hebben jullie nou ook altijd het idee dat
jongens alleen op uiterlijk vallen??
geef je mening
we willen gewoon naaien wijfie, wat kan ons innerlijk nou verrotten. Gewoon naaien en naar de volgende sloerie die denkt dat we haar echt leuk vinden
Het eerste was je ziet is uiterlijk,en ja,dat vinden veel mannen belangrijk
Maar naderhand gaat het innerlijk toch meer meetellen,anders werkt een relatie toch niet
uiterlijk telt altijd mee dat is toch het eerste waar je op af gaat dat doen zowel mannen als vrouwen
je stapt ook niet op een lelijke gozer af die je voor het eerst ziet omdat hij misschien wel een goed innerlijk heeft
Vroegug gingen de minder mooie vrouwen via het riool naar school. Dat is tegenwoordig nie meer zo!
als je een lelijk persoon ziet zal je daar niet op af stappen!
maar iemand is toch niet OF mooi OF lelijk?
t lijkt wel of iedereen hier doet of er alleen mooie en lelijke mensen rondlopen en niks er tussenin
bovendien, wat *is* "mooi" eigenlijk? waar je mee gezien wil worden?
maar iemand is toch niet OF mooi OF lelijk?
t lijkt wel of iedereen hier doet of er alleen mooie en lelijke mensen rondlopen en niks er tussenin
bovendien, wat *is* "mooi" eigenlijk? waar je mee gezien wil worden?
geef je mening
Dus nee ben het niet met je eens..
lijkt wel of iedereen hier doet of er alleen mooie en lelijke mensen rondlopen en niks er tussenin
bovendien, wat *is* "mooi" eigenlijk
Jy valt in 1e instantie toch ook op een uiterlijk..das het 1e wat je aan iemand ziet
Als je op straat loopt wil je toch ook dat andere meiden kwijlen om jou mannetje..maar dat JY ernaast loopt..
Hebben jullie nou ook altijd het idee dat jongens alleen op uiterlijk vallen??
Geef je mening
De jongens waar ze op valt,vinden haar misschien gewoon niet knap genoeg ..![]()
je stap zelf toch ook niet op een zwerver af, terwijl zn innerlijk misschien wel helemaal fantastisch is?
Nou, liever niet eigenlijk (al gaat t in mijn geval om een vrouwtje)... dan ben je toch gewoon alleen maar aan t ego-boosten?
k let eigenlijk meer op iemands houding (uitstraling, charme, etc)
"Je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust"
Wat mij wel tegenvalt is dat veel mensen niet eens voorbij het uiterlijk kijken.
Als je wat langer naar iemand kijkt en luistert ipv een korte vluchtige blik, kan iemand ineens heel mooi zijn, simpelweg omdat het wel klikt op het innerlijke vlak.
Moet trouwens ook wel zeggen, naarmate ik ouder word, kijk ik verder dan enkel een lekker lichaam en mooi koppie
Na een paar mooie dames heb ik wel ontdekt, dat je elkaar heel snel zat wordt, als dat, elkaar lekker vinden, alles is wat je samen hebt.
Daar ben ik het ergens wel mee eens..Mooie mannen heb je niet alleen
Nee tuurlijk niet..
Jy valt in 1e instantie toch ook op een uiterlijk..das het 1e wat je aan iemand ziet..
Als je op straat loopt wil je toch ook dat andere meiden kwijlen om jou mannetje..maar dat JY ernaast loopt..
Draai de dingen ALTIJD om.. hoe denk jij erover..hoe zou jij het vinden..
Dus nee ben het niet met je eens..
niks aan toe te voegen.
