indd. en daarom zou de sfeer minder worden in mijn ogen
stom wazi volk die gabbers
ben het wel een beetje met je eens!!!
zoals vorig jaar defqon1
groundzero was wel veel betere sfeer dan defqon1(wel wat minder dagkindjes)
heb ook van meerdere gehoord die vertelde dat er klein kinder grut was..(ik let er meestal niet zo op)
Ik heb nooit gezegd dat ik op een wazifeest zit te wachten
Maar zoals bijvoorbeeld een Evil Dreams, vorig jaar (daar was jij ook), daar ga ik 1000x liever heen, dan naar Defqon (om maar een voorbeeld te noemen).
Ik probeer kindjes van 15/16 ook zoveel mogelijk te negeren
Kaartverkoop?
Die verzieken de sfeer
Just joking
Kheb het nu wel beetje gehad met de Hardcore feestjes
Maarum drinken is overal duur tegenwoordig dus dat is dus beetje slappe reden
je ebnt zelf ook jong geweest toch ?
Ik had het niet over de kaartverkoop, maar over het feest zelf: wachtrijen, doorstroming, geluid enz
En tegenwoordig is het drinken op alle feesten duur, niet allen op defqon.
Dat vind jij. Volgens mij doen ze niemand kwaad dus laat ze lekker. btw ik kijk liever naar die "showkutjes" dan naar die terrorhelga's
Waarom dan?
Dat komt niet vaak voor denk ik
Ja, maar je bent het waarschijnlijk wel met me eens dat dat niet echt goed is voor de sfeer
Nou...ken er een paar...ga je spontaan van Helga's houden...
Omdat er 70% kansloos volk loopt de sfeer lang niet zo leuk is als op hardstyle, techno feesten
jawel hoor. Mensen vullen bij inde plee ! slim dus .
Ik heb ergeen last van en schenk er geen aandacht aan
Ik probeer kindjes van 15/16 ook zoveel mogelijk te negeren, maar dat gaat vrij moeilijk als ze de hele tijd op je voeten staan te springen
En dan kun je wel ergens anders gaan staan, maar dan staan daar weer andere kindjes (die op hun beurt ook weer op je voeten gaan springen)
Dat ben ik niet met je eens
Dat wel, maar dan nog vind ik het asociaal dat ze 5 euro voor een flesje water vragen
Dat ook ja
Nu blijkt ook wel weer dat je dikke onzin uitkraamt
Als je regelmatig op die feesten komt weet je dat dat altijd perfect geregeld is..
Wanneer je veel geld betaald voor entree mag je gewoon verwachten dat alles vlekkeloos verloopt.
En dat is zeker niet altijd het geval. Vaak door communicatieproblemen tussen organisator, security, catering etc.
Maar heb bij Q-dance is het altijd top geregeld!
bij Q-dance is het altijd top geregeld
Mazta heeft iets tegen Defqon
en mij staat bij dat jullie nog wel 3a4 uur moesten wachten voor dat jullie bus vertrok vorig jaar..
Zwaar overhyped en zo enorm fantastisch vind ik het echt niet
hoezo zwaar overhyped
Ze leveren kwalitatief de beste feesten in NL. Zeker qua show steken ze ver boven alles en iedereen uit.
dat vind ik dus niet. Kritiek mag iemand toch hebben
3a4 uur moesten wachten voor dat jullie bus vertrok vorig jaar..
zometeen herrie met Gitano
idd door een paar jodeng en stomme hagenezen die met elkaar op de vuist wilden
stomme hagenezen