Partyflock
 
Forumonderwerp · 814228
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn veel mensen die nu niet naar Qlubtempo kunnen omdat het uiverkocht is!

Maar in Gennep wordt Inshock gehouden waar Alpha Twins ook een lekker Back2Back Hardstyle set zullen draaien!

gecombineerd met lekker early Hardcore platen gedraaid door panic yves red alert tristan & neostar enz!

kaartjes kosten maar 12,50 en aan de deur 17,50

superlokatie en supergeluid

[img width=230 height=334 cacheid=000a4d2a001dc806d11f9bc91a00fd47ca]https://partyflock.nl/images/upload/29809_regular.jpeg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja mensen,koop snel je kaartjes partypeople
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Olé..

Wat is de lokatie dan?
Waarschuw beheerder
gennep noord limburg het is een nieuwe locatie
 
Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Inshock · Goes Strictly-Hard

georganiseerd door Inshock Events en Strictly-Hard Events

zaterdag 8 oktober 2005
21:00 - 05:00
Evenementenhal Pica Mare
Gennep

Prijzen
Voorverkoop: € 12 ,-
Deurverkoop: € 17 ,-


Muziekstijlen
classics, early hardcore, hardstyle, jump, oldschool

Line-up

Alpha Twins
Devon K.
Jones
Panic
Red Alert
Robbie Magura
Tristan & Neostar
Yves
MC: Da Hustla
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papa Pitstyle op woensdag 28 september 2005 om 19:28:
gennep noord limburg


oooow! doen we ff

:no:
Waarschuw beheerder
in nederland ben je overal in 1.5 uur dus voor zo'n prijs kun je wel wat verder rijden
 
Waarschuw beheerder
maar ben ook geen hardstyle fan

voor qlubtempo zou ik uiteraard een uitzondering maken:jaja:
Waarschuw beheerder
het is niet alleen hardstyle maar zeker ook jump,early rave en oldschool
 
Waarschuw beheerder
dan zou ik voor de early rave kunnen komen

maar tis niet mijn style early rave.. dat weet ik nu al:D
Waarschuw beheerder
Panic is mister early rave en wat te denken van Red alert the mix master
 
Waarschuw beheerder
niet mijn style

als ze ruffneck setjes neer zetten dan overweeg ik om te komen:jaja:
Waarschuw beheerder
sorry dat zal niet gebeuren zou ook wel leuk zijn trouwens
Waarschuw beheerder
Het wordt gewoon een mega feest! :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
dat begrijp ik!
Waarschuw beheerder
Heel goed Niels :P
 
Waarschuw beheerder
ga dannaar MOH of Awakenings :/
Waarschuw beheerder
ga dannaar MOH of Awakenings

ik wou net zeggen hahaha!
Waarschuw beheerder
ja dat lijkt kwa muziek ook erg op qlubtempo,zeg dan niets
Waarschuw beheerder
precies stef, maar ik geef toe Qlubtempo is ook erg vet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 13:32:
ga dannaar MOH of Awakenings


Alles maar dan werkelijk ALLES is beter als MOH
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papa Pitstyle op woensdag 28 september 2005 om 19:45:
Panic is mister early rave en wat te denken van Red alert the mix master


zeer zeker 300% mee eens!!!!!!!!!!!!!!!
jammer dta dit feestje gelijk valt met qlubtempo andre swas ik er zer zker aanwezig geweest!
maarja zoiets als Qlubtempo zla waarchijnlijk niet meer vak voorkomen!
du wil er zeker aanwezig zijn!

hoop dat ze binnekort nogmaals INSHOCK organiseren en hopelijk met dezelfde line up!

echt al mijn zwaar favoriete dj-s!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 30 september 2005 om 00:02:
zeer zeker 300% mee eens!!!!!!!!!!!!!!!
jammer dta dit feestje gelijk valt met qlubtempo andre swas ik er zer zker aanwezig geweest!
maarja zoiets als Qlubtempo zla waarchijnlijk niet meer vak voorkomen!
du wil er zeker aanwezig zijn!

hoop dat ze binnekort nogmaals INSHOCK organiseren en hopelijk met dezelfde line up!

echt al mijn zwaar favoriete dj-s!


we komen terug,dat is zeker
 
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna he :d
Waarschuw beheerder
laat me niet lachen das toch geen alternatief.... :D:D:D een ander feest op dezelfde dag dat is het :no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
kansloze opmerking!
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
wordt een mooi feestje!! nix qlubtempo....INSHOCK!!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
00:00 - 00:00: MC: Da Hustla
21:00 - 22:00: Devon K.
22:00 - 23:00: Jones
23:00 - 00:00: Yves
00:00 - 01:30: Alpha Twins
01:30 - 02:30: Tristan & Neostar
02:30 - 03:30: Red Alert
03:30 - 05:00: Panic
 
