waar is die foto eigenlijk gemaakt. in de easy vroeger?
Kom je daar wel eens dan?
ben jij daar die dj geweest?
die celebration waar jullie het vaak over hebben de grootse johnny tent waar ik ooit geweest ben
maar goed maastricht is een leuke stad om te zuipen
Des Artistes
Als je van hardere muzieksoorten houdt
vond ik wel beter dan de celebration!
juist de place to be; backfire, 400$suits etc. de echte nederlandse hardcore komt uit maastricht
Nu heb je alleen nog maar de Nightlive waar af en toe nog hardcore wordt gedraaid en binnenkort Raving Nightmare
Jij bent net iets ouder dan mij, voorloper van die gabbershit zoals jij het noemt heb ik net gemist
ik heb nog een dubbelzijdige aussie voor je
maar zou echt geen 18 ofzo meer willen zijn.
Ik wel, was toch een geweldige tijd
was en is gewoon de derby voor zowel roda als mvv
Dat is zo en dat zal ook nooit veranderen. Vergeet ook nooit meer dat ze in Kerkrade met de paarden achter ons aanzaten en wij tussen de auto's moesten rennen voor ons leven
zou het je best gunnen met je tafelvoetbalclub
ik vond de mooiste actie dat we met een grote groep voor jullie home kwamen en dat die indo, ken zijn naam niet,
en natuurlijk de mist wedstrijd 2 x in een weekend naar maastricht toen vlogen op zaterdag de flessen in ons vak. de dag erna nog mist, dus volgens mij heeft niemand de doelpunten gezien
RE DJ Digital.Section five dart niet.Ik wel in een kroeg in Kerkrade.Naam ga ik hier dus niet opzetten.We spelen 3e klasse.staan gedeeld 1e.5 gespeeld 4 gewonnen.
ken je onze grote man nog tim?
Ik dacht dat dat section five was
nee man tim.section five weegt nog niet de helft van hem.hahaha
viva los vatos locos hessay!
heb je ook stoeltjes gesloopt?
heb tegen japan ook een groepje sjengen gezien volgens met die indiaan
Tegen Japan? Ik dacht dat zij bij Nederland-Nigeria waren geweest, maar Nederland-Japan zou ook kunnen
ga je vanavond nog zuipen?