Partyflock

Forumonderwerp · 812714
617x bekeken
Waarschuw beheerder
gister krijgt ie weer een kans verneukt ie het WEER wat een kneus ik vind dat ie gauw weg moet

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op donderdag 22 september 2005 om 23:34:
Uitspraak van Saimsays op donderdag 22 september 2005 om 17:10:
Haha, wat een grap! En Ajax verkoopt zijn wisselspeler niet voor 8 miljoen?!!? Laat me niet lachen!

10/9/2005 - Talpa: bod Sevilla op Heitinga lag tussen 7 en 9 miljoen euro

Tijdens het programma De Wedstrijden van Talpa werd gemeld dat Sevilla op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt had gedaan bij Ajax voor Heitinga tussen de 7 en 9 miljoen euro bedroeg. Tegelijkertijd werd gemeld dat Martin van Geel wel het bod bevestigde, maar niet de hoogte. Dit zou echter niet zo hoog zijn als het door Talpa genoemde bedrag. Volgens de bronnen van de zender klopte het echter wel. Blind wilde alleen kwijt dat hij de verdediger absoluut wilde behouden.

Als je niet op de hoogte bent van het voetbal, kom hier dan ook geen onzin posten laatste aanpassing 22 september 2005 23:34

Talpa, altijd betrouwbaar ja :gaap:

Waarschuw beheerder
heitinga moet blijve heeft zeker wel talent maar ja.. nou nog spitsen die het kunnen afmaken... denk dat ze zoals vaak weer een fout hebben gemaakt om jason culina te laten gaan.. maar jah mischien is huntelaar wel een goeie optie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op vrijdag 23 september 2005 om 13:05:
Volgens mij niet...tegen wie zou da moeten zijn dan?

heb gehoord dat er een ruil zou plaats vinden met Ron Vlaar
Waarschuw beheerder
Johnny moet gewoon zijn vertrouwen weer terugkrijgen, dan komt het helemaal goed met hem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:29:
Talpa, altijd betrouwbaar ja

3/9/2005 - Sevilla had interesse voor Heitinga

Van Geel liet gisteren weten dat er op de laatste dag van de transfermarkt nog veel vraag was naar spelers van Ajax. Een van die spelers was Heitinga. Volgens Diario de Sevilla zag het Spaanse Sevilla Heitinga als een van de opties de club verdedigend sterker te maken. Sevilla toonde in de zomer ook al interesse. Ajax wilde Heitinga echter niet laten gaan.

Is Van Geel een betere bron dan wijsneus?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op vrijdag 23 september 2005 om 14:29:
Van Geel

van Geel is een lijer ;-)

Maar waarom hebben ze hem niet verkocht voor zo'n groot bedrag.. dikke strik eromheen lijkt mij...
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2005 om 21:54:
Jaja heerlijk publiek is het met hun gefluit en gejoel en zakdoekkies, dé manier om je cluppie te steunen

Goed ook dat Zlatan totaal niet serieus genomen daar werd, en nu is het opeens iedereen ze held

idd :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, in de rest van Nederland fluiten ze dus nooit :d

Joehoe :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
818 de gekste :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stief op vrijdag 23 september 2005 om 14:45:
van Geel is een lijer

AZ kocht ook half willem2 leeg remember ;)
Waarschuw beheerder
ik hoorde het ook maar jeitinga heeft potentie wereld top te worden

HAHAHA miss 6e reserveklasse ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luis Eriekske op zaterdag 24 september 2005 om 19:02:
ik hoorde het ook maar jeitinga heeft potentie wereld top te worden

HAHAHA miss 6e reserveklasse ofzo

iemand met verstand hoor ik wel daar ontbreekt het wel aan in deze topic ......... sommige mensen geven heitinga na zoveel fouten nog een kans hij heeft zijn kansen gehad en die heeft ie verneukt .....
Waarschuw beheerder
Heitinga moet blijven is een goeie voetballer alleen moet gewoon belangrijk gemaakt worden en dan wordt het super speler