Partyflock

Forumonderwerp · 812774
5 volgers · 228969x bekeken
Betreft: evenement: I Love Techno, zaterdag 12 november 2005 om 19:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=420 height=74 cacheid=000a3dcc001d97cadd10e9061a00fad62f]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10708;116/st/20051112/e/I+Love+Techno%21%21/dt/6/k/7c1e/event.png[/img]

Hola! :cheer:

Oke, naast de mailtjes dan ook nog maar ff hier een topic erover..

Voor alles omtrent onze busreis naar I Love Techno en al het andere aanverwante off-topic chat gedoe ;)

Knock yourselves out! ;)

voor de mensen die nog moeten mailen en het braaf allemaal naar m'n eigen mail adres sturen (noem geen namen maar t00b :[ )

Tish_ILoveTechno@hotmail.com

Wegens steeds terugkerende vragen ;):

Ja, er mag gegeten, gedronken en gerookt worden in de bus.
Ja, we hebben een wc zodat we niet steeds hoeven te stoppen.
En ja, we mogen eigen muziek meenemen.

;)

[img width=479 height=480 cacheid=00000045001d97de31aa45d21a00fad62f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UTQ47CYK[/img]

De foto's staan online!!!!

Busreis heen en terug:

http://www.toeter69.nl/iltdopeexpress

After:

http://www.mijnalbum.nl/Album=36MMERWI

Foto's Dais:

www.dayday7.nl

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:33:
hey, ik kan anders heel goed uitleggen ja. alleen wil ik het in mijn hoofd af en toe te ingewikkeld maken, zodat ik niet meer weet hoe ik het moet verwoorden. Komt er dus op neer dat ik best wel slim ben............

Je bent slim maar je kan er niets mee.. Schiet op (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Overd0ze op maandag 10 oktober 2005 om 19:32:
Heb een vrijstaand huis dus geen last van de buren.. tot op een zeker volume dan Enig idee hoeveel mensen er gaan afteren hier dan ?

+/- 50 man in de bus, plus aanhangsel. Dan kom je ongeveer op 75 man. Wat een after zal dat worden zeg woehoe!!:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:35:
+/- 50 man in de bus, plus aanhangsel. Dan kom je ongeveer op 75 man. Wat een after zal dat worden zeg woehoe!!

je bent niet goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:33:
hey, ik kan anders heel goed uitleggen ja. alleen wil ik het in mijn hoofd af en toe te ingewikkeld maken, zodat ik niet meer weet hoe ik het moet verwoorden. Komt er dus op neer dat ik best wel slim ben............

Als jij o zo slim was geweest dan had je het makkelijk kunnen verwoorden, want dan zou je wel zo slim zijn geweest om het niet zo ingewikkeld te maken in je hoofd waardoor je het dus GOED kan uitleggen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DDMW op maandag 10 oktober 2005 om 19:41:
Als jij o zo slim was geweest dan had je het makkelijk kunnen verwoorden, want dan zou je wel zo slim zijn geweest om het niet zo ingewikkeld te maken in je hoofd waardoor je het dus GOED kan uitleggen

Ja.. wat voor slimme opmerking heb je daar dan op ;P ?

Waarom heb jij dat engeltje achter je naam Dais ;P ?

Waarschuw beheerder
Als jij o zo slim was geweest dan had je het makkelijk kunnen verwoorden, want dan zou je wel zo slim zijn geweest om het niet zo ingewikkeld te maken in je hoofd waardoor je het dus GOED kan uitleggen

pfff...dit gaat wel heel diep op de vroege after avond :P
Waarschuw beheerder
donateur

Haha lekker uitgelegd :vaag: Ff kijken of die jongen het snapt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:45:
pfff...dit gaat wel heel diep op de vroege after avond

Tada!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Overd0ze op maandag 10 oktober 2005 om 19:45:
Waarom heb jij dat engeltje achter je naam Dais ?

Om jullie te irriteren (L)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:45:
pfff...dit gaat wel heel diep op de vroege after avond

Niet slim genoeg dus ;P valt me beetje van je tegen hoor schat (f) en ben min of meer wel in dezelfde toestand als jij :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DDMW op maandag 10 oktober 2005 om 19:50:
Om jullie te irriteren

ooh nee dan is het goed.. dacht even dat het op jou moest slaan :9
Waarschuw beheerder
8uur...tijd om die bruine rakker uit me rug te drukken en aan school te werken ttooeedels!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daisy gewon d'r forum plaatje verandert :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 10 oktober 2005 om 20:46:
Daisy gewon d'r forum plaatje verandert

:yes: samen met roemer :O
Hoezo :|?? Dees is toch ook (L) 8)

