Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 74137x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:22:
Uitspraak van Zts666 op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:03:
zoek jij maar een pil met 180mg dan

suc6

blauwe mitsi dus

Ja, dat zijn toch die donkerblauwe die volgens mij net nieuw zijn?( Hier in gelderland dan? :P) en niet die lichtblauwe?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:40:
dit geldt niet alleen voor alcohol en drugz...

Niemand doorvertellen he, maar ik ben dus zwaar zuurstofjunk, ik kan nog geen 5 minuten zonder :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
net nieuw is groot woord...maar blauwe mitsu's zijn hot ja...niet alleen in gelderland;)...

krijg vanaf deze zomer die dingen overal vanuit mn handen ingedrukt...zeer sterk idd......iets TE wat mij betreft(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:43:
Niemand doorvertellen he, maar ik ben dus zwaar zuurstofjunk, ik kan nog geen 5 minuten zonder

dat is iets waar je lichaam niet zonder kan leven.
kan jou lichaam niet zonder drugs:xtc: of alcohol:bier:?

Waarschuw beheerder
donateur
die mitsu's gaan er langzaam toch uit die nieuwe paarzen word de shit wel redelijk goed maar niet zo goed als de mitsu's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:20:
O nee? Wekelijks pillen gebruiken omdat je het zonder niet naar je zin hebt is ook een vorm van verslaving hoor.

wat een bullshit.
dan heeft heel nederland een ernstige alcoholverslaving.

Waarschuw beheerder
i'm guilty8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van waakschaap op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:51:

heel de wereld denk k zo :jaja:
Waarschuw beheerder
wat een bullshit.

Zonder alcohol heb ik het ook prima naar m'n zin hoor :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:43:
iets TE wat mij betreft

Ken niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:47:
die mitsu's gaan er langzaam toch uit die nieuwe paarzen word de shit wel redelijk goed maar niet zo goed als de mitsu's

Och als je het toch over 'paarzen' hebt, ;)
dan kan ik ook wel zeggen dat de paarse canadeesjes ook tof zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:56:
wat een bullshit.

Zonder alcohol heb ik het ook prima naar m'n zin hoor

bijna heel nederland :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehehe ik altijd maar denken dat al die pillen zo plaatselijk waren.. :P
Maargoed die blauwe mituse's en die paarse canadeesjes zijn isdd echt ziekelijk goed! :jaja: Daar heb ik er ook maar één van nodig om goed van het pad van te raken! :)

En je kan echt niet verslaafd raken aan pillen :/
Ja alleen als je zelf niet goed in elkaar zit

Haha, dat dacht je!
Aan MDMA kan je wel degelijk feestelijk verslaafd raken. Leg mij anders maar eens waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn?
Lichamelijk is het idd verhaal inderdaad. Er zijn namelijk ook maar 2 drugsoorten tot op heden bekend die ook lichamelijk verslaafd zijn: Heroïne(na een week of 3) & Alcohol(wanneer de geestelijke verslaving dermate sterk word dat het een dagelijkse vorm van gebruik word)
Maar lichalijk is echt het ergste niet hoor. Daar ben je binnen een paar dagen vanaf. Zie maar eens door een geestelijke verslaving heen te komen...daar moet je hééééél erg sterk voor zijn! Het kan soms jaren duren!
En bij MDMA is een geestelijke verslaving absoluut nodig, het effect ervan voldoet aan alle eisen die een potentiële verslaafde in drugs zoekt. :jaja:
Alleen zal dagelijks gebruik niet gaan ivm tolerantie.
Wel kan iemand zo erg naar de weekenden gaan toeleven dat het obsessie word en dan ben je dus geestelijk keihard verslaafd! Ik ken zat voorbeelden. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s t e e e f! op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:41:
Ja, dat zijn toch die donkerblauwe die volgens mij net nieuw zijn?( Hier in gelderland dan? :P) en niet die lichtblauwe?

Waren getest op 130mg mdma...

Nu jij weer
Waarschuw beheerder
is het programma wel wat of niet?
Waarschuw beheerder
Ik vond Filemon wel cute met XTC op :yes:
XTC is té lekker 8)

DJ Jean moet echt opbokken, wat een loser zeg :S
Met z'n 23 uur draaien op 1 pilletje. Sappo :[

Die andere gozer vond ik ook maar een kwezel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
geestelijk verslaafd ben je niet zo maar, je denk dat je geestelijk verslaafd bent om dat het een fijn gevoel is, omdat je niet moe word en omdat er vaak in je omgeving ook gebruikt wordt.

hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: als ik niet drink of gebruik dan vind ik er niets aan.
dan vraag ik me af WAAROM GA JE ER DAN HEEN?

wedden dat een party zonder drugs of alcohol ook leuk is, HET IS MAAR WAT JE GEWEND BEN!

vind je de party zonder niet leuk, dan word het tijd voor wat anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op dinsdag 25 oktober 2005 om 09:29:
wedden dat een party zonder drugs of alcohol ook leuk is, HET IS MAAR WAT JE GEWEND BEN!

