Partyflock

Forumonderwerp · 814549

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen kheb heb ff geen zin een jaartje school dus ik heb nu knaken nodig, dus wil ik een bijstand uitkering aan vragen. Maar nu mijn vraag hoe doe je dat en hoeveel kan ik krijgen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:09:
Mensen kheb heb ff geen zin een jaartje school dus ik heb nu knaken nodig, dus wil ik een bijstand uitkering aan vragen. Maar nu mijn vraag hoe doe je dat en hoeveel kan ik krijgen?

die krijg je echt niet hoor...als je geen zin heb om naar school te gaan

ga maar werken

Waarschuw beheerder
Die hoef je niet aan te vragen beste kerel! Gewoon op je luie reet blijven zitten...De sociale dienst komt het je zelf brengen. Geweldig toch gozer...hahah!

b)

Waarschuw beheerder
bijstand

eerst krijg je ww daarna als je echt kansloos ben een bijstand
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan moet je eerst minimaal 52 weken aan een gesloten hebben gewerkt volgens mij
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker op onze centen teren? Zoek een leven :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:13:

ja ook nog eens....dus hij kan het wel vergeten
laatste aanpassing
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:12:
ga maar werken

(Y) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
eerst krijg je ww daarna als je echt kansloos ben een bijstand

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:13:

Indd :jaja:

Dus... werken met je luie flikker :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lui donder onnie~!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
OldStyler-83 citeer 29 september 2005 22:13

donateur! Lekker op onze centen teren? Zoek een leven laatste aanpassing 29 september 2005 22:13

Er zijn meer mensen met een uitkering hoor dus richt je commetaar aub niet alleen aan mij.

WW krijg ik idd niet maar bijstand wel kan ik wel krijgen.

Werk is er haast niet , kmoet toch te vrete hebben of niet dan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga werken voor je geld man zoals iedereen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:16:
Werk is er haast niet

ach man overal is er werk te vinden als je maar wil!!

Waarschuw beheerder
donateur
kmoet toch te vrete hebben of niet dan

Krantenwijk (Y)

Waarschuw beheerder
Er zijn meer mensen met een uitkering hoor dus richt je commetaar aub niet alleen aan mij.

die mensen hebben wel gewerkt en zijn misschien ontslagen

jij hebt geen zin om wat te doen das heel wat anders

Waarschuw beheerder
niet ... des noods puttjes scheppen of zo .. drollen vangen iets :yes: .. geen uitkering :no:

Waarschuw beheerder
Lekker makkelijk om effe een uitkering aan te vragen.
Door mensen zoals jij krijgen mensen die het echt nodig hebben moeilijker een uitkering.

Waarschuw beheerder
dan moet je toch in de zoveel tijd solliciteren?.. en meot je t aan nemen als je aangenomen word..
je ken niet zo maar een uitkering krijgen omdat jij geen zin meer heb in school :O
dat zou makkelijk wezen :frusty:

Waarschuw beheerder
Die hoef je niet aan te vragen beste kerel! Gewoon op je luie reet blijven zitten...De sociale dienst komt het je zelf brengen. Geweldig toch gozer...hahah

jij snapt het echt niet.
je moet je eerst inschrijven bij het CWI(centrum werk inkomen)
daar moet je je om de paar weken melden, en je hebt sollicitatieplicht. iedere week 1 x solliciteren. als je dat niet doet wordt je gekort op je uitkering. het CWI geeft door aan jouw gemeente dat je werkeloos bent. en dan krijg je het geld van de gemeente. aangezien je van school komt krijg je echt een minimale uitkering. rond de 400 euro meen ik.

een schoolverlatersuitkering heet dat :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:18:
je ken niet zo maar een uitkering krijgen omdat jij geen zin meer heb in school
dat zou makkelijk wezen

kan zeker :yes:
maar 400 euro is net niks als je van school komt.
kun je beter gaan werken. heeft echt geen zin

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:18:
dan moet je toch in de zoveel tijd solliciteren?..

Met een uitkering moet je gemiddeld 1 keer in de week solliciteren en dat ook aankunnen tonen ;)
Je mag een baan wel weigeren maar dan moet je wel met een verdomd goeie reden komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:19:
Uitspraak van Asylum™ op donderdag 29 september 2005 om 22:12:
Die hoef je niet aan te vragen beste kerel! Gewoon op je luie reet blijven zitten...De sociale dienst komt het je zelf brengen. Geweldig toch gozer...hahah

jij snapt het echt niet.
daar moet je je om de paar weken melden, en je hebt sollicitatieplicht. iedere week 1 x solliciteren. als je dat niet doet wordt je gekort op je uitkering. het CWI geeft door aan jouw gemeente dat je werkeloos bent. en dan krijg je het geld van de gemeente. aangezien je van school komt krijg je echt een minimale uitkering. rond de 400 euro meen ik.

dat was ook niet serieus bedoeld denk ik
Waarschuw beheerder
easy money verdienen is ook een optie

Waarschuw beheerder
pffff :S t geld komt je niet aanwaaien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Onder welke steen heeft die Vatoslocos gelegen... Maar die gast weet wel akelig goed hoe het werkt daar :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:20:
Met een uitkering moet je gemiddeld 1 keer in de week solliciteren en dat ook aankunnen tonen
Je mag een baan wel weigeren maar dan moet je wel met een verdomd goeie reden komen

yep dat bedoelde ik ;)
wist ffies niet meer hoe t presies zat :D

Waarschuw beheerder
donateur
:[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:20:

het 1e jaar hoef je niet alle werk aan te nemen dat ze je aanbieden. is de keuze nog aan jouw of je het wel aannemen ja of nee. na dat jaar moet je ook baantjes accepteren die je niks vind
Waarschuw beheerder
donateur
Naar t CWI gaan..
Je moet kunnen aantonen dat t niet jouw schuld is dat je werkloos bent..
Als je t afgelopen jaar hebt gewerkt krijg je daar 70% van ofzo..
Als je nognooit gewerkt hebt krijg je heelweinig..
En ze zijn erg streng tegenwoordig! Ik weet wel bijna zeker dat jouw aanvraag wordt afgewezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:21:
Onder welke steen heeft die Vatoslocos gelegen... Maar die gast weet wel akelig goed hoe het werkt daar

heb het jammergenoeg zelf paar maanden gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op donderdag 29 september 2005 om 22:23:
En ze zijn erg streng tegenwoordig! Ik weet wel bijna zeker dat jouw aanvraag wordt afgewezen

:no: schoolverlatersuitkering

minimale uikering. rond de 400 euro meen ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:23:
het 1e jaar hoef je niet alle werk aan te nemen dat ze je aanbieden. is de keuze nog aan jouw of je het wel aannemen ja of nee. na dat jaar moet je ook baantjes accepteren die je niks vind

Volgens mij is dat nu veranderd hoor :|
Ik had (helaas) ook een uitkering en toen ik een baan geweigerd had omdat het gewoonweg echt zo'n kutwerk was dat ik liever helemaal zonder centen zou willen zitten dan die baan hebben heb ik het dus afgewezen :/
Je had ze moeten horen bij het CWI.. alsof ik 20 man vermoord had :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:24:
schoolverlatersuitkering

minimale uikering. rond de 400 euro meen ik

ach je moet iig heelveel invullen, opzoeken en inleveren.. en daar issie vast toch te lui voor (f)

Waarschuw beheerder
je moet 26 weken in 39 weken hebben gewerkt en dan is het nog niet zeker of je in aanmerking komt voor een uitkering en dan kijken ze ook nog naar waarom je zonder werk zit.

maar zomáár een uitkering krijgen... krijg je zeker niet! (ik heb het in dit geval over een WW-uitkering)

ik heb dagelijks te maken met mensen met een uitkering, of die zonder werk komen te zitten en eigenlijk zou JIJ je diep moeten schamen!! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwDhAhgdUThpxA5I9Fiv3qAIR62HXJSuOL2zI6dZnftWoFE8RwQozsC3NxbDvMQp40Eq*c4FnW1!v85kReVgBz8OELvufplQTgo8lmYCEo935brO39taG!kPgte*cztg/puke_X.gif?dc=4675483899884195781
[/img]

Waarschuw beheerder
De meeste mensen die een uitkering hebben willen dolgraag werk hebben,en jij wilt graag een uitkering
Je moet je idd rotschamen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:25:
Volgens mij is dat nu veranderd hoor
Ik had (helaas) ook een uitkering en toen ik een baan geweigerd had omdat het gewoonweg echt zo'n kutwerk was dat ik liever helemaal zonder centen zou willen zitten dan die baan hebben heb ik het dus afgewezen
Je had ze moeten horen bij het CWI.. alsof ik 20 man vermoord had

als je een baan weigert bij het CWI dan beginnen ze gelijk.
je krijgt geen uitkering meer. bla, bla ,bla
je kan hoogstens gekort worden op je uitkering bij de gemeente. helemaal geen uitkering krijgen kan niet. want je moet immers wat te eten onder je neus hebben. ze proberen je gewoon te pressen bij het CWI. ook op banen wat je absoluut niet wil. is ook logisch. ze proberen je gewoon aan het werk te krijgen. wat dat dan ook voor kut werk mag zijn.

mij zul je overigens nooit in de tuintjes zien schoffelen of achter de vuilnis zien lopen. omdat ik dat werk moet accepteren. dikke neus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er mis met een jaartje ff rustig aan doen????

Kga volgend jaar wel weer naar school, kan nu ff niet de motivatie opbrengen ervoor :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:36:

heb je voorheen weleens fulltime gewerkt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, wel part time bijbaantje.

Maar veel mensen onderschatte wat een studie inhoud, dat brengt ook stress mee en kopst je ook energie en veel tijd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het je zou lukken om een uitkering te krijgen. zal je rond de 400 euro krijgen denk ik.

kun je toch niks mee :s

Waarschuw beheerder
En jij denkt dat als je een jaar thuis hebt gezeten dat je weer helemaal gemotiveerd bent voor school?
Waarschuw beheerder
Dat je een jaartje rustig aan wilt doen zullen weinig mensen moeite mee hebben, maar dat je dan geld wilt vangen voor het niks doen, dat verandert de zaak! Dat moeten wij (normale mensen die werken!!!) betalen!!

Gewoon werken zoals de meest mensen doen of niks doen maar dan ook geen geld vragen!!

of:

Bij mij het huis poetsen voor 2,5euries per uur!!

Waarschuw beheerder
ik werk sinds mijn 17e non-stop! en ook ik heb kutbaantjes moeten doen toen ik niet meer naar school wilde... mijn ouders lieten mij echt niet thuis op de bank hangen, maar die gaven mij een flinke trap onder mijn hol richting uitzendbureau... begonnen met schoonmaak bij diverse instellingen en heb echt het smerigste werk mee gemaakt! :(

het is nou eenmaal niet leuk om een plee schoon te maken in een gehandicapteninstelling waar de stront tegen het plafond hing, maar IK heb iig gewerkt en mijn geld ermee verdiend!

uitkering?? moest er niet aan denken!!! (n):nee:

een uitkering is namelijk voor mensen die er ook echt daadwerkelijk recht op hebben... mensen die 10 jaar lang bij één en hetzelfde bedrijf hebben gewerkt en door zo'n lullige reorganisatie op staat gezet zijn en nu de leeftijd niet mee hebben om aan nieuw werk te komen! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met 100 euri in de week ken ik wel stappen hoor, thanx voor de info (y)

Maar ik ben echt niet de enige hoor die niet gewerkt heb en toch een uitkering gaat aanvragen , denk dat half kanaleneiland hier in utrecht dat ook doet (turken marokanen die hele dag rondjes rijden in hun dikke bmw) , en die klussen er ook nog een zwart bij of dealen.

