Partyflock
 
Forumonderwerp · 812419
Hoe kunnen ze DIT ons aandoen!!!!!!!!!!

Onze vaste stek (en JUIST in de winter) Dance Cafe De Rixy:cheer: in Tilburg sluiten (op ONZE zondag)...... Waar moeten we heen...

Dit mogen we NIET laten gebeuren, wie is er net als ons (Mirell@ en Diana) zwaar op tegen ?????

steun ons, en geef ons je mening, wie weet helpt het als we dit laten zien.

(k)sss Mirell@ & Heavenleigh (Diana)

laatste aanpassing
 
is de rixy komende zondag wel gewoon open?
ja toch?
Artiest {SHOWLIST artist 127, 7905, 168273, 44312}
Club rixy is aanstaande zondag gewoon geopend met rixy classix reunion!!!! ze hebben mij anders niet op de hoogte gesteld dat het niet zo is... ennuh de 2 weken van verbouwing zitten er ook op; ben zelf dus ook zeer benieuwd wat het resultaat is!!!! verder zijn wij gewoon elke zondag weer als vanouds geopend met ons eigen rixy=dj team!!!!

zo niet dan maken we zelf de deur wel open!!!!

Mensen dit is een oproep komt zondag allen massaal naar rixy classix!!!! gewoon lekker na de zino en neem voor de zekerheid je breekijzer mee!!!! want de rixy gaat hoe dan ook OPEN!!!! aanstaande zondag!!!
Degenen die zelf zeggen dat ze te veel naar Culemborg zijn geweest in het verleden kunnen zich aanstaande zondag 2 oktober laten gelden door allen massaal naar de rixy te komen!!!!! Mensen doe dit dan ook want hier steun je nu werkelijk de rixy mee en help je het werkelijk mee uit het slop!!!!!

Tot aanstaande zondag allemaal!!!!

met zeer grote dank namens de enige echte rixy=crew!!!!

getekend BassBooster / Ram6 / Sjampie / casper Emergen=C / Miss Amy / Daisy / Jaqueline en Wijnand
Reminder!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aanstaande zaterdag 1 oktober Crazy Land in de Hemkade

met als speciale gast dj onze eigen dj emergen=C van de rixy en de zino/ caspertje dus!!!!!!!!!!!!

Heel veel plezier aldaar en gaat hem massaal steunen allemaal!!!!!!

Tot rixys tot zondag!!!!!
voor alle duidelijkheid!!!!!

het enige ECHTE rixy team!!!!!

BassBooster Resident dj al 7 jaar lang!!!!
Ram6 resident dj
Sjampie resident dj
EmergenC casper resident dj

Miss Amy dj en bar
Daisy hoofd bar
Jaqueline bar

Wijnand hoofdportier
Toon portier
Dre portier

Alle anderen horen hier niet thuis en mogen zich nooit tot de rixy=crew vernoemen!!!!! helaas dit statement moet je nu eenmaal verdienen en niet zelf afpakken!!!!!!!!!!

Voor onze klanten geld iedereen is van harte welkom zolang men zich netjes gedraagd dat is op een ander ook zo en NIEMAND heeft een invitation nodig!!!!! BULL=SHIT!!!!!
rectificatie..........

Jolanda en Miranda toiletjuffrouw behoren ook tot de rixy crew!!!!

Sorry namens mij BassBooster!!!!
De rixie blijft zeker wel open ,en als ze dan zo graag willen dat de rixie familie op die ENE zondag komen, dan kunnen ze dat ook wel vergeten.
Ze gaan géén kuiltje pissen van mijn euries op die ene zondag van mij.
Dus met andere woorden,de rixie moet gewoon weer iedere zondag open ,anders zullen we de boel echt = slopen.
 
Is het nou zondag a.s. WEL of NIET open. Ik dacht van niet. dacht wel zaterdag. :S ga meteen effe de site checken.
 