True :yes:

Ik heb altijd gefeest zonder alcohol en drugs, ok rookte wel de nodige jointjes, maar toch ;)
XTC gebruik ik heel af en toe, gezellig met vrienden, voor mij hoeft het op een feest niet :no: Heb het zonder ook wel naar m'n zin :yes:
Waarschuw beheerder
hee waar kun je die aflevering nog n keer zien want heb em gister gemist??? weet iemand da???

Waarschuw beheerder
www.bnn.nl als het goed is..
Waarschuw beheerder
moet je ff terugscrollen door dit topic. gloof op pagine 7 of 8 staat t
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ezmee op maandag 24 oktober 2005 om 23:59:
'En verder laat ik jullie achter met de kennis dat 50% van de mensen een dildo op het nachtkastje hebben staan, en IK heb er geeneen, dus de eerstvolgende die je ziet waarschijnlijk wel'

Zoiets was het toch?!

haha die kop van die nieuwslezer...k heb me kapot gelachen
en die kerel van romeo met zn 3 vrouwen tegelijk zwanger maken...:s
voor de rest wel interessant maarja je weet t meeste al he. En ze hadden die filemon eigenlijk moeten laten zien toen t uit begon te werken hoe ie zich dan voelde enzz...

Waarschuw beheerder
kvond die hele xtc ervaring eerste keer best tam...of hij had het al vaker gedaan....want eerste keer dat ik een pil nam rookte ik peuken alsof mn leven er vanaf hing, draaide mn ogen veel vaker weg van de wausheid en liep ik flink te malen....

hij stond ook echt als een kneusje op die dansvloer...8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:02:
En ze hadden die filemon eigenlijk moeten laten zien toen t uit begon te werken hoe ie zich dan voelde enzz...

of heel veel xtc geven kijken wat er dan gebeurd ;D

laasts aflevering word een terugblik waarin filemon gaan alle soorten drugs tegelijk nemen :D

kijken wat dan gaat gebeuren :bounce: :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:02:
ze hadden die filemon eigenlijk moeten laten zien toen t uit begon te werken hoe ie zich dan voelde enzz...

precies, ik zou dat waus hoofd wel willen zien:)
maar volgens mij stelde dat pilletje geen reet voor:s
Waarschuw beheerder
zat 90 mg mdma in zeiden ze dus ja normaal :D

Zeker geen blauwe mitshu idd :no:

Gisteren voor het eerst gezien en vond het wel leuk (Y)
Waarschuw beheerder
slecht programma, ze spraken elkaar tegen en wisten er geen reet van...
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, volgens mij zit die arts die je iedere week ziet er ook af en toe flink aan. Hoe hij vertelt wat je precies voelt komt over alsof ie ervaringsdeskundige is :D

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel geinig gister :jaja:

Hij was ook oo zo blij ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 02:44:
Haha, dat dacht je!
Aan MDMA kan je wel degelijk feestelijk verslaafd raken. Leg mij anders maar eens waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn?
Lichamelijk is het idd verhaal inderdaad.

Feestelijk? :/ Leuke spelfout :p
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
DAMN!!! Had ik de video ingesteld, stond ie niet goed :-( Heb ik het nog niet kunnen zien. Iemand hier toevallig lid van bnn zodat ik even je inlog gegevens kan lenen om de uitzending online te zien??? Of weet iemand waar de uitzending te downloaden is??? Pm maar ff svp....

Waarschuw beheerder
Geweldig programma....eindelijk es iets leuks op tv :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens, volgens mij zit die arts die je iedere week ziet er ook af en toe flink aan. Hoe hij vertelt wat je precies voelt komt over alsof ie ervaringsdeskundige is

zou me niet verbazen idd hahaha...na ja moet kunnen toch?
xtc is nooit leeftijdsgebonden geweest(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:28:
90 mg mdma

mietje. blauwe mitshu die het die moeten pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
geestelijk verslaafd ben je niet zo maar, je denk dat je geestelijk verslaafd bent om dat het een fijn gevoel is, omdat je niet moe word en omdat er vaak in je omgeving ook gebruikt wordt.

hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: als ik niet drink of gebruik dan vind ik er niets aan.
dan vraag ik me af WAAROM GA JE ER DAN HEEN?

MDMA hoeft niet altijd gepaard te gaan met feesten hoor..

