Partyflock

Forumonderwerp · 811671

Om de x aantal posts verandert het subject van wat beter is.

1ste onderwerp: Beter is het een vrouw 1 maal keihard te slaan dan haar volledig te vernederen door haar meest slechte aspecten te uiten in je woede uitval, die haar in elkaar doen instorten. Ja of nee?

Wauw wauw een kind slaan kan erg nuttig en educatief zijn. Anders krijg je van die gifkikkers die een beetje heel het huishouden gaan domineren en het sexleven van de ouders gaan plannen enzo. Stond vorige maand zelfs in Gezondheid en Educatie
laatste aanpassing
M. P. Bateman....Leuk feestje op de boot ?

Nee Bijouke HELEMAAL NIET.
Was helemaal geen "complete ervaring", maar de week erop wel en we weten allebei hoe dat komt. Goede 'jacht' vanvond.
Hahahaha; Als er al iemand slaat in n relatie met mij (wat sowieso al niet hoeft) zal ik het wel zijn....Is proberen m.baeteman?

Volgens mij ben jij trouwens BDSM-geobsedeerd ofzo, maar vind je niemand die met je wil spelen, tja ieder zn problemen he ;)

nou als een vent mij zou slaan dan geloof maar dat ik echt heel erg vuil wordt en als iemand mij vernederen wil dat kan ik veel en veel beter.
ik denk dat je beter eens na moet denken over hoe vaak iemand jou een klap verkopen wil en vernederen wil, dus denk eerst eens na.!!!!!! loser

ik denk dat het, het beste zou zijn om gewoon respect te hebben voor de ander (Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 09:20:
Was helemaal geen "complete ervaring", maar de week erop wel en we weten allebei hoe dat komt.

neen, niet echt..maar u mag altijd vertellen wat u daarmee bedoeld.

jacht ?
Uitspraak van inactief op zondag 18 september 2005 om 23:29:
t zou verboden moeten worden..!!

beter nog: het is verboden:jaja:.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 23:48:
liever klappen dan, omdat ik 1 keer klappen heb gekregen, dat vergeet je nooit

Zolang je dat nog niet hebt gehad ben je beter af met vernedering, want klappen krijgen vergeet je nooit, het veranderd je.

%) dus jij hebt liever dat je helemaal de grond in gestampt word emotioneel, dat je onzeker wordt enz enz, omdat je al eens geslagen bent:S. sorry, maar ik vind dit dom:jaja:. ben wel eens geslagen door een ex, maar zal m nooit vergeven dat hij met zijn spelletjes al mijn zelfrespect afpakte:no:.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:46:
Wauw wauw een kind slaan kan erg nuttig en educatief zijn. Anders krijg je van die gifkikkers die een beetje heel het huishouden gaan domineren en het sexleven van de ouders gaan plannen enzo

ziek:S. hoeveel kinderen heb je zelf dat je denkt daarover te kunnen oordelen:/? ik sla mijn kind nooit:no:, en hij weet toch waar hij aan toe is:jaja:. in jouw opinie dus misschien raar?

:cheer: we hebben de S :cheer: we hebben de U :cheer: we hebben de K :cheer: we hebben de K :cheer: we hebben de E :cheer: we hebben de L :cheer: ooooOOOOWWW SUKKEL :cheer:
laatste aanpassing
gewoon gedragen en de jantelman uithangen is veel stoerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 14:42:
we hebben de S we hebben de U we hebben de K we hebben de K we hebben de E we hebben de L ooooOOOOWWW SUKKEL

Mijn supersonisch strijkijzer maakt gehakt van jou en je cheerleader vriendinnetjes... :yes:
lol :p

En dat beloofd, want op TD is je strijkijzer bijgevuld met bepeptwater!
Volgens mij is het "Beter kom je niet" :p
Ja heb ff men hulplijn gebruikt weet je :yes:

Wat heb ik nou gewonnen?
Hoop dat het dat getuned strijkijzer is, kan nog van pas komen op HC Gladiators :bounce:

Strijk ze!
laatste aanpassing

Oke nieuw onderwerp:

"Wat is beter: strijkijzer terreur of strijkijzer meebrengen?"

wat een geflipte topics open jij toch altijd man!:)

We doen ons best gabber ;-)
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:02:
"Wat is beter: strijkijzer terreur of strijkijzer meebrengen?"

Het 1 kan niet zonder het ander aangezien je je strijkijzer nodig hebt voor de strijkijzerterreur :yes:
Watch me sunday ;)