Kheb toch geld nodig om te kunnen leven of moet ik soms gaan stelen en dealen en de boel gaan belazeren net als een hoop lui doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:43:
Kheb toch geld nodig om te kunnen leven of moet ik soms gaan stelen en dealen en de boel gaan belazeren net als een hoop lui doen?laatste aanpassing 29 september 2005 22:47

Werken moet je!! Stumpert!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 22:43:
ik werk sinds mijn 17e non-stop! en ook ik heb kutbaantjes moeten doen toen ik niet meer naar school wilde... mijn ouders lieten mij echt niet thuis op de bank hangen, maar die gaven mij een flinke trap onder mijn hol richting uitzendbureau... begonnen met schoonmaak bij diverse instellingen en heb echt het smerigste werk mee gemaakt!

het is nou eenmaal niet leuk om een plee schoon te maken in een gehandicapteninstelling waar de stront tegen het plafond hing, maar IK heb iig gewerkt en mijn geld ermee verdiend!

uitkering?? moest er niet aan denken!!!

een uitkering is namelijk voor mensen die er ook echt daadwerkelijk recht op hebben... mensen die 10 jaar lang bij één en hetzelfde bedrijf hebben gewerkt en door zo'n lullige reorganisatie op staat gezet zijn en nu de leeftijd niet mee hebben om aan nieuw werk te komen!

een gemeende "(y)"

Waarschuw beheerder

Jij bent er 1 van, kan wel gewoon werken en dat geeft je toe. Of je maakt een grap of je bent echt dom en lui
Waarschuw beheerder
donateur
turken marokanen die hele dag rondjes rijden in hun dikke bmw

Fijn dat je jezelf al vergelijkt met deze mensen..:yes:

Hoef ik het niet meer voor je te doen..:no:
Waarschuw beheerder
Kheb toch geld nodig om te kunnen leven of moet ik soms gaan stelen en dealen en de boel gaan belazeren net als een hoop lui doen?

je kan ook gewoon gaan werken :S je roept wel ik moet ergens van rondkomen maar denk jij dat een uitkering veel is ofzo? :S als je op jezelf woont is dat heel moeilijk om van rond te komen....en weet niet of je op jezelf woont of thuis...maar ik hoefde dat niet te flikken om thuis te gaan zitten ik werk al vanaf me 16de me moeder zou me persoonlijk naar een bedrijf trappen als ik zoiets in me hoofd zou halen :S ...

snap dit echt niet der zijn zoveel mensen die graag willen werken maar die het niet meer kunnen en jij bent nog zo jong en je vertikt het gewoon :S
Waarschuw beheerder
een uitkering is namelijk voor mensen die er ook echt daadwerkelijk recht op hebben... mensen die 10 jaar lang bij één en hetzelfde bedrijf hebben gewerkt en door zo'n lullige reorganisatie op staat gezet zijn en nu de leeftijd niet mee hebben om aan nieuw werk te komen!

Na een half jaar te hebben gewerkt heb je al recht op een half jaar WW. Als je tenminste niet uit vrije wil bij dat bedrijf bent vertrokken.
En als je half jaar WW voorbij is kun je een bijstandsuitkering aanvragen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar nu mijn vraag hoe doe je dat en hoeveel kan ik krijgen?

5-voud aanvragen bij je gemeente.

2 mars repen.
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Och... van de bijstand leven is zo erg niet...

Maar als je van tevoren aangeeft dat je bijstand wilt omdat je geen zin in school hebt, dan ben je een eersteklas loser!!!! :[

"knaken nodig".... zoek werk man! idioot!

Je bent de bijnaam "the man" niet waardig als je van het geld van een ander profiteert!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij snapt het echt niet.

een schoolverlatersuitkering heet dat

ja als hij niet bij zijn ouders woont
anders is het 200
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik werk sinds mijn 17e non-stop! en ook ik heb kutbaantjes moeten doen toen ik niet meer naar school wilde... mijn ouders lieten mij echt niet thuis op de bank hangen, maar die gaven mij een flinke trap onder mijn hol richting uitzendbureau... begonnen met schoonmaak bij diverse instellingen en heb echt het smerigste werk mee gemaakt!

uitkering?? moest er niet aan denken!!!

En zo is het maar net, maar helaas is het hier allemaal maar te makkelijk gemaakt
Mensen kheb heb ff geen zin een jaartje school

Schaam je niet, je mag blij zijn dat je de kans hebt om te kunnen studeren.
En ook al is het zwaar, dat wordt wat later als je full time gaat werken :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jan te man wees verdomme blij met opleiding.
Ik leef nu met een bijstand van 189 euro en je wil niet weten hoe graag ik weer naar school wil maar dan werken en leren zodat ik een inkomen heb.
Je wil niet weten hoeveel ik soliciteer ik soliciteer in brabant en in friesland heb zowat alle winkels al gehad.
Ook alle productie banen reageer ik op.
Je kan toch ook een part time baan nemen als je een jaar rustig aan wil doen of niet dan.
En ik wens je veel suc6 met al die problemen met de instanties.
Waarschuw beheerder
donateur

ehm...Geen idee, want ik zou gaan werken in dat geval.

en die uitkering krijg je niet zomaar hoor..

ga maar werken als bordenwasser of barman..werk zat in de horeca..of voel jij je te goed voor die baantjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik ben echt niet de enige hoor die niet gewerkt heb en toch een uitkering gaat aanvragen

Oh nu je 't zegt, ik denk dat ik dan ook maar zo'n geinig zakcentje ga aanvragen.

:/

sukkel.
Waarschuw beheerder
Uirkering hoe vraag ik die aan?

leer eerst maar eens foutloos typen:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op vrijdag 30 september 2005 om 00:24:
ja als hij niet bij zijn ouders woont
anders is het 200

dus jij zegt dat als je op jezelf woont dat je 400 euro krijgt. dat kan nooit. als je 300 euro huur betaald betekent dat dat je 100 euro over houd. kun je echt niet van leven :no:

Ik betwijfel of dat wel klpt wat je zegt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben vandaag naar het cwi geweest, wat eeen papier winkel moest ik vullen zeg niet normaal maar ik krijg binnen 8 weken een netto bedrag van 676,98 per maand. Nou daar kan ik wel van leven en stappen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 15:02:
stappen

loser (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Geen zin...

Pfffffffffffff (n)
Waarschuw beheerder
donateur
schoolverlatersuitekering bestaat al een tijdje niet meer hoor dat is gewoon bijstand geworden tegenwoordig.

Maar lekker dat jij gewoon 676,98 per maand krijgt terwijl je ff geen zin hebt in school, ik heb gvd een heel jr niks gekregen omdat ik samenwoon tis echt absurd geregeld hierzo. Ik zou dit eigenlijk moeten uitprinten en naar jou CWI gaan en je foto posten zodat je geen uitkering meer krijgt.

En als studeren al teveel voor je is kan je je beter gelijk voor je kop schieten want als je dan ooit moet gaan werken dan overleef je dat nooit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chlo-tje op vrijdag 30 september 2005 om 16:12:
Ik zou dit eigenlijk moeten uitprinten en naar jou CWI gaan en je foto posten zodat je geen uitkering meer krijgt

idd :P wou ik ook net posten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja print maar uit wat maak jij je druk om?? tis gvd mijn leven ik doe wat ik wil het is een vrijland!! als je de baas over een ander wil spelen ga je maar naar een bananen republiek, en dan nog een beetje de nsb-er uit hangen ook sorry hoor maar dat slaat echt helemaal nergens op :@
Waarschuw beheerder
donateur
....
Waarschuw beheerder
ben vandaag naar het cwi geweest, wat eeen papier winkel moest ik vullen zeg niet normaal maar ik krijg binnen 8 weken een netto bedrag van 676,98 per maand. Nou daar kan ik wel van leven en stappen

en jij denkt nou echt dat je daar niks voor hoeft te doen? :/ mag ik je herinneren dat je moet blijven soliciteren en als ze door hebben dat jij daar niks voor doet of niet soliciteerd dan word steeds je geld minder totdat je niks meer krijgt...vind dat je echt een belachelijke instelling hebt :/ ik vind dat dit soort dingen bedoeld zijn voor mensen die ontslagen zijn en geld nodig hebben om rond te komen totdat ze nieuw werk hebben gevonden....niet voor mensen die ff een vakantie willen :/

je weet volgens mij niet waar je aan begint en vind dat je je moet schamen dat je niet gewoon een baantje gaat zoeken...je bent jong gezond (neem ik aan) ik ken zat mensen die wouden dat ze in jou schoenen stonden en gewoon konden gaan werken
Waarschuw beheerder
donateur
doe normaaaaaaaaaaaaaaaaal :| ga werken voor je geld :S

Waarschuw beheerder
ik werk als intercedente en veel te maken met mensen met een uitkering en ik geloof hier dus echt helemaal niks van!!

je krijgt een uitkering die gebaseerd is op je werkverleden... en die heb je niet!

Waarschuw beheerder
hoezo ik ben een klaploper????
Waarschuw beheerder
donateur
sorry maar als intercedente weet je dan ook dat hij gewoon een bijstandsuitkering krijgt en dat heeft niks te maken met je werkverleden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kwil best werken maaar echt niet van die hondebaantjes waar je net miniumloon krijgt, en daarbij kheb laatsate paar jaar hard genoeg gewerkt op school. Een jaartje gas terug kan best geen kwaad, ben echt niet de enige die dat doet. Kijk als ik kga werken verdien ik mischien 800 in de maand en nu heb ik bijna 700 voor veel minder moeite, en dat sollicatiren valt ook wel mee.

Ik moet via www.werk.nl af en toe op een advertentie reageren en in de krant kijken. over 2 maanden bellen ze me of ik heb wat gevonden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 17:28:
je krijgt een uitkering die gebaseerd is op je werkverleden... en die heb je niet

:vaag:

een bijstandsuitkering heeft niks met je werkverleden te maken. mensen die niet of nooit gewerkt hebben,hebben recht op bijstandsuikering.

mensen die vantevoren gewerkt hebben kunnen een WW aanvragen. 70 % van je laatstverdiende loon over het laatste half jaar.
voor WW moet je wel minimaal een half jaar gewerkt hebben.

