| Betreft: | evenement: Round Bass, zaterdag 10 december 2005 om 22:00 |
Ik zou nooit bier gooien ZONDE MAN!!!
Heb wel es een paar biertjes op Def Rymez afgevuurd tijdens het carnavalsfeest in zundert..............
Daar heb ik ook wel heel vaak last van
zie en hoor die gast nooit meer.
23 december, HARDHOUSE! vs Round Bass
en we kunnen alvast verklappen dat er een special guest uit de UK gaat draaien Bring it on!
en we kunnen alvast verklappen dat er een special guest uit de UK gaat draaienBring it on!
A joh das Now & Wow, HH vs RB is veel leuker
f een kleine teasert:
en we kunnen alvast verklappen dat er een special guest uit de UK gaat draaienBring it on!
nog 1 kleine teasert dan maar:
de UK guest heeft in het verleden op HHA gedraaid en op HQ. Meer zeg ik nog ff niet
de UK guest heeft in het verleden op HHA gedraaid en op HQ. Meer zeg ik nog ff niet
of je gooit t over mij..
Phil Reynolds?
Andy Farley?
BK?
Lisa Lashes ?
Goh jullie noemen ook niet de grootste namen op.
Zou bijna denken dat t hier om DanceValley gaat ipv Hardhouse vs Roundbass.
Wat maakt dat dan uit?
Je weet maar nooit of je bv een leuk dealtje kan regelen met zo een DJ, of dat het een bekende bv is, of misschien hebben ze wel gespaard voor een grotere naam etc. etc.
en je punt is???
tis in elke geval nu wel beter gesteld met het aantal HH feestjes als je dat bekijkt met vorige jaar in December.
Be there....... do it !!
Zou ik dat dan ook even moeten mailen naar guestlist@roundbass.com?
Tis toch zo dat als je je kaartje niet ophaalt voor een bepaalde tijd, dat ze hem gewoon weer verkopen?
dacht dat het misschien netter was om dat gewoon van te voren even aan te geven.
tis in elke geval nu wel beter gesteld met het aantal HH feestjes