Partyflock

Forumonderwerp · 814549

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen kheb heb ff geen zin een jaartje school dus ik heb nu knaken nodig, dus wil ik een bijstand uitkering aan vragen. Maar nu mijn vraag hoe doe je dat en hoeveel kan ik krijgen?

Waarschuw beheerder
ja dan ben je helemaal de man he, jan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 20:41:
2Vetkaai werken is voor de domme, ik ga echt niet een jaar werken als ik ook lekker lang ken uitslapen en niets doen

Ik heb je door he. :P

Kijk mn eerdere post maar mensen. ;)

Waarschuw beheerder
Jan de Loser,

leuk dat je mensen wil shockeren.
Je vergeet alleen dat het best wel opvalt.
Wat?? vraag jij je nu af.
Nou dat je een baan heb loser!!!
Doordeweeks zijn alle reacties voor 08.00 en na 17.00.
Dus je hebt een 08.00 tot 16.30, 8 uur op een dag baan, behalve dan die ene keer op 3 oktober dat je hier om 15.00 al was. oke toen had je waarschijnlijk de middag vrij genomen om je verjaardag te plannen. Want ja ook zwijnen mogen dieren dag vieren op 4 oktober.
In het weekend mag je gelukkig later opblijven want dan ben je hier ook 's nachts.

Loser!!!!

Je kan natuurlijk nu een hele goede smoes gaan verzinnen over wat je dan doet in die tijd. Maar dat gelooft toch niemand.
Iedereen heeft zich prima vermaakt met het uitschelden van jou, bedankt!!!
laatste aanpassing
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
scherp, Denise...

Waarschuw beheerder
Thanx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 11:17:
Jan de Loser,

leuk dat je mensen wil shockeren.
Je vergeet alleen dat het best wel opvalt.
Wat?? vraag jij je nu af.
Nou dat je een baan heb loser!!!
Doordeweeks zijn alle reacties voor 08.00 en na 17.00.
Dus je hebt een 08.00 tot 16.30, 8 uur op een dag baan, behalve dan die ene keer op 3 oktober dat je hier om 15.00 al was. oke toen had je waarschijnlijk de middag vrij genomen om je verjaardag te plannen. Want ja ook zwijnen mogen dieren dag vieren op 4 oktober.
In het weekend mag je gelukkig later opblijven want dan ben je hier ook 's nachts.

Loser!!!!

Je kan natuurlijk nu een hele goede smoes gaan verzinnen over wat je dan doet in die tijd. Maar dat gelooft toch niemand.
Iedereen heeft zich prima vermaakt met het uitschelden van jou, bedankt!!!laatste aanpassing 13 oktober 2005 11:54

Woow, jij bent slim. Maar alsnog vind ik Jan een nep mannetje :)

Waarschuw beheerder
Zeker nep!!! en met baan haha!!! :)
Waarschuw beheerder
maar het zou ook zo kunnen zijn, dat hij dan gewoon in de kroeg hangt..?

Waarschuw beheerder
neeeeh...zulke sukkels komen geen enkele kroeg in.
Waarschuw beheerder
Niks scherps aan en tevens berust de uitspraak van Denise niet op waarheid, check het maar eens....

tututut, inspector gadget

maar jongens, of moet ik zeggen, sukkels :)

zien jullie nou echt niet in dat dit een fake-account is, net zoals AL die UPC accounts...

of sla ik nu een illusie van jullie aan puin

ALLES IS FAKE!

ALLES!

stelletje gaaperts....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk hij had geen vrije middag op 3 oktober maar op 30 september. daarnaast was hij altijd voor 08.00 en na half 5 aan het reageren en met mijn reactie wil ik aangeven dat hij nep is. En check het maar het is dus wel de waarheid.

Dus dat we snappen we heus wel hoor. Dus helaas jou illusie, dat je denkt dat je de enige bent die het begrijpt ligt ook aan puin!!!

(s)

Waarschuw beheerder
Gaapert :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stuur me maar een pb-tje mag je me komen cheken zul je zien dat ik echt geen baan heb, maar stuur maar een pb met je 06 ofzo dan spreken we wat af :)

ik werk niet, werk is voor de dommen

's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken :P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2005 om 17:39:
's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken

bij ons in de mijn zijn nog vacatures voor houwers! hele dag lekker tegen het zwarte goud beuken geweldig man!
Waarschuw beheerder

Het is wel een toffe uitspraak heh! :vaag:

Waarschuw beheerder
Een uitkering is ook niet alles hoor , ik ben alleenstaande moeder en heb een uitkering en dat is ook geen vet pot.Ik vind een uitkering helemaal niks,mijn dochter gaat nu naar de basisschool en ik ben opzoek naar een baan.

Jij bent een jonge vent ga werken man!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:19:
k heb je door he.

Kijk mn eerdere post maar mensen.

Ja hij s fake hij zit te fucken
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur me maar een pb-tje mag je me komen cheken zul je zien dat ik echt geen baan heb, maar stuur maar een pb met je 06 ofzo dan spreken we wat af

's ochtends word ik ff wakker om te pissen en ga daarna lekker weer mn nestje in tot een uurtje of 4 en dan na een uurtje lekker bikken

Ik geloof d'r geen fuck van :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:07:
ik krijg ongeveer 700 euro in de maand en vaste lasten heb ik alleen me telefoon en mn verzekeringen, en benzine geld voor me auto

Handig zo'n pa :-/

Trouwens een ww uitkering heeft een einddatum, en als thuiswonende heb je geen recht op een bijstandsuitkering.
Heb je die wel zou ik me maar koest houden, anders kom je nog terug aan het betalen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 17:56:
iki zeg toch dat ik ws een paar uurtjes bij ken verdienen met schoonmaken

Ja, zwart.
En je krijgt dus nog geld van de staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 13 oktober 2005 om 23:35:
Trouwens een ww uitkering heeft een einddatum, en als thuiswonende heb je geen recht op een bijstandsuitkering.

Volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 22:43:
en die klussen er ook nog een zwart bij of dealen.

Ga jij dat toch ook lekker doen? :vaag:

Waarschuw beheerder
CWI Zeist: 030-8504640
Bellen maar en deze kneus aangeven! :yes:

Of nog beter, deze pagina's uitprinten en faxen naar:
030-8504641

:@

Waarschuw beheerder
Dat jullie dit allemaal nog serieus nemen zeg. :frusty:

De fake-heid straalt er van af. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur