Partyflock
 
Forumonderwerp · 812419
Hoe kunnen ze DIT ons aandoen!!!!!!!!!!

Onze vaste stek (en JUIST in de winter) Dance Cafe De Rixy:cheer: in Tilburg sluiten (op ONZE zondag)...... Waar moeten we heen...

Dit mogen we NIET laten gebeuren, wie is er net als ons (Mirell@ en Diana) zwaar op tegen ?????

steun ons, en geef ons je mening, wie weet helpt het als we dit laten zien.

(k)sss Mirell@ & Heavenleigh (Diana)

laatste aanpassing
NEEEEEEEE dat kan toch nie waar zijn.
Rixy moet zeker meer dan 1x per maand open blijven.
Het sfeertje dat daar hangt is nergens anders te krijgen.
Is zeker 1 big happy family en moet ook zeker zo blijven.
Weinand mooi gezegd jonge.
Greetzzz
dit kan echt nie kom er al 10 jaar en altijd goeie
snap wel dat het de laatste tijd minder druk was maar 1 keer in de maand is echt te weinig en geloof mij maar op zaterdag krijg je de rixy toch nie vol is nog niemand gelukt en dat zal cay-t zeker ook nie lukken of nie mijn darling
Zondags lekker in de rixy is toch gewoon altijd leuk ons kent ons toch of nie !!!!!!
 
de RIXY moet gewoon open blijven
 
Rixy gaat nie dicht!!
 
het is inderdaad waar dat er iets moet gebeuren aan de rixy anders hebben we straks helemaal geen rixy meer als er niks aan verdient wordt op de zondag, maar hopen dat het wel vaker op zondag open is als 1 x in de maand>?
maar het zal allemaal wel goed komen..

(k)
laatste aanpassing
ja hoor das kut!! maar zal allemaal toch wel meevallen met da dicht gaan, heb t wel vaker gehoord...........

maar inderdaad 1 zondag is te weinig.....daar kan ik niet mee leven...en ik neem aan dat de rixy mijn dood niet op zn geweten wil hebben.....???? dus..............

(K)(K)(K)
 
Rixy moet open blijven :yes:....

mr Casper dat idee van die airco (Y)
idd suzanne we blijven hopen dat t allemaal wel goed gaat komen

als ik toch eens rijk was,......dan weet ik nu wel waar ik in zou willen investeren,hihihihi

enne miss amy....jij zegt precies wat ik bedoel (y) (y)
alleen had ik er wat meer tekst voor nodig,hahahaha
 
OPEN!!!

Kwam er vroeger vaker dan nu, maar na een tijdje geleden met Jetje en Joke mee te zijn geweest moet ik zeggen dat het toch wel weer errug gezellig was hoor!!!
En of het toen gezellig was! Het was MEGA!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 17:09:
wie heeft er nou last van als de Rixy open is op zondag???iedereen verlaat altijd rustig de omgeving om dit gezeik teverkomen!!! en nu dit.. RIXY OPEN!!!!!!

Ik woon er op 2 min. loopafstand vandaan, heb er nooit last van laat 'm maar lekker openblijven!
Ben er nog nooit geweest maar nu ie dichtgaat misschien toch maar eens naar binnen dan. :)
 
Uitspraak van (k)jetje(k) op donderdag 22 september 2005 om 13:38:
En of het toen gezellig was! Het was MEGA!

Dan moet ik maar gauw weer eens mee ;)
 
zou jammer zijn!


print al deze betuigingen uit en ga er mee naar de gemeente!


bij deze mijn steun


RIXY OPEN!!!!!!!!


:cheer:
 
ja man rixy moet echt open blijven vaker dan 1 x per maand. kwam er al jaren t laatste jaar wa minder maar wie heeft er nou last van als ie iedere zondag open is.?
RIXY OPEN!!!!!!!!!!! XXX
 
Even voor de duidelijkheid. Hetgene ik hierboven al vermeld heb, is hetgene wat ik tot nu toe weet. Dus wederom, wacht ff met allerlei oordelen, voordat er meer bekend gemaakt wqordt.
 
En hou www.clubrixy.nl in de gaten.
heey jaimie..... www.clubrixy.nl ??????
dan krijg ik nl iets over pc en software

enne kan iemand mij vertellen is de rixy as zondag nog wel gewoon open of niet omdat t nog niet rood gekleurd staat in de agenda dus mensen gewoon zien dat rixy open is
laatste aanpassing
De rixy dicht..puh.. dat zou de gemeente tilburg wel willen zeker..

