25735x bekeken
De foto's komen op hyves, mijn fototoestel is nu wel even leeg nu dus dat doe ik van de week wel!
ik gooi mijn foto's van de week ook nog wel op hyves.. heb er echt zoooooooooo veel.. maar wel heel leuk allemaal
Inge mijn mamma wil de rokken maken!
Ze komt dinsdag naar Rotterdam en gaan we samen naar de markt voor stof en stiek, komt helemaal goed dus!
echt stoer man, hebben we straks allemaal dezelfde rokken! imad wordt waarsch ook ken, net zoals simon..
En nog de divine binnen geweest Regina? Nog flink kunnen feesten daar?
volgende x moeten jullie echt mee gaan hoor! hebben jullie anders zin om 16 feb mee te gaan? dan komt don diablo draaien
AAh weer een drukke week. Regien jij was donderdag ook in de stad? Kom ik ff met mijn collega's je date keuren
jaja, heb morgen om 20.15 afgesproken, we gaan wat drinken in bruxelles..
hij is tennisleraar en conditietrainer bij de koninklijk nederlandse tennisbond.. hij is wel aardig maar geen nieuwe optie! hahaha
Echt storm loopt het inderdaad niet!
tsja.. waar blijven jullie toch allemaal...??
Tieske! Zaterdag Liquid he....ik ben er klaar voor hoor!
jaaaaa ik ook! ik ben ook van de partij hoor!
Ooowh dat is zeker gezzellig, zeg maar als er wat gehaald moet worden!
Haal maar wat!
Haaaaaaaaaaaaai luitjessssss!! Ik kom ook maar uns ff ouwehoeren hihi...Ben me namelijk super aant vervelen...Iemand nog antiwoensdagavondverveeltips???
jaaaaa ik ook! ik ben ook van de partij hoor!
jaaa! neem je drank maar mee!!is weer gezellie, lekker ouderwets weer bijkletsen met zn allen...
Haal maar wat!
Nou komt ik ga wel wat halen. Ik ga hopelijk de keuken optijd kunnen dicht gooien dan ben ik er een beetje optijd! Komt goed ik ben van de partij!!!
Inge we denken echt aan je!
HIhi nou das wel origineel iig!! Wist niet eens dat het bestond...olijvenbrood 
Olijvenbroodbakken? Doe eens gek, ik heb het ook gedaan samen met een vriendinnetje...best gezellig z'n brood bakken!
zou nixx voor mij zijn..heb ik echt het geduld niet voor!
Nou komt ik ga wel wat halen. Ik ga hopelijk de keuken optijd kunnen dicht gooien dan ben ik er een beetje optijd! Komt goed ik ben van de partij!!!
gezellie! heb er alweer helemaal zin in... moeten we maar weer eens op mannenjacht gaan!
zou nixx voor mij zijn..heb ik echt het geduld niet voor!
Misschien voor mij ook niet echt. Ben ook zwaar ongeduldig, maar tis wel een leuk ideetje!!..(als je je echt verveeld!!...Maarja..dan moet je wel de juiste ingredienten in huus hebben eej)
volgende x moeten jullie echt mee gaan hoor! hebben jullie anders zin om 16 feb mee te gaan? dan komt don diablo draaien hij draait tot 02.00 en daarna rij ik ook gewoon weer terug naar breda, moet de dag erna ook gewoon werken.. met carnaval.. maar zou wel leuk zijn als jullie ook gaan...
Ik sta weer te springen bij NAC
gelukkog maar, is er nog iemand die aan me denkt. Ben ook zo zielig..wha..wha.
Nee, gisteren al lekker uitgebreid gegeten en in de stad geweest. Dus al een beetje weekend gehad
volgende x moeten jullie echt mee gaan hoor! hebben jullie anders zin om 16 feb mee te gaan? dan komt don diablo draaien hij draait tot 02.00 en daarna rij ik ook gewoon weer terug naar breda, moet de dag erna ook gewoon werken.. met carnaval.. maar zou wel leuk zijn als jullie ook gaan...
Judith: ik ben taart eten, jongste telg van ons gezin is jarig en dat moet gevierd worden!
Judith: ik ben taart eten, jongste telg van ons gezin is jarig en dat moet gevierd worden!
Ja Judith heeft de foto's op haar hyves gezet!
*Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus*
Goed he!
*Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus**Aplaus*
Goed he!