Waarschuw beheerder
ben vandaag naar het cwi geweest, wat eeen papier winkel moest ik vullen zeg niet normaal maar ik krijg binnen 8 weken een netto bedrag van 676,98 per maand. Nou daar kan ik wel van leven en stappen

als je vantevoren nooit vast gewerkt hebt krijg je nooit 676 euro netto. of ben je uitwonend? een vriend van me moest ook een uitkering aanvragen nadat ie klaar was met school. kreeg rond de 400 euro. omdat ie net klaar met school was, en niet eerder vast gewerkt had.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leeftijd, gehuwd/ongehuwd, samenwonend of niet dat speelt allemaal een rol en bij elke gemeente zijn de bedragen anders ik val onder de gemeente zeist.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 17:50:
Kijk als ik kga werken verdien ik mischien 800 in de maand en nu heb ik bijna 700 voor veel minder moeite

dat bewijst maar weer eens dat de uitkeringen in nederland veel te hoog liggen. ze roepen het over zichzelf af de instanties, dat de mensen thuis blijven zitten op hun luie reet. voor 100 euro meer in de maand iedere dag vol gas werken. dat is toch de reinste waanzin. wordt tijd dat ze die uitkeringen in nederland eens eindelijk omlaag halen.

Zo krijg je de mensen nooit aan het werk. als je ze iedere maand zoveel geld onder de neus duwt, voor het thuis zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 17:57:
leeftijd, gehuwd/ongehuwd, samenwonend of niet dat speelt allemaal een rol en bij elke gemeente zijn de bedragen anders ik val onder de gemeente zei

jaja weet ik.
maar ben je uitwonend?
dat is het grootste verschil in geld, en of je nog kinderen hebt en vrouw

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik woon boven de zaak van mn ouders maar ik betaal natuurlijk geen huur. Dus ik woon op mezelf ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op vrijdag 30 september 2005 om 17:00:
mag ik je herinneren dat je moet blijven soliciteren en als ze door hebben dat jij daar niks voor doet of niet soliciteerd dan word steeds je geld minder totdat je niks meer krijgt...

Officieel moet je idd 1 keer per week solliciteren. Maar de controle daarop is minimaal. Als je gewoon wat kaartjes van uitzendbureaus laat zien op je afspraken bij het CWI en de gemeente dan loopt het allemaal wel los.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorske op vrijdag 30 september 2005 om 18:13:
Officieel moet je idd 1 keer per week solliciteren. Maar de controle daarop is minimaal. Als je gewoon wat kaartjes van uitzendbureaus laat zien op je afspraken bij het CWI en de gemeente dan loopt het allemaal wel los.

klopt 1 keer per week :jaja: maar als hij tegen die tijd naar maanden nog niks heeft van werk dan zijn ze op een gegeven moment niet meer zo milt ;) en een uitkering duurt maar een half jaar als je dan overgaat naar de bijstand dan word het nog minder en moet je volgens mij iets van 2 of 4 keer per week solliciteren dacht ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Loser (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:09:
Ik woon boven de zaak van mn ouders maar ik betaal natuurlijk geen huur. Dus ik woon op mezelf ja

dat verandert de zaak. als je thuiswonend was geweest. dan had je maar 400 euro gekregen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lanz citeer 30 september 2005 18:18

donateur! Loser

Omdat ik gebruik maak van iets waar iedere nederlander zonder werk recht op heb ??:S Ja je bent een loser als je dat andere mensen misgunt :@

En over dat sollicitere, ze bellen je eens per 2 maanden en dan vragen ze hoe het met solliceteren ervoor staat en dan zeg je gewoon dat je met 1 of 2 bedrijven bezig bent maar nog verder niks heb gehoord en dat vinden prima bij het cwi, na een jaar ben je pas verplicht om banen aan te nemen die je aangeboden krijgt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
had ik al "loser" gezegd?

Enig idee waarom het "bijstandsuitkering" heet en niet "ik heb geen zin in school-uitkering"?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het its toch niet verplicht om naar school te gaan in nederland of wel, als ik een jaartje gas terug wil nemen heb ik daar het volste recht toe. Niemand die mij kan dwingen dingen te doen !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op vrijdag 30 september 2005 om 18:17:
klopt 1 keer per week maar als hij tegen die tijd naar maanden nog niks heeft van werk dan zijn ze op een gegeven moment niet meer zo milt en een uitkering duurt maar een half jaar als je dan overgaat naar de bijstand dan word het nog minder en moet je volgens mij iets van 2 of 4 keer per week solliciteren dacht ik

Bijstand is ook gemiddeld 1 keer per week solliciteren. En na een jaar of 2 begint de gemeente pas wat moeilijker te doen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:19:
als je thuiswonend was geweest. dan had je maar 400 euro gekregen

Dat is per gemeente verschillend maar als thuiswonende heb je ook ongeveer 650 euro.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:21:
En over dat sollicitere, ze bellen je eens per 2 maanden en dan vragen ze hoe het met solliceteren ervoor staat en dan zeg je gewoon dat je met 1 of 2 bedrijven bezig bent maar nog verder niks heb gehoord en dat vinden prima bij het cwi, na een jaar ben je pas verplicht om banen aan te nemen die je aangeboden krijgt

welke cwi heb jij dan :S hier moet je 1 keer in de maand of in de 2 maanden langskomen met alle adressen en gegevens van de bedrijven waar je gesoliciteerd hebt...dan gaan ze in gesprek met je en gaan ze kijken of ze nog wat in de pc bij hun hebben staan aan banen voor je daar mag je op reageren...als je dat niet doet word je uitgehoord waarom niet...ze gaan kijken hoe je soliciteerd via een brief dan vragen ze of je je solicitatiebrief mee wil nemen om te kijken hoe en wat....lijkt me erg sterk dat ze dat daar niet zo doen

Waarschuw beheerder
sorry.... ik had het alleen over een WW uitkering

en hij zegt bij het CWI geweest te zijn en die gaan niet over een bijstanduitkering

daarvoor moet je weer bij de gemeente zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:25:
het its toch niet verplicht om naar school te gaan in nederland of wel, als ik een jaartje gas terug wil nemen heb ik daar het volste recht toe. Niemand die mij kan dwingen dingen te doen !!!

neej tuurlijk niet :S hoor je iemand zeggen dat je verplicht bent om naar school te gaan dan? :/ maar je kan ook gewoon een baantje zoeken :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm...

Ik merk opeens dat ik iets te ongenuanceerd post.

Jan: Wat ga je intussen doen, dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EsTeLLa NuTeLLa citeer 30 september 2005 18:28

en hij zegt bij het CWI geweest te zijn en die gaan niet over een bijstanduitkering

daarvoor moet je weer bij de gemeente zijnlaatste aanpassing 30 september 2005 18:29

Sorry hoor maar jij snapt er echt niks van, de gemeente keert de uitkering uit ja maar je moetje echt wel inschrijven bij het cwi :)

Lanz citeer 30 september 2005 18:31

donateur! Hmmm...

Ik merk opeens dat ik iets te ongenuanceerd post.

Kijken welke opleiding ik wil gaan doen, verder beetje uitrusten en mn kamer opknappenm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lanz op vrijdag 30 september 2005 om 18:31:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:28:

daarvoor moet je weer bij de gemeente zijn

bijstand gaat via het gemeentehuis ww via cwi :) zover ik weet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ben vanmiddag langs cwi geweeest en was daar wel degelijk aan het juiste adres!!
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, te lui om te werken en ook nog eens te lui om google te gebruiken :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dummy op vrijdag 30 september 2005 om 19:13:
Jammer, te lui om te werken en ook nog eens te lui om google te gebruiken

En te lui om te antwoorden op een relatief makkelijke vraag...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke vraag lanz, jij moet eens beter kijken uilskuiken want ik heb allaang antwoord gegeven!!!!! Bril nodig???

Kijk ik snap niet wat jullie allemaal mij af te lope zeiken wat is er mis mee om het een jaartje rustig aan te doen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:38:
Sorry hoor maar jij snapt er echt niks van, de gemeente keert de uitkering uit ja maar je moetje echt wel inschrijven bij het cwi

uhhh... nogmaals...

CWI regelt WW-uitkering
Gemeente regelt bijstandsuitkering

en dat is echt niet boven de 800 euries :nee:

wie snapt het hier nou niet?? jij zet je vraag hier op PF

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorske op vrijdag 30 september 2005 om 18:25:
Dat is per gemeente verschillend maar als thuiswonende heb je ook ongeveer 650 euro

ik heb het dan over iemand die niet heeft gewerkt voorheen. iemand die dus net van school komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:28:

CWI is de 1e instantie waar je je moet melden als je zonder werk zit/komt. ook als je een bijstandsuitkering moet hebben. CWI geeft dit weer door aan gemeente.

gemeente betaald eigenlijk alleen maar het geld uit ;)

en vraagt je om de zoveel maanden eens op de koffie :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Ga aan het werk luie hond :@ Voor schooiers zoals jij moet ik belasting betalen :@ Mensen met jouw instelling zouden ze 0,0 moeten geven!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:38:
Kijken welke opleiding ik wil gaan doen, verder beetje uitrusten en mn kamer opknappenm

een cursus typen ofzo en dan je typkunsten:
opknappenm
:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op vrijdag 30 september 2005 om 20:14:
Ga aan het werk luie hond Voor schooiers zoals jij moet ik belasting betalen Mensen met jouw instelling zouden ze 0,0 moeten geven!!!

en een schop onder z'n hol!:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tering, dat er zulke mensen bestaan.. blehhhhh....

Wat zeggen je ouders dr van????? offe werken die ook niet???????? :@ :@

Waarschuw beheerder
Werk is er haast niet , kmoet toch te vrete hebben of niet dan

tsssssss, jezus he!!!! Werk zat voor iemand van jouw leeftijd. Ga je vakken vullen ofzo..

Waarschuw beheerder
Nou daar kan ik wel van leven en stappen

dat betalen wij dus

ga maar werken voor je geld loser :@
Waarschuw beheerder
Ach 1 voordeel als je na een jaar gaat solliciteren bij bedrijven dan kun je mooi vertellen dat je een heel jaar niks hebt gedaan. Er zijn nog steeds bedrijven die namelijk werkschuwe eikels zoeken.

Wel grappig dat er mensen zijn die school zo zwaar vinden dat ze er een jaar van moeten bijkomen.

Zal wat worden als je de grote mensen wereld binnen stapt en moet werken.
Vast om de drie maanden er een half jaar tussen uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kzal aan jullie denken als ik lekker een biertje drink van jullie centen, :P:P:P

Beetje normale antwoorden geven kunnen jullie zeker niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 20:50:

Ooit is het ook afgelopen met dat leventje.. en dan lig je in de goot met een goedkoop blikje bier. Het regent hard,ik kom dan met m`n dikke auto die ik zelf heb verdiend hard langsrijden... *oeps* midden door die diepe plas.. vol over je heen.. Ik kijk opzij en denk "ohja, dat was die jongen van PF die niet wilde werken en bleef teren op onze centen" :D
Waarschuw beheerder
1. Het biertje dat jij drinkt is van je eigen centen en niet die van mij dus dat scheelt. Ook jij moet belasting betalen.

2. Wat is er mis met de antwoorden. Dankzij mensen zoals jij worden mensen,die echt bijstand/ww/wao etc.. nodig hebben,in een verdom hoekje geplaatst.
3. Door mensen zoals jij is er ook minder geld beschikbaar voor de mensen die dat geld echt nodig hebben ( bijstandmoeders bijvoorbeeld) Zij worden bijna verplicht om te werken waardoor hun kinderen soms niet de aandacht krijgen die ze verdienen wat later weer problemen oplevert. Daarom zou het handig zijn als mensen die zoals jij denken eens een keertje verder gaan kijken wat hun gedrag voor gevolgen heeft ergens anders cq. op de langere termijn.

Maar ja, zoveel denkwerk kun je misschien ook weer niet verwachten van iemand die niet eens weten hoe je uitkering schrijft.

Dat is dus de reden dat je zulke antwoorden krijgt.
Ik moet daar wel bij zeggen dat ik voor mezelf spreek. Anderen vinden je misschien wel een lul omdat ze je kennen.
Waarschuw beheerder
donateur

Er is nog helemaal niemand geweest die niet heeft gezegd dat ie het er niet mee eens is en nog heeft Jan niet door dat het een luie hond is :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:36:

Kga volgend jaar wel weer naar school, kan nu ff niet de motivatie opbrengen ervoor laatste aanpassing 29 september 2005 22:37

haha, je bent 23 en kunt nu de motivatie niet opbrengen? Hoe zielig is dat dan? Zo iets mag je misschien zeggen als je ooit jaren hebt gewerkt en je je daarvan uitgeput voelt.
Door mijn studie weet ik precies wat jou rechten en plichten zijn omtrent de bijstand en andere uitkeringen omtrent werk maar als je toch niet werkt, zou ik zeggen, zoek het zelf uit, dan heb je tenminste nog wat te doen!

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:38:
Maar veel mensen onderschatte wat een studie inhoud, dat brengt ook stress mee en kopst je ook energie en veel tijdlaatste aanpassing 29 september 2005 22:39

Ach ,kom op. Zeker kan een studie veel van je vergen, helemaal met een bijbaan erbij. Ben zelf ook weekelijks 6 dagen bezig met school en/of werken (en trouwens denk ik niet dat een studie volgen vermoeiender is als fulltime werken, dus succes gewenst, want dan zal je een fulltimebaan vast niet trekken als je ooit zo ver bent om toch te werken).
Van niks komt niks. Maar dat doe ik toch niet om later een jaar te rusten en van andermans geld te leven. Ik wil toch zelf iets bereiken, een goede baan vinden. En dat gaat niet lukken als je eerst een jaar rust neemt en van andermans geld gaat leven. Als je geen werk KUNT vinden maar echt graag wilt, is dat iets heel anders als in jou geval. En werk vinden is moeilijk, dat weet iedereen. Maar als je het niet blijft proberen, zal het alleen maar moeilijker worden. En de economie is nu gewoon niet zo gesteld dat iemand een baan krijgt die een gat van een heel jaar op zijn CV heeft met de reden dat hij even geen motivatie had voor werk of school.
Er zijn zo veel gemotiveerde mensen die geen baan vinden. En als het ooit beter gaat met de economie, zijn hun de eersten die wel een baan krijgen terwijl jij je toekomst weggroeit en van ons geld gaat leven omdat je even geen zin had om te werken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nu zegt: ik vraag een uitkering aan zodat ik wat vrijwilligerswerk kan gaan doen...dan heb je m'n respect :flower:
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
FF 2 Jan "LUI" The Man

Je bent echt te sip voor woorden, bijkomen van school :no:
Paar weken vakantie lijkt me genoeg om jezelf weer op te laden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat iedereen lekker in zn waarden ik heb toch ook respect voor jou??

We kunnen niet allemaal prof dokteranders zijn.
Voor het zelfde geld ken ik ook slechte pad op gaan roven en dealen is dat wat jullie willen? kom op man wat is nou een jaartje :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 23:37:
We kunnen niet allemaal prof dokteranders zijn.

Dat zegt toch ook niemand. Het maakt niet uit wat iemand voor een baan heeft, zolang iemand maar zijn best doet om te werken of een opleiding te doen.
Als iedereen zo dacht als jij, was deze maatschappij er slecht aan toe. Wie zou dat dan moeten betalen? Je maakt het je gewoon te makkelijk, bent veel te kortzichtig en egoistisch, dat blijkt uit dit topic.
De maatschappij zit gewoon niet zo in elkaar dat iedereen kan doen en laten wat hij of zij wil. Er zijn bepaalde plichten aan die men zich moet houden, anders werkt de hele samenleving niet. Helaas voor jou is werken een van deze plichten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je moet gewoon een uitkering nemen en zwart in de bouw of in een shoarmazaak ofzo gaan werken.
Waarschuw beheerder
Tssss wat een sukkel. Hey Mohammed....iedereen werkt voor zn centen behalve jij en je familie!
Waarschuw beheerder
Doe wat iedereen zegt man: GA WERKEN!!!
Er zijn zat mensen die het zwaarder hebben dan jij als ik het zo zie.
Waarschuw beheerder
kzal aan jullie denken als ik lekker een biertje drink van jullie centen,

gozer ik wil best voor jou biertjes betalen (y) Ik wens je dan alleen toe dat je 100% arbeidsongeschikt raakt, of als kasplantje verder moet. Liever 10 stelende antillianen dan zo'n uitzuiger als jou

Waarschuw beheerder
precies draag anders even wat bij aan de maatschappij
wat iedereen hier zegt !! wat een instelling !fucking bloedzuiger!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op zaterdag 1 oktober 2005 om 17:15:
Ik wens je dan alleen toe dat je 100% arbeidsongeschikt raakt, of als kasplantje verder moet.

Helpen kan altijd :p
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
heb meer allergien waar ik jeuk van krijg...... maarre ik houdt wijselijk me mond dicht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Technomania citeer 1 oktober 2005 17:15
Uitspraak van Jan the Man!!! op vrijdag 30 september 2005 om 20:50:
kzal aan jullie denken als ik lekker een biertje drink van jullie centen,

gozer ik wil best voor jou biertjes betalen Ik wens je dan alleen toe dat je 100% arbeidsongeschikt raakt, of als kasplantje verder moet. Liever 10 stelende antillianen dan zo'n uitzuiger als jou

Brrrr kword al bang , kga gelijk mn uitkering stop zetten nu hoor. deze uitzuigert ownt jouw :P:P
Pronlemen mee? kom me maar opzoeken dan hebben we het er ff over ouwe :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:04:
Brrrr kword al bang , kga gelijk mn uitkering stop zetten nu hoor. deze uitzuigert ownt jouw
Pronlemen mee? kom me maar opzoeken dan hebben we het er ff over ouwe

en nu in het nederlands??? Begrijp alleen dat je me loos zit te bedreigen...Gozer je bent geen letter die ik typ waard. Ga jij maar fijn lekker thuis zitten en elke maand je handje ophouden! Dat jij als gezond iemand met het idee kan leven dat je een ordinaire bedelaar bent vind ik best! Ik zet mezelf niet voor lul
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een triest topic zeg :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gozer je bent geen letter die ik typ waard.

En toch maak je der er druk om :D
Ik doe wat ik wil i dont give a fuck wat andere mensen denken :P
Als of we allemaal heiligen boontjes zijn, waarom hard werken en vroeg opstaan als je lekker ken uitslapen en uitrusten voor het zelfde geld. Ken zelf nog een beetje klussen hier en daar.
Waarschuw beheerder
donateur
En dan zichzelf Jan the Man noemen....hoe is het mogelijk :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:13:
En toch maak je der er druk om
Ik doe wat ik wil i dont give a fuck wat andere mensen denken
Als of we allemaal heiligen boontjes zijn, waarom hard werken en vroeg opstaan als je lekker ken uitslapen en uitrusten voor het zelfde geld. Ken zelf nog een beetje klussen hier en daar.

dus terwijl jij lekker onder je "my little pony-beddegoed" ligt te ronken vind jij het acceptabel dat een alleenstaande moeder voor dag en dauw haar bed uitmoet omdat ze anders niet kan rondkomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:14:
En dan zichzelf Jan the Man noemen....hoe is het mogelijk

is het geen geschikte patient voor je?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee denk dat het een bodemloze put is, geen beginnen aan :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:19:
Nee denk dat het een bodemloze put is, geen beginnen aan

heb jij geen license to kill??? Lijkt me dat iemand als jij de macht moet hebben om bepaalde personen uit ons lijden te kunnen verlossen

Waarschuw beheerder
uitgemelkte "arbijders" maar zeike over de uitkerings trekkers... kijk eens waar je andere belastingsgeld heengaat.. 5 miljoen perjaar voor voor de directeur van een verzekeringsmaatschappij... ALLEMAAL belasting geld.. ga lekekr bij die nette pakken plukke.. ipv iemand met een hongerlood in de ww te schande te maken.. he broer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aye!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
aye
Waarschuw beheerder
Een verzekeringsmaatschappij wordt niet gefinancierd door de belasting.
Een beetje rare vergelijking dus.
Dus iedereen in een net pak verdient veel geld ????
Leer eerst eens normaal Nederlands te typen wellicht dat je dan zelf in ziet dat wat je typt van geen kant klopt.

Er wordt niet gezeken over " uitkeringstrekkers " maar gewoon over een persoon dat te lui is om te werken en te dom om te begrijpen wat zijn gedrag voor resultaat heeft op de rest van de maatschappij.

Daar gaat dit over.

Aye...???? of een andere straattaal opmerking die hier bij zou kunnen passen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 20:04:
CWI regelt WW-uitkering
Gemeente regelt bijstandsuitkering

Elke werkloze dient zich in te schrijven bij het CWI, tenminste, als je een uitkering wilt krijgen. WW uitkering wordt uitbetaald door het UWV en de bijstand door de Gemeente.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 23:37:
laat iedereen lekker in zn waarden ik heb toch ook respect voor jou??

Doe jij/heb jij ook niet als je gebruikt maakt van iets waar anderen (ook) voor betalen, terwijl je het niet nodig hebt.

Maar goed, ik hoop dat ze je snel naar een reintegratiebedrijf sturen. En dan hoop ik ook naar degene waar ik werk. Ik zou je elke dag van 9 tot 17 op kantoor laten komen... eens kijken of je dat dan nog relaxed vindt. Je zal niet de eerste zijn bij wie zn uitkering drastisch verlaagd, danwel stopgezet is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 05:29:
ipv iemand met een hongerlood in de ww te schande te maken..

Dan zou ik toch nog maar eens dit topic doorlezen..,
we hebben hier nou 'niet echt' te maken met iemand die met hongernood in de ww zit..:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kon ook alvast een voorschot aanvragen
Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd, slik het in en stik erin ofzo :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oja en over die bijstands moeder---> moet je maar een condompie gebruiken word je ook niet ongewenst zwanger of zoek desnoods een vent.

Maar zitten hier op flock nog meer mensen met een uitkering??
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zitten hier op flock nog meer mensen met een uitkering??

vast geen mensen die er net zo trots als jij op zijn :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben er niet trots op moet toch te eten hebben of snap je dat niet ?:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 oktober 2005 om 19:11:
ben er niet trots op moet toch te eten hebben of snap je dat niet

Ga eens werk zoeken dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je eten wil werk je er maar voor :gaap:

Alleen als je NIET KAN werken heb je recht op een uitkering.

