Partyflock

Forumonderwerp · 810848
1 volger · 3061x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geen wereldwijd gelijktijdige release van de Xbox 360

Robbie Bach van Microsoft heeft in een interview bevestigd dat zijn bedrijf de Xbox 360 niet gelijktijdig in Noord-Amerika, Europa en Japan zal uitbrengen. Tussen de drie verschillende launches zal volgens Bach ongeveer zeven tot tien dagen zitten.
In welke volgorde de drie gebieden Microsofts nieuwe console te zien zullen krijgen werd niet verteld. Hoogstwaarschijnlijk is Noord-Amerika als eerste aan de beurt, Europa als tweede en als laatste Japan.

Update:
Microsoft heeft bekend gemaakt op welke dagen de Xbox 360 zal verschijnen. De data zijn als volgt:

22.11.05 (dinsdag): USA
02.12.05 (vrijdag): Europa
10.12.05 (zaterdag): Japan

bron

Dat wordt dus ff sparen tot december :p Ga hem zeker aanschaffen zodra ik het geld heb :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
prijs???
Waarschuw beheerder
donateur
als ik het goed onthouden heb, 300 voor de gewone versie, en 400 voor uitgebreide (met harde schijf en draadloze controller).

Ik zal het nieuwsbericht hierover even opzoeken voor je (F)
Waarschuw beheerder
400 is goed tedoen
leuk sinterkaas kado !!!
Waarschuw beheerder
donateur
alle bevestigde feiten van Xbox op een rijtje

filmpje 10 most wanted games for Xbox 360

2 bundels voor Xbox 360 gepland
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 15 september 2005 om 11:02:
400 is goed tedoen

Kan me de playstation 2 nog herinderen dat die uitkwam :-/ Die was 1300 gulden volgens mij :x

Waarschuw beheerder
kan je dat ding ook ombouwen en avalaunch oppleuren?
Waarschuw beheerder
ja ik ook 1300 ong.
en nu niet eens € 200,-

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 11:22:
kan je dat ding ook ombouwen en avalaunch oppleuren?

Ding is nog geeneens uit man. Die ombouwgasten hebben dus nog geen kans gehad om dat ding eens goed te inspecteren. En hij zal vast wel om te bouwen zijn uiteindelijk, maar ze hebben het wel moeilijker gemaakt volgens de berichten.

En dan heb je avalaunch erop... ga je op je 360 lekker je oude xbox spellen spelen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 15 september 2005 om 11:34:
ja ik ook 1300 ong.
en nu niet eens € 200,-

Daarom moet je spelcomputers ook nooit meteen kopen zodra dat ding in de winkel ligt.
Heb zelf mn xbox voor 170 euro nieuw gekocht.
Waarschuw beheerder
Heb zelf mn xbox voor 170 euro nieuw gekocht.

Ik voor 150 Dollar! :[

;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 11:35:
En dan heb je avalaunch erop... ga je op je 360 lekker je oude xbox spellen spelen!!

omdat ding backwords compatible is is voor mij iig flink handig dan hoef je niet met 2 comsoles te klooien ;)

Evox 2.6 (Y) er is een nieuwe uit 8)

Waarschuw beheerder
Ding is nog geeneens uit man. Die ombouwgasten hebben dus nog geen kans gehad om dat ding eens goed te inspecteren. En hij zal vast wel om te bouwen zijn uiteindelijk, maar ze hebben het wel moeilijker gemaakt volgens de berichten.

nee tuurlijk niet dan ga je kijken of je die nieuwe spelen erop kan pleuren.

kijk wel ff wat het wordt met dat ding.

Waarschuw beheerder
Tja dat is ook wel zo natuurlijk :).

Gewoon Xbox en 360 in 1!!
Maja ik wacht sowieso met het kopen van dat ding. 400 voor een spelcomputer vind ik gewoon teveel. Want zit toch meer achter de PC.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:04:
Gewoon Xbox en 360 in 1!!
Maja ik wacht sowieso met het kopen van dat ding. 400 voor een spelcomputer vind ik gewoon teveel. Want zit toch meer achter de PC.

heb nu een omgebouwde oude xbox en die gebruik ik ook als media center en dat gaat perfect.
Waarschuw beheerder
Kan je "oude" xbox spelletjes er ook op spelen of "nieuwe" op de oude.......
Waarschuw beheerder
donateur
kun je ook Party Flocken op die nieuwe X- box :p
Waarschuw beheerder
ik heb de tranceparante xbox omgebouwd met meer dan 100 games.

Maar straks maken ze er geen nieuwe meer bij en dan is minder. Kan je m ook ombouwen dat de xbox 360 games erop kunnen? Of kan dat al?
Waarschuw beheerder
Haha, wat denk je zelf? Tuurlijk niet :D
Waarschuw beheerder
Dat is minder mooi, dus snel alles ff downloaden voordat het te laat is :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 15 september 2005 om 13:23:

nou sander, als dat mogelijk zou zijn waarom zouden ze dan in jezusnaam die xbox260 maken die vele malen krachtiger is he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 15 september 2005 om 13:23:

:frusty:

Waarschuw beheerder
meteen halen die xbox :respect:
Waarschuw beheerder
pfff die xbox moet ik echt wel hebben...zag net paar trailertjes van games...gestoord gewoon :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ga hem ook meteen halen als die er is.

