Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoest met je diplomo... homo
He morco, hoest met je diplomo... homo
He morco, hoest met je diplomo... homo
He mocro, hoest met je diplomo... homolaatste aanpassing 15 september 2005 14:19
He mocro, hoest met je diplomo... homo
He mocro, hoest met je diplomo... homolaatste aanpassing 15 september 2005 14:19
Ik heb het gevoel dat er zo rode lettertjes onder mijn profielfoto sttan...
Ik heb het gevoel dat er zo rode lettertjes onder mijn forumfoto staan...
Eerlijk verdiend toch ??
verre wge van homo en ja diploma komt eraan nerdje
probeer je me te versieren ?
want??? jongen ik ken veel marrokanen antilianen yougoslaven die zijn meer partys geweest dan jij en al je slondale vriendjes bij elkaar
want??? jongen ik ken veel marrokanen antilianen yougoslaven die zijn meer partys geweest dan jij en al je slondale vriendjes bij elkaar
met andere woorden: wij moeten oppassen anders halen zij al hun vriendjes en broertjes erbij en die zijn heel gevaarlijk?
Als ik jou was zou ik voor slachtoffer gaan spelen
Leer eerst een fatsoenlijk Nederlands schrijven voordat je gaat zeuren over onze regering
Rond 50 minuten denk ik
Diploma van het Alle Jezus Laag Onderwijs??
Wat staat hier dan weer
Misschien komt het omdat je zo veel onzin aan het uitkramen bent in half Nederlands dat ik je niet zo goed begrijp!
Fatima, me domme importbruidje heeft dr integratiecursus nog niet helemaal afgerond! Hoop dat ze dit wel in hoofdstuk 2 gaan behandelen ofzo want ik ben dol op vlaai!
Uitspraak van X. op donderdag 15 september 2005 om 14:59:
Je kan d'r natuurlijk ook altijd een vlaai laten jatten. Daar hebben ze immers geen opleiding voor nodig.
Dat doen ze op instinct! of was ut nou in stinkt!
Je pikt het wel goed op de kritiek moet ik zeggen altijd blijven lachen
mja geen gabbers meer over dus alleen maar puberale rebelse lonsdalertje met foute ononderbouwde xtrm rechtse meningen waar hun opa en oma (2e wereld oorlog) bang van zou worden
Ik denk dat de gehele bevolking van Marokko er bang van zou worden zodra ze weten hoe hun bevolkingsgroep het hier in nederland doet, laat staan wat voor reputatie het ze bezorgt.
dat heeft tog helemaal niks te maken met huidskleur afkomst enz. de blanke wetenschap heeft dit zelfs nog onderzocht
cht vallen? of is het meer iets van actie-reactie?
je woont bv in waddinxveen (ken het hele dorpje niet)
er wonen hier geen buitenlanders j
er iss geen marokkaan of nederlander die op zijn 13e zegt nou als ik later groot word dan ga ik me tog een bosje fietsen jatten
Moet je eens bij mij in de wijk komen wonen... Hier doen ze op hun 18e een run op maroko en terug.. zodat ze de komende 10 jaar niet hoeven te werken maar van hun drugscentjes kunnen leven...
Wake up!
Kisten duidelijk uit de oorlog toch???
ahh jongen denk jij nou egt dat elke marokaan de foking kans heeft om zon run te doen
(dan zou hash hier een kwartje per gram kosten)
Hmm 1 op de 3 is hier tegenwoordig van allochtoonse afkomst.
Ik kijk om mij heen en zie dat van deze allochtone bevolkingsgroep er vrijwel niemand werkt, maar wel in een dikke bak rondrijd.
Ik kijk om mij heen en bij vrijwel elk strafbaar delict zijn mensen uit deze bevolkingsgroep betrokken.
Ik kijk om mij heen en zie dat veel mensen uit deze bevolkingsgroep aggresief reageren en dmv groepsgedrag respect proberen af te dwingen door openbare geweldpleging.
Ik kijk om mij heen en zie dat ik niet normaal kan uitgaan omdat er anders groepen mensen uit deze bevolkingsgroep het voor andere proberen te verzieken.
Ik kijk om mij heen en zie mensen uit deze bevolkingsgroep die hier al 40 jaar wonen maar nog geen woord Nederlands spreken of schrijven.
Ik kijk om mij heen en zie mensen uit deze bevolkginsgr...
Het is als allochtoon altijd makkelijk om naar autochtone mensen te wijzen en je te beroepen op discriminatie... Maar in veel gevallen hebben jullie je eigen imago verpest en plukken jullie daar nu zelf de vruchten van!
maar WAAROM hebben ze lagere inkomens???zelfs de 2e en 3e generatie??
Het gaat erom dat jij zegt dat geen jeugdige marokanen de droom hebben om iets crimineels te doen... Nou die droom hebben ze wel degelijk
Ik kijk om mij heen en zie dat van deze allochtone bevolkingsgroep er vrijwel niemand werkt, maar wel in een dikke bak rondrijd.
Ik kijk om mij heen en bij vrijwel elk strafbaar delict zijn mensen uit deze bevolkingsgroep betrokken.
Ik kijk om mij heen en zie dat veel mensen uit deze bevolkingsgroep aggresief reageren en dmv groepsgedrag respect proberen af te dwingen door openbare geweldpleging.
Ik kijk om mij heen en zie dat ik niet normaal kan uitgaan omdat er anders groepen mensen uit deze bevolkingsgroep het voor andere proberen te verzieken.
