Partyflock

Forumonderwerp · 812468

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - De helft van de bevolking vindt dat Nederland te veel allochtonen telt. Volgens het gisteren verschenen Jaarrapport Integratie van het Sociaal en Cultureel Planbureau is de tolerantie voor allochtonen uit andere culturen erop achteruit gegaan.

"Het oordeel is het meest negatief over Marokkanen", meldt dit eerste rapport, dat op initiatief van minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk voortaan jaarlijks zal verschijnen. Zo moet de overheid precies van de problemen op de hoogte te blijven. "Het is niet overdreven dat de integratie van allochtone groepen is uitgegroeid tot een van de belangrijkste maatschappelijke kwesties in dit land", alarmeert het rapport, waaraan ook de onderzoeksbureaus WODC en CBS meewerkten.

Onverbloemd geven ze hun bevindingen weer: "Marokkaanse en Antilliaanse jongens komen niet alleen het meest voor in de registraties van verdachten en veroordeelden, ze vallen ook het vaakst terug in crimineel gedrag."

Bijna een op de vijf Marokkanen tussen 18 en 24 jaar wordt verdacht van criminaliteit. Van de Antillianen is dat bijna een op de zes. Onder autochtonen staat slechts een op 25 jongeren bij politie en justitie geregistreerd als verdachte.

Uitkering

Een van de oorzaken van deze misdaadcijfers is het hoge aantal allochtone ouders dat afhankelijk is van een uitkering. Was drie jaar geleden nog 9 procent van de niet-westerse allochtonen werkloos, inmiddels is dat 16 procent. Van de Marokkaanse beroepsbevolking zit zelfs 22 procent zonder werk. Onder autochtonen gaat het om zes procent.

"Ook schooluitval is een belangrijke voorspeller van crimineel gedrag", vermeldt het integratierapport. " Ongeveer één op de tien niet-westerse allochtonen verdwijnt van vmbo, havo en vwo zonder diploma." Ze kwamen vaak al met een forse taalachterstand van de basisschool.

Tot overmaat van ramp zijn de resultaten van de inburgeringcursussen ronduit teleurstellend. Integreren met de autochtone bevolking is dan niet eenvoudig. Al helemaal niet omdat grote groepen allochtonen zich steeds meer concentreren in hun eigen wijken in Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Utrecht. "Er is meer verloedering en overlast dan in witte wijken." Opvallend genoeg vinden ook allochtonen dat zij de taal beslist goed moeten leren en dat veel van hen nog lang niet genoeg zijn ingeburgerd. Bovendien zijn zij even streng als autochtonen tegen de toelating van economische vluchtelingen in ons land. In ieder geval is het aantal asielzoekers gedaald van 30.000 in 2001 naar nog maar 9000 vorig jaar.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/25800001/_Nederland_telt_te_veel_allochtonen_.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:49:
Okay ik zal wat vriendelijker zijn

Hoeft niet, maar zou wel beter zijn ja. Verbaal gezien lul je me er toch niet uit. Dus laten we gewoon discuseren. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:46:
De C&A. Twee Islamitische vrouwen, aan alle kanten bedekt door ruime hoeveelheden stof zijn druk met elkaar in gesprek. De voertaal: Berbers. Ik versta er dan ook niks van, maar doordat ik net naast hen wat shirts sta te bekijken, ben ik gedwongen mee te luisteren. De beide vrouwen zijn al wat ouder en hebben grotere kinderen die momenteel vooral interesse hebben in dezelfde shirts als ik. “Chamela chamela chamela.” Zo klinkt het gesprek voor mij. En dan opeens: “chamela chamela wat's kebeurt chamela”

Damn, hoezo niet geintegreerd.

Chamela is hebreeuws ;)

Weer wat geleerd 11 jarige ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 19:51:
nee tuurlijk niet...maar grotendeels

Grotendeels zeg je he.
Ken je ze allemaal dan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:51:
Verbaal gezien lul je me er toch niet uit. Dus laten we gewoon discuseren.

Nee tis bekend dat jij jezelf vreselijk goed vind, hoor het van diverse mensen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:51:
Hoeft niet, maar zou wel beter zijn ja. Verbaal gezien lul je me er toch niet uit. Dus laten we gewoon discuseren.

8)Ik ken dat gevoel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 19:50:
dat soort mensen heb ik dagelijks aan de kassa...in 1 ochtendje vraag ik gewoon 100x "wat zegt u" omdat er gewoon amper een nederlands woord uitkomt

Dat soort mensen? Zoals ik al zei: je kan niet iedereen met een hoofddoek over 1 kam scheren. Dat vind ik kortzichtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:49:
ben in gouda geboren in het groene hart ben er trots op om een echte gouwenaar te zijn heb 8 jaar in reeuwijk gewoont maar mijn ouders kregen de tyfus van al het islamitisch gespuis dus vertrekken naar limburg ik zal terugkeren naar gouda en strijden voor een schoone geboortestadt!!!!!!!!

een schone geboortestad? des te meer wazi's naar Limburg vertrekken des te schoner Gouda
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor mij is dit hele verhaal echt geen nieuws hoor. dit weet iedereen toch akl jaren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 19:52:
Ik ken dat gevoel laatste aanpassing 21 september 2005 19:52

ghehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:50:
Maar waaruit blijkt dat dan? Dat ze aan de macht komen? Bron.

nou kijk ik dnek zelf dat ze t baseert uit de omstandigheden in gouda...en ik weet niet of jij daar ooit bent geweest..
maar daar is het zowat raar als je nederlands praat...lopen veel agresieve jongens en meide..die om t minste of geringste ruzie zoeken...en gouda is gewoon grof gezecht al een soort van overgenomen..

ik bedoel..ik werk zelf in waddinxveen..heb 2 donkere collega's toffe gaste..echt zo relaxed met hun..ze komen uit gouda maar wilde perse NIET daar werken omdat t zo "overgenomen" is daar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:50:
en dan zelf ook ff NDl leren a.u.b. Beetje flauw maar dat komt hier vanzelf.

wtf is ndi?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 19:51:
maar grotendeels

Ook niet grotendeels. Ik snap echt wel dat we hier in Nederland een groot probleem hebben of krijgen met mensen die hier wonen die slecht geintegreerd zijn, maar dit ligt niet aan het feit dat ze allochtoon zijn. Ik vind dit voor een groot deel aan de Nederlandse overheid liggen. Zij hadden jaren geleden al een goed integratieprogramma moeten maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:52:
Dat soort mensen? Zoals ik al zei: je kan niet iedereen met een hoofddoek over 1 kam scheren. Dat vind ik kortzichtig.

ja maar helaas en waar..t zijn toch de vrouwen met een hhoofddoek..ok had t niet dat soort mensen moeten noemen (F)
Waarschuw beheerder
De C&A. Twee Islamitische vrouwen, aan alle kanten bedekt door ruime hoeveelheden stof zijn druk met elkaar in gesprek. De voertaal: Berbers. Ik versta er dan ook niks van, maar doordat ik net naast hen wat shirts sta te bekijken, ben ik gedwongen mee te luisteren. De beide vrouwen zijn al wat ouder en hebben grotere kinderen die momenteel vooral interesse hebben in dezelfde shirts als ik. “Chamela chamela chamela.” Zo klinkt het gesprek voor mij. En dan opeens: “chamela chamela wat's kebeurt chamela”

Damn, hoezo niet geintegreerd.

ik spreek 6 talen... en als ik nu dus in een andere taal ga praten ben ik niet goed geintegreerd? :vaag: (goed argument om moslimvrouwen zwart te maken)

Nu serieus... hoe oud ben je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:53:
wtf is ndi?

dat krijg je bij je inburgeringscursus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:53:
wtf is ndi?

ndi is wtf?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 19:52:
een schone geboortestad? des te meer wazi's naar Limburg vertrekken des te schoner Gouda

ik ben geen racist maar ben eerlijk heb relatief gezien behoorlijk last van die mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:55:
Ik snap echt wel dat we hier in Nederland een groot probleem hebben of krijgen met mensen die hier wonen die slecht geintegreerd zijn, maar dit ligt niet aan het feit dat ze allochtoon zijn. Ik vind dit voor een groot deel aan de Nederlandse overheid liggen. Zij hadden jaren geleden al een goed integratieprogramma moeten maken.

ben ik wel met je eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 19:52:
ben in gouda geboren in het groene hart ben er trots op om een echte gouwenaar te zijn heb 8 jaar in reeuwijk gewoont maar mijn ouders kregen de tyfus van al het islamitisch gespuis dus vertrekken naar limburg ik zal terugkeren naar gouda en strijden voor een schoone geboortestadt!!!!!!!!

