5261x bekeken
| Betreft: | evenement: Round Bass, zaterdag 10 december 2005 om 22:00 |
donateur
Hij's weer mooi mannen
All the credit's to Marco
donateur
Was niet echt onder de indruk van de achtergrondmuziek
Dat had ik ook wel ja.. een beetje hak en zaagwerk
Ja niet echt HHA-waardig, als je 't mij vraagt.
Was het ook niet. De enige plek waar alleen hardhouse werd gedraaid was de foyer. En das toch vreemd voor een feest wat Hardhouse Academy heet
Maar ja, heb me evengoed wel vermaakt
Die andere zaal, die eerst de bounce was zeg maar, daar werd ook
gedraaid 
En ja het was muzieksgewijs heel anders in de main, kan me ook voorstellen dat mensen het jammer vinden, omdat je toch eigenlijk niet voor hardstyle ook naar HHA komt
Maar moet wel zeggen, het was wel lekkere muziek, het swingde
Ik vond zelfs Lab4 anders dan de keer daarvoor, toen was de set wat mij betreft veel opzwepender, daarvoor was het wel hardhouse en techno.
Heb me evengoed top vermaakt in de main hoor daarnietvan, soms ook lekker gezeten naast Michel en John op de tribune beetje kijken, maar ook best veel nog staan dansen in zo een gangpad tussen die tribunes dan
Twas inderdaad belachelijk warm in de main, liep ik daar met mijn capeje

En ja het was muzieksgewijs heel anders in de main, kan me ook voorstellen dat mensen het jammer vinden, omdat je toch eigenlijk niet voor hardstyle ook naar HHA komt
Maar moet wel zeggen, het was wel lekkere muziek, het swingde
Ik vond zelfs Lab4 anders dan de keer daarvoor, toen was de set wat mij betreft veel opzwepender, daarvoor was het wel hardhouse en techno.
Heb me evengoed top vermaakt in de main hoor daarnietvan, soms ook lekker gezeten naast Michel en John op de tribune beetje kijken, maar ook best veel nog staan dansen in zo een gangpad tussen die tribunes dan
Twas inderdaad belachelijk warm in de main, liep ik daar met mijn capeje
Wat werd er in de bounce gang gedraaid dan?
Line-up aldaar:
Balcony Bar: Hosted by Summit & Swamp
20:30 – 21:30 Ben Outbreak vs Craig Hypnosis
21:30 – 22:30 Matt Church
22:30 – 23:30 RedCaT vs Danny Luu
23:30 – 00:30 Greg Brookman
00:30 – 01:30 Mad Phil
01:30 – 02:30 Jason Blayde
02:30 – 03:45 HyperVixen vs Andy Rise
03:45 – 05:00 Ben Bennett vs Pascal D
Wat voor muziek?? Line up zegt me weinig....
Mij ook, daarom poste ik de lijn-omhoog. Ben alleen bij Greg Brookman geweest, en die ken je wel.
Hopelijk doen ze in feb. wel weer hh in de main, want dat hardstyle gebeuren hoeft voor mij echt niet
aan Will van Frantic heb ik ook in mail gezet dat de Main not really my cup of thea was als hh liefhebber en dit was zijn antwoord: We wont be booking as much Hardstyle for future events.
laatste aanpassing
donateur
We wont be booking as much Hardstyle for future events.laatste aanpassing 29 oktober 2005 09:05
Anyway, geen bounce, maar 'main' muziek dus. Hopelijk doen ze in feb. wel weer hh in de main, want dat hardstyle gebeuren hoeft voor mij echt niet
Nee voor mij ook niet
Wel zonde eigelijk want de Main ziet er zooooo mooi uit
Maar ja gelukkig werd er in de Foyer gewoon te goed gedraaid
We wont be booking as much Hardstyle for future events.
Kijk dat is goed nieuws
We wont be booking as much Hardstyle for future events.
Superb!!
Wel zonde eigelijk want de Main ziet er zooooo mooi uit
Ja precies, het is echt gaaf om daar te feesten, dus zo zonde als er dan geen muziek van jouw smaak gedraaid wordt
donateur
Nu nog 2 cd spelers
Heb net die Technics cd speler gekocht, heftig mooi ding zeg.
Valt me wel op dat, zou je onverhoopt in een tent moeten draaien waar deze staan en je kent m niet dan heb je een probleem. Met cue points en instant change functie die anders zijn dan bij de pioneer cdj1000 (die ik ook heb
laatste aanpassing
donateur
moet je voetbalschoenen kopen
neeee, da's óp zijn nopjes
Op de Round Bass site staat nu de live set vab NoFear in streaming audio te beluisteren. Binnenkort komen de andere sets ook on-line.
Staat aan!! Welkome afwisseling van de maandmix van Hank (kan hier in 't internetcafe alleen maar online muziek luisteren). Hoe goed de mix van Hank ook is, na 2 weken lang bijna dagelijks luisteren heb je dat ook wel weer gezien
En het mag gezegd worden: Hij klinkt weer goed Marco
En binnenkort kan ik helemaal mijn lol op, als de RB sets online komen!
Op de Round Bass site staat nu de live set vab NoFear in streaming audio te beluisteren. Binnenkort komen de andere sets ook on-line.
Alleen nog geen idee wanneer ik de tijd heb om te luisteren
Nog 1 maandje en 9 dagen
kleine huishoudelijke mededeling:
Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt. Het gaat waarschijnlijk 1 van die 2 data worden (welke van de 2 is nog nie bekend), maar dan is er iets heel speciaals (en heel leuks) te doen. Niet door mij georganiseerd, maar door meerdere mensen. En echt, dit is fucking belangrijk, laten we t houden op een benefiet-achtig iets. En daar hebben we echt VEEL mensen voor nodig. Dus aub allemaal die data nog ff vrijhouden, ik laat t weten als er meer nieuws is.
Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt. Het gaat waarschijnlijk 1 van die 2 data worden (welke van de 2 is nog nie bekend), maar dan is er iets heel speciaals (en heel leuks) te doen. Niet door mij georganiseerd, maar door meerdere mensen. En echt, dit is fucking belangrijk, laten we t houden op een benefiet-achtig iets. En daar hebben we echt VEEL mensen voor nodig. Dus aub allemaal die data nog ff vrijhouden, ik laat t weten als er meer nieuws is.
Hardhouse for Pakistan check it out!