Ik kijk om mij heen en zie mensen uit deze bevolkingsgroep die hier al 40 jaar wonen maar nog geen woord Nederlands spreken of schrijven.
Een van mijn beste vrienden uit mijn jeugd is van marokaanse afkomst.. en komt uit dezelfde wijk als mij. En ja hij is bezig af te studeren en heeft een hele goede toekomst voor zich. WAarom kan hij het wel..en al die andere allochtonen niet? omdat ze er wat moeite voor moeten doen!
Ik ben geen wazi.. maar heb best een negatief beeld over allochtonen. Dit komt niet door wat ik in het nieuws zie... maar wat ik zie als ik door mijn wijk loop!
En ja er zijn ook positieve dingen over allochtonen..en nee die komen niet in het nieuws.. Net zoals er positieve dingen zijn over autochtonen en ook die komen niet in het nieuws! Je moet niet de vergelijking krom gaan trekken he!
Net zoals er positieve dingen zijn over autochtonen en ook die komen niet in het nieuws! Je moet niet de vergelijking krom gaan trekken he
Knakker.. ik ben opgegroeid tussen de allochtonen! Ik weet heel goed hoe die samenleving in elkaar zit! En ja er zijn goede bij.... maar het percentage "slechte" is veel hoger dan het percentage "slechte" autochtonen. Dat gaat opvallen én daaraan hebben jullie je slechte imago te danken! Aan je eigen bevolkingsgroep!
een buitenlander die werkt valt niet op en heb je geen menig over
naast dat ik het gewoon ontzettend lelijk vind
vind ik het ook zwaar gabberdodend
mensen hebben hetn niet meer over hakkende gabbers
maar over verdwaalde lonsdale kindertjes
ik schaam me hiervoor als groot hardcore liefhebber en partyganger
waar komt het vandaan
Wallah ? Sikterlan!
In een extreme wereld, moet je extreem zijn om te overleven.
(dit is zijn persoonlijke text) van bins
en als je dan die fotos ziet zie je zon kneusje dat is niet normaal en daaaar heb ik nou zon hekel aan
er is niks extreems aan je hoor nerd behalve dan je mening maar die slecht of niet onderbouwt
Uitspraak van Bins op donderdag 15 september 2005 om 16:18:
Wallah ? Sikterlan!
Check zijn foto's, hahaha elke feest dezelfde trui aan
1 · Megarave vrijdag 31 december 2004
2 · Ghosttown zaterdag 13 november 2004
1 · Masters of Hardcore vs. Hellraiser zaterdag 20 december 2003
Net zoveel kleren in de kast hangen als turkse woorden
Check zijn foto's, hahaha elke feest dezelfde trui aan
1 · Megarave vrijdag 31 december 2004
2 · Ghosttown zaterdag 13 november 2004
1 · Masters of Hardcore vs. Hellraiser zaterdag 20 december 2003
Net zoveel kleren in de kast hangen als turkse woorden!
Het is als allochtoon altijd makkelijk om naar autochtone mensen te wijzen en je te beroepen op discriminatie... Maar in veel gevallen hebben jullie je eigen imago verpest en plukken jullie daar nu zelf de vruchten van!
erg stoer trouwens iemand voor wazi uitmaken terwijl je die mensen niet kent en alleen op basis van kleding iemand beoordeeld...of omdat ze er anders uitzien dan dat JIJ zou willen in de "hardcore scene"
volges mij als nederlanders dat doen heet dat discrimineren...wat doe jij nou dan joh
Ik denk dat de gehele bevolking van Marokko er bang van zou worden zodra ze weten hoe hun bevolkingsgroep het hier in nederland doet, laat staan wat voor reputatie het ze bezorgt.
moeten we dan allemaal met een HOOFDDOEK naar een feest gaan???
Tieft nou toch es op met die verdomde lonsdale topics
Word dr nou ech schijtziek van zeg
Waarom? vond dat er toch best een zinnige discussie is gevoerd op een vrij redelijke manier. Waarom zou dat niet mogen? dit is toch een forum of niet? Ik word schijtziek van mensen die zelf niet aan de discussie deelnemen maar van de zijkant wel loze opmerkingen maken omdat ze het onderwerp niet leuk vinden
Een topic opener die zowat geen Nederlands spreekt
Ken je een lekkere discussie mee voeren
lees eens wat pagina's terug dan. Ondanks gebrekkig nederlands was er wel een discussie gaande. Kijk dat jij nou met een reeks van postings van bijzonder laag niveau het topic probeert te killen...das jouw zwakte.laatste aanpassing 15 september 2005 20:25
waar komt het vandaan
waar komt het vandaan
het was altijd
Ik snap wat je bedoeld ik vind dat merk lonsdale ook 10.000 keer niks, het heeft niks met gabber zijn te maken het was altijd australian/cavello en de laatste paar jaar deze onzin snap ook niet waarom, maja t mooie is dat aussies en cavello's weer meer terug komen, misschien vind ik het niks omdat ik opgegroeid ben in de tijd van de australians enzo, de wat oudere gabbers net als ik lopen 9 van de 10 keer nog vaak in australian, lonsdale is voor de nieuwkomers beetje een kindermerk zeg maar
Oja nog iets he die kisten kom op zeg daar kan je toch niet op feesten lang leve australian/cavello en maxieslaatste aanpassing 21 september 2005 18:28
Doe lekker je eigen ding, maar je niet druk om iemand anders..
waar komt het vandaan
Uitspraak van TerrorMocro op donderdag 15 september 2005 om 14:13:
en ik schaam me voor zon volk als jou dat rond loopt op een hardcore feest!!BOKKE