Ik wist niet dat geboortestad een werkwoord was. Wazig. En gewoont met een -t. Misschien moet jij die intergratiecursussen maar eens gaan volgen. ;)

Edit* JAPIE85 deed deze uitspraak en niet Kattivo

ontopic.
Ga jij maar lekker strijden jongeman. Ik denk dat je te idealistisch bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:52:
Grotendeels zeg je he.
Ken je ze allemaal dan??

nee dat niet..maar ik weet wat ik meemaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 19:55:
Nu serieus... hoe oud ben je?

haha, dat wil je niet weten 8)

Waarschuw beheerder
ik ben geen racist maar ben eerlijk heb relatief gezien behoorlijk last van die mensen

Van welke mensen? En wat voor last?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 19:53:
nou kijk ik dnek zelf dat ze t baseert uit de omstandigheden in gouda...en ik weet niet of jij daar ooit bent geweest..
maar daar is het zowat raar als je nederlands praat...lopen veel agresieve jongens en meide..die om t minste of geringste ruzie zoeken...en gouda is gewoon grof gezecht al een soort van overgenomen..

ik bedoel..ik werk zelf in waddinxveen..heb 2 donkere collega's toffe gaste..echt zo relaxed met hun..ze komen uit gouda maar wilde perse NIET daar werken omdat t zo "overgenomen" is daar...

Edit*
Je hebt dus een regionaal beeld van wat zich daar afspeelt. Geen landelijk beeld dus. Ik zeg niet dat ze allemaal lieverdjes zijn, maar generaliseren gaat me te ver.
Ik ben ook donker, ben een halfbloedje en in Nederland geboren en getogen evenals mijn ouders, maar ze zien me ook voor moslim aan hier op PF. Kun je zien hoe dom men eigenlijk is. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat krijg je bij je inburgeringscursus

die heb ik gemist

wat is NDI????????
Haha, behoorlijk overdreven.

valt behoorlijk mee volgens mij
Waarschuw beheerder
Attentie Attentie!!

Wil Another Level eerst ff een cursus ''hoe bedreig ik iemand'' gaan nemen voordat ie weer een poging wil ondernemen om mij via een PB te bedreigen.

Je zal nu toch met iets beter moeten komen dan die eerste PB want ik sta nu nog steeds te lachen. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 19:59:
Attentie Attentie!!

Wil Another Level eerst ff een cursus ''hoe bedreig ik iemand'' gaan nemen voordat ie weer een poging wil ondernemen om mij via een PB te bedreigen.

Je zal nu toch met iets beter moeten komen dan die eerste PB want ik sta nu nog steeds te lachen.

Ik snap dat ook niet hoor. Waarom moet er meteen bedreigd gaan worden?
En het is wel een autochtoon ook die het doet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op woensdag 21 september 2005 om 19:59:
mensen zoals jou

Omdat hij te slim is voor je??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 19:53:

de bevolking hier denkt precies hetzelfde... alleen dan over mensen die eruitzien zoals jij en je vriendje

die hebben ook al het gevoel dat Nederland wordt overgenomen door wazi's

(oeps sorry... Nederlandt)
Waarschuw beheerder
Nee hoor zijn tweede PB was ook niet echt van je .. :/

tja :(
Waarschuw beheerder
Ik word gek van die stomme discussies, nationalistische geschreeuw altijd maar, het is waar dat het de verkeerde kant op gaat, ik ben er ook bang voor mischien dat binnekort de eerste islamitische partij komt en alle islamieten massaal er op stemmen. dat soort dingen verontrusten me maar wat me nog erger verontrust is die domme anti jeugd genaamd lonsdalers die door hun domme gedrag de situatie alleen maar erger maken dan die al is door te discrimineren en zo je eigen volk in een slecht daglicht te zetten :frusty:
Waarschuw beheerder
meneer techno geval blijf jij
lekker voor jezelf praten
en kom lekker op voor je eigen volk!!!
Waarschuw beheerder
Another Level is een grote baby

van 13 jarigen kan ik zulke reacties wel begrijpen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 20:01:
de bevolking hier denkt precies hetzelfde... alleen dan over mensen die eruitzien zoals jij en je vriendje

(oeps sorry... Nederlandt)