Mooi niet dus...verbouwen en verder knallen :bounce:
De deuren ff sluiten voor een verbouwing is toch niet zo'n ramp?? En ik denk eerlijk gezegd dat als de rixy maar 1 zondag in de maand open is, en het dan een gezellige drukte is (en dat is het zeker als iedereen weer staat te springen om weer ff los te mogen gaan daar) dat het toch al gauw weer gewoon alle zondagen open gaat :yes: ! Ik vind het eerlijk gezegd slim bekeken, want dat er een nieuwe impuls aan moest worden gegeven is wel duidelijk, anders blijf je met een bijna lege zaak zitten telkens. Dus mensen, no stress, no panic!! Just :bounce: and :cheer: and be happy :D
en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig! amen haha
dicht met dat vieze drugshol, alleen maar junks en hoeren binnen. niet normaal man

Wat een gelul man, gelukkig zien we jou daar niet. Net alsof ze ergens anders nooit wat pakken.

One big happy family, het kan en mag dus niet dicht gaan!!!!!!!

En als we als family-feestjes moeten geven om het open te houden, dan organiseren we dat toch!!!

:YES: :YES: RIXY MOET OPEN BLIJVEN :YES: :YES:

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
 
GODVERDOMME...wij zijn een heel stuk geminderd maar als we weg gaan is het altijd naar De Rixy
Why..daar is het altijd ''one big happy family''!!
Moeten we toch weer vaker op stap:-) hahaha

Rixy moet gewoon blijven..Culemborg zijn we 1 keer geweest..das 3 keer niks..geen sfeer..

No place like RIXY!!!
de gemeente wil het niet sluiten maar katie gaat het nu regelen en die wil maar 1 zondag open gaan dat is het probleem
 
:cheer:RIXY MOET GEWOON OPEN BLIJVEN :cheer:


stelletje gekke bij de gemeente:S

zal de ambtenaar is aan z'n jas mee trekken kan ie zelf zien hoe gezellie het is!!!!!

ahah

Rixy blijft gewoon open!
 
Nou ja!!!!!

Dat ze de Rixy op zondag willen sluiten vind ik ECHT NIET tof!
Ook niet tercht, want in de vakantie tijd is het altijd rustiger!
RIXY MOET OP ZONDAG OPEN BLIJVEN!!!!!
en waar moet ik dan die kater maandag's vandaan halen.als de rixy er niet meer is.DE RIXY BLIJFT OPEN.
 
Wa is dit nou?
Rixy moet wel OPEN blijven!!!!:jaja:
Kom er nu al 6 jaar,en vind t gewoon een tent waar je lekker
uit je dak kunt gaan en jezelf kunt zijn.

RIXY MOET OPEN BLIJVEN OP ZONDAG!!!!!!
Rixy moet open blijven op zondag!
er is geen een andere discotheek die zo knus en gezellig is.
na vele grote discotheken gezien te hebben was het ook wel eens fijn om lekker op de bank te zitten bij die vaste club die die-hard partypeople in de rixy.
het zou echt jammer zijn als dit zou veranderen!
Gôh, toch best grappig, dat anderen, wiens koppen ik er de laatste tijd weinig heb gezien, beter weten wat er gaat gebeuren in de Rixy dan het personeel....

En ik wil niet heel erg lullig doen, maar als ik van Partyflock moet lezen, wat er gaat gebeuren, dan voel ik me aardig gepasseerd.
 
Nou ik zeg al niks meer, anders heb ik het straks nog gedaan ook. Dus ik zal mijn KOP houden!!
Tsssssss, ze kunnen dr nou toch niks meer tegen beginnen ;-)
zoveel party-people die willen dat de Rixy open blijft....

Let's stay open!!! :bounce:
enneehhh...
wel handig als er ook nog wat te zien is op www.clubrixy.nl :-(
Ik kom zelf al jaren bij de Rixy en heb er ook een paar jaar achter de bar gegaan! T is jammer dat ie ff dicht gaat, maar ik vind wel dat jullie zelf weg bleven om naar andere zondag middag feesten te gaan!

Ik geloof er in dat t helemaal goed gaat komen met de Rixy! We zijn toch 1 bigg happy familie!!!??