Waarschuw beheerder
als iemand foto's van awake ergens checked waar mensen van dit topic opstaan, gooi ze dan in dit topic...scheelt de rest werk :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand mijn nachtdienst van vannacht over wil nemen, gooi dat dan ff in dit topic... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DDMW op maandag 10 oktober 2005 om 20:54:
Dees is toch ook

ja, ook lief
maar is geen reclame meer voor partyvibes ;)

Uitspraak van * Kirsten * op maandag 10 oktober 2005 om 20:59:
als er iemand mijn nachtdienst van vannacht over wil nemen

is goed
ben toch klaar wakker
net van 4 tot 6 geslapen

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/awakenings/08-10-2005/awak_081005_0108.jpg

:D
Waarschuw beheerder
donateur
leuke he Kaviet

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja toob;):D

Waarschuw beheerder
donateur
yeps die foto is leuk :D :jaja:

kunnen we niet een sprong maken naar de zomer, heb t echt gehad met die school :[

trouwens het wordt steeds gekker hier op pf, net een berichtje gehad van onbekende iemand die mn tandarts-foto's wilt hebben voor een werkstuk :/

net zo als iemand die op onderzoek uit was naar t plassen in zwembaden :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:14:
trouwens het wordt steeds gekker hier op pf, net een berichtje gehad van onbekende iemand die mn tandarts-foto's wilt hebben voor een werkstuk

Whahahahaha :x

net zo als iemand die op onderzoek uit was naar t plassen in zwembaden

Jaa die had ik ook gehad :|
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens het wordt steeds gekker hier op pf, net een berichtje gehad van onbekende iemand die mn tandarts-foto's wilt hebben voor een werkstuk

whaha :P die heeft natuurlijk je tandjes gezien op de vele fotos ;)

net zo als iemand die op onderzoek uit was naar t plassen in zwembaden

:X die heb ik even gemist gelukkig :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waha ik las verkeerd, hij gaat foto's maken als ik naar de tandarts ga pfff 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:19:
waha ik las verkeerd, hij gaat foto's maken als ik naar de tandarts ga pfff

%) Dan nog een beetje vaag toch ? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
waha Stephanie
komt door die :D smile vn je :9

Waarschuw beheerder
donateur
ik lig echt in een deuk hier, die gast spoort niet! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:23:
ik lig echt in een deuk hier, die gast spoort niet!

Waarvan gaat ie dan precies fotos maken 8) ? van jou die naar de tandarts loopt/fietst of rijd :P ?

Der zitten echt een paar vago's hier op pf :|

Waarschuw beheerder
donateur
nee die hele conversatie, ik post t wel, vermaak ;)

ff w8

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt misschien wel zo . Maar ik ben serieus. Ha ha, nee, echt. Geloof je me niet?

Smoothy 10 oktober 2005 23:20
dit is een grap?

Hoi Smoothy,

Ja, precies dat bedoel ik!

Moet je toevallig binnenkort op controle? Dat zou wel tof zijn.

Groetjes

Smoothy 10 oktober 2005 23:16
jij gaat dus met mij mee naar de tandarts? bedoel je dat?
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Persoon negeren

Hoi hoi,

Mag ik je wat vragen?

Voor school schrijf ik een artikel over tandheelkunde en daarvoor zoek ik foto's van tanden, voor de illustratie van de tekst.

Nou ben ik dus op zoek naar mensen met een gaaf en regelmatig gebit, voor het maken van foto's van tanden en kiezen. Dit zou ik het liefst bij een tandarts willen doen, want dat ziet er mooi 'echt' uit. Dus het zou kunnen tijdens een controle.

Moet je misschien binnen een paar maanden naar de tandarts en zou je mij willen helpen? Ben daar heel erg blij mee! Ik wil evt. ook een kleine vergoeding aanbieden voor de moeite.

Groetjes en ik hoor het graag van je,

Thomas

Student School voor Journalistiek
Waarschuw beheerder
donateur
8) Zit je daar op die stoel.. en staat er zown kerel met een dikke camera fotos van van je mond te maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
waha
:respect:

nu kan ik heerlijk maffe

Waarschuw beheerder
donateur
tja, toch nog ff gelachen vanavond ;)

welterusten alvast mensjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:36:
welterusten alvast mensjes!

slaap lekker! (K)

ik moet nog heel veel tekenen.. dus word nachtwerk :\

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook nog niet slapen, werd net gebeld dat we een presentatie hebben voor engels morgen.

vandaag met mn wazige hoofd achter de pc gesprongen om het project om half 4 op de mail te zetten. heeft niemand het uitgeprint en ingeleverd :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:40:
vandaag met mn wazige hoofd achter de pc gesprongen om het project om half 4 op de mail te zetten. heeft niemand het uitgeprint en ingeleverd

:| Dus nu moet jij het allemaal gaan regelen ? Leuke klasgenoten :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hoi hoi,

Mag ik je wat vragen?

