Ik werk zelf op een uitzendbureau en dit topic is wel grappig om te lezen 
Beetje naief dat sommige mensen blijkbaar denken dat uitzendbureaus
primair bestaan om iedereen die binnenkomt aan het werk te helpen
Dus het klopt 100% dat we voor veel mensen geen reet doen, daarvoor moet je bij het CWI zijn.
Alleen mensen van wie we vermoeden dat we die kunnen plaatsen, schrijven we in/ doen we moeite voor.
Beetje naief dat sommige mensen blijkbaar denken dat uitzendbureaus
primair bestaan om iedereen die binnenkomt aan het werk te helpen
Dus het klopt 100% dat we voor veel mensen geen reet doen, daarvoor moet je bij het CWI zijn.
Alleen mensen van wie we vermoeden dat we die kunnen plaatsen, schrijven we in/ doen we moeite voor.
...je hoort nooit wat van ze. Om me heen hoor ik ook dat je ze moet platbellen, steeds maar vragen of ze al wat hebben.
hmmm, dat is dus juist de reden dat ik bij dit uitzendbureau blijf, ondanks alles dat fout gaat!
mij bellen ze echt vaak. ik heb vorig weekend gewerkt (anderhalve week terug), afgelopen weekend hád ik dus ook kunnen werken (zie bovenstaand verhaal over flyeren etc) en morgen ben ik ook weer voor een paar uur ingepland.
maar ik ben inmiddels door meerdere opdrachtgevers in een zogenaamde "voorkeurslijst" gezet, dus daar kan 't ook aan liggen. onder andere twee zeer goedbetalende opdrachtgevers zelfs, die ook altijd leuke dingen in de aanbieding hebben. dus zij vragen altijd naar mij, en ik zeg ook altijd toe.
in het kort: als je vaak kan werken, je komt netjes op tijd en doet je werk netjes, en opdrachtgevers zijn tevreden over je, dan word je ook vaker gebeld
Alleen mensen van wie we vermoeden dat we die kunnen plaatsen, schrijven we in/ doen we moeite voor
dát zal 't zijn
laatste aanpassing
Stel nou dat je een paar keer gebeld ben door het uitzendbureau, maar het werk ligt je totaal niet, en je doet daar niet aan mee, dan zal het uitzendbureau je op een gegeven moment ook minder gaan bellen toch?
Ik bedoel, als ze mij zouden bellen om flyers te verspreiden midden in Arnhem, daar doe ik echt niet aan mee.
Ik bedoel, als ze mij zouden bellen om flyers te verspreiden midden in Arnhem, daar doe ik echt niet aan mee.
Uitspraak van TechnoTechnologie op dinsdag 20 september 2005 om 20:26:Stel nou dat je een paar keer gebeld ben door het uitzendbureau, maar het werk ligt je totaal niet, en je doet daar niet aan mee, dan zal het uitzendbureau je op een gegeven moment ook minder gaan bellen toch?
Ik bedoel, als ze mij zouden bellen om flyers te verspreiden midden in Arnhem, daar doe ik echt niet aan mee
je wilt toch werk? je wilt toch verdienen?
je zal érgens moeten beginnen voordat je in dergelijke mate bekend bent bij het uitzendbureau, dat je ook om leukere/beter betaalde baantjes kan gaan vragen... tenminste, zo is het bij mij wel gegaan
Uitspraak van TechnoTechnologie op dinsdag 20 september 2005 om 20:26:Stel nou dat je een paar keer gebeld ben door het uitzendbureau, maar het werk ligt je totaal niet, en je doet daar niet aan mee, dan zal het uitzendbureau je op een gegeven moment ook minder gaan bellen toch?
