| Betreft: | evenement: Hardhouse generation, woensdag 19 oktober 2005 om 21:00 |
Uitspraak van LiesjegaatlosHAHA, we gaan helemaal los daarop donderdag 13 oktober 2005 om 14:34:
idd
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 12 oktober 2005 om 15:52:waarom blijven er feesten met t woord HARDHOUSE in de titel terwijl t hele feest geen reet met HARDHOUSE te maken heeft? Zucht...
Nu mag je gaan huilen
Owww! Heb zown zin in woensdag! Dit hele wknd keihard leren voor tentamens ma. en di. dus woensdag heerlijk los, heb ik dan wel verdiend ook
Vraag me alleen af ... Asta in de herfstvakantie .. Zullen er niet veel te studentikoze mensen komen, die eig. niet van de muziek houden, maar gewoon even een xtje willen gaan kijken? Zullen we die dan met z'n allen naar buiten stampen
Haha!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 14:11:Zullen er niet veel te studentikoze mensen komen, die eig. niet van de muziek houden, maar gewoon even een xtje willen gaan kijken? Zullen we die dan met z'n allen naar buiten stampen Haha!
Kijk eens wat er bij je Beroep staat: Rechtenstudentje...
Bovendien: als je mij ziet denk je qua kleding enzo misschien ook wel dat ik een "studentikoos" persoon ben, maar als er op een feestje veel mensen langs de kant staan sta ik altijd volop los te gaan op de dansvloer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 14:11:Zullen we die dan met z'n allen naar buiten stampen
hehehehe is goe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:33:hardstyle feestje
hardhouse
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:33:Kijk eens wat er bij je Beroep staat: Rechtenstudentje...
Bovendien: als je mij ziet denk je qua kleding enzo misschien ook wel dat ik een "studentikoos" persoon ben, maar als er op een feestje veel mensen langs de kant staan sta ik altijd volop los te gaan op de dansvloer . Dus laat die studentikoze mensen maar lekker komen; voor hun moet het toch ook eens de eerste keer zijn op een hardstyle feestje en wellicht raken ze dr net zo aan verslaafd als ik laatste aanpassing 14 oktober 2005 18:39
Ejj, neej, zo bedoelde ik het niet! Ik ben ook gewoon student hoor! Maar wel student die voor die muziek daarheen gaat snap je? Kijk, in Utrecht heb je 1x in de zoveel tijd Jeroen Post die ergens komt draaien op donderdag, daar komen veel mensen op af, die ik niet direct in de Asta zou plaatsen as. woensdag! Dus ik bedoel van, als die mensen nu komen schrikken ze waarsch. van de muziek
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:06:Dus ik bedoel van, als die mensen nu komen schrikken ze waarsch. van de muziek Kunnen we ze met z'n allen naar buitenstampen
Mwa...die mensen kunnen ten eerste niet de muziek aan en ten tweede zullen ze door het geluid in de asta snel genoeg weggeblazen worden! En als ze gewoon gezellig meedoen zijn ze wat mij betreft welkom hoor
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 12 oktober 2005 om 23:28:je gaat een trancefeest toch ook nie Hardstyle Heaven noemen?
Uitspraak van Cliffie op woensdag 12 oktober 2005 om 17:30:
uuhhhh omdat er ook nog steeds hardhouse wordt gedraaid
Moet je mij es vertellen wie van deze dj's de laatste 2 jaar nog een hardhouseplaat heeft gedraaid.
Bass-D
Dado
Deaz D
Deepack
FerZ
Genius
Gizmo
Lars Tindy
Norman
Ruthless
The Prophet
waar ze zich allemaal wel niet druk om maken! ga een hobby zoeken ofzo!
maargoed ben ieder geval aanwezeig ben benieuwd!
Voor het prijsje zeker te doen ja 
Uitspraak van #070 Bleekuh op maandag 17 oktober 2005 om 10:28:Maar ehmm.. vanaf 16 of 18 jaar?
kheb norman ff een berichtje gestuurd , kon nergens wat vinden... maat van me wil zn vriendin meenemen , die is 16.. dus ben benieuwd
Gaat weer top worden woensdag
Uitspraak van actief op maandag 17 oktober 2005 om 18:43:ff bobben voor de verandering.
WAAAAAAAT???
Uitspraak van LiesjegaatlosFF de stress van school kwijtop maandag 17 oktober 2005 om 21:39:
welke stress....school is leuk
Uitspraak van Liesjegaatlosjij hebt zeker vakantie op het moment?op maandag 17 oktober 2005 om 23:38:
Ik heb tentamens deze week...
jah heb nu vakantie maar moe werke want geld is beetje op