Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 74192x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:04:
Ze zouden meer negatieve dingen moeten bespreken.

zijn bijna geen negatieve dingen ;-) :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van speed_snatsur op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:02:
zo wouws zagtie er nouw ook weer niet uit

Vond het ook nog wel meevallen :D Je zag het wel aan hem. Maar toen ik het voor het eerst deed heb ik 4 uur lang non-stop 433 kaakslagen per seconde gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:43:
iets TE wat mij betreft

pffff inderdaad iets TE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:13:
pffff inderdaad iets TE

Sluit ik me volkomen bij aan O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:04:
Ze zouden meer negatieve dingen moeten bespreken.

de uitwerking bv :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:16:
Sluit ik me volkomen bij aan

;-)
Waarschuw beheerder
goh jullie horen bij elkaar cker:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:29:
goh jullie horen bij elkaar cker

wij zijn een stel :D ;-)
Waarschuw beheerder
i knew that:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :rot: psychonaatje :rot: op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:40:
www.uitzendinggemist.nl

:no:
je moet lid zijn van BNN anders kan je niet zien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:38:
i knew that

lang niet gesproken trouwens :D
Waarschuw beheerder
ney idd. nog wat beleefd?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:48:
nog wat beleefd?

:xtc: feesten en nu blut... je kent het wel ;-)
wanneer gaan we nou die illigale party doen op almere strand :kwijl:
Waarschuw beheerder
haha jah das nooit doorgegaan:P
vraag roy maar. ik kiek wel of ik dan kan:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:54:
vraag roy maar. ik kiek wel of ik dan kan

zal ik doen :yes: moet nog wel keer inhalen natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
ghehe
von ut opzich wel beter, helemaal omdat me pa er niet zo happy over was dak wellus gesnoept heb, denk dattie er nu wel wa minder duister overdenkt, sowieso, hij d8 dat je er vet agressief van wordt enz..thnx bnn 0:)
maar aan de andere kant voor veel mensen die er aan twijfelden om er aan te beginnen, kdenk wel dat Filemon&CO er wel te makkelijk over praatten, idd al1 positief, veel mensen vinden het nu wel mee vallen..en zullen nu geneigd zijn om het toch te gaan proberen
de enige goede persoon aan tafel vond ik..
ja schrik niet..
Dj Jean..hij probeerde de andere kant van het verhaal te vertellen, maar Sophie kapte hem steeds af wat ze elke keer flikt wanneer iemand iets negatiefs verteld,
die schrijfster die aan tafel zat zag er idd ni helemaal 'clean' uit wat die kerel aan de telefoon al zei :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nicky #15 op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:00:
Dj Jean..hij probeerde de andere kant van het verhaal te vertellen, maar Sophie kapte hem steeds af wat ze elke keer flikt wanneer iemand iets negatiefs verteld,

mee eens, sophie zuigt (ken ze beter in die darkroom met ties doen), kenne ze 't aan de tafel over drugs hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:10:
mee eens, sophie zuigt

Nee man, Sophie roeleert :yes: b)
Waarschuw beheerder
sophie is dom wicht. ze leest 15 minuten voor de show waar t over gaat en vervolgens gaat ze meelullen alsof ze dr alle verstand van heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:20:
wel een lekker chickieeee hoor

maar wel DOM, ze zouden haar ook de drugs moeten geven dan weet ze teminste ook waar het over gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:12:
kvond die hele xtc ervaring eerste keer best tam...of hij had het al vaker gedaan....want eerste keer dat ik een pil nam rookte ik peuken alsof mn leven er vanaf hing, draaide mn ogen veel vaker weg van de wausheid en liep ik flink te malen....

Er stond 2 weken terug in de metro dat hij al eens een pilletje heeft geslikt, en er zat maar 90 mg. MDMA in dat kreng....tssss...:-). Das nie heel veel filemon.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:15:
sophie is dom wicht. ze leest 15 minuten voor de show waar t over gaat en vervolgens gaat ze meelullen alsof ze dr alle verstand van heeft

Idd, zegt ze: "Je neemt 1 pil en volgende werkt helemaal niet....". :-(Huh?
Dj Jean vervolgens: "Daar geloof ik helemaal niets van, onzin".
Sophie: Ja, da's echt waar hoor!