Klopt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 20:32:je wilt toch werk? je wilt toch verdienen?
je zal érgens moeten beginnen voordat je in dergelijke mate bekend bent bij het uitzendbureau, dat je ook om leukere/beter betaalde baantjes kan gaan vragen... tenminste, zo is het bij mij wel gegaan
En daarom krijgt wen zoveel aangeboden
Ik zeg niet waar ik werk ivm met mijn privacy (wel in PB)

Maar wij hebben niet veel dagjes werk of bijbanen hoor.
We doen meer in vast, fulltime werk (is ook veel leuker)
Maar wij hebben niet veel dagjes werk of bijbanen hoor.
We doen meer in vast, fulltime werk (is ook veel leuker)
Grrrrrrrrr ik ben echt kwaad nu 
Mijn uitzenbureau heeft me dus flink geflashed
Ik krijg altijd een uitzendbevestiging als ik weer ergens ga werken, daar staat dan ook m'n uurloon op.
Vandaag de loonbriefjes gehad, ff goed gelezen, kom ik erachter dat ze mij al 4maanden lang 4 euro minder betalen, dan dat ik moet krijgen
Mijn uitzenbureau heeft me dus flink geflashed
Ik krijg altijd een uitzendbevestiging als ik weer ergens ga werken, daar staat dan ook m'n uurloon op.
Vandaag de loonbriefjes gehad, ff goed gelezen, kom ik erachter dat ze mij al 4maanden lang 4 euro minder betalen, dan dat ik moet krijgen
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:27:Zolang het uitzendbureau iets aan jou kan verdienen lijken ze best aardig. Als dit niet het geval is laten ze je vallen als een baksteen!
Geldt dit alleen voor uitzendbureaus??
Kimhmm.....er zijn zeker ook wel goeie erbij. Alleen denk ik dat dat niet met het bedrijf te maken heeft maar met de persoon die voor je zit, of die iets voor je wilt doen.
Echt triest...er zijn uitzendbureau's die zeggen dat ze je gaan aanbieden. Ik bel natuurlijk na een paar dagen op of loop binnen om te weten hoe het ervoor staat! Ik ben namelijk wel nieuwsgierig. Staat zo'n domme doos je te woord met; WIJ bellen JOU wel als we meer weten! Als je dan na een week nog niks gehoord hebt en nog eens belt blijkt dat je niet in aanmerking bent gekomen voor dat baantje! Ik dacht dat jullie zouden bellen??? Duuuuhhh!
Morgen heb ik sollicitatie, tweede gesprek, zelf geregeld....zou heeeeeeeel mooi zijn als ik daar mag beginnen! Goeie functie en kan ik al die uitzendbureau's bellen dat ik ZELF iets gevonden heb!
Echt triest...er zijn uitzendbureau's die zeggen dat ze je gaan aanbieden. Ik bel natuurlijk na een paar dagen op of loop binnen om te weten hoe het ervoor staat! Ik ben namelijk wel nieuwsgierig. Staat zo'n domme doos je te woord met; WIJ bellen JOU wel als we meer weten! Als je dan na een week nog niks gehoord hebt en nog eens belt blijkt dat je niet in aanmerking bent gekomen voor dat baantje! Ik dacht dat jullie zouden bellen??? Duuuuhhh!
Morgen heb ik sollicitatie, tweede gesprek, zelf geregeld....zou heeeeeeeel mooi zijn als ik daar mag beginnen! Goeie functie en kan ik al die uitzendbureau's bellen dat ik ZELF iets gevonden heb!
Ja echt wel ik werk zoeken daar waar sturen ze me heen naar een kartonfabriek,,en daar proppen ze me in een ganag onder de grond van een meter bij een meter met ook nog een lopende band erbij
ik ga er nooit weer heen
de tweede keer dat ik er kom zetten ze me achter een verfmachine kom ik daar zo lijp als een garnaal weg,,ook niet echt fijn
ik ga er nooit weer heen
de tweede keer dat ik er kom zetten ze me achter een verfmachine kom ik daar zo lijp als een garnaal weg,,ook niet echt fijn