Na het lezen van dit topic ben ik nog eens goed gaan zoeken naar info, screens, games, etc, etc over de Xbox360. Dat wordt me toch echt een megavetultraleet apparaat he :D :P PGR3 erbij en knallen maar!!

Bij de 400 euro versie krijg je een hoop extra's. Denk dat ik deze maar ga halen dan. Want een Xbox zonder harddisk is natuurlijk ook niet alles... En een draadloze controller is ook nooit weg :D

Waarschuw beheerder
en een maand gratis xbox live gold en een ethernet kabel:P
dan zou ik denk ik wel online gaan
lijkt me heel vet :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
xbox 360 wordt wel vet
ga hem zeker halen voor pgr 3 dead or alive 4

Waarschuw beheerder
Als ik geld over heb koop ik hem in januari, anders word het maart :D
Ghost Recon word zeker een titel die ik gelijk erbij haal .
Weet iemand of Resident Evil 5 een launchitel word?

Waarschuw beheerder
donateur
xbox :/

Waarschuw beheerder
Reageer dan aub niet
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de afgelopen dagen superveel screenshots, (HD) films en andere shit bekeken. Het begint me echt te kriebelen om hem te kopen. Ik wil die graphics gewoon in het echt zien :D :P

Tevens ben ik aan het rondkijken voor een leuke LCD HDTV om erop aan te sluiten. Want alleen op die manier komen de graphics écht tot zijn recht...

Iemand nog tips/ideeën voor een LCD High Defenition TV? Hij moet minimaal 36" zijn (92 CM). Want ik heb toch echt al alle sites gehad met reviews enzo, maarja blijft toch moeilijke keuze he...

Waarschuw beheerder
Ik wil ook wel zo'n HDTV hebben, maar ik heb er het poen niet voor :(
Als ik mijn Xbox heb ga ik daarvoor sparen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 11:05:
Reageer dan aub niet

Dat maakt jij niet uit. :/

Waarschuw beheerder
nee, daarom zeg ik ook aub

Waarschuw beheerder
Klopt het nou dat de spellen voor de gewone Xbox ook te spelen zijn op de 360?

en Xbox live "Silver" en "Gold" wordt voor iedereen toegankelijk? voor iedereen zonder credit card dus?
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alle spellen, alleen de bekende.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 00:35:
Klopt het nou dat de spellen voor de gewone Xbox ook te spelen zijn op de 360?

en Xbox live "Silver" en "Gold" wordt voor iedereen toegankelijk? voor iedereen zonder credit card dus?

"gewone" Xbox spellen op die Xbox360 is nog niet zeker. (tenminste, vorige week nog niet).

Silver is voor iedereen toegankelijk, behalve door de week (dus alleen in weekend). Gold is voor iederen in weekend + door de week (altijd dus). Beide zonder creditcard :)

[edit]

Volgens "Chris P" dus wel :) Dat is alweer een meevaller ;)
Niet dat de spellen er beter gaan uitzien ofzo, maar gewoon relax dat je ook nog eens effekes HALO2 op je Xbox360 kan spelen... (heb ik het dus over de spellen van de oude Xbox he)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja dat begrijp ik ook wel weer dat de gewone Xbox spellen er niet beter uit zullen zien op de 360...

maar ja ik heb het afgelopen jaar iets van 13 spellen gekocht. waarvan ik een enkele heb uitgespeeld.

dus als ik die spellen op die 360 ken spelen koop ik em sowieso.

dat xboxlive makkelijker toegankelijk is gemaakt is ook ngo eens een supervette voordeel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gehoord dat orginele xbox spellen alleen op een xbox360 met hardeschijf te spelen zijn. En dit zullen zeker niet alle titels zijn, alleen wat van de beste denk ik.
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
Zojuist aanbetaling gedaan bij de FRS, 2 december issie binnen :D Dus dat wordt vrij nemen op 2, 3, 4 en 5 december :yes:
Gelijk maar extra controller, Tony Hawk en PGR3 erbij gedaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --best1979-- op zaterdag 1 oktober 2005 om 14:46:
ik heb gehoord dat orginele xbox spellen alleen op een xbox360 met hardeschijf te spelen zijn. En dit zullen zeker niet alle titels zijn, alleen wat van de beste denk ik.

Precies dit heb ik ook gehoord!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jones op maandag 3 oktober 2005 om 12:33:
Zojuist aanbetaling gedaan bij de FRS, 2 december issie binnen Dus dat wordt vrij nemen op 2, 3, 4 en 5 december
Gelijk maar extra controller, Tony Hawk en PGR3 erbij gedaan

Heb je die extra's ook moeten aanbetalen? (om er dus op die manier zeker van te zijn dat jij ze krijgt op 2 december). Of hoe moet ik dit zien? Ik ben dit namelijk vergeten te doen. Dalijk heb ik m'n Xbox360 maar zijn alle spellen al uitverkocht....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel zon Reserveringskit gekocht..

Kreeg er een geil t-shirt bij.

Maar die spellen enzo zijn meestal wel op voorraad dus daar maak ik me nie zo zorgen over.

