Kijken of ik nu de hele pagina vol zooi kan gooien zonder dat tijs ertussen komt....
Nou bam die sloeg in hoor, 3 uur zitten ploeteren en ik heb het niveau van middelbareschoolkrantje......snik, ik ben er best kapot van!
Dus Robertus is volledig passe...
ik heb ook niets meer terug gestuurd, denk nou zo kortaf hoef je nu ook weer niet te doen als je geen zin hebt om met de leukste vrouw van het westelijk halffrond iets te gaan drinken...toch?
heb ook niets meer terug gestuurd, denk nou zo kortaf hoef je nu ook weer niet te doen als je geen zin hebt om met de leukste vrouw van het westelijk halffrond iets te gaan drinken...toch?
Uitspraak van Judith Rrrrrrr op donderdag 23 november 2006 om 12:37:
heb ook niets meer terug gestuurd, denk nou zo kortaf hoef je nu ook weer niet te doen als je geen zin hebt om met de leukste vrouw van het westelijk halffrond iets te gaan drinken...toch?
Goed zo!! Zo'n loser wil je dan ook niet meer. Vrolijk verder zoeken...ofja niet zoeken dan kom je ze vanzelf tegen.
Ikke nu weten dat ie mij gebruikte om zijn vriendin terug te pakken voor het vreemdgaan, als ik het goed heb
Vertelde hij dat dan aan jou?