Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:30:de meest nette "neger" die je maar kan wensen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:25:Schorriemorrie van de straat ben je
hou je het netjes ballie??
ik ga morgen wel effe in het Laffe Plassertje kijken denk ik
Jazeker, Schurk!
dat zullen die oude mensjes bij dat bejaardetehuis ook wel gedacht hebben toen je werd afgekloven achter hun schuurtje

Uitspraak van actief op donderdag 13 oktober 2005 om 16:50:hou je het netjes ballie??
Jazeker, Schurk!
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:30:ik ben de meest nette "neger" die je maar kan wensen
dat zullen die oude mensjes bij dat bejaardetehuis ook wel gedacht hebben toen je werd afgekloven achter hun schuurtje
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:17:ben je in zoverre alweer mobiel dan dat je in het altijd gez4ellige LAffe Plassertje een fluitje bier kan drinken?
was er vorige week al weer bij hoor
gister maar bacootje thuis gedaan, ook best lekker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 00:01:dat zullen die oude mensjes bij dat bejaardetehuis ook wel gedacht hebben toen je werd afgekloven achter hun schuurtje laatste aanpassing 14 oktober 2005 00:02
vlegel, schavuit!! woesterik, bastaard
nog een milf gescoord jeroen??
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 19:52:ik denk dat ik iemands oma maar ga opgraven en dan keihard rimmen
is dat zondagpraat?? in dat geval heb ik liever dat je stil bent op zondag
Uitspraak van actief op maandag 17 oktober 2005 om 09:22:is dat zondagpraat?? in dat geval heb ik liever dat je stil bent op zondag bah ballie
hou het daar maar op
maar het weekend was voor mij aardig rustig, dus echte zondag praat is het niet!