Waarschuw beheerder
Ik heb hem vanmiddag ook maar even gereserveerd... alleen kut dat ik nog ff 2 maanden moet wachten...
Waarschuw beheerder

maar de mod chip bouwers hebben al wel de ontwikkel xbox360 in handen (gejat/achtovergedrukt bij iemand van microsoft). ik heb al foto's gezien van de binnenkant van de xbox360 die zou microsoft nooit vrijgeven

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gehoord dat men de release date van 2 december niet gaat halen.

of het werkelijk waar is, geen idee....
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik wacht tot het voorjaar. Wil uiteraard de versie met een hd erin hebben. Maar vind 400 pleuries nogal prijzig voor een apparaatje waar ik op dat moment op zijn hoogst 2 uur per dag achter kan zitten. Maar ik zal hem zeker halen, want ook nu nog heb ik schik met m'n sexbox! 8)
Uitspraak van Jones op maandag 3 oktober 2005 om 12:33:
PGR3

Project Gotham.. (L)
Deel 2 is, samen met Ninja Gaiden en SW: KOTOR, wel mijn favo gamepie..! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:59:
Wil uiteraard de versie met een hd erin hebben. Maar vind 400 pleuries nogal prijzig

vooral die 20gb hd maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Naar mijn idee hadden ze er best een 40 gb hd in mogen proppen. Ze gaan immers toch al wat verlies maken; die paar euries per Xbox maakt dan ook geen steek meer uit. Dit zal alleen maar een extra verkoopstimulans zijn en natuurlijk zal dit multimediafuncties ten goede komen. :D
Want er komt natuurlijk een shitload aan mp3tjes op te staan (in mijn geval :9)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Dat ding lijkt me stiekem toch wel heel erg vet. Maar wacht toch ff op de ps3 voordat ik straks weer met 2 next gen consoles zit.

Waarschuw beheerder
400 euro voor die IksDoos vind ik eigenlijk helemaal niet duur, als je kijkt naar wat zon ding allemaal kan...en hoe duur eerdere consoles waren toen ze net uitkwamen...
Waarschuw beheerder
donateur
Precies. Voor dat geld heb je voor de computer alleen een videokaart ;) (toevallig deze week eentje gehaald voor 415 euro) :D

Waarschuw beheerder
400 valt mee.... opzich komt eenmaal van microschoft of gaystation die willen nauw eenmaal veel geld van de echte fans die die absurde bedragen betalen, ps2 was echt schandalig geprijsed eerste 1,5 jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op woensdag 5 oktober 2005 om 12:46:
Precies. Voor dat geld heb je voor de computer alleen een videokaart (toevallig deze week eentje gehaald voor 415 euro)

ik snap dat niet wie gaat er nu een videokaart kopen die zo duur is en over 1 jaar krijg je hem bijna kado bij een spel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qapam op woensdag 5 oktober 2005 om 17:37:
ik snap dat niet wie gaat er nu een videokaart kopen die zo duur is en over 1 jaar krijg je hem bijna kado bij een spel

Snap ik ook niet, hij was voor m'n broertje ;)
Zelf heb ik eentje van 370 euro :D

Tja, als je met de tijd mee wilt moet je geld uitgeven he. Ik kan mooi alle spellen op de hoogste res. draaien....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op woensdag 5 oktober 2005 om 17:37:
e voor de com

Geef meestal rond de 230 uit voor een videokaart.. Vind ik zelf ook echt te veel. Al helemaal omdat die kaart die ik nu heb binnen een jaar 120 euro is :P

En 400 euro niet duur?? Dat is meer dan fckin 800 gulden :P Vind het nogal wat.

Maar idd luxe kost geld. Je bv ook een videokaart van 40 euro kopen en Half life 2 op 800x600 ipv 1600x1200 draaien :P
Waarschuw beheerder
ga ik zeker halen en ook een nieuwe hd tv :D
Waarschuw beheerder
donateur
Me 2 :D

Minimaal een vette HDTV LCD of Plasma van 42" c.q 106cm... :P

Waarschuw beheerder
geen plasma
Waarschuw beheerder
Xbox360 komt er zeker
Waarschuw beheerder
wacht wel tot ie meer dan de helft goedkoper is :D

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Zooo ff tijdje zitten kijken naar de specs en trailers, deze komt echt wel bij me thuis te staan. Relaxed ook dat je hem via VGA op een TFT kan aansluiten (DVI zou beter zijn geweest :() MAAR VET APPARAAT!!

Waarschuw beheerder
Vet hé?! :-D

Waarschuw beheerder
echt wel..

Waarschuw beheerder
Problemen voor launch Xbox 360
Door Migwel op 13-10-2005
Bron: Gamesindustry

"If we knew what we were getting into, we might not have done it."

Dat is duidelijke taal van Microsoft topman Peter Moore, en geeft ook aan in wat voor stemming Microsoft zich dus nu bevindt na de belofte van een wereldwijde release van de Xbox 360.
Peter Moore heeft bekend dat er er met deze belofte veel problemen gepaard gaan en dat er hard gewerkt moet worden om deze wereldwijde release ook daadwerkelijk te realiseren.

"There's a reason no one has done this before and we are figuring that out."

De Xbox 360 zal allereerst in de Verenigde Staten op 22 november verschijnen. Het continent dat volgt is Europa waar 2 december op de agenda staat, en tot slot is op 10 december Japan aan de beurt. Het zal de eerste keer in de geschiedenis van de consoles zijn dat binnen een paar weken in elk van "de drie" regio's een algemene launch gerealiseerd wordt.