Maar goed, ga maar lekker op je nest liggen vetmesten (y) Vertel het aan iedereen die het (niet) horen wil, koop er onnozele dingen van, ga lekker stappen, rook je te pletter

voel je de man

En blijf vooral in je eigen fantasiewereldje (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou mn fantasie word mooi werkelijkheid binnen 8 weken heb ik een uitkering :P:P:P en khoef er nog nix voor te doen ook, beter kenje niet hebben.
Waarschuw beheerder
Jan je bent gewoon een homo'tje.

Ik bedoel waarom zou je je veters nog vast doen ..
Net als schijten moet je ook gewoon werken...

Geen Jan de man.. Jan de SUKKEL

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SigeB citeer 3 oktober 2005 20:57
Jan je bent gewoon een homo'tje.

Ja ik ben homo hoe weet jij dat? kom jij ook soms op roze feesten, je heb der een kop voor :)

ik moet helemaal niks mannetje dat is nou juist het mooie van dit land, als je wil dat ik moet werken dan emigreer je maar naar cuba of china :P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij bent stoer (y), wat moet ik doen om net zo cool te worden als jou?
Waarschuw beheerder
ga werken voor je geld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) *Angel* op maandag 3 oktober 2005 om 22:04:
ga werken voor je geld

idd

kennen wij straks nog meer gaan betalen om sukkels als jullie te onderhouden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Miss Zuid citeer 3 oktober 2005 22:08
Uitspraak van Zo Niej Dan Toch op maandag 3 oktober 2005 om 22:04:
ga werken voor je geld

idd

kennen wij straks nog meer gaan betalen om sukkels als jullie te onderhouden

Dat kleine beetje van jou loon dat mis jij echt niet hoor
Waarschuw beheerder
Die hoef je niet aan te vragen beste kerel! Gewoon op je luie reet blijven zitten...De sociale dienst komt het je zelf brengen. Geweldig toch gozer...hahah!

hehehe LOL :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
studiefincaring is ook een uitkering
Waarschuw beheerder
Pinnen is ook een uitkering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 oktober 2005 om 23:23:
Dat kleine beetje van jou loon dat mis jij echt niet hoor

ik moet er voor werken en jij mag vangen...pleur op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 07:06:

Wat een voorbeeld. Wees blij dat er mensen zijn die studeren, anders was er haast niemand die jou uitkering zou kunnen regelen. Want vaak zitten afgestudeerde HBOers bij het CWI...
En gebruik je vele vrije tijd misschien om een cursus "Nederlands voor beginners" te volgen, zo leer je misschien nog eens spellen.

Leuk als we een paar jaar verder zijn. Dan zul jij spijt ervan hebben dat je nu niet aan het werk bent gegaan want dan wil je graag werken. Een hele leven zich niks kunnen gunnen, zal je ooit ook zat worden. En de bijstand is zo hoog niet, daar komt je ooit nog wel achter. Maar dan wil niemand je omdat aan jou CV te zien is, wat voor een luie hond je bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Grapje zeker? Bij veel studenten gaat de SF op aan waar hij voor bedoeld is he.

Waarschuw beheerder
Ga werken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand dit topic ff uitprinten en naar de gemeente Zeist sturen? (6)

Jan, hoe meer posts ik van je lees des te meer ik er van overtuigd ben dat je een behoorlijk kansloos figuur bent....

Aan de andere kant vind ik het troll-gehalte ook wel weer vrij hoog.

Mensen kheb heb ff geen zin een jaartje school

School/werk:
Yep, ik werk in de automatisering.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 18:09:
Dus ik woon op mezelf

Wie bewonder je enorm:
Me moedertje dat ze het nog uit houd met me!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Naar de sociale dienst!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey lanzje panzje kevertje het zit je wel hoog he dat ik straks lekker van jou centjes een biertje drink en eten kookt :P:P:P

Laat mij maar kansloos zijn , ik weet wel beter wie ik ben dan jij. Wat een stumpert is die lanz zeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Da Highlandz citeer 4 oktober 2005 18:49
Juist een stumpert ja

Precies eindelijk iemand die het met me eens is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:42:
ik weet wel beter wie ik ben dan jij.een Stumpert

sjah wie niet :P

Waarschuw beheerder
ga werk zoeken

Waarschuw beheerder
Haha, die jan zit gewoon te fucke en iedereen trapt erin .. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iedereen die hier zit te zeiken dat ik perse moet werken durven hier wel een grote bek te hebben maar tegen al die andere mensen die thuis zitten durven niks te zeggen, beetje laf hoor.
Waarschuw beheerder

Je moet gewoon naar het CWI gaan en die helpen je verder, als je al gewerkt heb dan kan je een ww krijgen, als je opjezelf woont kan je een bijstand krijgen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
missy citeer 4 oktober 2005 19:53
Uitspraak van Jan the Man!!! op donderdag 29 september 2005 om 22:09:

Je moet gewoon naar het CWI gaan en die helpen je verder, als je al gewerkt heb dan kan je een ww krijgen, als je opjezelf woont kan je een bijstand krijgen laatste aanpassing 4 oktober 2005 19:53

Bedankt missy , eindelijk iemand met een normaal antwoord. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 20:01:
Bedankt missy , eindelijk iemand met een normaal antwoord

Your welcome :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:05:
Haha, die jan zit gewoon te fucke en iedereen trapt erin ..

Ja,dat zou je bijna denken ja..Kan me niet voorstellen dat iemand er zo trots op kan zijn om een uitkering te vragen.Mocht het geen grap zijn, dan heeft deze gast echt geen greintje zelf-respect.Hoe kan je in godsnaam voldoening uit je leven halen als je serieus geen fuck uitvoert.

Misschien klinkt het allemaal als muziek in je oren: niet werken en toch geld krijgen. Ik weet zeker dat je je over een tijd compleet nutteloos en kansloos voelt.Vooral als je vrienden hebt die wél gewoon werken en dus meer verdienen.Weet niet of je een vriendin hebt,maar ik kan je 1 ding vertellen: vrouwen vallen niet op kansloze figuren.Ik heb nog nooit iemand met trots horen zeggen: Mijn vriend werkt niet,hij heeft een uitkering.Hou jezelf niet zo voor de gek man..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Kan me niet voorstellen dat iemand er zo trots op kan zijn om een uitkering te vragen

Als je geen werk heb dan is een uitkering makkelijk om te rekeningen enzo te kunnen betalen.
En niet iedereen krijgt voor lange tijd een ww, ligt ook maar net aan het aantal jaar dat ze al gewerkt hebben.
En geloof mij een uitkering krijgen is echt geen pretje :/
Werk ook liever voor me geld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:42:
Wat een stumpert is die lanz zeg.

:jaja:

Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:49:
Juist een stumpert ja

En wat heb ik jou ooit gedaan? :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van missy op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:26:
Als je geen werk heb dan is een uitkering makkelijk om te rekeningen enzo te kunnen betalen.
En geloof mij een uitkering krijgen is echt geen pretje
Werk ook liever voor me geld

Dat kan ik me voorstellen. Vind alleen dat het wel betrekking moet hebben op iemand die tijdelijk niet in staat is om te kunnen werken. Werk vinden is vrij makkelijk lijkt mij, er is altijd wel iets om te kunnen doen.Maar voor zo'n figuur als deze topic-opener kan ik echt geen greintje respect opbrengen.Wat een loser..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:29:
Iedereen die hier zit te zeiken dat ik perse moet werken durven hier wel een grote bek te hebben maar tegen al die andere mensen die thuis zitten durven niks te zeggen, beetje laf hoor.

Wat weet jij daar nou van???

citaat www.szw.nl:
De plicht om te werken

U moet proberen zo snel mogelijk weer een baan te vinden. U moet dus solliciteren naar alle soorten werk die als algemeen geaccepteerd werk worden beschouwd. Als de gemeente ondersteuning biedt bij het vinden van werk, bent u verplicht hieraan mee te werken.

Als alles zou verlopen zoals ik hoop dat het verloopt zal je of geen bijstand of heel kort bijstand ontvangen.
Op ww heb je zo enzo geen recht als school verlater!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:45:
Werk vinden is vrij makkelijk lijkt mij

Nou dat denken jullie maar, ik zit ook al een tijdje thuis en doe toch me best.
Zo solliciteer je en 9 vd 10 laten ze niets horen, zo had ik ook iemand waar ik kon beginnen alleen die stelt het elke x uit. Dus ja dan ligt het niet aan mij..
Maar ik ben nu voor mezelf aan het beginnen, dus hopelijk heb ik binnenkort me eigen bedrijfje :D

Waarschuw beheerder

Je krijgt pas een uitkering als je zoveel jaar gewerkt hebt, en/of als je op jezelf woont.

Ga lekker in de haven werken ofzo ! :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op woensdag 5 oktober 2005 om 13:34:
Jij niet die Jan de Man, koop een nieuwe bril

Ik dacht al :D Onze Jan had z'n berichtje ff aangepast dus ik was ff in de war. Het boefje :[

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Crazy KnuffolMutz citeer 5 oktober 2005 16:40
Uitspraak van Jan the Man!!! op donderdag 29 september 2005 om 22:09:

Je krijgt pas een uitkering als je zoveel jaar gewerkt hebt, en/of als je op jezelf woont.

Ga lekker in de haven werken ofzo !

nee hoor ook als je niet gewerkt heb heb je recht op bijstand , aangezien je toch te eten moet hebben

Waarschuw beheerder
Weet je wanneer je pas bijstand krijgt?

Als je op jezelf woont en geen bezittingen hebt.
Je moet kunnen aantonen dat je het laatste half jaar minder dan 5000 euro op je spaarrekening hebt gehad. Je word door een hele molen heengehaald, maar het belangrijkste is dat je NIX! mag hebben. Dus ook geen auto! Want dat is ook een bezitting en wordt meegeteld bij je vermogen.

(Heb zelf bij het CWI gewerkt)

En als je van school afkomt zonder werkervaring, dan krijg je geen ww-uitkering en ook geen bijstand als je nog bij paps en mams woont...
Waarschuw beheerder

Al die andere mensen zitten niet stoer op te scheppen over dat 'hun fantasie werkelijkheid wordt'.
Mag hopen dat je een dwarslezing krijgt, kan je én van onze centen leven, en je hebt er nog een goed excuus voor ook!

En studiefinanciering is ook bijstand? Een uitwonende student krijgt 230 euro, dus die zijn haast verplicht om te werken voor hun centen, in tegenstelling tot luie flikkers zoals jij.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=175 height=189]http://www.humnet.ucla.edu/humnet/folklore/folk15/Kathleen%20Pingol/Images/big-l.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Shadowlands Terrorist citeer 5 oktober 2005 23:26
Uitspraak van Jan the Man!!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:29:

Al die andere mensen zitten niet stoer op te scheppen over dat 'hun fantasie werkelijkheid wordt'.
Mag hopen dat je een dwarslezing krijgt, kan je én van onze centen leven, en je hebt er nog een goed excuus voor ook!

Krijg lekker zelf een groot gezwel in je hartkleppen .

En ik woon op mezelf krijg ongeveer 700 euro in de maand :P:P

Dinsdag 2e gesprek bij cwi en dan vanguuuuh :P:P

Waarschuw beheerder
:dood:

Waarschuw beheerder
Je zou je moeten schamen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 22:12:
Weet je wanneer je pas bijstand krijgt?

