Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 74684x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron

Waarschuw beheerder
donateur
hij had gewoon keta moete testen ipv hero
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No Excuse op dinsdag 29 november 2005 om 19:00:
volgens mij is dit het achterliggende doel erachter
dat zouden ze namelijk niet bereiken als heroine niet 'getest' zou worden in spuiten & slikken, vandaar dat ze niet gewoon een andere drugs hebben gekozen

mischien waar, het is erg verslavend, maar erzijn ook zat mensen die in de goot of in de problemen raken door raken (school,werk,familie,relatie) door alcohol, coke, lsd, speed wat hij wel heeft getest
Waarschuw beheerder
heroine is nou eenmaal wel ff wat anders dan de andere drugs

volgende week peppie :9

en dan mag jij raden welke van de 2 slopender is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op dinsdag 29 november 2005 om 19:11:
juist niet.!

Waarom ze het zogenaamt zo doen is onzin...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 29 november 2005 om 16:42:
Froukje is juist extra leuk

Lekker wiefke

Voor de rest heel erg tegenvallende aflevering, net nog gekeke... vooral die zenuwpees Ties met zo'n snolletje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van waakschaap op dinsdag 29 november 2005 om 20:15:
en dan mag jij raden welke van de 2 slopender is

slopender speed, verslavender heroïne (als je 't spuit of puur rookt)
Waarschuw beheerder
volgens mij is het allemaal met voorbedachte rade geweest dat Filemon die heroine toch niet wou nemen

dat ie drugs test oke, maar als hij zo makkelijk even heroine zou nemen zou dat waarschijnlijk een verkeerd beeld geven tegenover sommige mensen
veel onwetende mensjes zullen denken: ohh Filemon doet dat ook dus kan ik het ook wel een keer proberen

heroine is nou eenmaal wel ff wat anders dan de andere drugs die hij heeft geprobeerd
vandaar dat ik denk dat de programmamakers duidelijk willen maken dat heroine dus echt niet kan, soort van waarschuwing voor het nederlands publiek dat heroine niet te vergelijken is met welke drugs dan ook en dat je die dus ook niet zomaar even kan proberen

Filemon heeft dus zogenaamd heroine geweigerd, waarmee ze willen bereiken dat mensen ook echt van dat spul afblijven, Filemon weigert namelijk niet voor niets een drugs die hij eigenlijk hoort te testen voor het programma, dat zet mensen wel aan het denken

volgens mij is dit het achterliggende doel erachter
dat zouden ze namelijk niet bereiken als heroine niet 'getest' zou worden in spuiten & slikken, vandaar dat ze niet gewoon een andere drugs hebben gekozen

maar das mijn menig hoor, hoeft natuurlijk niet zo te zijn

volgende week peppie

ik zou er niet gek van staan te kijken, want het werd nogal opgeklopt met die foto's en wat zielige filmpje's over bruin, LSD vind ik best wel interresant geworden na filemon een duidelijk repportje gaf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op woensdag 30 november 2005 om 00:17:
slopender speed, verslavender heroïne (als je 't spuit of puur rookt)

(Y) als je spuit ben je sowieso al ver van huis, geldt ook voor de speedspuiters (mooi woord trouwens)

Waarschuw beheerder
goed dat hij het niet gedaan heeft.. hij staat sterker in zijn schoenen dan sommige mensen
Waarschuw beheerder
vet cool programma!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:40:
Waarom ze het zogenaamt zo doen is onzin...

dan hebben wij hier een meningsverschil :P

ik denk namelijk wel dat ze het daarom hebben gedaan..