"We're going to ship all around the world; how we're going to do that, I don't know. We're going to rent every 747 we can find" liet Moore ook nog weten in zijn interview met de BBC.

Of de launchtitels die bij de Xbox 360 horen de wereldwijde launch aankunnen is nog onduidelijk. Micosoft's J. Allard liet eerder al weten dat hij hoopt dat; Project Gotham Racing 3, Perfect Dark Zero en Kameo op tijd in de winkel zullen liggen maar dat Microsoft geen garanties kan bieden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 17:02:
J. Allard liet eerder al weten dat hij hoopt dat; Project Gotham Racing 3, Perfect Dark Zero en Kameo op tijd in de winkel zullen liggen maar dat Microsoft geen garanties kan bieden

alle spellen makers niet

Waarschuw beheerder
Just keep our fingers crossed.
Waarschuw beheerder
alleen via om wegen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb afgelopen week zo'n pre-order pakket gehaald :d 2 december sta ik om 9 uur 's morgens voor de free record shop :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik neem ook een dagje vrij op 2 december heb toch nog wat dagen over...
Waarschuw beheerder
Ik hou van me werk!!! kan mssn xbox360 al op me gemak bekijken en uitproberen op 21-11 :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
staan dan de demo pods on de winkel

Waarschuw beheerder
de 360 wordt te errug:D vooral halo 3!!
Waarschuw beheerder
ja koimt gelijk met de release van de ps 3 uit

Waarschuw beheerder
gears of war lijkt me vet ....
Waarschuw beheerder
project gotham racing 3 lijkt me ook wel vet
eindelijk race dan met publiek er bij

Waarschuw beheerder
demopods komen deze tijd in de winkel....

als ik t goed heb staat er in de media markt in eindhoven al een demopod...

t is dat ik niet in de buurt woon anders was ik wel even langsgegaan...

ik ben niet zon racer, maar PGR3 ziet er retesmooth uit idd!

ik verheug me echt op Gears of War, Ninety Nine Nights en Crackdown...maar dat duurt nog wel een tijdje, Kameo lijkt me ook wel vet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
microsoft was t meest te sprekne over kameo las ik laatst
pgr3 was volgens gamekings echt supergeweldig maar ik hou niet van racegames
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:02:
geen plasma

Geen plasma als hij geen HD resoluties ondersteund nee, maar wat is er mis met een plasma die native 1280 x 720 aankan?

Wat gaan jullie allemaal aanschaffen mensen? Of gebruiken jullie gewoon de normale tv voor de Xbox360? Ik zie maar weinig mensen over HDTV en LCD of plasma praten...

Waarschuw beheerder
idd, gaat dat echt veel verschil maken, een HD tv of een simpele huis tuin en keuken tv?

Al die gameplay beelden zijn wel van hd tv's volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 01:49:
idd, gaat dat echt veel verschil maken, een HD tv of een simpele huis tuin en keuken tv?

Al die gameplay beelden zijn wel van hd tv's volgens mij.

Alle (ofja, de meeste) beelden van Xbox360 games op TV's zijn inderdaad van een HDTV (Samsung). Maar de screenshots wat jij bedoeld (gameplay beelden) die zijn gewoon direct op de Xbox360 gemaakt (soort screenshot). Daar maakt het niet uit of je op een normale tv of HDTV speelt, want het beeld wordt gecaptured voordat het de tv in gaat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op dinsdag 1 november 2005 om 09:04:
Maar de screenshots wat jij bedoeld (gameplay beelden) die zijn gewoon direct op de Xbox360 gemaakt

meestal op een vrij hoge resolutie die soms iet mogelijk zijn op gewone pc
meestal zijn het devi kits die kan je afstellen op hoger resoluties

Waarschuw beheerder
ok,

Dus die in game beelden van X05 zijn dus de beelden die ik straks ook zal zien.
Waarschuw beheerder
legt er aan of de devolopers het waar kunnen maken
en de kwaliteit van je scart kabel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crossfire op dinsdag 1 november 2005 om 13:53:
legt er aan of de devolopers het waar kunnen maken
en de kwaliteit van je scart kabel

Als je echt goede kwaliteit wilt moet je natuurlijk geen scartkabel gebruiken. Je kunt bij de MediaMarkt in Eindhoven gaan kijken hoe goed het beeld is. Daar staan wat 360's opgesteld. Ik neem aan dat ze daar de Samsung HDTV gebruiken voor het beeld op weer te geven. Dat moet er dus uitzien zoals het hoort. Heel netjes dus :)

Waarschuw beheerder
Maar is het dan gelijk de moeite niet meer waard,zonder HDTV, of valt dat wel mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op dinsdag 1 november 2005 om 15:36:
Als je echt goede kwaliteit wilt moet je natuurlijk geen scartkabel gebruiken. Je kunt bij de MediaMarkt in Eindhoven gaan kijken hoe goed het beeld is. Daar staan wat 360's opgesteld. Ik neem aan dat ze daar de Samsung HDTV gebruiken voor het beeld op weer te geven. Dat moet er dus uitzien zoals het hoort. Heel netjes dus :)

Ow daar ga ik deze week dus even kijken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Atmoz op maandag 31 oktober 2005 om 19:29:
Wat gaan jullie allemaal aanschaffen mensen? Of gebruiken jullie gewoon de normale tv voor de Xbox360? Ik zie maar weinig mensen over HDTV en LCD of plasma praten