Feestelijk? :/ Leuke spelfout :p

Hahahah, ik had t zelf niet eens gezien.. leuke spelfout idd:P

Waarschuw beheerder
geweldig programma! eindelijk word daar eens een beetje open over gepraat :)
niks mis met o.a LOVE drugs, meer xtc, minder geweld en gezeur van andere mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 13:28:
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:28:
90 mg mdma

mietje. blauwe mitshu die het die moeten pakken.

idd:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dit vond ik de minste van de 3:(
Ook héél jammer dat ze de originele intro hebben vervangen door zo'n stomme zwart rood shit. Vond de eerste wel een catchy melodietje hebben:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
En heel jammer dat Filemon (Ik kies jouw, Filemon......Filemon, doe de schijven-aanval<<Pokemon>>)
niet de naloop liep zien enzo. Droge bek etc.

Waarschuw beheerder
kan iemand mijn die link geven van gistre aub

haudoe

Waarschuw beheerder
ik vind dat intro filmpje eindelijk een beetje acceptabel, kreeg altijd hoofdpijn van dat knipperende groen en deed goedkoop aan.
ik vind ook echt dat ze te postitief doen over dingen als cocaine en xtc, terwijl alcohol wel heel gevaarlijk was.
en de discussie aan tafel was ook weer van het niveau wie schreeuwt het hardst.
maarja ben benieuwd wat ie volgende week gaat testen :)

Waarschuw beheerder
ik denk dat we de mooiste beelden gaan zien als die aan de lsd gaat8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:36:
ik vind ook echt dat ze te postitief doen over dingen als cocaine en xtc, terwijl alcohol wel heel gevaarlijk was.

Zo positief doen ze er ook weer niet over.
Ze geven informatie, en Filemon vertelt zijn ervaringen.
Wat moeten ze dan doen, weer met het vingertje gaan staan zwaaien en roepen hoe gevaarlijk het wel niet is allemaal :S
Nee hoor ik vind het (y) zo, en de tere zieltjes die nu allemaal zwaar aan de drugs gaan want: Filemon vond het zó relaxt, zijn gewoon zwaar triest.
Je hebt toch brains gekregen onie dan? :)

En dat ze over alcohol niet zo positief waren begrijp ik maar al te goed. Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd, terwijl het wel onder de hard drugs valt! Iedereen denkt altijd veel te licht over alcohol :yes:

Waarschuw beheerder
En ze hadden die filemon eigenlijk moeten laten zien toen t uit begon te werken hoe ie zich dan voelde enzz...

Filemon zei zelf dat hij nauwelijks klachten voelde in de dagen nadat hij xtc gebruikt had. Hij zei zelfs dat hij zich erg fit voelde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:52:
Zo positief doen ze er ook weer niet over.
Ze geven informatie, en Filemon vertelt zijn ervaringen.
Wat moeten ze dan doen, weer met het vingertje gaan staan zwaaien en roepen hoe gevaarlijk het wel niet is allemaal :S
Nee hoor ik vind het (y) zo, en de tere zieltjes die nu allemaal zwaar aan de drugs gaan want: Filemon vond het zó relaxt, zijn gewoon zwaar triest.
Je hebt toch brains gekregen onie dan? :)

ja om het eerst zelf te testen en dan steeds keihard af te raden lijkt me ook niet zo'n heel strak plan, zal meer averechts effect hebben :p
maar wat ik bedoel is dat ze alleen het positieve effect visualiseren, en dan een beetje erbij zeggen van ja het kan toch ook wel minder goed uitpakken.
ik heb zelf wel genoeg brains om mn eigen afweging te maken of ik het zou gebruiken of niet, maar onderschat niet wat voor invloed er van televisie uitgaat.
volgens mij zijn er genoeg mensen die door een programma als dit over de streep worden getrokken, nu zal dit anders ook wel gebeurd zijn maar laat dan ook goed zien hoe het mis kan gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
je zag wel aan die filemon dat hij moeite had met 'nee' zeggen, op de vraag of hij het in t vervolg nog een keer ging doen.

ik geloof nix van hem iig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha idd, het blijft echt niet bij 1 keer :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op dinsdag 25 oktober 2005 om 15:39:
je zag wel aan die filemon dat hij moeite had met 'nee' zeggen, op de vraag of hij het in t vervolg nog een keer ging doen.

hij gaat t echt wel vaker doen, hij vond t geweldig

hij moet gewoon van BNN zeggen dat hij t nooit meer doet
Waarschuw beheerder
zo wouws zagtie er nouw ook weer niet uit

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat ze eigenlijk (bijna) alles van de positieve kant laten zien. "Ja het is zo leuk, en het voelt zo lekker."
Ze zouden meer negatieve dingen moeten bespreken.