Partyflock

Forumonderwerp · 812695
11 volgers · 1225577x bekeken
Waarschuw beheerder
+29-79
1 ding is zeker ,mvv wint de beker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H4G3L3 op vrijdag 11 november 2005 om 19:21:
Hoor je meestal van mensen die er niet mee opgevoed zijn...

Ook maar beter ook, anders krijg je die kutkakkers en hollenders in de stad, die niet weten wat het inhoudt.

't Zit van binnen manne, net zoals 't gabbergevoel

ok digital maar in maastricht komen juist mensen uit het hele land en daarom is het EEN dag relaxt

Waarschuw beheerder
donateur
Een ding is zeker, ik ben naar de klote :vaag:
Waarschuw beheerder
Tja Tim ik ben helemaal naar de klote.tering wat voel ik me verkankerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook man :dood: Gisteren ook weg geweest?
Waarschuw beheerder
kk ik ben ook naar de koten swa's
Waarschuw beheerder
Even ligt Venlo echt am Rhein
Keulen/Venlo -

Het is een aandoenlijk tafereeltje even na het middaguur. Elfde van de elfde, Keulen.

Op het pleintje Am Hof, bijna om de hoek bij de historische Dom treffen de joekskapellen Ex Gaer Gedaon uit Blerick en Labberjoeks uit Sevenum elkaar. Toeval. Wat volgt is een concert van anderhalf uur. Dan Labberjoeks, dan Ex Gaer Gedaon en soms samen. Muziek om te sjoenkelen, wat blues waarop ritmisch meegedeind wordt of hossen op de Clown, waarmee Ben Cramer nog ooit beroemd is geworden. Twee heksen hebben hun bezemsteel even geparkeerd voor een dansje.

Am Hof is even een Noord-Limburgs plein. Met muzikanten die een toeristische attractie vormen. Twee Japanse vrouwen schateren het uit. Ze willen per se vereeuwigd worden met de muzikanten uit Sevenum, die overigens voor het eerst naar Keulen zijn gekomen. En nú al geen spijt hebben van dit 'werkbezoek', geniet Ger Hendrix. En een Fillipijnse dame laat haar Duitse aanstaande even voor wie hij is. Ze moet en zal met Roy Janssen op de foto. De muzikant van Ex Gaer Gedaon gniffelt. Keulen, zeg op zo'n dag maar Kölle, is een beetje Noord-Limburgs. Dat begint al rond half negen op het Venlose station. Twee werelden ontmoeten elkaar. Die van de werkenden en die van de carnavalisten, die hún seizoen weer willen openen. De carnavalisten verspreiden zich over twee perrons. Voor de trein naar Maastricht, waar op het Vrijthof het Limburgs carnaval wordt geopend. En voor de trein van dit uur naar Keulen. Zo ging het al een paar treinen eerder en zo zal het nog wel een paar treinen gaan.

en dan noemen ze kerkrade duitsers hahahaha
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik weer een beetje bij ben man.

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik nog niet zeggen :dood:
Waarschuw beheerder
moet straks weer wat zwart werken, maar ben echt niet capabel om iets te doen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vandaag nergens capabel voor :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Van wat ik me nog kan herinneren was het wel leuk 8) Begin me er wel steeds meer aan te irriteren aan die verklede mongolen allemaal. En op het Vrijthof was veel te weinig personeel in de biertent, zijn we maar in de kroegen gaan zuipen :bier:
Waarschuw beheerder
ja man ik zag ze gisterochtend in heerlen op het station ook al richting aken vertrekken. mafketels. ik kan er niets aan doen, maar ik haat carnaval echt. een dag op zondag in mestreech ok, maar meer moeten ze me niet vragen

Waarschuw beheerder
donateur
Carnaval zelf vind ik nog wel leuk, gewoon de hele dag zuipen :bier: niks mis mee :D alleen dat verkleden, gaat nergens over :no:
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik ook triest, maar je ziet ons wel verkleed als hooligans met carnaval in mestreech:D

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig :D NSC in Maastricht met carnaval :cheer:
Waarschuw beheerder
ik ben geen nsc tim:D en die gasten waar ik mee ga zijn feyenoorders met pensioen:d

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Waarschuw beheerder
hahaha carnaval de gekste. vorig jaar liep er zon god atlas rond. en een van die gasten hield een peuk aan zijn wereldbol. ging die 100 meter pas leeg haha.

