jij bent degene hier die zich er druk om maakt
anders opende je ook niet dit domme topic ..
Echter, de vraag blijft natuurlijk: "kijken ze wel terug?"
Duh je kan moeilijk je ogen dichthouden en naar zn innerlijk vragen
nou ja op zich wel ja, maar ze hoeft geen cindy crawford te zijn als je begrijp wa k bedoel.
Je persoonlijkheid straalt toch ook wel vaak door je uiterlijk heen vind ik, zo zie ik vaak genoeg heeeele knappe mensen (vooral meisjes) die ondanks dat ze er perfect uitzien totaal GEEN uitstraling hebben
oh sorry katje dat jij het zo op vat..
Sorrie hoor...maar volgens mij is er NIEMAND die op een dik lelijk puistentrol-zonder make-up-ongewassen haar-lelijke kleding-bossen haar onder de oksel-wijf afstapt omdat hij het idee kan hebben dat ze wel aardig is....en mooi van binnen.
waarom sterven er dan zoveel mensen zonder levenspartner, of zijn zoveel mensen eenzaam in de liefde?
haha...ieagh, wil er niet eens over na denken...
wat bezielt iemand die eerst een pop opblaast, vervolgens een PLASTIC pop gaat neuken, dan ook nog klaarkomt...die pop vervolgens schoon moet maken (?) en hem dan weer leeg laat lopen?
hahaha..
geloof me, er zijn er weinig die naar jou zullen kijken
weet je wel dat je mensen bhoorlijk kan kwetsen met zulke opmerkingen enne schatje kijk eerst naar je eigen kop die ziet dr ook niet al te fraai uit
Als ik t nou eerlijk toegeef
win ik dan ook iets
auw je kwetst me
Ik kijk ook weleens naar hele lelijke mensen, dat gaat per ongeluk.
haha ja ach kijk ik ga niet zeggen dat ik mezelf knap vind vind ik namelijk totaal niet maar ik zorg wel dat ik er verzorgt bijloop en dat ik lekker ruik enzo
maar vind t vaak zo schijnheilig van mensen die gaan zeggen
ik kijk naar t innerlijk terwijl als je in een tent staat ergens en er staat een onverzorgd persoon krijgt hij/zij totaal geen aand8 dus wilde ff weten of er mensen waren die er wel eerlijk voor uitkomen
Ik doelde niet op jou hoor! Ik bedoel ECHT LELIJK!!! Heel mooi en heel lelijk vallen mij altidj op. Wat ertussen valt.. valt weg
Uitspraak vanstamp-trutje #1
op woensdag 28 september 2005 om 15:59:
weet je wel dat je mensen bhoorlijk kan kwetsen met zulke opmerkingen enne schatje kijk eerst naar je eigen kop die ziet dr ook niet al te fraai uit
dank je meis
auw je kwetst me
ja het zal wel maar uhh ff serieuse vraag ik zit zo eens op je profiel te kijken en ik lees dat je 2 jaar heb vast gezeten.. is dat stoer ofzo dat je dat neerzet want mensen die ik ken zijn daar totaal niet trots op
hangt ervanaf wat je wil meis
is gebeurd en ik kan t niet meer terugdraaien. Ik zou zo hetzelfde doen
Seksuele aantrekkingskracht is belangrijk! Dat heb je sneller bij iemand die je héél mooi vind maar soms heb je ook dierlijke seksuele aantrekkingskracht bij mensen die helemaal niet zo mooi zijn maar die net iets bij je losmaken.
is gebeurd en ik kan t niet meer terugdraaien. Ik zou zo hetzelfde doen
Alles natuurlijk
wat had je in de aanbieding
mensen ik zie een hoop gezeur over afgaan op uiterlijk geef t allemaal maar is eerlijk toe
ik zeg eerlijk ik kijk naar uiterlijk net als dat een gozer zal doen als ik voorbij loop
dus waar iedereen zich zo druk om maakt...