Als je op jezelf woont en geen bezittingen hebt.
Je moet kunnen aantonen dat je het laatste half jaar minder dan 5000 euro op je spaarrekening hebt gehad. Je word door een hele molen heengehaald, maar het belangrijkste is dat je NIX! mag hebben. Dus ook geen auto! Want dat is ook een bezitting en wordt meegeteld bij je vermogen.

(Heb zelf bij het CWI gewerkt)

En als je van school afkomt zonder werkervaring, dan krijg je geen ww-uitkering en ook geen bijstand als je nog bij paps en mams woont...

Heey dankjewel voor de informatie :D(Y)

Toch blijf ik erbij dat mensen die gewoon kunnen werken (en willen werken), geen uitkering moeten aanvragen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn pa zei vroeger altijd: Werken is voor de dommen.
Waarschuw beheerder
het zit dus in de familie;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ga lekker een baan zoeken ipv een uitkering aanvragen joh!

lamzak

Dat geld voor iedereen die op z'n luie gat thuis zit en makkelijk kan gaan werken niet alleen voor jou!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ik zit ook thuis
ik vang ook een (AANVULLENDE) WW, ik kan afentoe iets aanpakken van schoonmaakwerk en andere eendagsprojecten, de rest krijg ik als uitkering.

Ik heb een informatica-diploma, en evengoed zit ik vrijdags schaamharen van duitsers uit doucheputjes te peuteren in de vakantiehuisjes op texel. Ik werk ervoor. Je moest eens weten hoe lekker je biertje smaakt als je het echt verdiend heb.

Vraagje? Kom je uit een rijk gezin? Ik durf te wedden dat je pa of ma stinkend rijk is, en dat je nog nooit een afwas heb hoeven doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, en voor Technomania heb ik dus respect!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op donderdag 6 oktober 2005 om 19:30:
Ik heb een informatica-diploma

Dat is het lullige uit die sector..je kan dan nog wel een opleiding hebben maar je hebt zeker niet de garantie werk te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur

Je rede slaat echt helemaal nergens op! Andere hebben die uitkering echt nodig en jij wil hem hebben omdat je geen zin hebt om te werken :|

Tegen mij zeide ze altijd:"Geen zin? :@ dan maak je maar zin" :[ :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 11:13:
Toch blijf ik erbij dat mensen die gewoon kunnen werken (en willen werken), geen uitkering moeten aanvragen.

Ja, maar ik vind dat die groep wel aanspraak maakt terwijl ze zoeken naar werk...hij heeft gewoon geen zin :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op donderdag 6 oktober 2005 om 19:30:
Vraagje? Kom je uit een rijk gezin? Ik durf te wedden dat je pa of ma stinkend rijk is, en dat je nog nooit een afwas heb hoeven doen.

Waarschijnlijk komt ie uit hetzelfde gezin als de mensen op z'n foto.Kneus.. :[
Waarschuw beheerder
Je zou een mooie boksbal zijn...........

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SigeB citeer 6 oktober 2005 20:52
Je zou een mooie boksbal zijn...........

Kom maar langs maak ik van jou wel ff een
Waarschuw beheerder
Mmmmmmmm zou dit niet gewoon een fakertje zijn?????????????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dylaantje op donderdag 6 oktober 2005 om 21:05:
Mmmmmmmm zou dit niet gewoon een fakertje zijn?????????????

Denk het eigenlijk wel...

Zo kansloos dat je er trots op bent een uitkering te ontvangen kun je toch niet zijn? :S
Waarschuw beheerder
Zal je een serieus antwoord geven.
Een bijstandsuitkering aanvragen doe je via het CWI
Er zijn alleen een paar voorwaarden waar je aan moet voldoen wil je in aanmerking komen voor die uitkering :)

Voor schoolverlaters is een andere uitkering
(met name voor thuiswonende schoolverlaters)
Die moeten mee doen aan een project van de gemeente en werken bij de sociale werkplaats om dan uiteindelijk een kleine uitkering te krijgen.

Even voor de duidelijkheid:
Recht op een ww uitkering heb je alleen als je in een periode van 39 weken 26 weken gewerkt hebt.
Dan kun je eventueel een kortdurende uitkering krijgen (dat is 70% van het minimum loon gedurende een half jaar)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 7 oktober 2005 om 09:14:
Zal je een serieus antwoord geven.

Hoeft niet, hoor :/
Waarschuw beheerder
ach is toch handig om te weten ;)

voor de overige pf-ers die misschien er over denken niet naar school te gaan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 6 oktober 2005 om 19:45:
Dat is het lullige uit die sector..je kan dan nog wel een opleiding hebben maar je hebt zeker niet de garantie werk te vinden

jep...was nog wel anders toen ik met de opleiding begon
Waarschuw beheerder
De vraag is groter dan het aanbod
Het is ook moeilijk om een passende baan te vinden Technomania.

Maar thuiswonende schoolverlaters die denken dat ze dan bijstand krijgen hebben pech. Daar moeten ze ook voor werken, op de soc. werkplaats van de gemeente. En weet je wat ze daar dan voor krijgen?? Ongeveer een 200 euro per maand.

Vakken vullen bij de Appie verdiend meer hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 7 oktober 2005 om 09:43:
Maar thuiswonende schoolverlaters die denken dat ze dan bijstand krijgen hebben pech. Daar moeten ze ook voor werken, op de soc. werkplaats van de gemeente. En weet je wat ze daar dan voor krijgen?? Ongeveer een 200 euro per maand.

Vakken vullen bij de Appie verdiend meer hoor

klopt, ik kon ook geen uitkering aanvragen. Vond gelukkig binnen een week een goedbetaalde baan :P
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 7 oktober 2005 om 09:43:
De vraag is groter dan het aanbod
Het is ook moeilijk om een passende baan te vinden Technomania

klopt helaas :( had bepaalde dingen niet moeten doen in mijn leven, dan had ik nu nog waaarsch. een goede baan gehad
Waarschuw beheerder
Vaak is het ook een kwestie van geluk hebben technomania.

Werkgevers hebben de keus uit massa's sollicitanten, dus ze kunnen gaan selecteren.
Daarbij is het soms zo makkelijk, ff een tijdelijk contractje, voldoe je niet hoppa de volgende kandidaat.
Waarschuw beheerder
tsjah.... laatste jaar van me opleiding liep ik stage bij getronics. een baan met veel vooruitzichten. na mijn stage heb ik nog 3 maanden daar gewerkt via een uzb omdat ik na me opleiding 4 maanden naar het buitenland wou gaan..Met goedkeuring van getronics kon ik er 5 maanden tussenuit en als ik terug zou komen zou me een vast contract worden aangeboden.
Helaas kwam ik pas 10 september 2001 terug, 11 september was de aanslag en op 12 september had de hele ict-wereld een personeelsstop. Kijk das idd geen geluk hebben :'(
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:25:
ff een tijdelijk contractje, voldoe je niet hoppa de volgende kandidaat.

ik HAAT die jaarcontracten.... of...werkgevers moeten ook verplicht worden om een opzegtermijn aan te houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ze je kontrakt eerder willen beeindigen hebben ze zich idd aan een opzegtermijn te houden.
Maar als je ergens begint mogen ze je ook in de proeftijd weer ontslaan.
Zoals ik begrepen heb zal dat in de toekomst nog makkelijker gaan, als we dit kabinet mogen geloven.

Waarschuw beheerder
mijn pa zei vroeger altijd: Werken is voor de dommen.

Duidelijk een faker, maar verwijder jezelf toch maar van de genenpoel
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder

niet aanvragen is beter... gewoon werken!!!
Waarschuw beheerder
Stop je kop in een prullenbak :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:33:
Als ze je kontrakt eerder willen beeindigen hebben ze zich idd aan een opzegtermijn te houden.
Maar als je ergens begint mogen ze je ook in de proeftijd weer ontslaan.
Zoals ik begrepen heb zal dat in de toekomst nog makkelijker gaan, als we dit kabinet mogen geloven.

ik kreeg anderhalf week van te voren te horen dat me contract tegen eerderdere beloftes niet verlengt zouy worden.....daarbij je openstaande vakantiedagen en ik kon direct dezelfde dag naar huis :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2005 om 16:56:
Ja print maar uit wat maak jij je druk om?? tis gvd mijn leven ik doe wat ik wil het is een vrijland!! als je de baas over een ander wil spelen ga je maar naar een bananen republiek, en dan nog een beetje de nsb-er uit hangen ook sorry hoor maar dat slaat echt helemaal nergens op

Waar wij ons druk om maken? Jouw leven? ONS GELD VERDOMME!!! Wat denk je, dat ik me 40 uur per week voor m'n lol uit de naad werk, om jou te kunnen onderhouden??

Mannetjes als jou kunnen ze beter meteen verbannen van de wereld ofzo, debiel. Stress van de studie.. Als je daar al niet tegen kan wil jij nog een goeie klap voor je bek krijgen als je gaat werken gozer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kleine beetje belasting wat jij per maand betaald dar merk je toch niet, en anders vreet je het allemaal zelf op . Dat is egoiestisch je moet ook een beetje aan je medemens in nood denken wijffie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 09:54:
Dat kleine beetje belasting wat jij per maand betaald dar merk je toch niet, en anders vreet je het allemaal zelf op . Dat is egoiestisch je moet ook een beetje aan je medemens in nood denken wijffie

Al merk ik het inderdaad niet, ik werk en leef niet om te zorgen dat jij brood op je bord hebt. Sloeber :[

je moet ook een beetje aan je medemens in nood denken wijffie

Een medemens in nood is iemand die boven een afgrond van 100 meter hangt, niet kán werken en als losers door jou geen uitkering krijgt of iemand die in Afrika woont en simpelweg geen eten heeft.
Iemand die te lui is om te gaan werken valt daar niet onder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kleine beetje belasting wat jij per maand betaald dar merk je toch niet,

Ook al wat het 5 cent per maand... Als dat naar jou gaat is het 5 cent teveel.

Waarschuw beheerder
Helaas kan dit in Nederland :(

Geef Jan groot gelijk dat hij hier misbruik van maakt.

Uiteindelijk leef ik ook voor mezelf en niet voor anderen.

Dit moet goed vanuit de overheid worden geregeld
Waarschuw beheerder
Die Asielzoekers doen het togg ook en de meeste Buitenlanders, waarom zouden wij als Nederlander daar geen misbruik van maken dan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ook een uitkering, en nee ben er niet trots op maar ben gewoon een luie flikker en heb geen school en dan moet je toch wat
Waarschuw beheerder
me pa maakt me dood als ik zeg dat ik geen zin heb om te werken of naar school te gaan, en dan een uitkering aan te vragen...