Waarschuw beheerder
ah joh hij was gewoon een schijterd. Als je al heel de tijd je lichaam aant verkankeren bent met druggz kan die klote hero er ook nog wel bij voor 1x .... heb jij de kijkers gegeven wat ze verwachten en waar ze voor betalen :) en je hebt voor jezelf een beeld over hero. hij was vet zenuwachtig op voorhand, met een hero junk praten helpt daar nie bij hoor ;) en dan gaat ie eindelijk beginnen gooit ie er zo veel in dat een mier nog nie eens van de kaart zou wezen. en roken. Komop gewoon die spuit pakken vent! je krijgt er voor betaald. Alstie het niet had gewild had ie zich niet moeten opgeven voor het programma al is het wel dapper opzich en voor het publiek erg veruimend :) En zeg nie dat ie dit als boodschap weigerde ..... heeft tog geen nut als je de afgelopen 9 shows volan hard gegaan ben...... Wat is SPUITEN en SLikken zonder dat er Gespoten word? :S noem het dan niet zo :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij had het gewoon moeten spuiten!
Maar wel te begrijpen dat ie het niet deed want de regel bij dope is: Als je twijfelt of je het wel wilt, moet je het niet doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Voor iedereen die het stom vond: ga even zelf regelen dat je op tv kan en ga het maar doen. (y)

Denk sowieso dat je het niet zo makkelijk voor elkaar krijgt om dat bij een omroep op de buis te krijgen.

Waarschuw beheerder
Drugs gebruiken en er nog betaald voor krijgen ook :D
Ik denk dat er toch een hoop zijn dat baantje zo van die gast over willen nemen.

Waarschuw beheerder
Nou voor mij had ie niet hoeven spuiten, maar hij had van mij wel ff door mogen roken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 12:42:
Nou voor mij had ie niet hoeven spuiten, maar hij had van mij wel ff door mogen roken...

Idd, watje(N)
Waarschuw beheerder
Ik vond het goed van hem dat hij het niet heeft gedaan.

Misschien was het idd wel van tevoren zo bedacht, maar dat maakt toch niet uit? Ik zou het voor een miljoen nog niet doen.

Volgens mij voelde hij zich er echt niet fijn onder, dus gelukkig was hij zo slim om het niet te doen.

Waarschuw beheerder
Heb ze tot nu toe allemaal gezien. maar zeer intressant. en idd goeie zaak dat i die heroine niet nam. die Kerel die daar aan tafel zat zag er immers niet meer uit. en afgekickt en wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 12:32:
Wat is SPUITEN en SLikken zonder dat er Gespoten word? noem het dan niet zo

er zit ook nog een sekselement in de uitzending...
Waarschuw beheerder
idd... en wat un onzin dat sommige zegge dat ie had moeten spuiten en dattie un mietje is... of ut nu wel of niet gespeeld was.. goed dat ie het niet doet als ie ut eigluk niet wil, en slecht gevoel bijheeft..

het is en blijft een educatief programma over sex en drugs.. en zo geef je ook het beste aan hoe je over elke drugs denkt, en hoe gevaarlijker het is.. ook dattie bijv bij les zei dat mense die ut eens wille probere dan beter paddo's kunnen proberen voor de 1e keer...

Stel je voor dat bepaalde niet nadenkende mensen denken bij al die drugs.. oh kijk dat gaat allemaal goed.. gaan er erge dinge gebeure zoals overdosis en verslaving...
Terwijl Filemon alle drugs super gecontrolleerd en veilig neemt... Ik vind dit goed(Y)

Verder vind k dr nie veel aan dat hele prog. steeds dezelfde gaste, en al die andere dinge stelle meestal ook vrij weinig voor...
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond.............PEP

Waarschuw beheerder
donateur
Yeah! b)

De grootste rommelzooi die er is. :[

Ik weet nu al weer hoe het gaat: "Nou uuhm, het is nu 7 uur in de ochtend en zoals je kan zien ben ik nog steeds wakker en heb ik nog geen oog dicht gedaan, maar het gevoel, zeg maar, is wel verdwenen nu. Ik zou graag willen slapen, maar wat ik ook probeer; dat lukt me dus niet". :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeps...deze aflevering kijk ik ook zwaar naar uit idd:D

hij zal vast en zeker goed willen afsluiten....als hij dan beetje goeie pep heeft geregeld (appeltjespep ofZo) en evenveel lijnen neemt als met sos toen...dan staat ons een mooie aflevering te wachtten:)(Y)

Waarschuw beheerder
whahahaaa eindelijk aan de snelle npu ik ben heeeel erg benieuwd!!! dikke vette lijn> kreperen> hard gaan 8)