Voor school schrijf ik een artikel over tandheelkunde en daarvoor zoek ik foto's van tanden, voor de illustratie van de tekst.

Nou ben ik dus op zoek naar mensen met een gaaf en regelmatig gebit, voor het maken van foto's van tanden en kiezen. Dit zou ik het liefst bij een tandarts willen doen, want dat ziet er mooi 'echt' uit. Dus het zou kunnen tijdens een controle.

Moet je misschien binnen een paar maanden naar de tandarts en zou je mij willen helpen? Ben daar heel erg blij mee! Ik wil evt. ook een kleine vergoeding aanbieden voor de moeite.

Groetjes en ik hoor het graag van je,

Thomas

Student School voor Journalistiek

Heb hem ook gehad ;):D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Overd0ze op maandag 10 oktober 2005 om 23:43:
Dus nu moet jij het allemaal gaan regelen ? Leuke klasge

ik was echt kwaad, heb dr veel werk aan gehad, sowieso de afgelopen weken, omdat niet veel mensen het begrepen en ik al eerder zo'n soort project had gehad, heb ik het meeste gedaan, maar is ook mn eigen schuld :)

wat moet je allemaal tekenen dan? :D

waha kavit :D en... ga je t doen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:50:
ik was echt kwaad, heb dr veel werk aan gehad, sowieso de afgelopen weken, omdat niet veel mensen het begrepen en ik al eerder zo'n soort project had gehad, heb ik het meeste gedaan, maar is ook mn eigen schuld

wat moet je allemaal tekenen dan?

Wat verrot he :S Hah ja ik zou zelf ook wel wat meer doen, weet je zeker dat je er teminste een goed project uitkrijgt.. Doe je met de volgende toch wat minder ;)
Maar nu is het een beetje voor niets? of krijg je gewoon minder punten ?

Ik moet 50 schetsen maken die op mij slaan.. wat ik doe.. wat ik leuk vind.. mijn karakter eigenschappen.. hobby's sport ed.

uiteindelijk moet ik met al die dingen een Avatar maken voor mijzelf en die op een tshirt zetten, zodat iemand die niet weet hoe ik eruit zie, mij via dat plaatje kan herkennen %)

Iedereen heeft toch gewoon fotos tegenwoordig.. ppfft :P

Kon al heel de dag eraan beginnen.. was vrij.. en hier zit ik dan weer om 12 uur.. met nog 46 schetsen te gaan.. ik ben echt een hopeloos verloren schoolier sinds het MBO :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een vage opdracht joh! maar op zich wel leuk toch? alleen niet voor t laatste moment midden in de nacht ;p

ik vind t echt vreselijk om in projectgroepen te werken, zker omdat dr nu in t eerste jaar ook veel mensen bij zitten die t niets kan schelen allemaal. ik wil per se dit jaar goed halen. ook haat ik t echt om andere mensen te laten zitten als je in een groep werkt. ik ga niet altijd naar school, maar als ik iets mis zijn t wel de lessen waarbij ik niets gezamenlijk hoef te doen.

ze hoefden t alleen maar uit te printen, maar dat is zelfs te veel moeite :/ hierdoor gaan we echt veel punten missen idd. maar goed, heb ook nog een kater, zal t ook wel mee te maken hebben waardoor ik nog zo pissig ben 8)

Waarschuw beheerder
pfff, ben net thuis gekomen! Vanaf zaterdag middag 5 uur lopen zuipen, housen afteren chillen en enorm gelachen. Is nu toch echt tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen weer 6:30 eruit :(
Heb het enorm naar mijn zin gehad bij Wesley thuis, hoop jullie ook, ondanks mijn lijpe geouwehoer met Tish ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:40:
half 4 op de mail te zetten. heeft niemand het uitgeprint en ingeleverd

:O das echt balen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:12:
ook haat ik t echt om andere mensen te laten zitten als je in een groep werkt

dat heb ik dus, maar daarom werk ik juist graag in groepsvorm. Dan moet ik het wel doen......