Niet alleen dom & onwetend, ook nog eens eigenwijs!

Maar wel lekker:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Roger Blast op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:34:
Idd, zegt ze: "Je neemt 1 pil en volgende werkt helemaal niet....". Huh?

Ik stel voor dat ze het zelf een keer uit probeerd :p Eerst 1tje en vervolgens als hij aan het uitwerken is nog drie in 1 keer... Zullen we eens kijken of ze werken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:12:
Vond het ook nog wel meevallen :D Je zag het wel aan hem. Maar toen ik het voor het eerst deed heb ik 4 uur lang non-stop 433 kaakslagen per seconde gemaakt.

:D mijn kaake hadde ook hun eige leven begonnen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 13:45:
geweldig programma! eindelijk word daar eens een beetje open over gepraat
niks mis met o.a LOVE drugs, meer xtc, minder geweld en gezeur van andere mensen!

Ja idd ja, beter dan dat je uitgaat in een discotheek met lamme boeren en als je per ongeluk tegen ze aanloopt gelijk een knal voor je bek krijgt of ruzie met een hele groep :D

Waarschuw beheerder
Iemand een link waar je de aflevering van gisteren kan bekijken.
Op bnn moet je lid zijn en op de webstie uitzendinggemist.nl staat die ook niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roger Blast op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:34:
Idd, zegt ze: "Je neemt 1 pil en volgende werkt helemaal niet....". Huh?

het probleem was dat die 2 langs elkaar aan t praten waren

jean dacht dat het ging om gevallen waarbij je een snoepje neemt...en de week erop nóg 1...en of je er dan wat van zou voelen of niet

sophie dacht dat het om meerdere pillen op n avond ging...en of je dan wat van die 2e, 3e etc zou voelen

ze hadden allebei gelijk..alleen ze zaten niet op 1 lijn dus ;)

Waarschuw beheerder
ik lees hier net op een ander topic dat ook over dit proggie gaat dat er in de spits een artikel stond dat hij geen GHB, lsd of heroine gaat gebruiken.
Waarschuw beheerder
http://forum.bnn.nl/viewtopic.php?t=14975

Hier kun je de aflkeveringen terug zien! (kijk bij de post van Zima)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:12:
zijn bijna geen negatieve dingen

Nee dat vind jij misschien (ik weet niet of dat zo is), maar er wordt in dit programma heel luchtig over gedaan. Het lijkt wel of het aangemoedigd wordt.. Omdat die filemon zei: ja alles is zo mooi, het lijkt net of je verliefd bent op de hele wereld. Als je er zo over praat, zijn er straks steeds meer mensen in geïnteresseerd en die gaan het dan misschien ook wel uitproberen, omdat ze dat gevoel ook eens mee willen maken.. En aangezien de meeste mensen na 1 pilletje zoiets hebben van goh wat leuk. willen ze dat gevoel misschien wel steeds weer.

de uitwerking bv :S

Ja, hoe verrot je de dag erna kan zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je er zo over praat, zijn er straks steeds meer mensen in geïnteresseerd en die gaan het dan misschien ook wel uitproberen,
...jank niet zo...
half nederland probeerd het al....
eenieder voor zich hoe die dr mee omgaat(Y)
drank is wel gelegaliseerd en daar kun je ook mee omgaan of niet.....

ken niemand.....die pillen gebruikt en dat dagelijks doet......(en geloof me...ik ken dr veel8))
sos en pep daarentegen..ja daar zijn wel heel veel mensen dagelijks aan verslaafd (of geweest)....(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:25:
...jank niet zo...

Whahaha :Z

half nederland probeerd het al....

Dat betekent dus niet dat de andere helft van Nederland het ook moet doen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:56:
Dat betekent dus niet dat de andere helft van Nederland het ook moet doen :)

wel.

Waarschuw beheerder
donateur
pillen gebruik aanmoedigen en GHB gebruik afzweren :no:

damn ik wil die aflevering zien :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:59:
wel.

Niet :no:
Waarschuw beheerder
wel. ben ik tenminste eindelijk s af van al die mensen die me veroordelen omdat ik iets doe(deed) wat ze niet begrijpen of willen begrijpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:07:
wel. ben ik tenminste eindelijk s af van al die mensen die me veroordelen omdat ik iets doe(deed) wat ze niet begrijpen of willen begrijpen.