Ben er ook mee eens wa Emilio geciteerd heeft
meestal zyn het de vrouwe die dat doen overgens ...
voor het eerst in een jaar?
op een innerlijk kan je niet verliefd worden... anders was je dat denk ik op heel veel mensen...
haha fijn dat julie het met me eens zijn
Emilioooooooo wanneer zie ik jou weer eens dan?!
fout, het meisje waar ik nu mee heb.
is iemand waar ik mee heb gekregen 100% op het innerlijk.
omdat ik me der heel fijn bij voel
en we elkaar precies aanvoelen bij bepaalde dingen.
we dezelfde dingen leuk vinden.
en ze een leuk karakter heeft
op een innerlijk kan je niet verliefd worden... anders was je dat denk ik op heel veel mensen...
je stap zelf toch ook niet op een zwerver af, terwijl zn innerlijk misschien wel helemaal fantastisch is?
citaat: mensen die lelijk zijn lullen altijd over innerlijke schoonheid: in mijn mening zeggen de meeste dat!
Iedereen is toch trots op zijn mannetje/vrouwtje.. ?
ik vind uiterlijk toch wel een beetje
belangrijker als het innerlijk dan kom je
ergens op een feestje aan met je vriendin
en dan zie je iedereen als smoezen van
daar heb je hem met dat enge wijf van hem
ik zei t al... de keuze voor "uiterlijk" wordt grotendeels bepaald door wat iemand denkt dat zijn/haar omgeving van een partner vindt
eigenlijk best wel schandalig he?
Mij niet voor de ghèk houden hè?!
dat leer je nog wel als je hormonen wat tot rust zijn gekomen, want t kan héél goed
gemoedstoestand ---> innerlijk
maar toch heb je altijd sneller aandacht voor mensen die mooi zijn dan voor mensen die lelijk zijn... dat is gewoon zo...
het is wetenschappelijk bewezen dat verliefdheid door de neus gaat...
iedereen kijkt naar uiterlijk maar een lekker wijf met een kutkarakter is in mijn ogen gewoon een lelijk wijf.
ik zie ook meer 'mooie vrouwen' met een minder mooie man
dan 'mooie mannen' met een minder mooie vrouw
mannen zijn wat hardleerser
een vrouw die een paar keer haar kop heeft gestoten met een "te mooie" man zal al vrij snel meer naar iemands karakter kijken
een man die al 10 keer zijn kop heeft gestoten met een "te mooie" vrouw, probeert t rustig een elfde en twaalfde keer
Als ik een onaantrekkelijk iemand ziet lopen stap ik er niet op af om te ontdekken of hij misschien wel een goed karakter heeft.
Je stapt sowieso al niet op iemand af om te ontdekken of die persoon een goed karakter heeft, want dat ontdek je niet zomaar even. Het maakt dus niet uit of je die persoon aantrekkelijk vindt of niet, want zo'n aktie slaat gewoon nergens op
Het is gewoon het ideaal beeld dat we hebben in ons hoofd.
Maar je stapt dus wél meteen op iedereen af waarvan jij vindt dat hij/zij er aantrekkelijk uitziet? Ja? Nee? Waarom (niet)?
omdat vrouwen geen innerlijk hebben
namelijk: Misschien vállen ze er niet op, maar ze gaan er achteraan omdat ze willen kunnen pronken met het lekkere ding dat ze hebben versierd. Dat ze daardoor niet écht een beter mens worden krijgen ze pas op latere leeftijd door zodra het jachtinstinct wat is ingezakt.
...namelijk: Misschien vállen ze er niet op, maar ze gaan er achteraan omdat ze willen kunnen pronken met het lekkere ding dat ze hebben versierd. Dat ze daardoor niet écht een beter mens worden krijgen ze pas op latere leeftijd door zodra het jachtinstinct wat is ingezakt.
(Dit komt trwns overeen met bio/psychologisch onderzoek waaruit blijkt dat de beste leeftijd voor een man om een gezin te beginnen ligt tussen... 40 en 50 jaar! )
Ik vind t wel meevallen eigenlijk..