Dacht ik al. De 16de is het pas voor ons open (Classix)

AGENDA OKTOBER 2005


DATE EVENT DJ's

1 oktober Cosmic Zone Halogen & Guest
7 oktober XTRAVAGANZA
8 oktober Cosmic Zone Halogen
15 oktober Cosmic Zone Halogen
16 oktober Deja Vu Rixy Classix

22 oktober Cosmic Zone Halogen
29 oktober Cosmic Zone Halogen

Aankomende zondag is het 2 oktober en dus NIET open. :no:
We kunnen natuurlijk wel met zijn allen voor de deur gaan staan, maar denk dat dat NIET werkt.
laatste aanpassing
 
MOOI KUT na zino classix!!! :no:
had wel fijn geweest na de zino classix zo de rixy in te rollen :yes:
na zino classix was t toch juist druk in de rixy???
laatste aanpassing
 
Ja elke keer met Rixy Classix was het druk, maar de 16de is er pas weer wat op de zondag.
lieve allemaal........

we hebben met zn allen massaal gereageerd op dit forum (y)
we hebben er niet mee bereikt wat we wilden :( :( maar geven wij t zo snel op?????....kom aub zondag om 14.00 (dus na de zino) naar de rixy zoals bassbooster vraagt..proberen een statement te maken met zn allen,misschien blijft de deur dicht...maar dan hebben we met zn allen als 1 familie toch nog iets gedaan,dat zijn we vindt ik aan t hele rixyteam ,die ons daar geweldige zondagen gegeven hebben "verplicht" maar ook voor ons zelf...dus kom aub allemaal.......tis t proberen waard vindt ik :yes: :yes:

dikke :knuffel: voor jullie !!!!
 
ALS we naar de Zino gaan na Crazyland, dan GAAN we zeker effe bij de rixy voor de deur staan.

(K)ss
(y) (y) (y) diaantjuh !!!!!
Wil de hiervoor voorgestelde statement echt niet bederven hoor, en misschien moet ik gewoon mijn mond houden, maar ik denk dat je er niet veel mee opschiet om allemaal voor de deur te gaan staan zondag. Krijg je denk ik alleen maar n hoop herrie en boze buurtbewoners van en als de deur dicht zit, zit ie nou eenmaal dicht. En allemaal tegelijk roepen "sesam open u" werkt helaas alleen in sprookjes...
 
Nathalie, je hebt helemaal gelijk hoor. aar ik dacht nou ja, als de "rixy-family" dat graag wil, nou ja, dan steunen we ze zo.

Ik had hierboven ook al geschreven dat het niet echt zou werken, maar ja... Mental support :)
 
Uitspraak van Kikakoala op dinsdag 27 september 2005 om 15:23:
allemaal tegelijk roepen "sesam open u" werkt helaas alleen in sprookjes...

Hahaha,nathalie je hebt een goeie humor wijffie!;)(k)

Maarre,ik weet zeker dat dit allemaal ophef is waar je over tijdje niks meer van hoort omdat het dan allemaal weer goed is.Zekers,komt helemaal in orde.

Groetjes
nathalie,ik begrijp je mening best maar ik vindt dat we met zn allen best een daad mogen stellen niet alleen door hier te schrijven de rixy moet open blijven maar door te bewijzen dat er toch een heleboel mensen naar de rixy willen op zondag en er ook zijn, weet niet of t helpt( maar ik ga t proberen sesam open u hihihi) maar niet geschoten is altijd mis en ik hoop ook dat als we er massaal zijn t wel op een rustige manier is zonder overlast voor de buurtbewoners

(k)
Diaan: je bent n scheetje! (K)

En Misch: thanx girl! (K) 4 you too!!

Inderdaad: allesjh komt goetttt!!! Hmmm lijkt het toch weer op een sprookje, daarin komt ook altijd alles goed!

Wat heb ik trouwens toch met sprookjes in dit zwaar serieuze forum?????
ja snap jou wel hoor Colinda, maar ik denk dat als iedereen vanuit de zino komt gerold :vaag: en :bier: enzo dat het toch n hoop geboe wordt in de Koestraat...
denk toch echt dat het n beter idee is om ervoor te zorgen dat de eerst beste keer dat het weer open is op zondag, het een afgeladen volle tent wordt... Met airco dankzij Caspertjuh!!!
Op het moment is het zelfs al zo triest dat er een paar muppets zo stoer zijn om ons te bedreigen. Erg triest allemaal, maar bovenal niet indrukwekkend...Dus Shemale en prodentgezichtje---->NOT IMPRESSED!!!!

