Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hmm 1 op de 3 is hier tegenwoordig van allochtoonse afkomst.
Ik kijk om mij heen en zie dat van deze allochtone bevolkingsgroep er vrijwel niemand werkt, maar wel in een dikke bak rondrijd.
Ik kijk om mij heen en bij vrijwel elk strafbaar delict zijn mensen uit deze bevolkingsgroep betrokken.
Ik kijk om mij heen en zie dat veel mensen uit deze bevolkingsgroep aggresief reageren en dmv groepsgedrag respect proberen af te dwingen door openbare geweldpleging.
Ik kijk om mij heen en zie dat ik niet normaal kan uitgaan omdat er anders groepen mensen uit deze bevolkingsgroep het voor andere proberen te verzieken.
Ik kijk om mij heen en zie mensen uit deze bevolkingsgroep die hier al 40 jaar wonen maar nog geen woord Nederlands spreken of schrijven.
Ik kijk om mij heen en zie mensen uit deze bevolkginsgr...
Het is als allochtoon altijd makkelijk om naar autochtone mensen te wijzen en je te beroepen op discriminatie... Maar in veel gevallen hebben jullie je eigen imago verpest en plukken jullie daar nu zelf de vruchten van!
erg stoer trouwens iemand voor wazi uitmaken terwijl je die mensen niet kent en alleen op basis van kleding iemand beoordeeld...of omdat ze er anders uitzien dan dat JIJ zou willen in de "hardcore scene"
volges mij als nederlanders dat doen heet dat discrimineren...wat doe jij nou dan joh
Ik denk dat de gehele bevolking van Marokko er bang van zou worden zodra ze weten hoe hun bevolkingsgroep het hier in nederland doet, laat staan wat voor reputatie het ze bezorgt.
moeten we dan allemaal met een HOOFDDOEK naar een feest gaan???
Tieft nou toch es op met die verdomde lonsdale topics
Word dr nou ech schijtziek van zeg
Waarom? vond dat er toch best een zinnige discussie is gevoerd op een vrij redelijke manier. Waarom zou dat niet mogen? dit is toch een forum of niet? Ik word schijtziek van mensen die zelf niet aan de discussie deelnemen maar van de zijkant wel loze opmerkingen maken omdat ze het onderwerp niet leuk vinden
Een topic opener die zowat geen Nederlands spreekt
Ken je een lekkere discussie mee voeren
ik schaam me hiervoor als groot hardcore liefhebber en partyganger
lees eens wat pagina's terug dan. Ondanks gebrekkig nederlands was er wel een discussie gaande. Kijk dat jij nou met een reeks van postings van bijzonder laag niveau het topic probeert te killen...das jouw zwakte.laatste aanpassing 15 september 2005 20:25
naast dat ik het gewoon ontzettend lelijk vind
vind ik het ook zwaar gabberdodend
mensen hebben hetn niet meer over hakkende gabbers
maar over verdwaalde lonsdale kindertjes
ik schaam me hiervoor als groot hardcore liefhebber en partyganger