkaar polsbandje af, schoenen uit. (kan ook steekproef geweest zijn) En een goeie vriend van me mocht ff mee naar achter en alles uit doen.

echt..?
ik heb sinds 2001 elke editie meegemaakt, maar ik ben echt nog nooit goed gefouilleerd.. vaag..
Waarschuw beheerder
donateur
van mij mogen ze iedereen grondig gefouilleren
ik kom toch wel binnen 8)
Waarschuw beheerder
Zie daar mensen met ontzettende rugzakken naar binnen lopen die niet worden gefouilleerd, daarnaast word er amper gefouileerd en zou je zo met een gun naar binnen kunnen...

Was er 4 jaar geleden en toen samen met een gekleurde jongen naar binnen, hielden ze hem aan en ik mocht zo doorlopen... beetje racistisch zelfs
Waarschuw beheerder
zo maar is die kant op :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik vond de controle erg meevallen. Ik werd niet eens gefouilleerd en mocht doorlopen naar de tafel om m'n tasje te laten controleren. Verder niets.
Ja, je moest nog ff door een muurtje van politiemensen, maar voor de rest niets aan het handje. Ook geen drugshonden gezien.

Fantastisch feest overigens!
Waarschuw beheerder
bij mij werd alleen in men broekzakken gevoelt.
Waarschuw beheerder
Fouilleren.. Dat stelde echt niks voor..
Waarschuw beheerder
nou controle lijkt me een erg groot woord ik mocht gewoon doorlopen met een schouderklopje na :D

Waarschuw beheerder
Pfff mocht gewoon doorlopen! Ze hebben me zelfs niet aangeraakt..

Waarschuw beheerder
beveiling was aardig mensenschuw op ilt, kon idd ook zo doorlopen zonder aangeraakt te zijn :)
Waarschuw beheerder
Ik werd samen met 2 vrienden aangehouden op station Gent St.Pieters door 2 undercover politieagenten. Ze pikte er hier en daar mensen uit. En ja hoor wij waren dus de lul.

Moest mee naar zo'n hokje.. En moest dus alles uit doen, stond ik daar in mijn blote reet :X

Mijn troep zat in mijn boxer dus ik wist dat ik de lul was. Gelukkig werd het in beslag genomen zonder verdere consequenties. Gast voor mij was wel anders, die had geloof ik een stuk of 100 buisjes met GHB bij zich, die kon blijven slapen denk!

Maar ik vond het allemaal wel een beetje bizar, werd echt als een of andere crimineel behandeld.

Ik kijk dus in het vervolg wel goed uit met dit soort grappen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op zondag 13 november 2005 om 21:42:
Ik werd samen met 2 vrienden aangehouden op station Gent St.Pieters door 2 undercover politieagenten. Ze pikte er hier en daar mensen uit. En ja hoor wij waren dus de lul.

Moest mee naar zo'n hokje.. En moest dus alles uit doen, stond ik daar in mijn blote reet

Mijn troep zat in mijn boxer dus ik wist dat ik de lul was. Gelukkig werd het in beslag genomen zonder verdere consequenties. Gast voor mij was wel anders, die had geloof ik een stuk of 100 buisjes met GHB bij zich, die kon blijven slapen denk!

Maar ik vond het allemaal wel een beetje bizar, werd echt als een of andere crimineel behandeld.

Ik kijk dus in het vervolg wel goed uit met dit soort grappen..

Zwaar kut man!!
Je kon gewoon direct het bestte alles afgeven, had je mssn daar niet in je blote reet hoeven staan..

Mocht je wel nog naar het feest??
Waarschuw beheerder
ja, spul werd in beslag genomen en er werd een aantekening gemaakt (o.a. kopie van id enzo)

Hierna mochten we gewoon door naar het feest, om alsnog wat troep binnen te scoren ;)
Waarschuw beheerder
Mij hebben ze ook niet aangeraakt:), top feestje!
Waarschuw beheerder
Zijn er hier nog mensen die met de auto waren die na afloop ook zijn meegenomen voor een test?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
superfeestje! controle was echt bagger, kon zo doorlopen.

Werkzaam bij Club Industry
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd controle was echt bagger..
Waarschuw beheerder
Ben terug met auto gegaan, geen controles gezien
Waarschuw beheerder
Ik liep daar zo door :bounce:
Maar er waren veeeel die me om xtc vroegen! :xtc:
Het lijkt wel of dat die belgen daar niks kunnen krijgen ???

Top feest :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op zondag 13 november 2005 om 23:21:
ja, spul werd in beslag genomen en er werd een aantekening gemaakt (o.a. kopie van id enzo)

Hierna mochten we gewoon door naar het feest, om alsnog wat troep binnen te scoren ;)

Gelukkig maar, anders is het ook zo'n domper. ;)
Waarschuw beheerder
heb op de terugweg bij de parkeerplaatsen wel politie zien staan, waarschijnlijk alcohol controle.
Gelukkig waren alle controle plekjes vol, dus kon er zo langs rijden.
Waarschuw beheerder
Nog nooit zo'n suffe controle meegemaakt op zo'n groot feest.....
al die moeite voor niks gedaan!!
Ik kon zo doorlopen, werd niet eens aangeraakt :no:

volgend jaar weer :respect: