Partyflock

Forumonderwerp · 811271

Waarschuw beheerder
Ik zo'n 45 euro per maand....
Waarschuw beheerder
donateur
€62.50 geloof ik

Waarschuw beheerder
50 euries per maand
Waarschuw beheerder
160 euro(particuliere verzekering)
Waarschuw beheerder
50 euro per maand

Waarschuw beheerder
bijna 55 euro volgens mij ..
Waarschuw beheerder
€ 42, nog wat euro :)

Zou volgend jaar wel niet meer te betalen zijn :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blond Duiveltje! op zaterdag 5 november 2005 om 15:03:
Zou volgend jaar wel niet meer te betalen zijn

voor mij wordt het in ieder geval goedkoper! :yes:
Waarschuw beheerder
hoppa,weg met de particuliere verzekering en welkom ziekenfonds!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hier word het geloof ik ook goedkoper :)
Waarschuw beheerder
Hier word het veel duurder, vooral omdat de compensatie van de IB-Groep voor particulier verzekerde sutdenten wegvalt en de premie ondertussen verdubbelt word, maar hopelijk geen eigen risico meer.
Waarschuw beheerder
ik betaal nu ongeveer 75, dat is ook met tandarts verzekering voor m'n dochter van 2, dat betaal je al vanaf de geboorte, terwijl ze nog niet één tand heeft, sterker nog, kinderen gaan ongeveer vanf nu 4e naar de tandarts.
ik denk dat ik volgend jaar zo'n 92.50 moet gaan betalen, voor het basis paket, meer wil ik er niet echt aan uitgeven, kan dat niet betalen, echt veel te duur.
Waarschuw beheerder
Helaas zit er vrij weinig in het basispakket, dus dat schiet ook niet op...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
120 euries best veel maar ja is voor je eigen he !

Waarschuw beheerder
veelste veel, en t wordt nog duurder ook

Waarschuw beheerder
donateur
heb gisteren een brief gehad dat ik 102 euro :| ga betalen vanaf 1 januari..

Betaal nou 42,95, is GVD meer als het dubbele wat ik moet gaan betalen :@
Waarschuw beheerder
Ik sluit mij aan bij mijn voorgangster...nu 43 en straks meer dan het dubbele...GVD!

Waarschuw beheerder
zit nu op 30.95 per maand en met het nieuwe zorgstelsel is het straks 86.50 euro per maand. ach ja het zij zo.....

Waarschuw beheerder
54,70
Waarschuw beheerder
ik betaal nu 70 euries :/ en hoe t in t nieuwe jaar is zou ik niej weten krijg zorgtoeslag dus ik zit wel goed
Waarschuw beheerder
46,90 aanvullend verzekerd, maar in 2006 zal het flink omhoog gaan... :( treurige zaak

Waarschuw beheerder
IK ga met het nieuwe stelsel E109,- betalen! Schandaal! Is bases verzekering met aanvullende verzekering voor de tandjes en gebroken benen e.d.

109 EURO! AMAAAAI!

Waarschuw beheerder
donateur
nix :S ben niet verzeked :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 01:20:
IK ga met het nieuwe stelsel E109,- betalen! Schandaal! Is bases verzekering met aanvullende verzekering voor de tandjes en gebroken benen e.d.

109 EURO! AMAAAAI!

Je netto salaris gaat er op voorruit omdat de premies die je werkgever betaalde nu bij je salaris komen.

www.denieuwezorgverzekering.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeppie op woensdag 23 november 2005 om 00:43:
46,90 aanvullend verzekerd, maar in 2006 zal het flink omhoog gaan... treurige zaak

Dat weet je niet, als je de berekening op de site www.denieuwezorgverzekering.nl zul je zien dat je er waarschijnlijk op voorruit gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 23 november 2005 om 09:20:
Dat weet je niet, als je de berekening op de site www.denieuwezorgverzekering.nl zul je zien dat je er waarschijnlijk op voorruit gaat.

Volgens dit site ga ik 92 euro betalen volgend jaar :(
Dat is dus met aanvullende en tandverzekeringen erbij ruim het dubbele van wat ik nu betaal.

http://www.denieuwezorgverzekering.nl/Zorgverzekering/situatie/Speciale+groepen/Studenten/achttien+en+negentien+met+beurs+particulier.htm?showContent=true

Wel duidelijk, dat je er qua compensatie via je studiefinanciering alleen maar op achteruit gaat. Er komt per maand 13 euro bij en er gaat 17 euro af :frusty:

Hopelijk geen eigen risico meer, anders is het allemaal niet te betalen. Wel een no-claim regeling en natuurlijk die zorgtoeslag en volgens die site ga je er daardoor niet zo gek veel op achteruit.
Valt mee in vergelijking met wat ik zelf berekend had.

Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Nu 42,75 en vanaf 1 januari 102 euro :/

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn papa betaalt het nu voor me, maar dat is ongeveer €12,50 in de maand geloof ik..

Vanaf volgend jaar wordt het meer dan €50,- :X

Maar ik krijg wel €403,- zorgtoeslag :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 14:36:
Nu 42,75 en vanaf 1 januari 102 euro

Maar je netto loon gaat omhoog, moet je ook meetellen.
Bovenstaande is niet het verschil hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik betaal nu 54.70, av top verzekerd, en ik ga straks tegen de 120/130 euro betalen:/

Waarschuw beheerder
ik betaal nu ruim €100 en volgend jaar het dubbele

Waarschuw beheerder
donateur
€40,-
Waarschuw beheerder
Ik betaal nu 40 euro en het zal idd volgend jaar wel flink meer worden, weet ook nog niet precies hoeveel het me gaat kosten en wat mijn zorgtoeslag zal zijn maar ja ff afw8ten dan maar!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kreeg hem gisteren binne (nieuwe polis) momenteel EUR 57.50 en vanaf 1 januari...........EUR 105.-

Niet te geloven!
Waarschuw beheerder
ikke € 57,85 per maand

Waarschuw beheerder
donateur
€ 57,00 per maand:(

maar dat wordt strax wel even een beetje meer:(
Waarschuw beheerder
donateur
ik betaal €42,5 ofsow :)

Waarschuw beheerder
VANAF 2006 betaald deze jongen zo'n slordige 110,50 euri per maand! (minus wat de "vrienden" van het belastingkantoor er afhalen)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik betaal nu € 70,10, en ik heb alle jaren me kosten er al uitgehaald. (Elk jaar diversen foto's in t ziekenhuis, bril, operaties ect.) Kan me ook niet echt wat interesseren wat ik volgend jaar moet betalen, ik kan het missen. (Dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben).

De minder rijken (goed bedeelden) onder ons, moeten ook meer betalen, en dat vindt ik geen goede zaak, die kunnen het misschien niet eens opbrengen, en gaan zich misschien niet verzekeren. EN dat kan toch ook de bedoeling niet zijn.

Waarschuw beheerder
nu nog 46,95...per 2006 110 ofzo :s..stelletje flikkers, het leven is al zo duur

Waarschuw beheerder
:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:14:
nu nog 46,95...per 2006 110 ofzo ..stelletje flikkers, het leven is al zo duur

Je netto salaris gaat er op voorruit omdat je baas de werkgeversbijdragen niet meer betaalt maar aan jou uitbetaalt.

www.denieuwezorgverzekering.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 25 november 2005 om 12:37:
Kreeg hem gisteren binne (nieuwe polis) momenteel EUR 57.50 en vanaf 1 januari...........EUR 105.-

Niet te geloven!

Zoals ik al vaker heb gezegd, je netto salaris gaat omhoog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 28 november 2005 om 16:37:
Zoals ik al vaker heb gezegd, je netto salaris gaat omhoog.

Moet je wel wat aan netto salaris hebben ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb net ook bericht gehad. De maandelijkse premie is 87,50 maar daar komt nog de inkomensafhankelijke bijdrage bij.

Dus in totaal ga ik zo rond de 175 euro per maand betalen :nocheer:

10 jaar geleden betaalde ik iets van 40 gulden per maand :/