Partyflock

Forumonderwerp · 815489
1 volger · 13884x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Still not online?

*Inmiddels wel bekend*

MAIN
Technasia
Alter Ego Live
Tiga
Bart Skils
2ManyDJs

TECHNO
Dave Clarke
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J
Steve Rachmad

ELECTRO
HOTT Live
Handel Live
Terry Toner & Herr Arter
DJ's are not rockstars feat. Princess Superstar & Alexander Technique
Touché
The Glimmers

MINIMAL
Sandrien
Lauhaus
Booka Shade Live
Lupe
Makcim

URBAN ECLECTIC
Junior Jack & Kid Creme
Off The Wall (dj melly mel + vj)
Real Live
Chuckie
Sixdeck Ratpack (Victor Coral, Brian S., Hitmeister D)

HIPHOP/BREAKS
Evil Nine
Puppet Mastaz
Jeugd van Tegenwoordig
Mr Wix & Lyrical Tie
DJ Yoda

HOUSE/PROGRESSIVE
Benjamin Bates
Benny Rodrigues
Nic Fanciulli
Sander Kleinenberg
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 21:26:
ID&T eveneens... lange leve de commercie

Waar slaat dat op? Als je alleen maar bekende namen neerzet, puur om te scoren, DAN ben je commercieel bezig, met zo'n line-up echt niet hoor

Waarschuw beheerder
donateur
De enige goeie is Benny Roderigues :D

Maar goed ik ging toch al niet heen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davidus op maandag 3 oktober 2005 om 21:33:
Waar slaat dat op? Als je alleen maar bekende namen neerzet, puur om te scoren, DAN ben je commercieel bezig, met zo'n line-up echt niet hoor

ID&T is al een tijd geleden gezwicht onder de commercie...

2 hele simpele voorbeelden:

Sensation White & Black en Tiesto In Concert 1 en 2

Alleen aan Sensation en Mysteryland verdienen ze nog goed :S en als meneer Tiesto nog een keertje wil optreden hebben ze een mooi extra bedrag erbij anders niet.

En sorry hoor maar zie jij onbekende namen ofzo? Ik zeg alleen maar ff:
Dave Clarke, Sander Kleinenberg, Chuckie

Maargoed... als ik het zo zie maken ze Innercity een stuk kleiner en is het niet meer het grootste indoorfestival.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ruk line-up. ID&T krijgt hier nog een zware dobber aan om het vol te krijgen. Maar op mij hoeven ze dit jaar niet te rekenen :-(
Waarschuw beheerder
:respect: voor ID&T met deze line-up
zeer gewaagd, en mensen die zomaar wat roepen over 'De Jeugd van Tegenwoordig' die kennen hun alleen van hun 'hitje' dus dat zegt alweet genoeg....ik vind t gedurfd van ID&T om hiermee aan te komen zetten....Q-Dance eraf dat is helemaal geweldig...Toch ben ik t wel met sommigen eens dat er een goeie Trance zaal gemist wordt.
denk dat deze Innercity een heeel ander publiek gaat trekken dan voorgaande jaren en dat de sfeer veel gemoedelijker zal zijn
Maar of de doelstellingen van ID&T hiermee gehaald gaan worden dant betwijfel ik...maar je kan er nog aan schaven dus we zien wel hoe t gaat lopen...grote kans dat ik hier dus echt wel bij ben :yes: :D

:respect: ID&T
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o Drastisch dit :X whahahha!
Hebben ze weer een techno-feest in the house (of heb ik niet opgelet).

Vindt het altijd nog jammer van Shockers :/

Ben alle edities van IC geweest en had vorig jaar gezworen niet meer te gaan (laatste 2 edities alleen maar voor Luna en DHHD gegaan) :/
Ik denk dat ik maar op die belofte trg moet komen.....line up doet redelijk :bloos: en vooral omdat ik dit jaar reconnected ben met techno :D :woopwoop:

Dus........hier wordt over nagedacht :yes:

Ik denk persoonlijk dat er minder mensen zullen zijn dan bij de vorige edities; va 2003 waren ze toch te massaal :S ) en zoals iem eerder al zei: leeftijdsgemiddelde hoger dan eerst. Urban hadden ze van mij mogen weglaten maar dat is mijn persoonlijke mening :P
Waarschuw beheerder
Misschien wordt het nu eindelijk weer eens leuk (qua publiek dan)

Uitspraak van Micah op maandag 3 oktober 2005 om 19:02:
Iedereen zit altijd te zeiken over de geeikte namen, en nu vernieuwen ze alles een beetje en dan is het nog niet goed.