T is wel de eerste indruk, maar dat is net zo goed bij meiden
Oh leuk
Ja, ik wachtte op jou eigenlijk, was ongerust
Nu ga ik met een gerust hart naar bed
je op je tattoo laatste aanpassing 25 september 2005 09:28
dus geven wij 'het' ze
haha thanks ...ik was al gauw me bedje daarstraks weer ingedoken .. maar nu is ze awake!!!!
lekker geslapen ???
ahww.. en nu alweer wakker? Als ik uitga en ik duik rond die tijd me nest in, kom ik er pas rond 18:00 weer uit hoor
Ik ben QQlaarwaQQer
Uitspraak van Elize AKA Ruige op zondag 25 september 2005 om 14:59:
Gay dus. Dacht ik al toen ik je zag.
dan moet ik je toch telleurstellen
geeft niet!! vrouwen vergissen zich regelmatig dus je bent geen uitzondering
Gay dus. Dacht ik al toen ik je zag.
nou als ik dat doe dan voel ik me alleen maar nog meer verotter als dat het kan zijn .....
maar voel me nu wel ook QQwakkaaaaa ...vawakkaaa
haha
vrouwen vallen vaakers opt uiterlyk dan de manne ...
haha
dan moet iedereen je maar gewoon accepteren om wie je bent!!
zouden dan wel heel veel mannen jaloers op je zijn omdat je dan als homo juist veel vrouwen vaak om je heen hebt.
gaat om respect
helemaal mee eens, als ze mij er maar niet lastig mee vallen
wie zegt dat ik nu niet veel vrouwen om me heen heb
he lady_day jij bent wel erg serieus of niet
geef je mening
Uiterlijk is relatief, het probleem is vaak dat veel meisjes naast hun schoenen gaan lopen en een behoorlijke mate van zelfingenomenheid hebben omdat ze menen knap te zijn en dat wij mannen letterlijk moeten kruipen voor een beetje aandacht. En DAT maakt een meisje zo enorm lelijk
meisjes die lekker zichzelf zijn EN toch ook bescheiden kunnen blijven, dat is pas knap en sexy
Als je moet kiezen uit 2 personen die je niet kent...één die zo lelijk als de nacht is...en daarnaast een hele mooie...denk dat mijn mannelijk brein toch echt de schoonheid kiest
maar het is wel een factor die ongetwijfeld ook meespeeld
het liefste dus leuk en mooi!
Uiterlijk is relatief, het probleem is vaak dat veel meisjes naast hun schoenen gaan lopen en een behoorlijke mate van zelfingenomenheid hebben omdat ze menen knap te zijn en dat wij mannen letterlijk moeten kruipen voor een beetje aandacht. En DAT maakt een meisje zo enorm lelijk
Wel eens over nagedacht waarom de meeste knappe meisjes zo onzeker zijn??
je hebt 2 vrouwen met precies hetzelfde karakter (allebei even leuk)! je hebt een hele mooie en een hele lelijke!
waar wil je het liefste mee praten?
Helemaal niet mee eens!! Wel eens over nagedacht waarom de meeste knappe meisjes zo onzeker zijn??
ik vind meisjes die er goed uit zien en er niet mee te koop lopen, en dus lekker bescheiden blijven, veel knapper en sexier dan van die modepopjes die verder geen zinnig woord te zeggen hebben en er van uitgaan dat ze met hun uiterlijk alles kunnen bereiken
uiterlijk brengt je bij elkaar en innerlijk houdt je bij elkaar
Op uiterlijk ga je af.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet doet? Daarna komt t innerlijk erbij kijken..
want zeg nou zelf, als alleen uiterlijk het eerste selectiecriterium (<< mooi scrabblewoord ) zou zijn, dan zou toch 90% niet meer aan de bak komen?
volgens mij zijn het juist meer situaties die mensen bij elkaar brengen... iemand die net op t juiste moment iets aardigs zegt / doet, je ergens mee helpt (etc etc)
volgens mij zijn het juist meer situaties die mensen bij elkaar brengen... iemand die net op t juiste moment iets aardigs zegt / doet, je ergens mee helpt (etc etc)
precies... alle lelijke mensen zeggen altijd dat innerlijk het alleen om het innerlijk gaat
want zeg nou zelf, als alleen uiterlijk het eerste selectiecriterium (<< mooi scrabblewoord ) zou zijn, dan zou toch 90% niet meer aan de bak komen?
