ja heb email adres, en in augustus gaan we nog naar Engeland, kan ik dan kaartjes meenemen voor Arsenal, konden ook bij hem blijven slapen, dus das ook geregeld
maar die is zo geil als boter volgens mij. heb je haar niet een stylo zin geplaatst neger?
onder de douche wel, fysio was me de schouder aan het los masseren, toen keek ik op en stond ze onder de douche, maar ze liep net weer het hoekje om, heb maar 10 sec kunnen genieten.
niets mang, ze douchte gewoon door, en ging zich daarna gewoon afdrogen, toen ze stond af te drogen, kwam nog een andere kerel van de TVM schaatsploeg binnen, zo'n blonde volgens mij nijhuis.
volgens mij douchen die zich niet apart daar bij de schaatsploeg.
vroeger met voetbal op de jeugd moesten we weleens tegen moffen spelen, die hadden dan ook meestal 1 zon manwijf erbij hehe. ik heb zon pot eens bijna dr enkels verbrijzeld met een heerlijke tackle a la chendo
ja dat was mijn specialiteit. bij de tegenstander binnen no time de vedette spotten en diegene dan in ene keer en kk schop geven, dat wij alnog de winst pakten hehe
ja en zo vaak mogelijk. we moesten eens tegen engelsen spelen op een tournooi. lutscher en ik zaten al naast de kant 5 minuten. schopt zon gast van ons er nog een doormidden hehe. wij lachen. die trainer werd helemaal gek; stelletje tuig enzo hehe. schoppen maakte het tenminste een beetje leuk
in de jeugd heb je altijd zon gast die gewoon zwaar goed is die moet je teisteren. zon clubs als groene ster, bekkerveld, kolonia, kvc oranje, waar wij standaard van verloren. wij waren gewoon het beste in hakken
fc gracht wilde vroeger nooit iemand tegen spelen hehe. gingen ze ons ook nog in een sjengen competitie zetten. verkoren elke week, maar heerlijk hakken was het
Mwa, zijn twee clubs met een goede naam in Helmond. Een HVV, Oranje Zwart en Dijkse Boys (lagere teams) zijn de clubs waar het nogal eens wil escaleren.