Waarschuw beheerder
Dat is egoiestisch je moet ook een beetje aan je medemens in nood denken wijffie

Jou kunnen ze beter trug sturen naar de basisschool want er is duidelijk ergens onderweg iets misgegaan :[

Aan de andere kant betwijffel ik of het zin heeft.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat trokke ze bij mij ook niet, heb ook eigenlijk geen contact meer met ze. dus trots ben ik er niet op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 20:46:
dat trokke ze bij mij ook niet, heb ook eigenlijk geen contact meer met ze. dus trots ben ik er niet op

En dan komt het niet bij je op om een baan te gaan zoeken en het weer goed te maken met je ouders? :S

Ik snap dat zowieso niet.. wat ik er nou erg aan werken? Ik moet er niet aan denken om 24/7 thuis rond te hangen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah zo ben jij, ik trok school niet vroeger ben er toen meegestopt. moest werk zoeke van me ouders maar heb dat nooit echt gedaan. had wel ff werk in een magazijn maar dat is zo saai trok het echt niet meer. en ook al zou ik nu een baan hebben wilde me ouders nog niks met me te maken hebben. je hebt geen idee wat voor een gedoe het vroeger is geweest.

Waarschuw beheerder
gra[[ig dat je dat zegt. Ik ben ook met school gestopt. Ik heb alleen mavo.. Heb daarna gewoon een baan gezocht en gekeken naar wat ik leuk vond. Ik mijn geval iets met cijfers..

Ik heb nu een goede baan,welliswaar zonder diploma's maar ervaring doet t ook goed uiteindelijk.

Als je maar wilt. Is er dan niks wat je leuk lijkt.. Wordt desnoods taxi chauffeur als je auto rijden leuk vind.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vind ik knap van je. heb ik respect voor inspirerend ook eigenlijk. ik ga het eens proberen. heb alleen niet iets wat ik echt leuk vind. maar daar ga ik eens over nadenken. ik ga het gewoon proberen een baan zoeken. ik moet ook met wat andere mensen omgaan. positieve mensen ga nu teveel met negatieve mensen om die net zoals als mij bezig zijn.

Waarschuw beheerder
Dat is alleen al leuk. JE collega's.. Is gewoon gezellig. Je leert toch nieuwe mensen kennen. en anders kan jenog ltjd op internet zo'n test doen om te kijken waar je intresses liggen. Of ga naar het arbeidsbureau die weten ook een hoop..

Iedereen heeft hobby's.. Probeer daar werk in te vinden. Vind je zwembad geweldig wordt badmeester.. Ben je gek van films, solliciteer dan bij de bioscoop. Ontmoet je gelijk een hoop mensen en je ziet alle nieuwste films gratis.

Ga in een sauna achter de bar werken. In een discotheek werken is ook zeker niet saai...........

Zat banen war je geen opleiding voor nodig hebt..

succes ermee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt heel erg bedankt. maandag maar meteen uitzendbureaus af gaan. ik laat je nog wel weten als ik wat heb gevonden.

Waarschuw beheerder
ja doe dat maar en geloof met baan voel je je veeeeeel beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoop het.

Waarschuw beheerder
ga werken lul

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben liever lui dan moe , ja toch geef me eens ongelijk. Iedereen is zo en wie zegt van niet die ligt.

Waarschuw beheerder
oeiii das wel erg. een uitkering nodig hebben en dan ook nog niet weten hoe je die aan moet vragen :S
Niks minderwaardigs over uitkeringen maar dit komt wel erg lam over

Waarschuw beheerder
met een aanvragbiljet

Waarschuw beheerder
ja jij weet da wel he tuig :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 04:33:
ben liever lui dan moe , ja toch geef me eens ongelijk. Iedereen is zo en wie zegt van niet die ligt.

Ik ben niet zo.Ik vind werken leuk. Soms eb ik geen zin maar ik moet er niet aan denken om thusi te zitten de hele dag.

lig ik nu :( ???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 04:33:

:no:

Volwassen instelling heb jij ... geld moet je verdienen en thuiszitten is nou ook niet geweldig ofzo :/
Waarschuw beheerder
Ga lekker een baan zoeken uitkeringlijers

Waarschuw beheerder
eh hard werkuh voor je geld steun trekkers zijn kansloze mensuh die te lui zijn dat ze uit der ogen kijkuh en op ons belasting centen leven. die kosten de maatschapij aleen maar geld nutteloze mensuh dus in mijn ogen ten zei ze arbeids ongeschikt en niet kunnen of mogen werkuh dan is et een gegronde reden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die het niet met mn actie eens zijn die verhuizen toch lekker naar een land waar dat niet kan. De regels in dit land zijn nou eenmaal zo.

Wat pim fortuyn zijn: rot dan lekker op, je hoeft hier niet te blijven. Gaan dan weg!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een godsgruwelijke schurft hekel heb ik aan dit soort mensen. en dan nog jatten ook. dit soort moet je t land uit zetten

Waarschuw beheerder
Fucking Loser!

*kots*

Met je ik heb geen zin in school! :S

Je komt er wel hoor.....NIET!
Waarschuw beheerder
Jan rot lekker op uit nederland zou ik zeggen, zo verneuk je nou de maatschappij, wij moeten gvd hard werken voor jou geld. Omdat jij geen zin heb in school, ik heb ook wel ergens geen zin in! Maar sommige dingen moeten nou eenmaal, misschien moet je maar eens een inburgeringscursus doen, luie zak!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 19:02:
Wat pim fortuyn zijn: rot dan lekker op, je hoeft hier niet te blijven. Gaan dan weg!!!

Pim Fortuyn is dan ook niet meer onder ons...

Klaarblijkelijk was (gelukkig) niet iedereen het met hem eens.... :/

Maar je plaatst jezelf nu wel weer op een herkenbaar niveau, Jan (y)
Waarschuw beheerder
Zou hij niet fake zijn??

Stelletje KNUPPELS!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Meneer tuinman met die onzin afkorting, zou ik je ff een bezoekje brengen. Kijken of ik echt zo fake ben want de klappen die ik uitdeel zijn het niet :P:P.

pim fortuyn had wel vet veel aanhangers die het met hem eens waren dus mensen die het met mij eens zijn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Jan the Man, don't call yourself a 'men'... U're not!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 oktober 2005 om 17:06:
Meneer tuinman met die onzin afkorting, zou ik je ff een bezoekje brengen. Kijken of ik echt zo fake ben want de klappen die ik uitdeel zijn het niet

Oeff.. :/ laag niveau.
Waarschuw beheerder
Meneer tuinman met die onzin afkorting, zou ik je ff een bezoekje brengen. Kijken of ik echt zo fake ben want de klappen die ik uitdeel zijn het niet .

pim fortuyn had wel vet veel aanhangers die het met hem eens waren dus mensen die het met mij eens zijn

Dit zegt genoeg hij wil niet naar school neeee das het niet hij KAN het gewoon niet DOM !!!!!!!!!

Jij brengt de naam Pim fortuyn schande toe ga je mond spoelen zeg Onze Pim verafschuwde mensen zoals jij!!!
Waarschuw beheerder
Meneer tuinman met die onzin afkorting, zou ik je ff een bezoekje brengen. Kijken of ik echt zo fake ben want de klappen die ik uitdeel zijn het niet .

Kom je dan ook gelijk bij mij langs ? :)
Waarschuw beheerder
gister op zoek gegaan naar werk, en mag woensdag bij een bedrijf langs komen voor een gesprek:woop: gaat het toch nog wat worden met mij:D
Waarschuw beheerder
pim fortuyn had wel vet veel aanhangers die het met hem eens waren dus mensen die het met mij eens zijn

Niet alleen laag niveau maar ook een meeloper

Waarschuw beheerder

Donder eens ff heeeeeeeel snel op :@ ik was het voor een groot deel ook met pim eens. Had graag gezien dat ie nog geleefd had. En ik weet zeker dat ie aan mensen zoals jij ook heeeeel snel wat had gedaan.. Eikel...

Uitspraak van McHammer op dinsdag 11 oktober 2005 om 08:51:
gister op zoek gegaan naar werk, en mag woensdag bij een bedrijf langs komen voor een gesprek gaat het toch nog wat worden met mij

Goed zo,en hoevoel je je nu dan????? Wat voor bedrijf,wat voor functie dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 10:24:
Goed zo,en hoevoel je je nu dan????? Wat voor bedrijf,wat voor functie dan?

voel me blij, heb er zin aan:D. het is een soort macro waar je met een pasje binnekomt als klant en er dan dingen kan kopen. van alles eigenlijk. en mijn functie word daar dan magazijn medewerker.

Waarschuw beheerder
Nou hier,eindelijk je eigen geld verdienen en je komt daar zeker met een hoop leuke mensen in contact... :D :D

Goed hoor..
Waarschuw beheerder
dank je:). heb er echt zin in. heb al aan wat mensen voorgesteld daar waren allemaal aardige collega's dus gaat wel goed komen lijkt me:D

Waarschuw beheerder
En wanneer kan je beginnen?
Waarschuw beheerder
donateur
@McHammer: (y)

Top.. succes er mee !

Waarschuw beheerder
donateur
WERKEN!!! :@ Doe ik al heel me leven om te kunnen leven!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:08:
En wanneer kan je beginnen?

weet ik nog niet, dat krijg ik morge te horen

Uitspraak van Lanz op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:10:
@McHammer:

Top.. succes er mee !

bedankt! gaat lukken
Waarschuw beheerder
Kan deze gast niet gewoon verbannen worden?? Met zown figuur wil ik niet vergeleken worden als trouwe pf-er ;)
Waarschuw beheerder
Btw met een uitkering kom je dan niet snel in een sociaal dipje? Ik bedoel, verder iedereen werkt of gaat naar school, wat doe je dan de hele dag??

Ik heb mijn opleiding ook niet afgemaakt en werk toch ook alweer 4 jaartjes? Heb zelfs geen uitkering DURVEN aanvragen, gewoon vanwege schaamtegevoel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 19:02:
mensen die het niet met mn actie eens zijn die verhuizen toch lekker naar een land waar dat niet kan. De regels in dit land zijn nou eenmaal zo.

Wat pim fortuyn zijn: rot dan lekker op, je hoeft hier niet te blijven. Gaan dan weg!!!laatste aanpassing 9 oktober 2005 19:14

Kerel kun je alleen maar onzin lulle
Wordt wakker uit je roes!

Waarschuw beheerder
Ohw hijs fake! dan ist wel een goeie..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:59:
Helaas kan dit in Nederland

Geef Jan groot gelijk dat hij hier misbruik van maakt.

Uiteindelijk leef ik ook voor mezelf en niet voor anderen.

Dit moet goed vanuit de overheid worden geregeld

Ja, kijk naar de USA waar dat niet kan. Iedereen die zonder werk komt te zitten kan kiezen tussen armoede of criminaliteit. Geweldige oplossing! (y) Geeft ook een lekkere onderhandelingspositie naar je baas toe. Stel we voeren dat hier in, denk je dat jouw arbeidsvoorwaarden er de komende 100 jaar nog op vooruit zullen gaan?

Good thinking... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
einde van de maand komt het eerste bedragje ws binnen op mn rekening, kwil iedereen daarvoor hartelijk danken.

Ik vermaak me wel hoor, lekker uitslapen, beetje internetten. Biertje drinken. lekker eten. tv kijken. naar de kroeg. lekker hangen op de bank.

Ohh life is great hmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Pim Fortuyn had wel vet veel aanhangers die het met hem eens waren dus mensen die het met mij eens zijn :p

Als jij zoiets zegt, dan weet jij niet veel over Pim Fortuyn.. Want die was er voorstander van dat mensen werken voor hun geld!
Waarschuw beheerder
Kunnen we hem niet aangeven bij de belasting dienst? Hij kan namelijk toch gewoon werken? Dus waarom zou hij een uitkering mogen hebben?