Wie al die horrorverhalen in de wereld helpt weet ik niet maar alles is een heel eigen leven gaan leiden.
Voor alle duidelijkheid: De rixy gaat niet sluiten maar is toe aan een metamorfose. Heel vervelend voor diegene die niet 2 zondagen zonder de rixy kunnen maar met een beetje fantasie weet je die 2 dagen vast wel door te komen.Voor diegene die problemen heeft met Cat-y: De eigenaar zelf heeft aangedrongen op een leidinggevende omdat dat nu eenmaal normaal is.Als je objectief kijkt dan weet men dat Cat-y haar sporen wel verdient heeft.
Als je een beetje verstand hebt snap je dat het beheren van een club niet alleen eem deur openzetten is, maar dat er op de achtergrond nog meer gedaan moet worden zoals een administratie en inkopen. De Rixy is geen filantropische instelling en om het voortbestaan te garanderen word de club alleen maar wat opgeleukt juist om de family te plezieren.Jullie bepalen de sfeer en ik weet zeker dat door wat hele kleine veranderingen aan te brengen en door met de tijd mee te gaan, jullie nog veel meer leuke herinneringen kunnen creeeren voor in de toekomst.
laatste aanpassing
nathalie mn verstand zegt dat je gewoon helemaal gelijk hebt maar mn gevoel zegt weer eens iets anders,hahahaha maar goed heb er nog eens goed over na gedacht(dat ben ik eerst meteen reageren en dan pas nadenken....lekker impulsief dus) en zo na de zino met zn allen voor de rixy is idd geen goed idee,komt de rixy niet te goede,massaal voor een dichte deur....laten we er ieder geval de derde zondag zijn om een heel groot feestje te bouwen :bounce: :bounce: en misschien dat t dan in de toekomst allemaal goed komt

(k)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van BassBooster ++) op dinsdag 27 september 2005 om 00:37:
Club rixy is aanstaande zondag gewoon geopend met rixy classix reunion!!!! ze hebben mij anders niet op de hoogte gesteld dat het niet zo is... ennuh de 2 weken van verbouwing zitten er ook op; ben zelf dus ook zeer benieuwd wat het resultaat is!!!! verder zijn wij gewoon elke zondag weer als vanouds geopend met ons eigen rixy=dj team!!!!

zo niet dan maken we zelf de deur wel open!!!!

Mensen dit is een oproep komt zondag allen massaal naar rixy classix!!!! gewoon lekker na de zino en neem voor de

dus als het goed is gewoon geopend zondag
 
2 twisted muts: :respect: :respect:
 
Knallen! : NIET dus :no:

Aanstaande zondag NIET, want ik neem aan dat www.clubrixy.nl wel gelijk zal hebben en de datum van aanstaande zondag staat er dus NIET BIJ !!

Derde zondag wel.

En ik weet dat het anders helemaal dicht zou gaan en IK (persoonlijk in elk geval) zou Cay-T nooit afvallen, maar we mopgen toch wel zeggen dat het jammer is ALS het dicht zou gaan. Toch :S
(Je hebt mij niets negatiefs horen zeggen, alleen de mensen een beetje willen terug"lokken" om naar de rixy terug te komen).
Even een paar feiten op een rij:

WIJ zijn de Rixy en ZIJ zullen dat nooit worden!!!!!

WIJ staat voor: Ram-6, Amy, BassBooster, Sjampie, Casper, Wijnand, Daisy, Miranda, Jolanda, Toon en Dre.

ZIJ beheren www.clubrixy.nl en deze website geeft dus ALTIJD PARTIJDIGE informatie!!!!!! en daarmee wil ik aangeven dat deze website dus niet van "WIJ" is!!!! en dus on-officieel..... geen echte Rixy-site dus!!!

Maar goed mensen luister ff naar het volgende verhaal en beeld je dit eens in......

Als je als team als een dijk achter je cluppie staat en je ziet vervolgens dat je klanten door bepaalde personen weggetrokken worden en je club dus leeg is gelopen, je als team het weer terug weet te halen, RIXY-classix-reunion!

daarna ermee geconfronteerd wordt dat je eigen directie het af laat weten..... Je hen er probeert te van overtuigen dat je als team vooruit wilt en ze dat totaal niet begrijpen!!!

Als je tentje weer wat aangetrokken is vervolgens moet constateren (als je nota bene terug komt van vakantie!) dat de tent uit handen gegeven is aan die concurrent van je die hem zelf eerst kapot heeft gemaakt en nu weer met een nieuwe en andere concurrerende tent WEER kapot probeer te maken je op zo'n manier je bloedeigen stekkie AFPAKT!!!!

en dat alles machteloos moet ondergaan zonder ook maar in te kunnen grijpen of er nog niet eens de kans toe gekregen hebt...

en dat zelfs overgelopen collega's (die meegeholpen hebben) weer in je eigen tent komen terug te werken....!!!!!

