Sorry dat ik er weer ff op verder ga maarehhh...
moet ik mn inconvenieten ook meerekenen?
Je watte???

Sorry ik ben er echt zo niet in thuis

Maar heb gehoord dat er int foldertje stond hoe je het allemaal kon uitrekenen enz... Heb er zelf ook nog nie naar gekeken
Ik heb nog helemaal geen formulier binnengekregen....
Wanneer zou je dit formulier moeten hebben binnegehad dan?
Van wie krijg je dat formulier , belastingsdienst?
Zalk het maar ff snel gaan aanvragen
September 2005
Aanvraagformulier zorgtoeslag
Als u volgens de gegevens van de Belastingdienst in aanmerking komt voor zorgtoeslag, ontvangt u hiervoor automatisch een aanvraagformulier.
Oktober 2005
Geen aanvraagformulier ontvangen?
Hebt u in september geen aanvraagformulier voor zorgtoeslag ontvangen, maar denkt u dat u hiervoor wel in aanmerking komt? Download het formulier dan op
www.toeslagen.nl of bel de Belasting Telefoon: 0800 – 0543
1 november 2005
Zorgtoeslag moet aangevraagd zijn.
Dit is de uiterste datum waarop het aanvraagformulier binnen moet zijn bij de Belastingdienst om eind december uw eerste zorgtoeslag te ontvangen
December 2005
Aanbod van uw zorgverzekeraar
U ontvangt van uw huidige zorgverzekeraar een persoonlijk aanbod dat is afgestemd op uw huidige dekking
1 januari 2006
Invoering basisverzekering
Vanaf deze datum bent u gewoon verzekerd bij uw verzekeraar met het pakket dat het meest aansluit op uw huidige pakket.
1 maart 2006
Aanbod verloopt
U kunt tot uiterlijk deze datum uw pakket wijzigen óf eventueel opzeggen.
1 mei 2006
U moet nu verzekerd zijn!
Dit is de uiterste datum waarop u een verzekering kunt afsluiten. Let op: als u dan geen verzekering hebt afgesloten, kunt u een boete krijgen. Op welk moment u uw zorgverzekering ook afsluit: u betaalt altijd (met terugwerkende kracht) premie vanaf 1 januari 2006