11 volgers · 1224154x bekeken
donateur
Uitspraak van FC Peking Eend op donderdag 30 december 2010 om 17:05:
fc peking eend jr in de maak
Mijn god, nog een peking erbij.. Van harte dan maar.
thx gabber die foetjeball ken me toch geen kk meer intresseren nu de hele id van de clup naar de kk is.
ben alleen benieuwd of peking der wel al klaar voor is
een kuijken dus?
haha doe maar een meisje iv jongen dan krijg je die gezeur niet
btw iemand bekends met centerparcs het meerdal vlakbijs venlo? beetje goeie parkie? hijs wel duur jwt
http://radioplayer.omroep.nl/radio2-top2000-2010
beter veronica, top zoveel jaren 90
fc peking eend jr in de maak
gefeliciteerd
btw iemand bekends met centerparcs het meerdal vlakbijs venlo? beetje goeie parkie? hijs wel duur jwt
wel leuk, maar niks bijzonders
nee weet niet, alleen in huisje gezeten zuipen en alles...dan zijn al die parken hetzelfde
wel beter als loohorst
loohorst is ook sunparks. die is wel een stuk goedkoper en net zo goed als je toch nie gaat zwemmen
vergeet mn zwembroek en kom het huisje ook nie uit
whe altijd
whe altijd 1e paar jaar dat we gingen ben ik nog wel gaan zwemmen maar laatste jaren alleen in huisje platzuipen etc...
hier precies hetzelfde. word misselijk van die chloorlucht, alle op- en afstapjes als je daar van het pad rondloopt, die krijsende kutkindjes en het nie mogen roken
kijk wel een filmje of luister wel wa muziek als de rest is zwemmen
over zuipen gesproken..het is weer tijd
donateur
wel minder als heijderbos
maar ook wel weer dichter bij america
whehe die was bij nimma tok? was met hotel apartements ofzo dus die was geen optie moeten huisje jwt voor fessa bouwen...
is tegenwoordig toch dat ie het overschot dan meteen uitbetaalt?
ja of nog erger dat ie bij 200 gewoon alles uitbetaald en je weer opnieuw kunt beginnen
(permanent verbannen)
top zoveel jaren 90
nee te vaak gehoord al
ditis nicer al die ouwe plaatjes
gelukkig kun je vanavond vroeg naar bed
moet echt bij slapen... krijg hier gewoon om alles de slappe lach.. baas gelukkig ook gister op stap geweest

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)