2074x bekeken
Pijnlijk was het niet echt, het was alleen wel heel spannend.
Had er op zich veel meer van verwacht want lekker was het niet.. dat werd het pas na 10 keer ofzo.
Had er op zich veel meer van verwacht want lekker was het niet.. dat werd het pas na 10 keer ofzo.
pijnlijk of niet ?!
Nope t deed geen pijn, waarom zou t pijn doen?...doordat je de eerste keer misschien een beetje te gespannen zou kunnen zijn?
Ik denk als je er geen verwachtingen over probeert te hebben dat de spanning en de pijn meevallen...
wil je iets drinken van me?
Neuuh, maar toch bedankt
Wie weet, als ik je nog eens tegenkom op een feestje (waarschijnlijk herken ik je wel aan een zeer chagrijnig kuthoofd, aangezien je feestjes altijd "waardeloos" vindt), misschien dat ik dan nog eens gebruik maak van je aanbod.
Prima deal opzich, jij hoopt op meer, ik weet ondertussen wel beter hoe ik met drank om moet gaan... Avondje gratis drinken dus, goed geregeld
Neuuh, maar toch bedankt
Wie weet, als ik je nog eens tegenkom op een feestje (waarschijnlijk herken ik je wel aan een zeer chagrijnig kuthoofd, aangezien je feestjes altijd "waardeloos" vindt), misschien dat ik dan nog eens gebruik maak van je aanbod.
Prima deal opzich, jij hoopt op meer, ik weet ondertussen wel beter hoe ik met drank om moet gaan... Avondje gratis drinken dus, goed geregeld
![[img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]](http://images.fok.nl/s/schater.gif)
volgende keer dingen nog serieuzer nemen ok?
ps ik neem aan dat jij dus nog nooit op een feestje bent geweest?
laatste aanpassing
zelfde als jouw aanname dat ik mijn feesten altijd waardeloos vind
Kijk, zo kom je toch nog binnen een paar minuten tot wederzijds begrip
(en zeer vermakelijk om te zien dat je je zo laat kennen door ook serieus op mijn opmerkingen in te gaan
dat wist je toen nog niet
dat is een punt voor tezzaah
laatste aanpassing
dat wist je toen nog niet
nou ik wist toen wel al hoe het voelde om klaar te komen
en dat kon hij duidelijk niet bereiken
Deed best wel veel pijn.. maarja had wle iemand die rekening met me hield gelukkig..
maar hij smst nu zonder gevoel berichtjes terug
zet je wel even een live verslag op pf?
haha Video, audio verslag alles ..?!
hahahaha
We wachten met spanning af
En we blijven maar wachten .. en wachten .. en wachten ..
haha Video, audio verslag alles ..?!
Dat zou ik wel kunnen waarderen
En we blijven maar wachten .. en wachten .. en wachten ..
Wat voor 'termijn' had je in gedachten?
Misschien kan ik zelf nog een bijdrage leveren
Misschien kan ik zelf nog een bijdrage leveren
was een ramp deed geen pijn ofzo maar ik dacht als dit nu sex is hoeft het van mij niet meer
nu ben ik er verslaafd aan hahahahahaha
nu ben ik er verslaafd aan hahahahahaha
deed geen pijn, beetje recht-toe/recht-aan
m'n haar zat vol gras en m'n panty was gescheurd...
maar wat was ik trots op mezelf!
hahahaha
donateur
Niet pijnlijk