Tja, heb vorig jaar een nieuwe breedbeeld tv gekocht, dus die zal ik nog wel ff gebruiken :p

Over paar jaar misschien, is me nu ff te duur, en heb nog andere plannen ;)
Waarschuw beheerder
ben vanmiddag ff naar de media markt geweest in eindhoven. kon alleen niet zien of het HD tvs waren .. stond er in iedergeval niet op.
maar het zag er wel goed uit vooral kameo

Waarschuw beheerder
nieuwe game release data voor de 360

25 november 2005 (of bij release Xbox 360)

- Gun
- Tony Hawk's American Wasteland
- Call of Duty 2

2 december 2005 (release Xbox 360)

- Amped 3
- Condemned: Criminal Origins
- FIFA 06: Road to the World Cup
- Kameo: Elements of Power
- King Kong
- Madden NFL 06
- NBA Live 06
- Need For Speed: Most Wanted
- Perfect Dark Zero
- Perfect Dark Zero: Collector's Edition
- Project Gotham Racing 3
- QUAKE 4
- Ridge Racer 6
- Tiger Woods PGA Tour 06

13 januari 2006

- Dead or Alive 4

Januari 2006

- The Godfather
- NBA 2K6
- NHL 2K6
- Ninety-Nine Nights
- The Elder Scrolls IV : Oblivion
- Top Spin 2

16 februari 2006

- Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter

Februari 2006

- FC Manager 2006
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
De games waar ik voor ga: :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:30:
- Gun :nee:
- Tony Hawk's American Wasteland :nee:
- Call of Duty 2 :jaja:
- Amped 3 :jaja:
- Condemned: Criminal Origins :nee:
- FIFA 06: Road to the World Cup :nee:
- Kameo: Elements of Power :nee:
- King Kong :nee:
- Madden NFL 06 :nee:
- NBA Live 06 :nee:
- Need For Speed: Most Wanted :nee:
- Perfect Dark Zero :jaja:
- Perfect Dark Zero: Collector's Edition :nee:
- Project Gotham Racing 3 :jaja:
- QUAKE 4 :nee:
- Ridge Racer 6 :jaja:
- Tiger Woods PGA Tour 06 :nee:
- Dead or Alive 4 :jaja:
- The Godfather :nee:
- NBA 2K6 :nee:
- NHL 2K6 :nee:
- Ninety-Nine Nights :nee:
- The Elder Scrolls IV : Oblivion :nee:
- Top Spin 2 :jaja:
- Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter :nee:
- FC Manager 2006 :nee:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ken al iemand met ombouwkidjes 75 euro
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 01:42:

lol :D

[edit]

Dat meen je toch niet serieus he :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Vind ik knap. Ombouwkit hebben voor iets wat nog helemaal niet uit is %-).

Bullshit dus!
Waarschuw beheerder

Haha, niet alles geloven wat ze je wijs maken :) Het zal jaren, geen maanden duren, voordat er modchips voor dit apparaat verschijnen, laat staan dat ze er nu al zijn :-D

Waarschuw beheerder
Voor mij worden het 2 games ik weet nog niet welke maar ik ga kiezen uit:
Condemned
Kameo
PGR3
PDZ 0
King Kong

Me buurjongen had zo'n maand geleden ook zoiets sterks...

ik vertelde dat ik de 360 ging kopen op 2 december, vraagt ie aan me hoeveel ik ervoor moest betalen,
ik zeg "ja gewoon 400 met extras..."
zegt ie "wat? zo duur? ik kan hem voor 150 kopen...van de vrachtwagen gevallen weet je?..."

shiit man wat een bullshit... volgens hem heeft een vriend hem al in zn kamer staan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 17:24:
zegt ie "wat? zo duur? ik kan hem voor 150 kopen

Haha. Zou prachtige koop zijn, een xbox 360 kun je momenteel zo voor 2000 euro verkopen op Ebay.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 10:26:
Vind ik knap. Ombouwkit hebben voor iets wat nog helemaal niet uit is %-).

Bullshit dus!

Nou zijn natuurlijk wel 10 stuks gejat.
maar lijkt me idd sterk dat ze nu al modship komen.
Waarschuw beheerder
Bij de media markt kan je dr al op spelen :P Dus lijkt me niet raar als er wat van de vrachtwagen gevallen zijn.

Die 10 gejatte waren toch development kits?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 8 november 2005 om 18:40:
Die 10 gejatte waren toch development kits?

Ja. Maar zullen er inmiddels al wel vast meer gejat zijn, aangezien er in heel veel winkels al 360's staan als demo modellen staan opgesteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:35:
maar lijkt me idd sterk dat ze nu al modship komen

Het lijkt me sterk dat er een modchip voor 2007 te krijgen is, laat staan nu al :)

Waarschuw beheerder
me buurjongen zei het een jaar geleden...

toen waren er wel 10 prototypes gestolen in duitsland ja, 3 daarvan waren er alweer snel terecht...t lijkt me sterk dat er 1 van die 7 hier in mijn buurt beland...

