k zit er nog midde in
Eerste jaren super, basisschool fantastisch in mijn herinnering. Thuis ook geweldig gehad en in die tijd altijd met al die kinderen uit de wijk op straat. Super!
Helaas verhuisd naar een nieuwbouwwijk met kinderen die de hele dag horen dat zij het belangrijkste op de wereld zijn.
Rottijd gehad

Ook veel gepest, omdat ik in de klas te slim was, maar sociaal en in sporten enzo niet zo. Vriendinnetjes die alleen maar met je omgingen om er zelf beter bij te lijken. Vreemd eigenlijk dat kinderen dat op die leeftijd al zo manipulatief zijn...
Maar nu ben ik stoer
Helaas verhuisd naar een nieuwbouwwijk met kinderen die de hele dag horen dat zij het belangrijkste op de wereld zijn.
Rottijd gehad
Ook veel gepest, omdat ik in de klas te slim was, maar sociaal en in sporten enzo niet zo. Vriendinnetjes die alleen maar met je omgingen om er zelf beter bij te lijken. Vreemd eigenlijk dat kinderen dat op die leeftijd al zo manipulatief zijn...
Maar nu ben ik stoer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...
Vreemd he, ik heb ook bij een stel van die meiden op de middelbare school nog gezeten. Zij blijven je altijd hetzelfde zien, terwijl je onder andere mensen gewoon zelfverzekerd ben en iedereen goed met je op kan schieten.
Zie er gelukkig geen meer.
laatste aanpassing
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 6 oktober 2005 om 11:09:Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuhop donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:
Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...
Vreemd he, ik heb ook bij een stel van die meiden op de middelbare school nog gezeten. Zij blijven je altijd hetzelfde zien, terwijl je onder andere mensen gewoon zelfverzekerd ben en iedereen goed met je op kan schieten.
Zie er gelukkig geen meer.laatste aanpassing 6 oktober 2005 11:10
Ik zie ze helaas best vaak maar nu ik niet meer naar school ga gelukkig niet meer.. ik zag ze standaard op t station sochtends
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 12:45:Ik zie ze helaas best vaak maar nu ik niet meer naar school ga gelukkig niet meer.. ik zag ze standaard op t station sochtends
Ben vorig jaar in een andere stad op kamers gegaan, dus dat is wat dat betreft wel lekker.
Mijn ouders hebben er alles aan gedaan om mij een gelukkige jeugd te geven, thuis was ik erg gelukkig...
Maar door veel vehuizen (ook naar het buitenland) en verandere van school heb ik het wel moeilijk gehad.. ook veel gepest op de lagere school.
Na mijn 18de is het alleen maar beter gegaan!
en over pesten : het zijn niet altijd de leerlingen op school, leraren kunnen er ook wat van.
Maar door veel vehuizen (ook naar het buitenland) en verandere van school heb ik het wel moeilijk gehad.. ook veel gepest op de lagere school.
Na mijn 18de is het alleen maar beter gegaan!
en over pesten : het zijn niet altijd de leerlingen op school, leraren kunnen er ook wat van.
Ik heb een hele leuke jeugd gehad.Gewoon gezellig gehad op school met veel vriendjes en vriendinnetjes..en lieve ouders ja op zo'n leeftijd zijn dat toch de belangrijkste dingen en dat ging oke..
heb 2 kutjaren gehad door 1 bepaald persoon,door mijzelf en mijn pubergedrag en nog wat andere dingen en dat was van
14e tot 16e jaar maar daarna werd alles beter door mijn schatje oa.
heb 2 kutjaren gehad door 1 bepaald persoon,door mijzelf en mijn pubergedrag en nog wat andere dingen en dat was van
14e tot 16e jaar maar daarna werd alles beter door mijn schatje oa.
laatste aanpassing
Tot mijn 6e super jeugd.
...
Op mn 6e overleed mn vader en toen veranderde alles
.
Als ik terug denk aan die periode dan is dat heel erg zwaar geweest. Vooral als ik mijn jeugd vergelijk met die van andere kinderen in die tijd...
Maar mn moeder is er gelukkig altijd voor me geweest en probeerde er met ons toch het beste van te maken. ben echt trots op dat top wijffie

Op mn 6e overleed mn vader en toen veranderde alles
Als ik terug denk aan die periode dan is dat heel erg zwaar geweest. Vooral als ik mijn jeugd vergelijk met die van andere kinderen in die tijd...
Maar mn moeder is er gelukkig altijd voor me geweest en probeerde er met ons toch het beste van te maken. ben echt trots op dat top wijffie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 13:04:Mijn jeugd was ronduit kut
je haalt de woorden uit mn mond...zwaaaaaar KUT was ie
Mijn ouders waren/zijn ongelofelijk lief. Maar ik heb/had een drugsverslaafde broer die nogal agressief was en vaak een psychose had. Hij is een paar keer opgepakt voor huiselijk geweld enzo..mijn ouders zijn daar aan kapot gegaan. En ik zat ertussen.
Maar zoals ik al zei, mijn ouders zijn ongelofelijk lief, ze waren er altijd om me op te vangen..als ik me rot voelde om stomme kinderlijke dingen, ze gingen met me naar pretparken, gaven me aandacht..
Maja mijn broer heeft een groot deel verpest van het gezin zelf.
Maar zoals ik al zei, mijn ouders zijn ongelofelijk lief, ze waren er altijd om me op te vangen..als ik me rot voelde om stomme kinderlijke dingen, ze gingen met me naar pretparken, gaven me aandacht..
Maja mijn broer heeft een groot deel verpest van het gezin zelf.
elk huisje heeft zn kruisje..
de vraag is.. verdrink je in zelfmedelijden of knok je keihard voor jezelf.
dat laatste heb ik gedaan.. en kan eigenlijk nu oprecht zeggen dat ik goed terecht ben gekomen.
natuurlijk had het heel veel leuker gekunt.. maar ik zie het dieper. zo hoeft niet uedereen het te zien.. maar mij geeft het een goed gevoel om het wel zo te doen..
ik heb een weg bewandeld die ik nooit maar dan ook nooit meer over zou willen doen.. ben heel vaak heel hard gevallen, maar wel elke keer weer opgestaan.. ik denk dat ik deze weg nodig had om sterk te worden. misschien had ik niet geworden wat ik nu ben, waar ik nu best tevreden mee ben, als ik een moeiteloze jeugd had gehad..
ik ben erg hard geworden.. maar bij vrienden kan ik ontdooien en dat is prima..
niet iedereen hoeft binnen je muur..
dat kies ik nu zelf..
hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel..

de vraag is.. verdrink je in zelfmedelijden of knok je keihard voor jezelf.
dat laatste heb ik gedaan.. en kan eigenlijk nu oprecht zeggen dat ik goed terecht ben gekomen.
natuurlijk had het heel veel leuker gekunt.. maar ik zie het dieper. zo hoeft niet uedereen het te zien.. maar mij geeft het een goed gevoel om het wel zo te doen..
ik heb een weg bewandeld die ik nooit maar dan ook nooit meer over zou willen doen.. ben heel vaak heel hard gevallen, maar wel elke keer weer opgestaan.. ik denk dat ik deze weg nodig had om sterk te worden. misschien had ik niet geworden wat ik nu ben, waar ik nu best tevreden mee ben, als ik een moeiteloze jeugd had gehad..
ik ben erg hard geworden.. maar bij vrienden kan ik ontdooien en dat is prima..
niet iedereen hoeft binnen je muur..
dat kies ik nu zelf..
hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel..