Dus of je bent heel mager, of je bent heel erg afgetrained
hahaha jeuzes, ik durf de mijne er eigenlijk niet op te zetten.... maar doe het toch..
mijn vetpercentage is... 23%
maar ik heb geen overgewicht vreemd..?laatste aanpassing 26 september 2005 17:45
Dus of je bent heel mager, of je bent heel erg afgetrained
Hoe heb je dat laten meten?
Niet met een huidplooimeter zeker?
Want met je lengte en gewicht is 19.8% erg onwaarschijnlijk.
Vreemd
Ik denk lager, hoewel 15% wel goed kan kloppen met die foto die je net laat zien.
zou het eraan kunnen liggen dat ik bijna alleen maar ongezond eet?
'k heb nu rond de 5,3 procent. Ben behoorlijk in training nu...
hahaha jeuzes, ik durf de mijne er eigenlijk niet op te zetten.... maar doe het toch..
maar ik heb geen overgewicht vreemd..?
naar de foto's kijk van de mensen die claimen zo'n laag vet% te hebben... no way! Eerder tussen de 8 en 10%
mensen die zeggen tussen de 4 en de 5 te zitten.... laat het eens opmeten met een huidplooimeter en niet met een weegschaal. Tussen de 3 en 5% is namelijk wedstrijddroog
Eerder tussen de 8 en 10%
maar ik heb geen overgewicht vreemd..?
mensen die zeggen tussen de 4 en de 5 te zitten.... laat het eens opmeten met een huidplooimeter en niet met een weegschaal. Tussen de 3 en 5% is namelijk wedstrijddroog. Het is ongezond om langdurig zo'n laag vet% te hebben. Klopt geen hout van. En als ik een beetje naar de foto's kijk van de mensen die claimen zo'n laag vet% te hebben... no way! Eerder tussen de 8 en 10%laatste aanpassing 27 september 2005 13:36
Heb het op laten meten met een huidplooimeter, meerdere malen zelf. Ben altijd heel vetloos geweest, heb ook 14 jaar aan wedstrijdsport gedaan, en heb als opleiding het Cios afgerond, en sport nou ook nog 6 dagen in de week. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik langdurig dit vetpercentage altijd heb gehad, no way, heb ook wel weer periodes gehad waar ik aankwam, maar ben net weer een tijd volop in training. Voor de rest dans ik ook nog veel, dat scheelt ook.
mensen die zeggen tussen de 4 en de 5 te zitten.... laat het eens opmeten met een huidplooimeter en niet met een weegschaal. Tussen de 3 en 5% is namelijk wedstrijddroog. Het is ongezond om langdurig zo'n laag vet% te hebben. Klopt geen hout van. En als ik een beetje naar de foto's kijk van de mensen die claimen zo'n laag vet% te hebben... no way! Eerder tussen de 8 en 10%laatste aanpassing 27 september 2005 13:36
beter beetje te dik dan te dun toch?
ik wordt gek als ik dit allemaal lees!!
hoe kan het nou...? mijn sport school heeft mij gemeten en ik heb 28%.
klopt dat nou.. of ben ik te dik?
elektronische weegschalen kloppen meestal voor geen kant. en als je wat spiermassa hebt klopt er al helemaal niks van. bij mij geeft ie 15% aan
terwijl het egt wel 8-10% is.
Bij mij gaf ie 13% aan terwijl ik maar 6 heb
Nee hoor, vrouwen hebben sowieso meer vet (ivm kinderen krijgen) dan mannen en de heren hierboven zijn toch wel redelijk enthousiaste bodybuilders.. die kijken anders tegen vetpercentages aan dan niet bodybuilders
voor jonge vrouwen is 28% net iets teveel (19/25% is goed)
maar als ik je fotos zo bekijk heb je echtgeen 28% hoor.. eerder 22 ofzo
maargoed ik kan me vergissen natuurlijk
Hoe hebben ze dat opgemeten? Daar zit meestal het grote probleem laatste aanpassing 5 maart 2006 16:10
elektronische weegschalen kloppen meestal voor geen kant.
Ik schommel tussen de 5 en 9 procent...
Qua gewicht schommel ik ook tussen de 115 en 120 kg.
Afhankelijk van hoeveel ik feest en hoe druk het is op m'n werk...