2 volgers · 116253x bekeken
zo ben ook weer een soort van aanwezig
ja zeker
maar weer geen lekkere jonkies hier
maar weer geen lekkere jonkies hier
ja ga geen moeite doen hoor
graag of niet
graag of niet
kijk zo hoort het
Tsja, peurple... voor sommigen is dat blijkbaar errug moeilijk. Grappige is, als je al alleen maar aan jezelf zou denken... Geef je veel krijg je het dubbel trug.. maarre niet verklappen hè...!! Doe er nog altijd aardig mijn voordeel mee!!
Nah, da's toch geen uitdaging.. Als ze komen aanwaaien? Makkelijke prooien..laatste aanpassing
Als je er zo over denkt zul je de "makkelijk aangewaaide prooien", zoals jij ze noemt, nooit kunnen blijven boeien!! Tis werreke jonge, keihard werreke.!!
Tsja, peurple... voor sommigen is dat blijkbaar errug moeilijk. Grappige is, als je al alleen maar aan jezelf zou denken... Geef je veel krijg je het dubbel trug.. maarre niet verklappen hè...!! Doe er nog altijd aardig mijn voordeel mee!!
ik vertel niks
Kijk, ik bedoel.. Ik ga niet voor iemand op mn knieeen om te vragen of ze aaaaaaaaaaalsjeblieft mn vrouw/vriendin wil zijn, als ze me niet wil, klaar, ga ik ook niet zeuren verder.
Eens bro!! Al is het op de knieën gaan voor een vrouw niet altijd een slecht idee!!
Kijk, ik bedoel.. Ik ga niet voor iemand op mn knieeen om te vragen of ze aaaaaaaaaaalsjeblieft mn vrouw/vriendin wil zijn
daar zitten we ook niet op te wachten op deze manier
ga ik ook niet zeuren verder.
nee dat doen wij wel
prooien,
denk eerder dat jij een prooi ben
Ik zie vooral dat tweede als een belemmering dan maar!!
ja helaas
Dat ik Brabo ben..
daar heb ik ook niks op tegen
Tis werreke jonge, keihard werreke.!!
hij leert het je wel