Brunettes laten blondines al jaaaaren in de waan dat blondines beter zijn, want brunettes hoeven het niet zo van de daken te schreeuwen, zij weten toch wel dat ze beter zijn
Brunettes laten blondines al jaaaaren in de waan dat blondines beter zijn, want brunettes hoeven het niet zo van de daken te schreeuwen, zij weten toch wel dat ze beter zijn
hehe inderdaad
moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt een voorkeur heb voor bruin of blond....
het is me allebei nog niet tegengevallen......
Uitspraak van Bridget op maandag 26 september 2005 om 15:56:
Wat is dat voor een kleuterschool-niveau?
Ja, want als je blond bent ben je natuurlijk precies hetzelfde als alle andere blonde mensen, en als je bruin haar hebt ben je precies hetzelfde als alle andere mensen met bruin haar!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 16:12:
haha lol maar om het nou over de racisme-boeg heen te smijten is weer overdreven.
Tis meer een stelling, waarbij de aangevallen dames het tegendeel kunnen bewijzen en de aanwezige brunettes de stelling zouden kunnen verdedigen
(ik ben al overtuigd btw...brunettes )
haha lol maar om het nou over de racisme-boeg heen te smijten is weer overdreven.
Tis meer een stelling, waarbij de aangevallen dames het tegendeel kunnen bewijzen en de aanwezige brunettes de stelling zouden kunnen verdedigen