Precies!

Waarschuw beheerder
Die line-up is chill!

Geen trance en hardstyle (Y)

Misschien dat ik dit jaar dan maar wel weer es ga kijken :D
Waarschuw beheerder
donateur
mmm... vroeger waren er feesten waar je blindelings ff een kaartje voor kocht alvorens de line-up bekend was.. dat deed ik dus al niet meer.. Innercity had een naam.. maar die heeft voor mij een geheel andere betekenis gekregen..
Waarschuw beheerder
Wellicht richt Innercity zich dit jaar niet op het massale, maar willen ze er een kleiner feest van maken als normaal. Het zijn maar zeven zalen en je kunt de RAI ook in gedeeltes af huren. Je hoeft hem niet altijd volledig te huren.

Ik vind de line up wel interessant
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, khad me kaartje al indahouse, maar denk toch maar nie dak ga!!!! Gelukkig zijn er vrienden die wel gaan, dus die kunnen me kaartje mooi overnemen!!! Enige leuke is Progressive!!!! Meer nie :nee:

Dan gaak toch liever hakkuh in R'dam, dichterbij en toch betere line up dan deze shit!!!

Uitspraak van Neillcee op maandag 3 oktober 2005 om 21:54:
vroeger waren er feesten waar je blindelings ff een kaartje voor kocht alvorens de line-up bekend was

Nou dat had ik ook gedaan voor IC, maar gelukkig kank ze nog an me vrienden slijten. Voor mij nie meer blindelings kaartje voor IC kopen dus!! :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Watskeburt met de line-up? :P

Main klinkt denk ik geinig, grappig en kan wel eens een leuk sfeertje worden daar (Y)

Techno, bekende kost, grote namen, stevig werk (y)

Electro op Innercity, beter :D al had ik dan wel iets als Miss Kitten of Electroluv verwacht op zo´n feest.

Minimal :no: namen zeggen me weinig, ken alleen Lauhaus en die boeit me niet zo,
ook andere namen verwacht.

House/progressive... beetje standaard, bijna saai vrees ik,
had hiervoor liever iets van (hard-)club/trance hiervoor in de plaats gehad.

Urban/Hiphop: Snap niet dat ze hier nog mee doorgaan op Innercity,
vond het het 1e jaar bij Rahzel nog wel leuk,
maar urbanparties zijn niet echt populair volgens mij.
(Waar was Ambassador afgelopen jaar? :x)
Beetje vreemd dat ze nu dit jaar met nog minder sprekende namen komen.

We zullen zien of Nederland hier aan toe is,
denk dat veel ´onwetenden´ zich toch zullen vermaken aangezien de namen op main misschien niet alledaags zijn voor feesten van dit formaat,
maar wel toegankelijk en leuk (y):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity wordt DE GROOTSTE FLOP van 2005!!!!!!!

Innercity heeft HardStyle gewoon nodig

KLAAR!!!
Waarschuw beheerder
valt me op dat iedereen die HARD in zijn/haar naam hebben en die ook alleen maar van hardstyle-core-trance enz houden denken dat IC nu meteen maar gaat floppen...Zonder jullie stijlen op een feest kan er ook wel een feest neergezet worden hoor....Niet iedereen in Nederland zit op hardstyle te wachten of wil altijd overal Trance horen....dit wordt een feest voor een heel ander publiek dan voorgaande jaren en daar zijn ook genoeg liefhebbers van in Nederland :yes:

en waarom laat niemand zich meer verassen tegenwoordig???? altijd maar dezelfde namen overal die kennen we onderhand wel...:respect: voor ID&T
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 oktober 2005 om 22:12:
Innercity wordt DE GROOTSTE FLOP van 2005!!!!!!!