Waarschuw beheerder
Jammer dat Jones zo vroeg staat :( dan ben ik nog aan het werk. Anders zeker ff langsgekomen, rest line-up ook niet verkeerd, Panic :respect:
Waarschuw beheerder
jones wou zelf zo vroeg draaien want hij moet op tijd naar bed
 
Waarschuw beheerder
Jones en vroeg draaien???
Kan het me niet voorstellen :P
Zal hem eens goed aan de tand voelen :yes:, nu kan ik niet komen :(
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
toch is het waar... kwaliteit moet natuurlijk laat staan he! :jaja:


Er worden pics gemaakt door PF!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 18:43:
kwaliteit moet natuurlijk laat staan he!


Hmm, weet niet of ik dit nou echt een leuke opmerking vind..... :(
Waarschuw beheerder
Ja Jones had wel wat later mogen draaien,
succes he Joneski:P
Waarschuw beheerder
iedereen die draait op INSHOCK heeft kwaliteit !!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papa Pitstyle op dinsdag 4 oktober 2005 om 13:16:
iedereen die draait op INSHOCK heeft kwaliteit !!!!!!!!!


:yes:

Veel plezier daar allemaal, hoop volgende keer met zo'n line-up er wel bij te kunnen zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:10:
Veel plezier daar allemaal, hoop volgende keer met zo'n line-up er wel bij te kunnen zijn


gewoon komen,geen smoesjes
Waarschuw beheerder
heb gehoord in gennep dat het niet door gaat? klopt dit of is dit een roddel.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:10:
Veel plezier daar allemaal, hoop volgende keer met zo'n line-up er wel bij te kunnen zijn


inderdaad!
super line up
was er graag bij!
maare Qlubtempo mag ik niet missen!
zoiets zal niet vaak meer voorkomen
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij B12entertainment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -@billy@- op woensdag 5 oktober 2005 om 22:49:
heb gehoord in gennep dat het niet door gaat? klopt dit of is dit een roddel.laatste aanpassing 5 oktober 2005 22:49


dat vraag ik me dus ook af ja
Waarschuw beheerder
Ik hoor net ook dat t niet doorgaat, kut gemeente gennep!
 
Waarschuw beheerder
waarom kan niemand die geruchten bevestigen???
Waarschuw beheerder
Beste Inshock bezoeker,

Wij moeten helaas melden dat op last van de gemeente Gennep Inshock -goes strictly hard- is afgelast. Later vandaag zal op de site www.inshock.nl meer info hierover komen te staan.

Groeten,

Rob Kersten
Inshock events
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een kutgemeente



ik had me hier zo op verheugd! as zaterdag toch maar naar Pica mare gaan! Effe flink de boel op zijn kop zetten in Gennep!

Wie doet er me?
 
Waarschuw beheerder
doe maar niet....nergens voor nodig
Werkzaam bij Confusion Events
Artiest {SHOWLIST artist 75748, 16530, 23796}
Waarschuw beheerder
sja gemeente is inderdaad kut, had er ook last van zoals sommige wel weten;) heb de mijne 12 november nog kunnen verplaatsen naar een andere lokatie(kikvorsch) maar ja het blijft gewoon kut, ook nu dus voor inshock....

maar ja als de gemeente niets wil dan houd het helaas op:(
Waarschuw beheerder
Nee idd, je geeft de gemeente juist gelijk als je met dat soort acties komt en kan je een feest in Gennep al helemaal vergeten.
Waarschuw beheerder
Precies, gewoon je verstand gebruiken, hoe kut het ook is, maar hier doe je toch niets aan....

Gegroet
 
Waarschuw beheerder
jongens, massaal naar de gemeente een klacht mailen: gemeente@gennep.nl heb ik net ook gedaan
Waarschuw beheerder
Verheug je jezelf ergens op..gebeurd er dit.Lullig van de gemeente om het zo laat nog af te zeggen.Lullig voor de mensen die t georganiseerd hebben en de mensen met een kaartje.iedereen mailen!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
erg lullig voor de mensen die er naartoe zouden gaan!

als ik niet naar Qlubtempo zou gaan was ik ook zeer zker hier naartoe gegaan!

super line up!

hoop dat het binnekort toch snel nog eens een keer mag doorgaan met deze line up!!

dan ben ik zker van de partij
Waarschuw beheerder
we komen terug maar niet in gennep, dat wordt heel lastig om te realiseren

houdt je aub rustig bij de hal ivm verdere problemen voor de organisatie
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
alle info omtrent de afgelasting van Inshock is nu tevinden op www.inshock.nl
Waarschuw beheerder
http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/1,1478,2289-Maasland-Regionieuws!!,00.html