Waarschuw beheerder
jongens echt waar ga naar www.360modchip.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 21:23:

Ja, en ? Die site doet 't niet eens. Neem nou maar van mij aan dat 't minimaal een jaar gaat duren voordat de 360 gehacked gaat worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 21:23:

Oh, dus je meent het ook nog echt.
Sorry kerel, dat kan DUS ECHT NIET !!
Als dat zo is krijg jij van mij gratis een Xbox360 op 2 december :D

Komop zeg, weet je hoe goed beveiligd dat ding is. De eerste Xbox was al moeilijk te kraken. Dit gaat inderdaad echt _NIET_ lukken in een paar maanden, laat staan in die korte tijd dat die 10 dev-kits gesloten zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 november 2005 om 18:42:
Ja. Maar zullen er inmiddels al wel vast meer gejat zijn, aangezien er in heel veel winkels al 360's staan als demo modellen staan opgesteld.

Oke maar een dev kit is wat anders dan een xbox 360 zelf :P
Waarschuw beheerder
idd gelul..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:30:
25 november 2005 (of bij release Xbox 360)

- Gun
- Tony Hawk's American Wasteland
- Call of Duty 2

Cod 2 heb ik al liggen, voor op de gewone xbox (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op dinsdag 8 november 2005 om 22:38:
De eerste Xbox was al moeilijk te kraken

Inderdaad ! Microsoft was een half jaar bezig geweest met de beveiliging van de huidige xbox, met de beveiliging van de 360 zijn ze 2 1/2 jaar bezig geweest (dus 5 keer zo lang) en een aantal chips zijn special 'inhouse' ontworpen, vanuit beveiligingsoogpunt.

Maar inderdaad, de huidige xbox was ook al best goed beveiligd. De bootloader in de bios was 'nep' en moest als afleiding fungeren voor de echte bootloader, die in de southbridge chip zat verstopt. De enige reden waarom er relatief zo super snel (met een half jaar) al een modchip verscheen, was omdat er er 1 briljante hacker in de VS was (een MIT student die zichzelf 'bunnie' noemde), die een apparaat wist te bouwen waarmee hij het dataverkeer tussen de CPU en de southbridge kon afluisteren:

[img width=602 height=510]http://www.xenatera.com/bunnie/proj/anatak/images/ldttopzoom.jpg[/img]

Kijk eens hoe lastig dat ding alleen al is om te solderen en bedenk dan hoe briljant die gek moet zijn geweest om dit ding te ontwerpen en nog aan de praat te krijgen ook :)

Maar goed, Microsoft heeft al aangegeven dat het 'afluisteren' van dataverkeer op deze manier al nauwelijks meer zal gaan, omdat het in de 360 versleuteld is. En daarbij komt dat nu ook complete essentiele delen in 1 chip zullen worden uitgevoerd, waardoor afluisteren al helemaal niet meer mogelijk is omdat er simpelweg geen communicatie meer tussen chips voor nodig is.

Kortom, reken er maar niet op dat dit ding snel gehacked zal worden ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Met software kan alles:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 02:13:
Met software kan alles

Mwah, in dit geval niet... Microsoft heeft ook al verklapt dat het 'stack memory' niet langer 'executable' is in de 360, waardoor exploits als de huidige sowieso al niet meer werken. En aangezien dat zo'n beetje de enige manier was om 'kwaardaardige' code in het geheugen te krijgen, verwacht ik dat er op de 360 helemaal geen 'softmod' meer mogelijk zal zijn, alleen hardware matig. En ik verwacht dat die modchips een stuk complexer zullen worden als de huidige, stuk duurder en een stuk lastiger om te solderen op je mobo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kortom, ik denk dat we lang moeten wachten op een gehackte xbox 360 en als er al een modchip komt, zal ie duur worden en lastig om in te bouwen ... In eerste instantie was ik positief, vooral toen die SmartXX gasten al een devkit in handen hadden gekregen :) Maar toen Microsoft met dat persbericht kwam met de eerste details over de nieuwe security in dat ding ... En 't is ook gewoon een juiste zet van ze uiteraard om zo in security te investeren, ik denk dat 't commerciele succes van de 360 hierbij ook voor een groot deel staat of valt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij ons bij de media markt staat er zonkast xbox360...
vet ding :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is hier al in een winkel te koop :kwijl:

Artiest {SHOWLIST artist 6079, 20741}
Waarschuw beheerder
gvd alle pre-order paketten uitverkocht :((((((

Waarschuw beheerder
ja he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 9 november 2005 om 02:17:
Kortom, ik denk dat we lang moeten wachten op een gehackte xbox 360 en als er al een modchip komt, zal ie duur worden en lastig om in te bouwen ... In eerste instantie was ik positief, vooral toen die SmartXX gasten al een devkit in handen hadden gekregen :) Maar toen Microsoft met dat persbericht kwam met de eerste details over de nieuwe security in dat ding ... En 't is ook gewoon een juiste zet van ze uiteraard om zo in security te investeren, ik denk dat 't commerciele succes van de 360 hierbij ook voor een groot deel staat of valt.

Dit wordt voor mij de eerste console die ik sowieso niet wil laten ombouwen. Xbox-Live wordt zo vet :D

ps. degene die alvast een gamercard willen aanmaken voor xbox-live (om je naam bijvoorbeeld al vast te stellen) kunnen dat hier doen: http://www.xbox.com/en-US/myxbox/mygamercard.htm
Waarschuw beheerder
hoe moet je die x-box live shit gaan betalen eigenlijk ?

ik heb namelijk geen creditcard

Waarschuw beheerder
ja dat is nog t vetste... ik baalde dus enorm dat ik geen CC had... maar met de nieuwe Xbox Live kan je dus een soort van tegoeden kopen in de winkel...met een kraslaag en een code.

per maand €5,99

en ik geloof per jaar €60,00
Waarschuw beheerder
zeker vet !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >BOELIE< op zaterdag 12 november 2005 om 16:03:
ik heb namelijk geen creditcard

mjah idd, das wel flink balen ja :/
Ik doe het nu via system link.