Innercity heeft HardStyle gewoon nodig

KLAAR!!!

ben ik het niet mee esns! je wil niet weten hoe druk het was in de techno area in 2002! en toen was alleen dana in de main
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OLEEE! Dit wordt de vetste relaxte innercity oooooiT!!!!! Lekkere dikke TEchno Line Up + Benny & Benjamin & Chuckie etc etc:D:D!!! Suuuuuper.. Dacht alleen dat ze de kaartjes dit jaar goedkoper gingen maken, 47,50 , liegbeesten!!! :S
Waarschuw beheerder
vorig jaar waren ze normaal gesproken 55 euro per stuk voor die 2=1 actie ;)
Waarschuw beheerder
idd maar nu zit er ook nog geen VVK fee bij denk ik , dus komtnog boven de 50 pleuries uit..
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 20:23:
veel spannender met Anthony R, DJ Hell, Tiefschwarz, Miss Kitten

daar spreek je jezelf een beetje tegen.. echt spannend zal een electrozaal niet zijn als er keer op keer dezelfde namen staan.. tuurlijk zijn dit wel hele grote namen die ook zeker hun respect verdienen..

ben trouwens ook niet te spreken over de electro line-up.. alhoewel namen als tiga en 2manyDJs altijd wel leuk zijn... booka shade (live) wil ik zoiezo graag zien!! lauhaus, werner en sandrien zijn ook erg tof.. maar niet op een innercity..

ondanks dit alles denk ik dat ik in de laatste week wel ergens een kaartje haal voor 10 euro en toch maar es ga kijken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee dankje :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up is echt(n)
Hier heb ik geen 47 euro voor over:no:

Waarschuw beheerder
Hoe vet! Tiga en Alter Ego, en als ze dan ook nog eens een stuk minder kaarten gaan verkopen en geen Q-dance stage erbij doen is Innercity misschien wel eens het overwegen waard :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daveros op maandag 3 oktober 2005 om 17:09:
Jeugd van Tegenwoordig

hoe vet :D :D
Ga zeker weten biertje pakken met viezeeeee fredddyyyyy :)
Waarschuw beheerder
wat een graftakken bij id&t.IC was toch
altijd standaardprik omdat het zo divers was
en dat vind ik mooi, eigenlijk mysteryland maar
dan indoor. Alle verschillende stijlen en het
diverse publiek wat er op afkwam maakte het tot
een supervet feest. Ik weet niet wat de gedachte
achter dit jaar is maar ik had nooit gedacht
dat ze bijv. hardstyle eruit zouden gooien.Het is
heel gewaagd van ze en ik heb er mijn bedenkingen
over. Met pijn in mijn hart moet ik constateren dat
ik niks meer op IC te zoeken heb.Tijden verandereren
en id-t maakt de ene rare sprong na de andere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 22:54:
Tiga en Alter Ego, en als ze dan ook nog eens een stuk minder kaarten gaan verkopen en geen Q-dance stage erbij doen is Innercity misschien wel eens het overwegen waard

dit is ook weer zo simpel he... vorig jaar waren de mensen die bij Q stonden eigenlijk nergens anders te vinden dan bij Q... heb je dus ook geen last van gehad lijkt me
En ja, als er vorig jaar alleen al bijna 10.000 man bij Q-Dance staat mis je opeens wel een heel groot gedeelte van de mensen he...
ook geen trance, dus dan gaat t wel heel erg hard..
ach ja, als ze zelf zo graag op hun smoel willen gaan, be my guest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 3 oktober 2005 om 22:19:
valt me op dat iedereen die HARD in zijn/haar naam hebben en die ook alleen maar van hardstyle-core-trance enz houden denken dat IC nu meteen maar gaat floppen...Zonder jullie stijlen op een feest kan er ook wel een feest neergezet worden hoor....Niet iedereen in Nederland zit op hardstyle te wachten of wil altijd overal Trance horen....dit wordt een feest voor een heel ander publiek dan voorgaande jaren en daar zijn ook genoeg liefhebbers van in Nederland