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
alleen een beetje jammer dat we de kandanz uitgezet waren. ik vond het trouwens op de pleintje bij fallstaf erg lachen. die carnavalgasten in maastricht werken volgens mij het hele jaar aan hun pakje:D

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar een half uur over gedaan om van de Fallstaf tot het Vrijthof te komen, zo druk was het :/
Waarschuw beheerder
ja echt wel. vooral toen die optocht net afgelopen was. staat die pop nu al op het vrijthof?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat is pas op carnavalszondag volgens mij :D
Waarschuw beheerder
ben echt weer van de partij mang. vorig jaar echt super lopen zieken en gallen daar. was echt de moeite

Waarschuw beheerder
Brrrr carnaval :no:

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
Dansmarietje :-o

Waarschuw beheerder
donateur
Cheerleader :cheer:

Waarschuw beheerder
Laten we het toch in de carnavalssfeer houden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan maar een dansmarietje :cheer:

Waarschuw beheerder
Doet me denken aan die sketch van Theo Maassen, geweldig.

Waarschuw beheerder
donateur
Ken ik niet :no:

Waarschuw beheerder
Theo Maassen ken je toch wel?

Dat is die show die begint als hij kotsend met een steek op boven de plee hangt, over die dingen die de raad van 11 met de dansmarietjes heeft uitgevreten en die op video zijn vastgelegd...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 15:09:
Theo Maassen ken je toch wel?

Ja, die wel :) alleen die sketsch niet.
Waarschuw beheerder
theo maasen is wel lachen idd.vooral dat ie de uefa-cup stal

Waarschuw beheerder
donateur
Haha, vette actie mang B)

Waarschuw beheerder
Het mooiste is nog dat ie m bij dat sportprogramma als relikwie aanbood :yes:. Die presentator (volgens mij die vetklep Van Gelder) wist niet waar ie moest kijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
ja echt wel. die meelulller van een van gelder. trieste gast
Waarschuw beheerder
tering heb het ALWEER een beetje achter me.Effe zaalvoetbaltoernooitje wezen kijken van de NSC.En dan nog met de auto rijden ook nog.(hoe dom kun je zijn).Maargoed de rest van de avond ga ik jullie wat zieken,hahaha.
Waarschuw beheerder
zo maar Houseqlassics b)
Waarschuw beheerder
meen je dat nou echt lutscher. ouwe zuiplap

Waarschuw beheerder
Kef gedraag je he!

Zo ook maar eens bier met een hoofdletter B gaan drinken :bier::yes:
Waarschuw beheerder
he kloek was jij die vvv hool op l1 hahahaha we lachen ons dood hier

Waarschuw beheerder
De hoofdstad van Limburg, waar CDA-burgemeester Gerd Leers de scepter zwaait - die in 2003 het nummer Fatsoen moet 't doen' de hitparade in zong -, is de meest asociale stad van Nederland. Tot die conclusie komt het Algemeen Dagblad 🇦🇩 na een onderzoek in acht grote steden.

Het AD bekeek in de steden steekproefsgewijs onder meer hoeveel mensen in de bus opstaan voor een gehandicapte, hoeveel automobilisten stoppen bij een zebrapad en hoe vaak mensen helpen wanneer iemand een gevulde boodschappentas op de grond laat vallen. Daaruit bleek dat de inwoners van Maastricht het slechtst scoren qua hulpvaardigheid en fatsoen. De Limburgse stad aan de Maas kwam zelfs slechter uit de bus dan het toch vaak als asociaal geziene Amsterdam. Van de acht onderzochte steden kwam Groningen als minst hufterige stad uit de bus.

Do i need to say more Tim :cheer:
laatste aanpassing