Met mij alles goed hoor Tijs! Ga je nog naar het Kerkplein? Ik was er zaterdag weer na zoveel maanden! Groetjes!
Afgelopen zaterdag zat ik in Maastricht! Denk dat ik er zaterdag weer te vinden ben.
Moet wel werken tot 22.00 uur, maar met een beetje mazzel ben ik rond 23.30 uur thuis en kan ik mooi ff chillen en dan naar Kerkplein!
Was het gezellie afgelopen zaterdag?
Groetjes!
Onderneem eens actie!!!
Haha, dat zei Leontine net op de msn ook al de hele tijd!!
Maar je kent me hé... zonder 'hints' kom ik niet ver!
Zaterdag wel naar Kerkplein denk, hopelijk rond 23.30 uur thuis... ff douchen, omkleden, paar biertjes drinken en dan naar de stad!
Wel afhankelijk van wie er gaan natuurlijk!
Ik geeft hints zat... denk ik zo!
Clarissa en Renate gaan wel naar KP geloof ik ja... ik weet niet wat Judith en Inge doen?
Van die knakkers hiero weet ik ook niet of ze gaan... zie ik zaterdag wel!
HardBass moet ik tegen die tijd ff zien... ben echt afhankelijk van mijn rooster en vooral geld.
Deze maand gaat me extreem veel geld kosten aan reiskosten, vandaar...
Clarissa en Renate gaan wel naar KP geloof ik ja... ik weet niet wat Judith en Inge doen?
Van die knakkers hiero weet ik ook niet of ze gaan... zie ik zaterdag wel!
HardBass moet ik tegen die tijd ff zien... ben echt afhankelijk van mijn rooster en vooral geld.
Deze maand gaat me extreem veel geld kosten aan reiskosten, vandaar...
[quote]Met mij alles goed hoor Tijs! Ga je nog naar het Kerkplein? Ik was er zaterdag weer na zoveel maanden! Groetjes!
Afgelopen zaterdag zat ik in Maastricht! Denk dat ik er zaterdag weer te vinden ben.
Moet wel werken tot 22.00 uur, maar met een beetje mazzel ben ik rond 23.30 uur thuis en kan ik mooi ff chillen en dan naar Kerkplein!
Was het gezellie afgelopen zaterdag?
Groetjes![/quote]
Ja het was supergezellig, had een verjaardag van een vriendinnetje van mij en we gingen met z'n allen naar het KP .. Ja was weer lang geleden en ik ga zeker snel weer 's terug .. maar weet nog niet wanneer hoor hihi ..