tuurlijk kan een feest wel slagen zonder hs/hc/trance etc....
Maar.... dan moet je dat ten eerste geen innercity meer noemen, innercity stond altijd voor een grote diversiteit aan stijlen, dus niet alleen techno georienteerd en dan ook nog is veel minimal en electro...
ten tweede niet op zo'n grote locatie; het is domweg niet rendabel genoeg... denk je echt dat je hier al maar 15000 mensen mee gaat trekken :no:
Waarschuw beheerder
wat een KANZLOZE line up, ID-T is nu echt helemaal gedaald tot het dieptepunt, ID-T maakt zich compleet belachelijk, waar zijn de grote namen? Kunnen wij ID-T nog wel serieus nemen? Nee dat kunnen wij niet meer, Wederom heeft ID-T ons laten barsten met een dramaaaatische line up, eerst zijn ze aangekomen met de slechtste line up ooit op Sensation en Mysteryland en nu de slechtste line up ooit van Innercity, ID-T is op dit moment niet meer dan een amateurische organisatie die geen feesten meer kan organiseren en die zich kapot moet schamen voor deze line up. Het wordt tijd voor een faillissement bij ID-T, wat een ramp die organisatie, diep en diep bedroevend

Op grote festivals horen grote namen te staan als je de kleinere namen wil zien moet je naar de clubs gaan, Innercity is een festival en op een festival horen alle muziekstylen tot hun recht te komen, van house tot keiharde techno, Als je deze line up bekijkt is dat absoluut niet het geval, Dit is de derde keer op rij dat ID-T dit flikt met een slechte line up komen(Sensation White,Mysteryland en nu Innercity). ID-T wil goedkoop aan dj's komen maar toch zo veel mogelijk kaarten te verkopen, Als deze Innercity goed verkoopt zal het vanaf nu altijd zo zijn bij elk groot festival, Dan zal de line up van Trance Energy ook vanaf nu altijd slecht zijn. ID-T kijkt alleen naar de cash en niet naar het publiek, LANGE LEVE UDC met hun geweldige line up van Dance Valley(alle stylen tot hun recht) en met Armin Only
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 3 oktober 2005 om 22:19:
valt me op dat iedereen die HARD in zijn/haar naam hebben en die ook alleen maar van hardstyle-core-trance enz houden denken dat IC nu meteen maar gaat floppen...Zonder jullie stijlen op een feest kan er ook wel een feest neergezet worden hoor....Niet iedereen in Nederland zit op hardstyle te wachten of wil altijd overal Trance horen....dit wordt een feest voor een heel ander publiek dan voorgaande jaren en daar zijn ook genoeg liefhebbers van in Nederland

nog ff wat... ja, ik blijf bezig:P
mensen die veelal techno georienteerd zijn gaan denk ik vel en veel liever naar een awakenings/ilt en noem ze maar op, dus tsjah

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig echt helemaal geweldig dit.. alle reacties hier enzo!! ik kan niet wachten tot het feest is. Ik denk dat het mega gaat floppen maar ik wacht in spanning af hoe dit zal aflopen.:D:jaja:

Waarschuw beheerder
Wat een flop! ik zat nog te denken om wel te gaan maar naar die line up gezien te hebben ECHT NIET Mooi kansloos!!
Waarschuw beheerder
Alter Ego Live
Tiga
Bart Skils
2ManyDJs
Dave Clarke
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J
Steve Rachmad
Junior Jack & Kid Creme
Benny Rodrigues
Sander Kleinenberg

aardig grote namen hoor, maar zal wel aan mij liggen...

Waarschuw beheerder
Hou eens op met dat "floppen etc." allemaal! Ik zit hier nu bijna 3 jaar op PF, en altijd is er gezeik over ID&T: ze zijn te commercieel, teveel bezig met geld, etc. Ze kunnen het hier volgensmij nooit goed doen! Sensation niet goed, Mysteryland niet goed, Shockers eruit, Innercity 2-in-1 actie is niet goed, en zo gaat het maar door!