Nu vragen wij als Rixy team jullie...... Hoe zul JIJ je op zo'n moment voelen!!!!??????

Want dat is het enige echte wat hier aan het gebeuren is en wel NU!!!!!!

Mensen steun ons en de Rixy en komt allen massaal op 2 october na Crazy Land en Zino Classix naar de Rixy om 14.00u en let wel het gaat om jullie Rixy en jullie hebben het nu ZELF in de hand!!!! Dus denk wel een beetje aan de Rixy-buren a.u.b. en tot aanstaande Zondag!!!!!!
Heuj ha,ik heb het gehoord!!!!
Waar mot dat heen met ons......... Op d'n zondag?!
Mar wa kunne we doen dan????

Krina(K),..
Mensen: Laat WERKELIJK ZIEN wie de ECHTE RIXY FAMILY is en komt allen dan ook massaal na de Zino classix naar Club Rixy en betuig hiermee Uw steun

Je laat zo zien dat je officiele Rixy-family-member bent en NEE je hoeft GEEN uitnodiging mee te brengen!!!!

Laat ZIEN dat WIJ de Rixy-Familiy zijn en dat ZIJ dat NOOIT zullen worden!!!!.............

GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!!!!!!..........
wat is tat tan,dicht.....da ken nie junge iedere keer als ik weer een gezellie tentje vind knallen ze'm dicht,we sulle sien xxxxxmissy
TOT ZONDAG @ riXy!!!!!!!!!!!!! :bounce:
okeej

is goed ik kom draaien!

wie komen er nog meer?

laat je horen!!!
Krina jij hebt het begrepen mobiliseert uw allen en komt naaar de Rixy DAT is wat je er aan KUNT en MOET doen voor de ECHTE Rixy!!!! Ik wil er de Koestraat wel voor afsluiten!!!! Bouwhekken genoeg daar zo!!!! Tot zondag en GEEFT HET DOOR!!!!!!!!!!

Bedankt namens de ECHTE Rixy-crew!!!
casper......

het hele rixy-dj team moet draaien aanstaande zondag, we geven ons cluppie niet uit handen toch?????

Super en vertel het door aan iedereen!!!! Ook op Crazy Land!!!!! Maak reclame voor ONS tentje!!!!!!

Remember the PAST!!!!!!

Tot zondag!!!!
ff voor alle duidelijkheid alvast...

ik plaats hier de feesten van de rixy in de agenda!

dat doe ik al jaren, en dat wil ik ook zo houden.

Casper
juist casper!!!!! ik ik zei al.. laat je niet naaien! Dit is ook alleen jouw werk en NIET van "ZIJ" met www.clubrixy.nl
hardstikke onofficiele achter ons om gebouwde site man!!!!

Ga gewoon door met je nobele werk man JIJ hoort tot de echte Rixy-crew!!!!!!
 
Whaahahahaha, dat wordt nog wat zondag :S ;)
heel veel succes zondag! Maarre, ff voor Kees: Waarom doe je zo dwars, t komt echt niet door Cay-t dat t volk spontaan met zn alle naar Culemborg ging! Mensen willen nou eenmaal verrandering!!! houden van afwisselling!
Cay-t die probeert er tenminste weer iets bvan te maken! En zij weet tenminste hoe dat moet! je moet haar niet zien als de "concurent". Wat heb je daar nou aan, je bent wel n beetje kinder achtig bezig!
IK heb nog iets leuks op de zogenaamde rixie -site gezet.
Ze zijn me echt Pssig aan het maken...
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ni ouwehoeren!

De Rixy moet gewoon open blijven!!!
 
wij zullen er zijn a.s zondag!!!



RIXY FOR EVER!!!!!!




RIXY MOET BLIJVEN!!!!!
 
ik denk niet dat je er iets mee zult bereiken om er zondag voor de deur te gaan staan??? ik hoop het wel natuurlijk! maar ik denk dat het alleen maar overlast zal veroorzaken..
echt kut net na zino classix.. :(
maar mensen! laten we de 3e zondag er n knalfeest van maken! het komt allemaal vast wel goed...
laatste aanpassing
 
hoi jongens reken zeker maar niet op zondag want daar is nog niks aan de verbouwing gedaan helaas!!!!!
ik dacht eigenlijk dat t zaterdag heropening was????????

groetjes (k)
 
Uitspraak van duracelleke alias dn dolle op woensdag 28 september 2005 om 10:12:
Waarom doe je zo dwars, t komt echt niet door Cay-t dat t volk spontaan met zn alle naar Culemborg ging! Mensen willen nou eenmaal verrandering!!! houden van afwisselling!