Maar dat moet jij zelf weten ja! Ik ga me ook niet bemoeien met mensen die wél gebruiken hoor.. Die mensen moeten dat zelf weten.. Maar ik vind het gewoon zonde, daarom doe ik het niet.. Kheb er geen behoefte aan :)
Waarschuw beheerder
maar dan ben je wel 1 vd weinigen hoor :)

dr zijn zoooveel mensen die slikkers veroordelen omdat t hard drugs is:S "tis verboden omdat t slecht voor je is en omdat je eraan verslaafd raakt blablabla"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:12:
"tis verboden omdat t slecht voor je is en omdat je eraan verslaafd raakt blablabla"

Vind ik onzin.. Als iemand drugs wil gebruiken moet ie dat zelf weten.. Ik ga me daar verder niet mee bemoeien, misschien zal ik een keer zeggen dat ik het niet leuk vind, maar daar zal het ook bij blijven.
Waarschuw beheerder
dat hebk ook wel gehad jah..dat vrienden zeiden dat ze t niet leuk vinden dak t dee..maar waarom niet...dat snap ik niet. als ik iemand lijp zie dan benk blij voor m:D en maak ik standaart n praatje haha:D
Waarschuw beheerder
donateur
T is best leuk hoor ;)

Maargoed ben het met je eens dat het wel heel positief over kwam.. Ik vond mn 1e keer best grappig, maar ik realiseer me na die 1e x dat het wel gewoon troep is.. Wat dat spul allemaal met je doet, dan moet het wel troep zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:15:
dat hebk ook wel gehad jah..dat vrienden zeiden dat ze t niet leuk vinden dak t dee..maar waarom niet...dat snap ik niet.

Ik denk omdat ze zelf misschien niet weten hoe het is.. Tenminste.. Dat is de reden waarom ik het wel eens heb gezegd.. Maargoed, het is jouw eigen keuze :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:16:
T is best leuk hoor

Maargoed ben het met je eens dat het wel heel positief over kwam.. Ik vond mn 1e keer best grappig, maar ik realiseer me na die 1e x dat het wel gewoon troep is.. Wat dat spul allemaal met je doet, dan moet het wel troep zijn

Haha, dat zal best dat het leuk is :P dat zei Filemon gister zelf ook. Ik kon er wel om lachen :D Maarja, zoals de 1e keer voel je het toch niet weer ofwel? (kheb dr niet zo heel veel verstand van :P)
Waarschuw beheerder
ik neem zoiezo bijna nooit n pilletje..vin ik voor speciale gelegenheden. maar ik heb wel tijdje goed aan de pep gezeten en daarvan vin ik wel dak t overdreef. drom benk ermee genokt.

maar mijn vrienden ( de meeste) vinden alle drugs slecht behalve blowen en alcohol. dus als ik bijv. ghb zou nemen dan vinden ze t sneu.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:17:
Ik denk omdat ze zelf misschien niet weten hoe het is.. Tenminste.. Dat is de reden waarom ik het wel eens heb gezegd.. Maargoed, het is jouw eigen keuze

Vraag me af waar jij je dan druk om maakt als het toch andermans keuze is.

Het word je niet opgedrongen om drugs te gebruiken, en er is ook gepraat over de negatieve kanten.

Hoewel het vette amateurs (lees kneuzen) waren, er werd wel over gepraat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:19:
maar mijn vrienden ( de meeste) vinden alle drugs slecht behalve blowen en alcohol.

Wat is tegenwoordig nog wel goed dan? Bijna alles is ja slecht voor je :/ dan zouden we eigenlijk beter helemaal niks meer kunnen doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:20:

Ik maak me nergens druk om hoor :Z zie je dat ergens staan? Ik praat gewoon ff mee in dit topic..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:20:

ik kan t me wel voorstellen als ik t nog nooit gedaan zou hebben dak t dan ook zou doen maar...zo ben ik niet. ik veroordeel niets tot ik r n mening over kan hebben

Waarschuw beheerder
Waarom voer je de discussie dan als het je eik nix interreseert?

Discussie om de discussie?

Klinkt niet logisch :|