Wees blij dat ze eindelijk eens de ballen hebben om een line-up - én een feest neer te zetten wat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Prachtig! Laat UDC of een andere (grote) organisator dat maar eens doen. Brian ;) (UDC) gebruikt voor DanceValley al 11 jaar dezelfde, uitgemolken formule. Paradepaardje ok, maar vernieuwing op zn tijd is ook niet verkeerd. Ik ben nog nooit op innercity geweest, maar als ik dit jaar geen tentamen heb de week erna (wat me de afgelopen 2 jaar tegenhield), ben ik zeker present!

Blij toe dat ze de hardstyle eruit hebben gedaan, al moet ik zeggen dat ik ipv de urban liever iets in de trend van trance/acid had gezien! Maargoed, ID&T heeft mijn zegen voor dit feest en ik denk/weet zeker dat ze er iets moois neer gaan zetten!

Iedereen die nu loopt te jammeren met "klote line-up" e.d.: krab jezelf eens achter de oren en vraag jezelf af wanneer het dan WEL goed is?

Waar ik wel van baal: de prijs. Gezien de DJ's die ze presenteren, vind ik een prijs van €50,- ongegrond. Dat kan goedkoper!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ff uit me agenda halen...:jaja:

misschien kan ik gewoon gratis binnenlopen maar kga hier zeker geen geld aan verspillen...vorig jaar was gewoon een zooitje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 23:33:
wat een KANZLOZE line up, ID-T is nu echt helemaal gedaald tot het dieptepunt, ID-T maakt zich compleet belachelijk, waar zijn de grote namen? Kunnen wij ID-T nog wel serieus nemen?

helemaal mee eens..............Wat een pokkeline up! word er gewoon saggerijnig van!....................:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers echt een sterke line-up:)

mijn ding is het in ieder geval niet.

HIPHOP/BREAKS
Evil Nine
Puppet Mastaz
Jeugd van Tegenwoordig
Mr Wix & Lyrical Tie
DJ Yoda

URBAN ECLECTIC
Junior Jack & Kid Creme
Off The Wall (dj melly mel + vj)
Real Live
Chuckie
Sixdeck Ratpack (Victor Coral, Brian S., Hitmeister D)

dit is toch wel iets wat mij verbaasd, aangezien er vorig jaar in urban-zaal de meeste problemen waren en nu zijn er zelfs 2 zalen van:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 00:14:
Waar ik wel van baal: de prijs. Gezien de DJ's die ze presenteren, vind ik een prijs van €50,- ongegrond. Dat kan goedkoper!

Ja maar....

Hou eens op met dat "floppen etc." allemaal! Ik zit hier nu bijna 3 jaar op PF, en altijd is er gezeik over ID&T: ze zijn te commercieel, teveel bezig met geld, etc.

vond mystery land wel vet feestje hoor zeker naar me zin gehad, gevoel dat mensen vergeten zijn dat je het feestje zelf moet maken :d. Kwa id&t flopt er gewoon veel omdat ze met hun zogenaamde vernieuwing bezig zijn. Sensation was ook zwaar onder de maat en zeker voor dat geld 60 euro ex kosten :no:.
Iedereen die nu loopt te jammeren met "klote line-up" e.d.: krab jezelf eens achter de oren en vraag jezelf af wanneer het dan WEL goed is?

In 1999 tm 2003 was innercity naar mijn mening top. Ik noem thema rusland 2002 vette line up, goede sfeer, uitverkocht :d. Dus had graag een line up gezien met mensen die innercity "groot"gemaakt hebben. Wel druk, maar dat weet je van tevoren als er 50.000 man komt. Vorig jaar was line up ook al niet sterk. Ze hebben gewoon het hele concept omgegooid maar of dat werkt met zo'n prijs???

Vind het gewaagt en ga denk ik wel een kijkje nemen.