Waarschuw beheerder
Zoals JrY ook al zei, er komen idd pre-pay kaarten voor xbox-live. Omdat niet iedereen een cc heeft. Net als bij world of warcraft dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 16:50:
Hij is hier al in een winkel te koop

Dat lijkt me sterk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Default op maandag 14 november 2005 om 15:12:
Dat lijkt me sterk.

Kom zelf kijken dan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 15:34:
Uitspraak van shibbs op maandag 14 november 2005 om 15:12:
Dat lijkt me sterk.

Kom zelf kijken dan

Pre-order misschien?

Waarschuw beheerder
donateur
huh waar is me bericht :/
Waarschuw beheerder
tering x-box, alle pre-orders in heel utrecht op :S

dat is zwaar kut!!

Waarschuw beheerder
t schijnt dat Bart Smit niet aan pre order kitjes doet maar aan reserveringen, t schijnt ook dat ze er veel binnen krijgen dus misschien moet je t daar proberen...

Waarschuw beheerder
Ja, ik heb 'm vorige week ook bij Bart Smit besteld.
Ik hoefde geen aanbetaling te doen, alleen gegevens genoteerd en nu maar wachten op dat telefoontje(of ik sta om 9 uur op de stoep natuurlijk)!

Waarschuw beheerder
Ik krijg lekkur met korting :O me ouwe werkt bij microsoft
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag ook de hele omgeving afgebeld, en idd..geen X-box 360 meer te pre-orderen voor op de launch dag..Klote, het wachten is dus tot de 2e lading in de winkels ligt :)

Waarschuw beheerder
donateur
hier is wel nog een winkel die paketten heeft.
Waarschuw beheerder
Je kan hem mss bestellen maar ze verkopen hem nog niet.
Waarschuw beheerder
donateur
je mag mijn pre-order kit kopen voor 100 euro hehe ;-)

Maar nog 2weekies en dan is het zover..
Kan niet wachten.. er zijn al wat reviews verschenen van spellen bij IGN en 1UP
Waarschuw beheerder
probeer mystery media eens in nijmegen, daar heb ik hem vorige week nog gepre-ordered

kan niet wachten

ik heb al verschillende reviews gezien op ign, en heb daar helaas gelezen dat als je geen HD tv hebt, de spellen toch nog wel redelijk op de normale xbox lijken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:55:
t schijnt dat Bart Smit niet aan pre order kitjes doet maar aan reserveringen, t schijnt ook dat ze er veel binnen krijgen dus misschien moet je t daar proberen...

had ik al gedaan maar helaas ...
Waarschuw beheerder
heey

is die xbox 360 echt zo geweldig ( jaa h sorry maar heb er dus echt geen verstand van).

ik moet voor mijn studie een project maken over de xbox 360, maar goed ik heb nog nooit een xbox gezien dus ben danook nog nie zover..
hebben jullie misschien tips waar ik meer te weten kan komen...
hele er bedankt! xxx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *tammy* op vrijdag 18 november 2005 om 11:59:
ik moet voor mijn studie een project maken over de xbox 360, maar goed ik heb nog nooit een xbox gezien dus ben danook nog nie zover..
hebben jullie misschien tips waar ik meer te weten kan komen...
hele er bedankt! xxx

ehh doe je wel de goeie studie dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 november 2005 om 16:59:
Het zal jaren, geen maanden duren

tuurlijk is die chip er al snel, die is voor eind 2006 hoor, dat zogenaamde "inhouse" ontwerp lekt binnen no time uit

Doet er niet aan af dat ik dat ding zo snel mogelijk ga kopen. Ben altijd pro-playstation geweest, maar ga nou toch echt om, de 360 is te bruut!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 9 november 2005 om 02:00:
Kijk eens hoe lastig dat ding alleen al is om te solderen en bedenk dan hoe briljant die gek moet zijn geweest om dit ding te ontwerpen en nog aan de praat te krijgen ook

En zo'n briljante gek zal ook de 360 gaan kraken :)

Zal miss. wat langer duren maar gebeuren zal het :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:05:
ehh doe je wel de goeie studie dan

hahah jaah dat wel hoor..het gaat over marketing enzow...dus niet zo zeer over het product zelf...maar je moet er wel iets van af weten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *tammy* op vrijdag 18 november 2005 om 16:23:
hahah jaah dat wel hoor..het gaat over marketing enzow...dus niet zo zeer over het product zelf...maar je moet er wel iets van af weten...

Ah, ok, de marketing rondom de 360 is zeer interessant. Ze hebben een flinke hype gecreeerd door te weinig van die apparaten in de verkoop te zetten bij de opening volgende week op 22 November, zodat de vraag veel groter is dan het aanbod. Immers, iets wat je moeilijk kan krijgen is veel interessanter dan iets wat in je schoot wordt geworpen :) Heel slimme marketing truc van Microsoft. En verder is dit een interessant verhaal voor jou denk ik: http://xbox360.ign.com/articles/612/612076p1.html en dit:
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3145154

Denk verder aan de 4 p's:
Prijs -> ding wordt onder de kostprijs verkocht. Waarom ?
Product -> meest geavanceerde spelcomputer ter wereld
Plaats -> wereldwijde introductie, met korte tussenpozes
promotie -> MTV presentatie etc.