Waarschuw beheerder
NIET fuckup ga gewoon werken!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar hek zon hekel aan!!! wij moet gvd allemaal werken voor onze centen jah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:33:
NIET fuckup ga gewoon werken!!!!

En wij maar bikkelen voor jou geld..
Uitkeringlijer! Dit soort mensen moeten ze extra belasting laten betalen!

Waarschuw beheerder
donateur
werk = geld.Ik ben ook een aleenstaande ouder en moet ook hard werken voor mijn geld.Heb nog nooit bijstands uitkering gehad en zou dat ook niet willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:46:
werk = geld.Ik ben ook een aleenstaande ouder en moet ook hard werken voor mijn geld.Heb nog nooit bijstands uitkering gehad en zou dat ook niet willen

* Heeft heel veel respect voor Sesa *
Jan ik hoop dat je hier een voorbeeld uit kan halen want wat jij doet kan natuurlijk niet!

Waarschuw beheerder

Stel dat je dit echt meent, wat ik me overigens niet voor kan stellen. ;)

Nee, laat maar, je bent uit op gefrustreerde uitspraken he? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:26:
Btw met een uitkering kom je dan niet snel in een sociaal dipje? Ik bedoel, verder iedereen werkt of gaat naar school, wat doe je dan de hele dag??

Daarbij is een uitkering geen "vetpot"
een jong iemand heeft vrijwel geen arbeidsverleden, dus krijgt ie als ie recht heeft op een ww een KDU (kort durende uitkering) dat is 70% van het minimum loon - 8% vakantie toeslag.
Zit je onder het sociale minimum, misschien zo rond de 600 euro per maand, daar moet je je huur gas etc etc betalen..... dacht je nu werkelijk dat je daar van rond kon komen? Je mag blij zijn als je niet diep in de schulden terrecht komt.

En ja, net zoals TObi zegt, je zit thuis, iedereen is werken of naar school........ je hebt geen cent te makken.
Je raakt snel in een sociaal isolement. Want als je vrienden een avondje gaan stappen, kun je ook niet mee omdat je geen geld hebt

Werken leverd je ten alle tijden meer op.
Zowel sociaal gezien als financieel gezien.

en bijstand?.......... kijk hier maar eens http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=4&subrubriek_id=401&link_id=45263#3767200
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2Tijgertjuh** ik krijg ongeveer 700 euro in de maand en vaste lasten heb ik alleen me telefoon en mn verzekeringen, en benzine geld voor me auto (wegbelasting en verzekering betaald me pa, staat ook op zijn naam).

En als goed is kan ik mij het schoonmaak bedrijf (kantoor panden schoonmaken) een paar uur per week zwart wat bijverdienen dus rond komen en uitgaan lukt me zeker wel en ik werk ten minste wat uuren (zo is iedereen nu blij ??? :S)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:07:
(zo is iedereen nu blij ??? )

Uh, nee want je hebt nog steeds een uitkering.
Je lijkt me een gezond persoon, dus hup, werken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iki zeg toch dat ik ws een paar uurtjes bij ken verdienen met schoonmaken :)

Waarschuw beheerder
kmoet toch te vrete hebben of niet dan

bloembollen net als in de oorlog(y) toen hadden ze ook geen geld. Je kunt toch wel werken of moet je ook nog asiel aanvragen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zou je hard moeten werken? niemand kan mij daar toe dwingen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:59:
Waarom zou je hard moeten werken? niemand kan mij daar toe dwingen hoor

op zijn minst solliciteren lamzak dat je daar zit...
wie jou dwingt? het CWI ofzo, kun je lekker fluiten naar je uitkering:D(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou 1 keer in de maand reageren op een advertentie , als je beetje slim bent schrijf je een broief met spel fouten enzo word je toch nooit aangenomen. Tis toch maar vooor een jaartje
Waarschuw beheerder
hahaha, hij doet het wel erg slim moet ik zeggen :d
Waarschuw beheerder
Ja, en als ik de belasting dienst nou is ff voor je bel, dat je zwart werkt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D lol wat ga je dan zeggen? dag meneer belasting , ik ken een jongen jan die zwart werkt , wilt u daar wat aan doen?!! :P:P:P hahaha kzie het al helemaal voor , echt slim ben jij niet he jochie
Waarschuw beheerder
donateur
Moest jij zo langzamerhand niet eens aan je coke beginnen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 18:52:
echt slim ben jij niet he jochie

of jij, bijna iedereen op pf werkt, misschien kun je beter in de coffeeshop vragen hoe je aan een uitkering komt
Waarschuw beheerder
misschien kun je beter in de coffeeshop vragen hoe je aan een uitkering komt

zeg dan niks, knoepert :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2Vetkaai werken is voor de domme, ik ga echt niet een jaar werken als ik ook lekker lang ken uitslapen en niets doen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 18:52:
lol wat ga je dan zeggen? dag meneer belasting , ik ken een jongen jan die zwart werkt , wilt u daar wat aan doen?!! hahaha kzie het al helemaal voor , echt slim ben jij niet he jochie

Ooit gehoort van een IP adres? Ze kunnen je zo natrekken

Waarschuw beheerder
ja dan ben je helemaal de man he, jan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 20:41:
2Vetkaai werken is voor de domme, ik ga echt niet een jaar werken als ik ook lekker lang ken uitslapen en niets doen

Ik heb je door he. :P

Kijk mn eerdere post maar mensen. ;)

Waarschuw beheerder
Jan de Loser,

leuk dat je mensen wil shockeren.
Je vergeet alleen dat het best wel opvalt.
Wat?? vraag jij je nu af.
Nou dat je een baan heb loser!!!
Doordeweeks zijn alle reacties voor 08.00 en na 17.00.
Dus je hebt een 08.00 tot 16.30, 8 uur op een dag baan, behalve dan die ene keer op 3 oktober dat je hier om 15.00 al was. oke toen had je waarschijnlijk de middag vrij genomen om je verjaardag te plannen. Want ja ook zwijnen mogen dieren dag vieren op 4 oktober.
In het weekend mag je gelukkig later opblijven want dan ben je hier ook 's nachts.

Loser!!!!

Je kan natuurlijk nu een hele goede smoes gaan verzinnen over wat je dan doet in die tijd. Maar dat gelooft toch niemand.
Iedereen heeft zich prima vermaakt met het uitschelden van jou, bedankt!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
scherp, Denise...

Waarschuw beheerder
Thanx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 11:17:
Jan de Loser,

leuk dat je mensen wil shockeren.
Je vergeet alleen dat het best wel opvalt.
Wat?? vraag jij je nu af.
Nou dat je een baan heb loser!!!
Doordeweeks zijn alle reacties voor 08.00 en na 17.00.
Dus je hebt een 08.00 tot 16.30, 8 uur op een dag baan, behalve dan die ene keer op 3 oktober dat je hier om 15.00 al was. oke toen had je waarschijnlijk de middag vrij genomen om je verjaardag te plannen. Want ja ook zwijnen mogen dieren dag vieren op 4 oktober.
In het weekend mag je gelukkig later opblijven want dan ben je hier ook 's nachts.

Loser!!!!

Je kan natuurlijk nu een hele goede smoes gaan verzinnen over wat je dan doet in die tijd. Maar dat gelooft toch niemand.
Iedereen heeft zich prima vermaakt met het uitschelden van jou, bedankt!!!laatste aanpassing 13 oktober 2005 11:54

Woow, jij bent slim. Maar alsnog vind ik Jan een nep mannetje :)

Waarschuw beheerder
Zeker nep!!! en met baan haha!!! :)
Waarschuw beheerder
maar het zou ook zo kunnen zijn, dat hij dan gewoon in de kroeg hangt..?

Waarschuw beheerder
neeeeh...zulke sukkels komen geen enkele kroeg in.
Waarschuw beheerder
Niks scherps aan en tevens berust de uitspraak van Denise niet op waarheid, check het maar eens....

tututut, inspector gadget

maar jongens, of moet ik zeggen, sukkels :)

zien jullie nou echt niet in dat dit een fake-account is, net zoals AL die UPC accounts...

of sla ik nu een illusie van jullie aan puin

ALLES IS FAKE!

ALLES!

stelletje gaaperts....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk hij had geen vrije middag op 3 oktober maar op 30 september. daarnaast was hij altijd voor 08.00 en na half 5 aan het reageren en met mijn reactie wil ik aangeven dat hij nep is. En check het maar het is dus wel de waarheid.

Dus dat we snappen we heus wel hoor. Dus helaas jou illusie, dat je denkt dat je de enige bent die het begrijpt ligt ook aan puin!!!

(s)

Waarschuw beheerder
Gaapert :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stuur me maar een pb-tje mag je me komen cheken zul je zien dat ik echt geen baan heb, maar stuur maar een pb met je 06 ofzo dan spreken we wat af :)

ik werk niet, werk is voor de dommen

's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken :P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2005 om 17:39:
's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken

bij ons in de mijn zijn nog vacatures voor houwers! hele dag lekker tegen het zwarte goud beuken geweldig man!
Waarschuw beheerder

Het is wel een toffe uitspraak heh! :vaag:

Waarschuw beheerder
Een uitkering is ook niet alles hoor , ik ben alleenstaande moeder en heb een uitkering en dat is ook geen vet pot.Ik vind een uitkering helemaal niks,mijn dochter gaat nu naar de basisschool en ik ben opzoek naar een baan.

Jij bent een jonge vent ga werken man!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:19:
k heb je door he.

Kijk mn eerdere post maar mensen.

Ja hij s fake hij zit te fucken
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur me maar een pb-tje mag je me komen cheken zul je zien dat ik echt geen baan heb, maar stuur maar een pb met je 06 ofzo dan spreken we wat af

's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken

Ik geloof d'r geen fuck van :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:07:
ik krijg ongeveer 700 euro in de maand en vaste lasten heb ik alleen me telefoon en mn verzekeringen, en benzine geld voor me auto

Handig zo'n pa :-/

Trouwens een ww uitkering heeft een einddatum, en als thuiswonende heb je geen recht op een bijstandsuitkering.
Heb je die wel zou ik me maar koest houden, anders kom je nog terug aan het betalen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:56:
iki zeg toch dat ik ws een paar uurtjes bij ken verdienen met schoonmaken

Ja, zwart.
En je krijgt dus nog geld van de staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 13 oktober 2005 om 23:35:
Trouwens een ww uitkering heeft een einddatum, en als thuiswonende heb je geen recht op een bijstandsuitkering.

Volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen :)

Waarschuw beheerder
en die klussen er ook nog een zwart bij of dealen.

Ga jij dat toch ook lekker doen? :vaag:

Waarschuw beheerder
CWI Zeist: 030-8504640
Bellen maar en deze kneus aangeven! :yes:

Of nog beter, deze pagina's uitprinten en faxen naar:
030-8504641

:@

Waarschuw beheerder
Dat jullie dit allemaal nog serieus nemen zeg. :frusty:

De fake-heid straalt er van af. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur