Partyflock

Forumonderwerp · 816398

Waarschuw beheerder
hoe is de controle op i love techno, streng?? of totaal nie?? ik neem altijd sos mee ,eigen gebruik , maar wil nie als ik genaaid word aan de deur dat ik mee mag naaar de belgische autoriteiten, want ja lets face it , het is wel over de grens. mischien n stomme vraag maar wil het wel weten . en als er drugs honden voor de deur staan hoe krijg je het dan mee naar binnen ? op sensation daar stonden ook honden , wel is waar zijn er daar maar 2 gepakt , bbeeetje weinig , hahahaha, of waren dat nu de belgische honden die daar stonden ? grijns.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 19:21:
dat worden 4 pakjes dus .. en nee speedfreaks,nie die goedkope rotzooi , maar de echte

als je 4 envelopjes nodig hebt om de n8 door te komen, zou ik het toch maar eens laten testen want klinkt niet best :nee:
Ben zelf van België en controle is hier wel streng op feesten...
I love Techno staan ze met drugshonden maar er zijn natuurlijk altijd manieren om deze te omzeilen ;)
Think about it

Zie jullie in Flanders Expo dan (als je binnenraakt)

Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van me heeft een week vast gezeten voor 1 potje... :s
Waarschuw beheerder
ik ga al 5 jaar nog nooit gekontroleerd, aan geraakt,of aan gesproken door een portier je moet alleen niet stoppen op de grens en of grote tankstations de grens over dan moet je door rijden!!! en NIET meer stoppen tot je er bent.

Waarschuw beheerder
staan ze er nu wel of nie ?? de een zegt wel de ander weer niet <<ik haat drugshonden !!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tja ik weet nu ook nog niet veel meer ... laten we het ook even serieus over de adviezen hebben om ze te omzeilen ... iets wat erg belangrijk is lijkt me :D

Waarschuw beheerder
net weer n tip gehad , spuit deodorant op, maar er stond nie bij of het nu n hele bus axe moest wezen of gewoon n beetje , geehgeehgehgehe
zo ja , dan spuit ik mij als ik uit die bus ben helemaal onder , valt gelijk iedereen flauw , gehgeheg, maar 1 voordeel , snellere doorloop , ik begin echt al zin er in te krijgen , nog 3 weekjes en 4 dagen , bedenk tijd zat hoe ik het ga doen , voor de mensen die ook gaan , n vet feest toegewenst en wie weet komen we elkaar wel tegen ,
I LOVE TECHNO ,, THE BEST!!!!

Waarschuw beheerder
Drugshonden heb ik in Belgie vaak meegemaakt. Maar op I Love Techno nog nooit. Fouilleren was stelde vorig jaar niets voor. Als ik een gun mee had willen nemen had dat gekunt bij wijze van spreken.
Als je het niet aandurft, niks meenemen, en gewoon daar kopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 03:15:
net weer n tip gehad , spuit deodorant op

Ergens een keer op pf-forum gelezen dat professionele smokkelaars bij de mexicaans/amerikaanse grens in de broekzak een aansteker in de hand houden, om leeg te laten lopen zodra een hond in beeld komt.

Waarschuw beheerder
Mensen je hebt 2 keuzes of je neemt het mee
of je neemt het niet mee !!

Mensen die nu al Super bang zijn Moeten het niet meenemen .

Want als je een verdacht kop je heb pikken ze je gewoon zo uit ze zijn er op opgeleid .

En als je effe na denkt Ben jij niet de laatste van de wereld die drugs gebruikt dus je kan het altijd kopen op het feest zelf !! !! Je betaald iets meer !!!

Maar je hoeft bijv niet vast te zitten !!!

wat je ook kan doen is een dag eerder gaan !!

En mensen moeten het helemaal niet met vorige jaar vergelijken want dacht ik ook eerst bij Q-Base Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:27:
Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Ja viel mij ook op. Terwijl op de heenweg om de 50 meter een grote boze motormuis stond om iedereen gevaarlijk aan te staren :/
Heb maar 1 kleine controle gezien op terugweg, maar denk dat de duitse agentjes bang waren voor het vele water wat aan het einde van het feest naar beneden kwam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:33:
Ja viel mij ook op

jah ik schrokook eerst !!

Jah inderdaad was veel regen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:36:
jah ik schrokook eerst !!

Mwah, in duitsland hoef je eigenlijk alleen op te passen als je achter het stuur zit. Want daar zijn ze heel fel op!
Voor bezit van gebruikershoeveelheden zijn ze daar zo'n beetje hetzelfde als hier... Dus als je een BOB hebt, heb je niet zoveel te vrezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:43:
Dus als je een BOB hebt

Jah dat kom gelukkig wel meestal goed .

maar Als je met een groepje gaat die allemaal gebruiken dan word het moeilijk hoeft niet eens drugs te zijn ook alchool want iemand die de bob is moet wel met ons uithouden zeg maar en dat word dan moeilijk voor de bob !!
Als je begrijpt watik bedoel !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart* op donderdag 6 oktober 2005 om 19:17:
Je kan beter niet naar I Love techno gaan!

Vorig jaar 25 mensen opgepakt wegens het bezit van drugs!
en drie daarvan zitten nog steeds vast, omdat ze meer dan 4 pillen hadden!

Tuurlijk kerel! en die drie worden ook op de belgische t.v geliquedeerd?!

Gewoon je drugs in je boxershort stoppen met een beetje folie erom heen en als er een drugshond staat, geef hem een lekkere knuffel en kus! lukte me op dominator zo ook... alleen dan zonder die knuffel en die kus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan je niet TECHNOMINDED zijn zonder drugs? best triest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:51:
Kan je niet TECHNOMINDED zijn zonder drugs? best triest

Tuurlijk wel maar dat is gewoon een behoefte bijv

je houd van sex
je houd van chillen
Waarschuw beheerder
de tip van de boxershort komt wel goed...Maar mijn vraag; Ze komen dus niet met een drugshond de partybus in???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JV80 op donderdag 20 oktober 2005 om 00:34:
de tip van de boxershort komt wel goed...Maar mijn vraag; Ze komen dus niet met een drugshond de partybus in???

Dat kan je noooit weten laten we het zo zeggen !!!
Waarschuw beheerder
wat gebeurt r eigenlijk als je in Belgie wordt gepakt met een paar pilletjes? (minder dan 10)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op donderdag 20 oktober 2005 om 17:58:
wat gebeurt r eigenlijk als je in Belgie wordt gepakt met een paar pilletjes? (minder dan 10)

je bent al bij 4 de lul

maar ligt eraan hoe de agent is somigge nemen je mee maar sommige als je zegtis voor eigen gebruik geven ze geld boete ofzo weet het niet helemaal zeker maar wat ik wel weet als ze je pakken ben je gewoon leterlijk en figuurlijk de LUL !!!!
Waarschuw beheerder
maar je weet dus niet wat voor straf r officieel gewoon voor staat?

Waarschuw beheerder
Weet wel dat de boetes voor snelheidsovertredingen de laatste jaren enorm om hoog gegaan zijn. En die drugscontrole...ach..
2 jaar gelden denk ik, komt er een agent richting onze auto en vraagt hebben jullie drugs op? Je zegt ff NEE, en ze zijn weer weg.

Waarschuw beheerder
donateur
shittt man, ik ben toch echt wel een beetje para voor die controles..
Iemand een idee hoe het met busvervoer zit,
op Sonne Mond Sterne was dat echt een lachertje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:23:
En die drugscontrole...ach..
2 jaar gelden denk ik, komt er een agent richting onze auto en vraagt hebben jullie drugs op? Je zegt ff NEE, en ze zijn weer weg.

Ja, de kans dat je gepakt wordt met een paar pilletjes op zak is natuurlijk heel klein..
Maar goed, als net een chagrijnige security-persoon je een pilletje ziet nemen.. Daarom is t wel handig te weten waar je nou een klein risico op loopt als je t daar doet :P Klein risico op hoge boete is alsnog vervelend
Waarschuw beheerder
tja dan moet je je pilletje zo onopvallend mogelijk je mond in zien te werken ... :)

Waarschuw beheerder
past aleen zo moeilijk als je een hele zak heb :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:43:
als net een chagrijnige security-persoon je een pilletje ziet nemen

Haha dat gebeurde bij mij bij q-base
ik wou net eentje nemen en keek achter me net voor dat ik die pil had genomen kommen paar van die mannetjes naar me toe en zeggen heb je pilletjes ik zeg zo nee wat ik net in nam was me kauwgom liet het zien dat het een kauwgom was en stil waren ze dus mensen een tippppp !!!
Waarschuw beheerder
Als je echt schijt hebt voor die mensen dan loop je ff naar de wc. Gaat een hokje naar binnen, doet het pilletje in je bek, loopt het hokje uit en je pakt een slok water onder kraan wat daar zeker wel aanwezig zal zijn.
Meestal doe ik niet moeilijk, idd de tip met de kauwgom is top!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 01:21:
Meestal doe ik niet moeilijk

jah ik ook niet maar je heb soms ongeluk he dan moet het maar
Waarschuw beheerder
handige tips om pakkans van 0,1% naar 0,01% te helpen :)(Y) :P
Maar alsnog handig om te weten wat r nou gebeurt als je nou alsnog de lul bent :P Weet niemand t?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:14:
Maar alsnog handig om te weten wat r nou gebeurt als je nou alsnog de lul bent Weet niemand t?

wat jij moet doen is gewoon daar kopen is beter ik zweer het je ligt er aan wat je gebruikt

maar je krijgt een erge straf ze laten je niet zomaar naar huis gaan snapie
Waarschuw beheerder
in het buitenland word ik niet graag gepakt met een pilletje op zak..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:55:
in het buitenland word ik niet graag gepakt met een pilletje op zak..

nee ik ook nie

nederland is vergeleken de rest van de landen egt relax
Waarschuw beheerder

als je al parra bent over drugs voor je heen gaat, zien ze dat echt wel snel als je daar loopt te freaken bij entree.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja als jij met een vet hoge hartslag daar gaat staan en je word dan gefouilleerd dan merken ze het zeker ja. Gewoon daar gaan staan met één soort blik en geef directen antwoorden, ga niet zacht praten of liggen stuimelen. Kom gewoon zeker over. Haal alvast alles uit je zakken enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:11:
als jij met een vet hoge hartslag daar gaat staan en je word dan gefouilleerd dan merken ze het zeker ja. Gewoon daar gaan staan met één soort blik en geef directen antwoorden, ga niet zacht praten of liggen stuimelen. Kom gewoon zeker over. Haal alvast alles uit je zakken enzo.

Als je echt helemaal para voor de ingang staat, moet je voor de tijd ff een slokje G nemen of een xanaxje droppen, heb je alsnog nergens last van

Waarschuw beheerder
Mensen je hebt 2 keuzes of je neemt het mee
of je neemt het niet mee !!

Want als je een verdacht kop je heb pikken ze je gewoon zo uit ze zijn er op opgeleid .

En als je effe na denkt Ben jij niet de laatste van de wereld die drugs gebruikt dus je kan het altijd kopen op het feest zelf !! !! Je betaald iets meer !!!

Maar je hoeft bijv niet vast te zitten !!!

wat je ook kan doen is een dag eerder gaan !!

En mensen moeten het helemaal niet met vorige jaar vergelijken want dacht ik ook eerst bij Q-Base Maar was helemaal Anders geplant geen controlle op het trug weg !!

Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:26:
Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden of in je schoen wel onder he

Schoenen??
Ja had ik zaterdag gedaan..
2 keer mijn jaszakken, 2 keer mijn broekzakken, mijn hele beurs. Nog een keer helemaal navoelen, toen dacht ik dat ze zij en nu je schoen. Ik zeg watblief, zei zo ja is goed zo!!
Damn, toch ff geschrokken, nee in je schoenen is niet relax, of je moet je het helemaal onder je zool gaan plakken..

Nee, boxer is nog altijd het beste!!

Waarschuw beheerder

Vind ik ook altijd het beste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op woensdag 26 oktober 2005 om 01:07:

nee ik nie

ik doe het altijd onder me voet gewoon
niet zijkante.ofzo later ga ik naar de wc haal ik het er uit .

Vind boxer risico sommige voelen en kijken egt goed >

Waarschuw beheerder
extra zakje erom en tussen de billetjes. t zakje gaat wel een beetje stinken maarja, gewoon 1 zakje weggooien. tussen de billetjes werkt heel goed, blijft het ook zeker weten op zn plek zitten.

voor de mensen die het fijn vinden om iets in zich te hebben...in een jointkoker en dan in de anus. niet mijn favoriet maar wel functioneel (en nee ik spreek niet uit ervaring..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:34:
in een jointkoker

wat is dat nou weer

Waarschuw beheerder
Ben 2 jaar geweest nu. En elk jaar viel het best mee bij de ingang. Geen drugshonden gezien. In antwerpen gebruiken ze ze wel. Fouilleren viel altijd reuze mee. Zeker vorig jaar stelde niet veel voor.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:58:
Zeker vorig jaar stelde niet veel voor.....

jup gelijk maar je weet maar nooit

Waarschuw beheerder
Niet teveel meenemen alleen voor eigen gebruik. En als je honden ziet dan gewoon weggooien als je het niet vertrouwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:57:
in een jointkoker

wat is dat nou weer

Als je bij een coffeshop een voorgedraaide joint gaat halen krijg je je joint in een kokertje..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 20:34:
voor de mensen die het fijn vinden om iets in zich te hebben...in een jointkoker en dan in de anus. niet mijn favoriet maar wel functioneel (en nee ik spreek niet uit ervaring..)

Functioneel zal het zeker zijn..
Maar liever niet..
Das dan de laatste oplossing..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:27:
Wil je wat verstoppen haal de baterij van je telefoon eruit verstop het daar in maar wel paar lagen met volie en plastic dat de honden het niet goed kunnen ruiken en als er een controlle komt hou je telefoon gewoon in je hand dus minder kans om opgepakt te worden

Das nou niet bepaald de slimste optie mijn telefoon is al genoeg keren uitelkaar gehaald bij de ingang van feesten!

Maare vorig jaar bij ILT geweest en controle stelde geen ruk voor!
Ik kom daar naar binnen lopen door de poortjes en denk van nu komt iemand me wel ff checken maar nee hoor iedereen stond een beetje niks te doen dus dacht nah je dan loop ik maar gewoon veder en was niet de enige die niet gecheckt werd!

Vorig jaar is een vriend van me daar binnen gepakt met 5 Snacks en mocht gewoon weer veder feesten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 22:02:
Das nou niet bepaald de slimste optie mijn telefoon is al genoeg keren uitelkaar gehaald bij de ingang van feesten!

maar wel je telefoon in je handen houden he dan denken ze gewoon is een telefoon