Waarschuw beheerder
Die gaat hard straks hahahah zie je hem al gaan
Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik t nog volhou tot zo laat :P
ben zoooooo moe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op maandag 5 december 2005 om 20:38:
ik weet niet of ik t nog volhou tot zo laat
ben zoooooo moe

Neem je zelf ook wat PEP hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:43:
Neem je zelf ook wat PEP hahaha

gezellig naast je ouders op de bank enzo... (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op maandag 5 december 2005 om 20:46:
gezellig naast je ouders op de bank enzo...

hahaha ga je ff naar je kamer ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:49:
hahaha ga je ff naar je kamer

daar staat geen tv...

maar al zouden mn ouders er niet zijn, dan zou ik het ook niet doen hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:12:
Yeah!

De grootste rommelzooi die er is.

Ik weet nu al weer hoe het gaat: "Nou uuhm, het is nu 7 uur in de ochtend en zoals je kan zien ben ik nog steeds wakker en heb ik nog geen oog dicht gedaan, maar het gevoel, zeg maar, is wel verdwenen nu. Ik zou graag willen slapen, maar wat ik ook probeer; dat lukt me dus niet".

hahaha percies ja als die pep neemt denk wel dat het zo gaat jah :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op maandag 5 december 2005 om 20:50:
daar staat geen tv...

maar al zouden mn ouders er niet zijn, dan zou ik het ook niet doen hoor

(Y) goed bezig

Waarschuw beheerder
Word dit ook ergens op inet opgeslagen oid?

Ben (hoe typish) nogsteeds wakker van het weekend, en begin al aarzig chago te worden..

Morgen er vroeg uit ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:56:
Ben (hoe typish) nogsteeds wakker van het weekend, en begin al aarzig chago te worden..

:vaag:
Waarschuw beheerder

:vaag::vaag:
jij voelt je vast niet zo heel erg lekker

Waarschuw beheerder

Morgen er vroeg uit ook

Jij spoort niet :no:
Waarschuw beheerder
Word dit ook ergens op inet opgeslagen oid?

Morgen er vroeg uit ook

das best lang......:P

Ik weet nu al weer hoe het gaat: "Nou uuhm, het is nu 7 uur in de ochtend en zoals je kan zien ben ik nog steeds wakker en heb ik nog geen oog dicht gedaan, maar het gevoel, zeg maar, is wel verdwenen nu. Ik zou graag willen slapen, maar wat ik ook probeer; dat lukt me dus niet". laatste aanpassing 5 december 2005 13:13

haha jep...dat lijkt me wel kick...hij moet natuurlijk ook t nadeel ondervinden (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet nu al weer hoe het gaat: "Nou uuhm, het is nu 7 uur in de ochtend en zoals je kan zien ben ik nog steeds wakker en heb ik nog geen oog dicht gedaan, maar het gevoel, zeg maar, is wel verdwenen nu. Ik zou graag willen slapen, maar wat ik ook probeer; dat lukt me dus niet". :P

als er meer cafeïne dan pep bij zit wat je snuift wel jah ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lensie:jaja: op maandag 5 december 2005 om 20:51:
Yeah!

De grootste rommelzooi die er is.

Ik weet nu al weer hoe het gaat: "Nou uuhm, het is nu 7 uur in de ochtend en zoals je kan zien ben ik nog steeds wakker en heb ik nog geen oog dicht gedaan, maar het gevoel, zeg maar, is wel verdwenen nu. Ik zou graag willen slapen, maar wat ik ook probeer; dat lukt me dus niet".

heb het afgelopen nacht ook weer meegemaakt:S

Waarschuw beheerder
donateur
speeeeeeeeeeeeeeeed
Waarschuw beheerder
hahahahaah een stroopwafel 8)

en ja hoor idd, hij kon niet slapen, gek he...
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste drugs die ze dit seizoen testen :(
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen lult er gewoon doorheen haha.. zwaar rumoerig op de achtergrond
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha Zwarte Spiet! :p
Waarschuw beheerder
donateur