Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:19:He met welke BN er zou je wel is sex willen hebben?????
je hebt de smaak van het forum te pakken he michael!!
maar ik zou toch kiezen voor uuuuuuh geef me ff bedenktijd..
Uitspraak van Di $tefano op vrijdag 16 september 2005 om 18:21:je hebt de smaak van het forum te pakken he michael!!
haha ja man verveel me.....
kutweer en is nog te vroeg om wat te gaan doen...
ja welke stef??? haha ik kan ook niet kiezen.. zijn er teveel he!! haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:26:ja welke stef??? haha ik kan ook niet kiezen.. zijn er teveel he!! haha
ze weten in ieder geval dat ze op je andere forum terecht kunnen voor open solicitaties haha
Uitspraak van Di $tefano op vrijdag 16 september 2005 om 18:27:ze weten in ieder geval dat ze op je andere forum terecht kunnen voor open solicitaties
haha jaa maar wij zijn nog niet bekend he... alleen berucht haha!!!
ik zou voor Valerie Zwikker gaan!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:28:bracha van doesburgn
Verder nog:
Valerie Zwikker
Quinty Trustfull
Chantal Janszen
Aukje van Ginniken
Elize ( van Automatic
En eigenlijk vind ik Chazia Mourali ook wel een sexy vrouw
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:27:Chris Zegers
Die is lelijk in het echt
Ik ga voor Jan Smit
Ahum
Doe maar Robert Doornbos
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:10:Te begrijpen
waarom zeg je tegen mij nou niet kom maar?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:16:waarom zeg je tegen mij nou niet kom maar?
Weet je hoe vaak Chantal Janzen genoemd wordt/gaat worden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:50:Weet je hoe vaak Chantal Janzen genoemd wordt/gaat worden
T kan ook in een pb hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:50:T kan ook in een pb hoor
Wat denk je dat ik bij die anderen gedaan heb?
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 13:39:trio met gordon en gerard
Hahaha, en dan proberen om ze te ''bekeren''?
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 13:39:trio met gordon en gerard
hahah dan ken je lache
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2005 om 18:40:Quinty Trustfull
Vind ik ook een mooie vrouw
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 15:19:wel als ik al zo lang wakkert ben als nu
dan lijkt ze ineens erg mooi
Dionne (ofzo)....
Mja... kan me wel een mooiere bekende Nederlanse voorstellen... maar ja, als je al zo lang wakkert bent.
Hoe lang ben je eigenlijk al wakkert?