Toei!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:20:
ondanks mijn lijpe geouwehoer met Tish

ik lag grotendeels te slapen ;) maar t was gezellig :jaja:

ik ga aan de slag nu! toedelzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:19:
waha ik las verkeerd, hij gaat foto's maken als ik naar de tandarts ga pfff

Wat een figuur! Is het niet stiekem die koersknabbelaar met het broep tandheelkundige 8)

ze hoefden t alleen maar uit te printen, maar dat is zelfs te veel moeite hierdoor gaan we echt veel punten missen idd. maar goed, heb ook nog een kater, zal t ook wel mee te maken hebben waardoor ik nog zo pissig ben

:O Dit is echt fokking egoistisch. Snap niet dat 1 van die mensen ff de moeite neemt om dat t doen. Gelijk een paar tikken geven O:)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een vage opdracht joh! maar op zich wel leuk toch? alleen niet voor t laatste moment midden in de nacht

ik vind t echt vreselijk om in projectgroepen te werken, zker omdat dr nu in t eerste jaar ook veel mensen bij zitten die t niets kan schelen allemaal. ik wil per se dit jaar goed halen. ook haat ik t echt om andere mensen te laten zitten als je in een groep werkt. ik ga niet altijd naar school, maar als ik iets mis zijn t wel de lessen waarbij ik niets gezamenlijk hoef te doen.

ze hoefden t alleen maar uit te printen, maar dat is zelfs te veel moeite hierdoor gaan we echt veel punten missen idd. maar goed, heb ook nog een kater, zal t ook wel mee te maken hebben waardoor ik nog zo pissig ben

haha nou ik vind de opdracht ook wel grappig.. maar het probleem is echt dat ze die planning verrot hebben gemaakt.. er lopen nu 3 projecten parralel aan elkaar en daarbij moet ik allemaal tekenen.. ik moet dus echt fucking 100-150 tekeningen in 3 weken maken.. en de meeste nog uitwerken tot een groot geheel..

Ik hou er zelf ook niet echt niet echt van die groepjes.. er is er altijd wel eentje die geen zin heeft, geen fuck uitvoerd, of amper aan wezig is.. word je echt hopeloos van :S

3 mensen en niet eentje had het uitgeprint :S te triest.. als ik ergens te laat mee ben dan krijg ik gelijk minder punten dan iets niet in orde is :\

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:20:
pfff, ben net thuis gekomen! Vanaf zaterdag middag 5 uur lopen zuipen, housen afteren chillen en enorm gelachen. Is nu toch echt tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen weer 6:30 eruit
Heb het enorm naar mijn zin gehad bij Wesley thuis, hoop jullie ook, ondanks mijn lijpe geouwehoer met Tish

Ik heb me ook geweldig naar mn zin gehad.. Ook dat lijpe geouwehoor was voor mij niet weg te laten.. Zo hard gelachen.. Kan dit elk weekend wel volhouden ;)

Waarschuw beheerder
Kan dit elk weekend wel volhouden

tot je 30ste misschien maar dan ist allemaal snel afgelopen denk ik, al niet eerder muwhahah:P

afters moet je wel speciaal laten zijn(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:31:
tot je 30ste misschien maar dan ist allemaal snel afgelopen denk ik, al niet eerder muwhahah

afters moet je wel speciaal laten zijn

haha precies.. sowieso weet ik niet hoe onze generatie er op onze 30-35e aan toe is ;)

Klopt.. 1 keer in de zoveel tijd met een berg gezellige gasten is helemaal geweldig..

Waarschuw beheerder
kga liever 1 keer per 5 a 6 weken volluit 2 daagjes dan 2 a 3 x per maand half;)

kga mn bed opzoeken.....heb toch een koudje gevat denk ik terug van de gas naar de auto ofzo...:/
koorts, mn klieren zijn opgezet, keel doet pijn.....en dat terwijl ik max 1 a 2 x per jaar grieperig ben.....hopelijk is het morgen over, heb nog een fuckin drukke week wat diep gezonken betreft voord e boeg namelijk..maargoed.....zal wel loslopen(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DK079 op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:26:
Wat een figuur! Is het niet stiekem die koersknabbelaar met het broep tandheelkundige

koers :o 8)

Uitspraak van DK079 op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:26:
Dit is echt fokking egoistisch. Snap niet dat 1 van die mensen ff de moeite neemt om dat t doen. Gelijk een paar tikken geven

dr zijn serieus 2 meiden in mn klas die met elkaar willen gaan vechten omdat ze niet kunnen samen werken :vaag:

Uitspraak van Overd0ze op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:28:
ik moet dus echt fucking 100-150 tekeningen in 3 weken maken.. en de meeste nog uitwerken tot een groot geheel..

kun je die tekeningen niet op die afters maken dan? wie weet komen dr de leukste dingen uit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:39:
kga liever 1 keer per 5 a 6 weken volluit 2 daagjes dan 2 a 3 x per maand half

ik ga ook ooit eens wat rustiger aan doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker matig dan :\ Geen jas aan ?

Ik heb deze week ook teveel deadlines.. moet er nog eventjes niet aan denken..

Truste kerel.. ik ga aan mn huiswerk beginnen!