Daarbij moet je denken aan symetrie die niet correct is, en al dat soort dingen.
1% van de werelbevolking is ook maar knap volgens de deskundigen en de overige 99% doet het dus met elkaar
symetrie die niet correct is, en al dat soort dingen
mooie kop is niet alles.. maar lelijke kop is ook gaar!! balance is de key
volgens mij wordt t ook heel vaak gezegd door mensen die een paar keer te veel hun kop hebben gestoten bij het op iemands uiterlijk afgaan
ik heb best wel veel "miss zus-en-zo" en "model-zus-en-zo" in mijn kennissen/vriendenkring gehad en daar hoorde ik dat toch ook regelmatig
zuiver symmetrische gezichten worden overigens zelden mooi gevonden... t heeft nl al snel iets karakterloos
idd dat heb ik ook gezien ook al die geuren enzo.. om gek van te worden
geen wonder dat je dan geen relatie hebt
Wat is knap? Denk dat iedereen wel een plaatje in zijn hoofd heeft van een "knap" persoon. Maar denk dat daar toch veel verschillen inzitten. Ik vind de uitstraling veel belangrijker. Je hebt meisjes die je eigenlijk helemaal niet als "knap" wilt classificeren maar die toch wel wat hebben door hun uitstraling
van die arrogante modelletjes die denken dat ze knap zijn moet ik ook niks hebbe
ik heb een heeeeeeele tijd geleden een paar keer samengewerkt met Paulien Huizinga (toen nét runner-up Miss Universe)... dat was altijd dikke pret met z'n tweeën en het kon haar echt geen moer schelen wat haar omgeving daarvan vond
dan had ze dus ook een top karakter?
Omdat een lelijk wijf gewoon niet te Neuken valt... Hard gezegd dan
ben 't niet mee eens
en vrouwen kijken zeker alleen naar innerlijk?!
iedereen kijkt naar uiterlijk, t oog wil ook wat
zulle we nu de andere es gaan telle?
wtf, das nie niks nee
Omdat het misschien het enige is wat ze ons heren (en voor sommige vrouwen) te bieden hebben???
je begrijpt um neem ik aan?
dan iemand die echt een perfecte uiterlijk heeft en alleen geen inhoud
geef je mening
Ik val misschien op het eerste gezicht voor het uiterlijk, maar uiteindelijk blijf je wel voor het innerlijk!!!
En dat doen dames ook wel hoor!!
Wat ik wil zeggen is dat uiterlijk natuurlijk wel mee speelt, maar dat innerlijk toch altijd belangrijker is.
Jongens vallen echt niet alleen op het uiterlijk!!
ik ga echt niet op 1 of andere lelijke puistenkop afstappen omdat ie misschien wel s heel aardig kan zijn... zo werkt t gewoon niet!
Simmige mensen kunnen boeiend overkomen, maar een tijd later kom je erachter dat dat toch niet zo is
Misschien eens gewoon op lekker gaan filteren dan maar
dat is dan ook weer waar
en daar ben je waarschijnlijk weer op afgestapt omdat die er leuk uitzag..
Ga nou niet zeggen dat dat niet zo is want dat is wel zo.
trots omdat er iemand aan je arm loopt die iedereen wel zou willen hebben (ook al kennen ze hem/haar helemaal niet)? Kijk, als hij nou 10 kinderen uit een brandend gebouw redt, DAAR kun je trots op zijn. Niet om hoe iemand eruit ziet, want daar hebben noch jij, noch je partner iets voor gedáán (plastische chirurgie natuurlijk daargelaten )
Ik denk dat dit voor zowel mannen als vrouwen geldt.
ja, maar liefde maakt blind
Kom je vanzelf achter want dan loopt het vast op het innerlijk uiteindelijk.
uiterlijk is je visitekaartje daardoor kun je je aangetrokken voelen tot een bepaald persoon. Of het een relatie wordt hangt van het innerlijk af. Ik denk dat dit voor zowel mannen als vrouwen geldt.