Waarschuw beheerder
echt creppie line up, creppie muziek stijlen, creppie prijs!! No way Hooseeeeeeeeeeeejjjjj :-P

Waarschuw beheerder
Sensation was ook zwaar onder de maat en zeker voor dat geld 60 euro ex kosten

dat is jouw mening, ben beide edities geweest en heb me bijzonder vermaakt.

en onder de maat of niet, ze verkochten Sensation wel 2x uit;)
Waarschuw beheerder
Wees blij dat ze eindelijk eens de ballen hebben om een line-up - én een feest neer te zetten wat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Prachtig! Laat UDC of een andere (grote) organisator dat maar eens doen. Bjorn (UDC) gebruikt voor DanceValley al 11 jaar dezelfde, uitgemolken formule. Paradepaardje ok, maar vernieuwing op zn tijd is ook niet verkeerd

Ik ga anders veel liever naar een feest van UDC dan ID-T! UDC geeft gelukkig geen feesten met Urban ;)
Vette shizzle man, kunnen de UPC leden ook weer gezellig mee (y)
Bjorn? je bedoelt Brian denk ik :S
Waarschuw beheerder
waar is de trance en hardstyle zaal????????????:(
en wat voor een vaage lineup!!!!
niet mijn ding!!!
duzz het word geen innercity dit jaar voor mij!!! (ben gelukkig wel alle voorgaande jaren geweest :))
erg slecht hoor geen trance en hardstyle op innercity:( :S

Waarschuw beheerder

Dat ben ik dus helemaal met je eens..Wat iedereen ook zegt er staan echt wel een aantal grote namen. Speedy J, Chris Liebing, Sander Kleineberg, Benny Rodrigues, Dave Clarke, Technasia en zo nog wel een paar..Maar ik heb de indruk dat de prijs ook echt wel een heel stuk naar beneden zou kunnen..Ik ga hier gewoon geen 50 euro voor betalen, dan hadden ze als een dancevalley moeten uitpakken met meer grote namen. Nu denk ik, goed dat er een verandering is(de oude innercity werkte ook niet meer), maar waarom wel nog steeds zo duur?..
Ik denk dat het daardoor idd niet uitverkocht gaat raken. Al laten ze dat feest 30 euro kosten, dan denk ik dat ik wel gewoon zou gaan..(de urban zalen zou ik dan gewoon links laten liggen)
Nu vind ik het te duur en ga ik gewoon die vrijdag erna wel naar Awakenings in de Now&wow..Een stuk goedkoper en op zijn minst net zo leuk (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op maandag 3 oktober 2005 om 23:34:
mensen die veelal techno georienteerd zijn gaan denk ik vel en veel liever naar een awakenings/ilt en noem ze maar op, dus tsjah

Niet mee eens (kben weer een uitzondering :p) Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat het 'Technopubliek' niet warm loopt voor ID&T feesten.
Ik hou ook vooral van techno en aanverwante stijlen maar hoef niet per se alleen naar een Awake of ILT. ID&T feesten ervaar ik altijd als goed dus ik blijf niet weg op hun feesten.

Maar goed mijn mening is denk ik wel duidelijk. Ik persoonlijk ga me hier best vermaken in een niet uitverkochte Rai met liefhebbers die ervoor gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daveros op maandag 3 oktober 2005 om 17:09:
HIPHOP/BREAKS
Evil Nine
Puppet Mastaz
Jeugd van Tegenwoordig
Mr Wix & Lyrical Tie
DJ Yoda

wtf is this?

Innercity sucks
Waarschuw beheerder
ja wat moet je dr mee... al vind ik 2many dj's wel een aardige verrasing, maar €50.-... id-t dream on...
Waarschuw beheerder
@many dj's zijn echt wel VET. Check maar hun essential mix van dit jaar. heerljke shit hoor
Waarschuw beheerder
WATTTTTTTTTT EEN LINE UP GEK!!!!!!!!!!!!!!!! echt te vet voor woorden! Innercity lijkt wel compleet in de ban van de techno/electro/minimal scene.. Mainstage bestaat dit jaar niet eens uit een club.. en/of mainstream! Tiga wordt dik vet op main en alter ego natuurlijk ook.. maar mainstage wordt het vetst tijdens Technasia!!!

De technozaal is ook bruut.. Dave Clarke :) en Speedy J weer eens met Liebing!

Innercity is dit jaar echt top gevuld voor een menig technoliefhebber!

Heb ook erg veel zin in het optreden van 2 many dj's!

Waarschuw beheerder
wouw... wat een verassing wat een relaxte line up zeker kaartje halen :D