Kuthoeruh,denk ik soms wel is ja.
kunnen we niks aan doen zo zijn we geboren
Waarom zijn alle vrouwen kutwijven???
Voordat ik belaagt wordt met boze berichtjes van vrouwen, wil ik eerst zeggen dat ik dit niet bedoelt zoals het klinkt. (of is dit weer typisch voor een man om te zeggen ) Maar elke man heeft toch wel een een moment dat ie dit denkt!?
omdat alle WIJVEN een KUT hebben.....vandaar KUTWIJVEN
omdat alle WIJVEN een KUT hebben.....vandaar KUTWIJVEN
jaaa... wat zijn we weer slim op de zondag middag...
zijn daar ook foto's van??
vrouwen zijn kutwijven als mannen het verdienen..
ben alleen een kutwijf als een klootzak me zo behandeld dat ik het nodig vind om een kutwijf te zijn
pff wat een gevloek
ja he...
duidelijk te merken aan al die kansloze topics
kansloos
ja mannen he die het dan verdienen....
pff waarom zijn mannen zulke klootzakken...............
Ach ja, allemaal over een kam scheren.
Jeeeetje, wat zijn mannen kuthonden!!
STOP MET ZEIKE,....
idd..... altijd dat gezeik over iedereen.....stop met zeiken .... ga neuken
>>>naughty<<<girl>>> is geen kutwijf
nooit[quote element=message id=16709588]{element is niet toegankelijk}waarom worden jullie dan niet lekker homosexueel
Ik hep opzich wel goede ervaringen met vrouwen...maar ben meer gekwetst door vrouwen, dan dat ze me blij maken....
NIET WAAR!!!
Voordat ik belaagt wordt met boze berichtjes van vrouwen, wil ik eerst zeggen dat ik dit niet bedoelt zoals het klinkt. (of is dit weer typisch voor een man om te zeggen ) Maar elke man heeft toch wel een een moment dat ie dit denkt!?
>> En geen enkele vrouw is een kutwijf, behalve wanneer je er 'die ene keer' geouwehoer mee hebt uiteraard!
EN dan is dat ene zinnetje gewoon verdomd leuk om te zeggen!
sorry ik verveelde me
totdat iemand te ver gaat zeker
yepzz vrouwen en sex zijn geweldig,tot de drugs uitgewerkt zijn(of op is) en dan ken je weer opzoute in 9 van de 10 keer,meestal ben je super als je sex hebt!!!met drugs op.van oohh wat ben je goed en mooi daarna komt hunnie ware aard weer naar boven.en blijkt meestal dat ze je de hele nacht of dag.leugen,s hebben lopen vertellen.behalve als ze echt een goede vriendin van je is!!maar ik weet het wel neuk nooit met meiden die zijn wezen stappen of van feesten afkomen.kost je je drugs,en een flinke kater na de tijd als het op is.drom vrouwen die drugs gebruiken zijn fake,heb liever sex nuchter scheelt je geld,en een hoop stres.en je weet tenminste dat ze eerlijk zijn over je.van mij krijgen vrouwen daarom op feesten die lijp zijn geen drugs en absoluut geen aandacht van me.ga naar een feest om de hele nacht te stuiteren en om plezier te maken.een heerlijke uitlaatklep.en nog geld en drugs over ook.en heb daarna liever sex met een vriendin die nuchter is,weet je tenminste 99%zeker dat ze eerlijk is over haar gevoelens en wat ze voelt.zit niet te wachten,op leugenaars,die uit zijn op me drugs en geld.maar wel op eerlijkheid.en das veel waardevoller als zo,n bimbo die fake is.
gaat dit topic over vrouwen die een kamer binne lopen
was ik al bang voor
vrouwen zijn kut
dit topic gaat over jou neem ik aan?
gaat dit topic over vrouwen die een kamer binne lopen
hahaha.. meteen in de verdediging.. leuk is dat
ik had t helemaal niet tegen jullie
jullie mogen best huilen hoor
als ik d'r maar niks van merk
de bitch maak je niet zo maar aaan het huilen....
wij wel tegen jou
haha.. heerlijk als vrouwen denken dat ze zich bitchy op moeten stellen...
daar wordt niemand blij van..
Uitspraak van **Naughty Girl** op dinsdag 4 oktober 2005 om 10:02:
wij wel tegen jou
omdat jullie je aangesproken voelen..
dit wil indirect zeggen dat je heel onzeker bent..
en omdat jullie meteen in de houding springen
betekend dit dat jullie denken dat jullie zo moeten doen om jezelf te verdedigen, omdat je bang bent dat iemand je afkraakt..
ik wilde jullie niet afkraken hoor.. t was gewoon een mop
maar als jullie toch zo bezig zijn.. NOG EEN!!!!
waarom heeft een vrouw 1 hercencel meer dan een koe?
zodat ze de keuken niet onderschijt..
dit wil indirect zeggen dat je heel onzeker bent..
betekend dit dat jullie denken dat jullie zo moeten doen om jezelf te verdedigen, omdat je bang bent dat iemand je afkraakt..
ik wilde jullie niet afkraken hoor.. t was gewoon een mop
maar als jullie toch zo bezig zijn.. NOG EEN!!!!
waarom heeft een vrouw 1 hercencel meer dan een koe?
zodat ze de keuken niet onderschijt..