Nederlandt goot nooi velieren lalala
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:58:
Je hebt dus een regionaal beeld van wat zich daar afspeelt. Geen landelijk beeld dus. Ik zeg niet dat ze allemaal lieverdjes zijn, maar generaliseren gaat me te ver.
Ik ben ook donker, ben een halfbloedje, maar ze zien me ook voor moslim aan hier op PF. Kun je zien hoe dom men eigenlijk is

nja verder als den haag uiteindelijk kom ik idd niet..heb jij gelijk in..mja zijn dingen die ik meemaak...en ja als ik naar me werk ga kom ik om t ff grof te zegge in de zeg maar ietsje mindere dele van mijn dorp..en wat ik daar meemaak en naar me kop geslingerd krijg :vaag:
maar goed is idd regionaal

kijk mij boeit t niet wat iemand is..zolang die persoon als ik gewoon gesprek voer maar nederlands praat..en niet over aggresief is..verder boeit t me egt niet hoe je eruit ziet wat je bent hoe je leeft of wat dan ook snap je ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:01:

waaruit blijkt dat dan volgens jou?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 20:02:
Another Level is een grote baby

van 13 jarigen kan ik zulke reacties wel begrijpen

:gaap: blaaskaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 19:59:
Attentie Attentie!!

Je zal nu toch met iets beter moeten komen dan die eerste PB want ik sta nu nog steeds te lachen.

Wat dan wat dan? Zet die pb ff hier neer. Sensatie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juuuhhh :woep: op woensdag 21 september 2005 om 20:02:
Ik word gek van die stomme discussies, nationalistische geschreeuw altijd maar, het is waar dat het de verkeerde kant op gaat, ik ben er ook bang voor mischien dat binnekort de eerste islamitische partij komt en alle islamieten massaal er op stemmen. dat soort dingen verontrusten me maar wat me nog erger verontrust is die domme anti jeugd genaamd lonsdalers die door hun domme gedrag de situatie alleen maar erger maken dan die al is door te discrimineren en zo je eigen volk in een slecht daglicht te zetten

Heerlijk als je op PF iemand tegenkomt die openminded is.
We zullen goed op je passen Juuuhhh want je bent zeldzaam ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op woensdag 21 september 2005 om 19:59:
mensen zoals jou

je bedoelt zoals JIJ? Krijg je ook met de cursus inburgeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 september 2005 om 20:01:

ja maar nederland is nederland..en wij nemen helemaal nix over..en hoe ik me kleed en er verder uitzie wil niks zegge ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:04:

Het is tegen de regels in om PB te publiceren.

Maar kort samengevat; hij komt mij wel een keer tegen op een feestje ')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:01:

Hij? *kuch kuch*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:04:

Die jongen is geobsedeerd , ik mag niet met zijn vriendinnetje mailen, dat zit hem erg dwars en gaat hij het nu zo doen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 20:04:
Ik word gek van die stomme discussies, nationalistische geschreeuw altijd maar, het is waar dat het de verkeerde kant op gaat, ik ben er ook bang voor mischien dat binnekort de eerste islamitische partij komt en alle islamieten massaal er op stemmen. dat soort dingen verontrusten me maar wat me nog erger verontrust is die domme anti jeugd genaamd lonsdalers die door hun domme gedrag de situatie alleen maar erger maken dan die al is door te discrimineren en zo je eigen volk in een slecht daglicht te zetten

Heerlijk als je op PF iemand tegenkomt die openminded is.
We zullen goed op je passen Juuuhhh want je bent zeldzaam

inderdaad (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 21 september 2005 om 20:05:
ja maar nederland is nederland..en wij nemen helemaal nix over..en hoe ik me kleed en er verder uitzie wil niks zegge

O en dat is dus alleen van toepassing op jou of op iedereen?
Waarschuw beheerder
donateur
domme anti jeugd genaamd lonsdalers die door hun domme gedrag de situatie alleen maar erger maken dan die al is door te discrimineren en zo je eigen volk in een slecht daglicht te zetten

ik draag ook lonsdale..dus beperk t ff door de wannabee lonsdalers ofzow wil je :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:06:
Die jongen is geobsedeerd door mij, ik mag niet met zijn vriendinnetje mailen, dat zit hem erg dwars en gaat hij het nu zo doen

grote baby :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 20:04:
domme anti jeugd genaamd lonsdalers

zozo
je kan niet iedereen over een kamp
scheren kneus denk eens na voor je wat
zegt !!!! :S:S:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 21 september 2005 om 20:06:
ja maar nederland is nederland..en wij nemen helemaal nix over..en hoe ik me kleed en er verder uitzie wil niks zegge

wie is wij?

tellen geboren hollandse marokkanen en turken ook mee?