whajoo ben in 2 pubs geweest, temple bar en 1 andere. en heb nog zo'n bustour gemaakt en wezen winkelen. en bij de jameson whiskey distillery geweest ben nu gediplomeerd whisky proever
temple bar
hadden ze jou uitgekozen voor die whiskeybattle ireland-scotland?
die rode op de hoek?
die amsterdamse midget...
die amsterdamse midget...
de welverdiende prijs is een enkeltje polen
het ging om het verschil proeven tussen ierse, schotse en amerikaanse whisky. (jameson, johnny w black en jack daniels)
prima activiteit zo op de zaterdag rond de middag
het ging om het verschil proeven tussen ierse, schotse en amerikaanse whisky. (jameson, johnny w black en jack daniels)
prima activiteit zo op de zaterdag rond de middag
Heb in Berlijn zoveel gezien dat ik eigenlijk geen flauw idee meer heb wat. Volgend jaar nog maar een keertje
wanneer ben je geweest in berlijn?
Word niet eens gemist hier
ah ok toen ik er was, ging het tussen de ierse en schotse smaak. die amerikaanse rotzooi proef je zo natuurlijk
Afgelopen weekend. Word niet eens gemist hier
staat koud, skip die laatste uurtjes gewoon.
Afgelopen weekend. Word niet eens gemist hier
dood moet die gast
dood moet die gast
dus wel de moeite berlijn? wil ik zeker ook een keer naartoe
Eens
Rox ook
gelooft ie je niet?
https://partyflock.nl/topic/1041740:Wie_vind_jij_meest_ondergewardeerde_pf_er.html
Jawel hoor, maar overdrijven is ook een vak.
En dat ken ze erg goed.
ach het is wel weer een extra bekertje whisky
Is echt kick! Wel hele weekend geen straaltje zon gezien en is ff zoeken naar een wijk zonder bizar grote gebouwen en met kroegen. Met openbaar vervoer daar binnen no time de hele stad door. Overal goed en goedkoop eten
Alleen niet wezen stappen (wegens luiheid en wat teveel wijn) en er is nog zoooooveel te zien, dus gaan zeker wel ff terug.
Jawel hoor, maar overdrijven is ook een vak.
Stappen in Berlijn ook errugh vet hoor Lindahaha!
en ook als je de hele dag door die stad hebt gelopen ben je echt kapot
Wouden graag naar Panoramabar. Is daar toch tot zondagavond open, dus kregen zaterdagavond het geniale idee om om 7 uur s'ochtends wekker te zetten en dan alsnog te gaan.
denk dat je je lelijk vergist jelt
jouw idee zeker
maar zijn wel vettere
denk dat je je lelijk vergist jelt
niet de guinessbrouwerij gedaan?