Zo, dat is de eerste die het zegt. Ikzelf vond de rixy altijd heel leuk, maar het was wel altijd hetzelfde. Altijd dezelfde muziek. ( tip: koop eens wat nieuwe platen ) En er is in mijn ogen destijds vanuit de rixy helemaal niks gedaan om er verbetering in te krijgen. Om er voor te zorgen dat mensen weer terug zouden komen naar de rixy. Nu is er iemand gevraagd om er WEL wat te gaan veranderen, om er zo voor te zorgen dat de mensen weer met plezier naar de rixy komen. En dat begint met 1 zondag in de maand. Niet verkeerd in mijn ogen. Want als die zondag eenmaal loopt, kan er aan gedacht worden om nog een zondag open te gaan. Maar dat zien veel mensen niet, HELAAS!!!Als je een club gaat runnen die op de afgrond staat, zul je bij het begin moeten beginnen. En stukje bij beetje keihard moeten werken om er weer een super tent van te maken. En dat gaat alleen als iedereen daar aan mee wil werken. En dat gebeurd niet door het verschrikkelijke kleuter gedrag van sommigen.
Ja mensen !! we zijn toch 1 familie ? .. laten we het dan gezellig houden en gewoon massaal gaan feesten in de rixy als vanouds en niet iedereen aanvallen hier op PF ..

Als we alleen maar lelijke dingen zeggen hoe moeten we elkaar dan straks aankijken ?
Zo heel erg vaak zijn wij niet in Club Rixy geweest maar we hebben er wel leuke zondagen gehad.
Voor veel mensen is Club Rixy een begrip.

Er worden heel veel leuke feestjes op zondag georganiseerd zoals in Culemborg en Beest. Deze feestjes springen boven een "gewone" zondag in de Rixy uit omdat ze anders opgezet zijn.
Nu wil er iemand aan het roer gaan staan om er verandering in te brengen zodat Club Rixy op zondag weer gezellig druk wordt en nu is dat ook weer niet goed.
Ik persoonlijk vind het geen slecht idee om 1 zondag in de maand open te gaan want er is zoveel aanbod op zondagmiddag. En als je dan die ene zondag open gaat dan weet je bijna zeker dat het een gezellige zondag wordt omdat mensen er speciaal naar toe leven.
laatste aanpassing
Nu snap ik waar die uitdrukking 'een plaat voor je hoofd hebben', vandaan komt.....
 
Wat maakt iedereen zich toch druk man???De meeste :bounce::vaag::bounce: hierzo die zo fel zijn, gaan toch ook naar C'borg en Beesd???(ik ook wel eens)??? Rixy wordt alleen maar ff gemetamorfoseerd:respect:,beter toch! Maak je niet zo gestressed:frusty:,daar is t leven toch veel te kort voor,have fun man:cheer::cheer::cheer:... Komt goed voor de zoveelste keer,kweet zeker!

(k)(k)(k)for y'all
laatste aanpassing
neej hoor!

ik wacht gewoon rustig af wat er allemaal gebeurd.
zal nooit geen stennis lopen trappen om zoiets.
ik denk dat we maar geen oorlog moeten voeren, maar beter even met z'n allen rond de tafel gaan zitten (zonder wapens) o:)

we komen er allemaal echt wel uit!

(K) Casper
Nou....vanavond eens gesproken met iemand die vanavond zijn baan is kwijtgeraakt schijnbaar net als de rest van het personeel dat op kan hoepelen.
Er komt dus allemaal nieuw personeel te staan en het beleid gaat een stuk strenger worden..
Het is dus zo dat mevr gewoon der zin door kan zetten zonder der eigen te bekommeren over de rest dat achterblijft.
Ik denk dat we dan maar het beste een andere tent kunnen opzoeken.
Ik heb dus wat overlegt en nu kunnen we met het dj team en wijnand die dan aan de deur staat naar de TOMMY'S in eindhoven aan de dommelstraat schuin tegenover de danssalon.
De openingstijden zijn van 14.00 - 02.00
Zo,kunnen we eens kijken of we daar ook kunnen feesten.(altijd beter nog als gaan naar Beesd)
:)