Een verbouwing was ook wel nodig, dus allemaal 1oktober knalluhhhhhhhh!!!!! :bounce:
dont close it please!!!!!!

i love the club...

(k) for everybody who loves it two...
 
Geduld hebben is vaak moeilijk. Maar ook aan www.clubrixy.nl wordt gewerkt.
 
zo wat een steunbetuigingen allemaal , ik loop er helemaal vol van , kan ik vast ergens reserveren?
 
eeehhhh, derde EN 4de zondag open dan ??

1 is gewoon TE weinig, en zoals mijn oma altijd zei ;) alles waar TE voorstaat is niet goed :no:

O:)
behalve dan TEvreden diana....:)
maar dat zijn we ook niet als de rixy maar een keer in de maand open gaat...
Laat de rixy gewoon open !!!
hieperdepiep hoeraah....
 
site is online!!!
 
Wat lees ik nou op site..een special invitation om binnen te komen..HOE KOMEN WE DAARAAN???
NO WAY!!!! Dit gaat echt niet gebeuren, daar krijgen ze spijt van. Dat betekend een breuk voor onze rixy-familie!
En mijn schatje dan, en de rest van onze jongens waar moeten ze ons nou gaan vermaken met hun muziek en die meiden achter de bar... FOUTE BOEL!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 127, 7905, 168273, 44312}
de anti=groeten aan partyflock voor het wel zeer gemeende hoofdlettergebruik in mijn bericvhten die maar niet geaccepteerd worden het lijkt de huidige rixy wel!!!!!

maar ff dit

just annie angela en wijnand ik sta voor 100% achter deze steunbetuiging aan onze club en we moeten hem zeker niet laten afpakken!!!!!!

dit kan gewoonweg totaal niet!!!!!zeer onacceptabel zelfs!!!! wij zijn de rixy en zij zullen dat nooit worden!!!!

casper laat je aub niet naaien!!!!!

hou het ff kort met dat turkse toetsenbord hier in turkije//// en


bulent en fuad ga als een speer terug naar turkije en ga eens zeer ernstig in de leer bij jullie eigen landgenoten zij weten namelijk wel hoe het moet!!!!!

groetjes rixy=resident=dj bassbooster uit turkije!!! en tot snel in ONZE rixy in tilburg NL!!!!
 
oftewel genaamd HOCUS SPOKUS of yo!!!Jammer dat t asjemenou moet gaan heten maar bij deze RRRRRRRRixy is vanaf sluiting van the limmit al n oudsgezegde onder de echte housepeople deze moetttttttt blijven zowiezo na de zinnnnnnnnnnnnoooooooooooo is t toch t beste mensen, lekker vrij en vertrouwd en als ik eerlijk mag zijn vind ik dat t vaste publiek dan ook moet blijven volhouden misschien dat t dan toch z n bestaan blijft behouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heel veel sterkte allemaal want ik zeg maar zo goud van oud XXX
FUCK the rest tilburgse AFTERCLUBS vanoudsuit the BEST
laatste aanpassing
nou we zijn een tijd niet geweest,maar dat dat de reden moet zijn van dit besluit!?
en we hadden nog wel in de planning om de draad maar weer eens op te pakken.
ja,het is beter om het even zo te doen en dan zijn we straks allemaal weer van de party!
als het 1 maal weg is dan mis je het pas,maar als het dan weer terug is dan geniet je er extra van en zorg je dat het zo blijft. ennuh ik geloof nooit dat "de rixy" zonder zijn "familie" kan!!! Xjes van ons
 
Ik heb de site bekeken (www.clubrixy.nl) en 16 oktober ben ik zeker van de partij.

Net als de rest van mijn rixy familie denk ik zo :yes:
 
Precies. We moeten er gewoon met zijn allen voor zorgen dat de rixy back on track komt. En ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken!!!
BETERSSS dat 't de 16e is, wij komen de 15e terug van vakantie:p
dus kunnen we de 16e ook mooi van de partij zijn:bounce::D

:cheer::cheer::cheer:
laatste aanpassing
 
Breng je wel wat zon mee terug van vakantie Mirel??
Hahaha :D

Ik zal proberen de zon:9 mee te nemen Jaimie;)

Trouwens nog een vraagje??
Komt de Rixy (de 16e) ook nog in de agenda op PF te staan??

Grtzzz(k)
laatste aanpassing