Uitspraak van inactief op zondag 18 september 2005 om 23:29:t zou verboden moeten worden..!!
beter nog: het is verboden
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 23:48:liever klappen dan, omdat ik 1 keer klappen heb gekregen, dat vergeet je nooit
Zolang je dat nog niet hebt gehad ben je beter af met vernedering, want klappen krijgen vergeet je nooit, het veranderd je.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:46:Wauw wauw een kind slaan kan erg nuttig en educatief zijn. Anders krijg je van die gifkikkers die een beetje heel het huishouden gaan domineren en het sexleven van de ouders gaan plannen enzo
ziek
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 14:42:we hebben de S we hebben de U we hebben de K we hebben de K we hebben de E we hebben de L ooooOOOOWWW SUKKEL
Mijn supersonisch strijkijzer maakt gehakt van jou en je cheerleader vriendinnetjes...
lol
Volgens mij is het "Beter kom je niet" 
Ja heb ff men hulplijn gebruikt weet je
Wat heb ik nou gewonnen?
Hoop dat het dat getuned strijkijzer is, kan nog van pas komen op HC Gladiators
Strijk ze!
Ja heb ff men hulplijn gebruikt weet je
Wat heb ik nou gewonnen?
Hoop dat het dat getuned strijkijzer is, kan nog van pas komen op HC Gladiators
Strijk ze!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:02:"Wat is beter: strijkijzer terreur of strijkijzer meebrengen?"
Het 1 kan niet zonder het ander aangezien je je strijkijzer nodig hebt voor de strijkijzerterreur
Watch me sunday