yepzz vrouwen en sex zijn geweldig,tot de drugs uitgewerkt zijn(of op is) en dan ken je weer opzoute in 9 van de 10 keer,meestal ben je super als je sex hebt!!!met drugs op.van oohh wat ben je goed en mooi daarna komt hunnie ware aard weer naar boven.en blijkt meestal dat ze je de hele nacht of dag.leugen,s hebben lopen vertellen.behalve als ze echt een goede vriendin van je is!!maar ik weet het wel neuk nooit met meiden die zijn wezen stappen of van feesten afkomen.kost je je drugs,en een flinke kater na de tijd als het op is.drom vrouwen die drugs gebruiken zijn fake,heb liever sex nuchter scheelt je geld,en een hoop stres.en je weet tenminste dat ze eerlijk zijn over je.van mij krijgen vrouwen daarom op feesten die lijp zijn geen drugs en absoluut geen aandacht van me.ga naar een feest om de hele nacht te stuiteren en om plezier te maken.een heerlijke uitlaatklep.en nog geld en drugs over ook.en heb daarna liever sex met een vriendin die nuchter is,weet je tenminste 99%zeker dat ze eerlijk is over haar gevoelens en wat ze voelt.zit niet te wachten,op leugenaars,die uit zijn op me drugs en geld.maar wel op eerlijkheid.en das veel waardevoller als zo,n bimbo die fake is.
alles hier van zien we wel weer dat he geen greintje vertand hebben van hoe wij zijn,....
ik zou maar oppassen
heerlijk dat leedvermaak zo op de vroege morgen
meestal doen ze zich niet zonder reden als een bitch voor..
dit wil eigenlijk zeggen dat je heel onzeker bent..
.en nou jij ook oppleuren uit me leven.nepvriend oohh ja en zou je teres die 40 euro nie eens terug geven kaartje van mij gratis aan nemen en dan ook nog die 40 euro van haar aan nemen en zeggen ik heb ger dat kaartje betaalt.over liegen gesproken.laatste aanpassing 4 oktober 2005 14:54
en mannen om hun hartje te maken en daarna weer heel hard te breken
nee ik ben een engeltje
ik ga slapen....
ik ga der alvast voor liggen
als je niet over je heen laat lopen zijn vrouwen echt geen kutwijven
Ik probeer d'r in mijn leven juist zoveel mogelijk te fucken
Maar elke man heeft toch wel een een moment dat ie dit denkt!?
ben geen kutwijf ik ben de liefste die er is....
hallo naughty
alles goed met mij hoor. ben nog steeds even vriendelijk als altijd
heb je natuurlijk met vrouwelijk taktiek aangeleerd
maw.. veel pijpen
die snapt t leven niet helemaal
Ik ben absoluut geen KUTWIJF.... hahah ben altijd heeeeel lief!!! (al zeg ik het zelf)
eddieh vind niemand een kutwijf he mop
Er zijn zo van die mannen zoals eddieh o.a. die gewoon altijd lief zijn voor vrouwen
hmm nou dan neem ik het iniatief wel.. maar ik kan niet garanderen dat ik meteen drie keer klaar kom als ik alleen mijn duitse helm nog maar erin heb.. tis immers de eerste keer he
beetje jammer
ze snappen ons niet wij dwingen dat af op een speciale manier
neuhhhh er bestaan geen kutwijven sommige hebben alleen een handleiding maar jij niet hoor lieverd
Je zal niet uit mijn mond horen komen dat ik een kutwijf ben, ook al zou ik dat van me zelf vinden
ik zou t zo doen.. niet dat ik t al ooit gedaan heb hoor
kijk zo heb ik het graag
moet je wél ff een vluchtje boeken...
omdat je zo aandringt....
Welke smaak
of is er al ontdekt dat niet alle vrouwen kutwijven zijn...
ik kom voor jullie op
weer niet goed
blijkbaar was het niet goed....
maar als jij zegt dat het wel goed was dan zal het wel zo zijn......
voor mij heb jij altijd gelijk
hoesow was het blijkbaar nie goed..
haha weet ik ,ik heb ook altijd gelijk
omdat er nogsteeds wor gezeurd over alle mannen....
en ookal heb je geen gelijk dan krijg je van mij toch gelijk zodat ik van het gezeur af ben
ik ben lief
ken ik ook niks aan doen ..
slim van je
jawel
zeuren over alle mannen behalve stampertjuh
heb ik gisteren geleerd....
dat was de enige manier om van het gezeur af te komen
en op dit moment kan ik niet verder terugdenken dan vrijdagavond
maar jij bent ook een supermeid
daarvoor had ik nooit gezeur
en op dit moment kan ik niet verder terugdenken dan vrijdagavond
morgenavond gaat t alweer beter met mij
morgen heb ik tijd om af te spreken
net zoals jij helemaal in partyflock zit en hem net niet hoorde vragen om een drankje
net zoals jij helemaal in partyflock zit en hem net niet hoorde vragen om een drankje
ik lach niet
krijg zo wel spijt van deze opmerking
oud lijk
hier krijg ik dus ook spijt van
oud lijk
![[img width=110 height=85]http://animatiegifjes.stophier.nl/smilies/leger/stophierDynamite.gif[/img]](http://animatiegifjes.stophier.nl/smilies/leger/stophierDynamite.gif)