11 volgers · 1214945x bekeken
whe als je dat paar dagen doet heb je topconditie
Ja echt hoor
Sanjaaaaaaaa weet jij of 't morgen koopzondag hier is?
Heb werkelijk waar geen flauw idee! Moet je ff op Haarlem.nl kijken.
Heb nog geen eens een minuut gezocht. Asjeblieft: 
Koopzondagen en koopavonden
De eerste zondag van de maand is het koopzondag in Haarlem Centrum. Op donderdagavond is het koopavond. De openingstijden van winkels zijn te vinden via de rubriekspagina ‘Winkels in Haarlem’. Winkels mogen alleen open op de voor hun stadsdeel aangewezen koopzondagen. De winkeliers zijn niet verplicht op koopzondagen hun winkel open te hebben.
* Koopzondagen stadsdeel Centrum
28 november (let op extra koopzondag), 5 december, 12 december (Kerstmarkt) en 19 december (Kadomarkt)
Koopzondagen en koopavonden
De eerste zondag van de maand is het koopzondag in Haarlem Centrum. Op donderdagavond is het koopavond. De openingstijden van winkels zijn te vinden via de rubriekspagina ‘Winkels in Haarlem’. Winkels mogen alleen open op de voor hun stadsdeel aangewezen koopzondagen. De winkeliers zijn niet verplicht op koopzondagen hun winkel open te hebben.
* Koopzondagen stadsdeel Centrum
28 november (let op extra koopzondag), 5 december, 12 december (Kerstmarkt) en 19 december (Kadomarkt)
(permanent verbannen)
altijd van elke positie een omhaal maken
speel hem nog elke week paar x samen met een alco mattie
Het lijkt wel, alsof hij de bal aan een touwtje heeft
hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn
nou joerie
nou evert
de spelverkoop
ik: dribbels teamspel alles, maar 8 van 10 kansen missen
hij: STANDAARDBOI
van afstand knallen kans loze hoek corner krijgen corner scoren
ja idd ik heb woensdag 5-3 verloren
hij: STANDAARDBOI niks creeren, alleen afstand schoten, vrije trap scoren,naar corner vlag rennen voorzet geven scoren met koller kopbal
van afstand knallen kans loze hoek corner krijgen corner scoren
ja idd ik heb woensdag 5-3 verloren
ik ook tegen een vriend van me hij pakt me w2el echt altijd aan maar dat toch die ene keer met milito weg zijn en met 1-0 winnen
kk gedichten
whe ik ook al aan t schrijven
Mis ik Sinterklaar, hebben ze t verzet naar kerst