Maar 't belangrijkste is denk ik dat Microsoft de markt zo breed mogelijk probeert te creeeren door het ding niet als 'spelcomputer' te promoten maar als centraal multimediasysteem voor ieders huiskamer. En het hele online gebeuren is natuurlijk ook een van de belangrijkste elementen in de hele marketing.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op vrijdag 18 november 2005 om 17:27:
Ah, ok, de marketing rondom de 360 is zeer interessant. Ze hebben een flinke hype gecreeerd door te weinig van die apparaten in de verkoop te zetten bij de opening volgende week op 22 November, zodat de vraag veel groter is dan het aanbod. Immers, iets wat je moeilijk kan krijgen is veel interessanter dan iets wat in je schoot wordt geworpen Heel slimme marketing truc van Microsoft. En verder is dit een interessant verhaal voor jou denk ik: http://xbox360.ign.com/articles/612/612076p1.html en dit:

Maar 't belangrijkste is denk ik dat Microsoft de markt zo breed mogelijk probeert te creeeren door het ding niet als 'spelcomputer' te promoten maar als centraal multimediasysteem voor ieders huiskamer. En het hele online gebeuren is natuurlijk ook een van de belangrijkste elementen in de hele marketing.

kijk jij weet waar je t over hebt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn 5 p's....
Waarschuw beheerder
ik heb gister in een gamesshop hier in groningen met de xbox360 kunnen spelen....call of duty 2....ooooooow damn, wat zag dat er ziek uit...gruwelijk goed :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zondag 20 november 2005 om 17:43:
heb gister in een gamesshop hier in groningen met de xbox360 kunnen spelen....call of duty 2....ooooooow damn, wat zag dat er ziek uit...gruwelijk goed

kheb em gister op qlimax ff gespeeld zag er idd wel vet uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zondag 20 november 2005 om 17:43:
spelen....call of duty 2....ooooooow damn, wat zag dat er ziek uit...gruwelijk goed

en dat is nog nix he

als een spel volledig ontwikkeld is voor die box ziet t er nog veel vetter uit ;)
Waarschuw beheerder
zag ook filmpjes van project gotham 3 en nieuwe amped....om te kwijlen :)
Waarschuw beheerder
beslissing is daar, eind januari staat de x-bos 360 in mn huiskamer

Waarschuw beheerder
Foto's van de binnenkant van mijn XBox360
[img width=640 height=480]http://www.gamer.nl/images/content/=HellFire=/200511/1132696714_1.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.gamer.nl/images/content/=HellFire=/200511/1132696714_2.jpg[/img]
Dat met je XBox 360 :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die is dus 'ge-cracked' :P
Waarschuw beheerder
ik heb vanmiddag de demo project gotham 3 gezien in de winkel (media markt)

en ik heb de controler ff gecheckt :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op donderdag 24 november 2005 om 16:56:
ik heb vanmiddag de demo project gotham 3 gezien in de winkel (media markt)

en ik heb de controler ff gecheckt

day ziet er al veel vetter uit dan call of duty ;)

Waarschuw beheerder
ze hebben wat overheat problemen geen verrassing als de CPU en GPU passive gecooled zijn en toch zeggen mensen dat die lawaaierig is(ding heeft wel case fans natuurlijk)
in NL zal je niet snel last hebben is nog aardig koud
Waarschuw beheerder
Nah ik zit hier niet op te wachten :) Ik hou het fijn bij de pc,want heb een review gelezen van Quake 4 op de 360 op gamespot.com en ja die had een heel laag cijfer gekregen en ze zeiden zelf,als je toch gelikte graphics wil en betere speelbaarheid dan is de pc de beste keuze,want zó geweldig zag ie iig niet uit op de 360,slappe textures,shooters horen niet op een console,maar een pc! :P

En de mensen die 'm kopen veel plezier ermee,maar er zullen geheid nog wel problemen mee zijn,zoals altijd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 26 november 2005 om 02:32:
Nah ik zit hier niet op te wachten Ik hou het fijn bij de pc,want heb een review gelezen van Quake 4 op de 360 op gamespot.com en ja die had een heel laag cijfer gekregen en ze zeiden zelf,als je toch gelikte graphics wil en betere speelbaarheid dan is de pc de beste keuze,want zó geweldig zag ie iig niet uit op de 360,slappe textures,shooters horen niet op een console,maar een pc!

Dat gaat alleen op voor Quake 4 ja! Check anders PDZ! Graphics zijn vergelijkbaar met die van de high-end pc's en dan te bedenken dat ie op 1 core draait, terwijl de 360 er 3 heeft!

En de mensen die 'm kopen veel plezier ermee,maar er zullen geheid nog wel problemen mee zijn,zoals altijd

Jij weet ook alles. Bak een taart en ga het vieren. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 00:04:
ze hebben wat overheat problemen geen verrassing als de CPU en GPU passive gecooled zijn en toch zeggen mensen dat die lawaaierig is(ding heeft wel case fans natuurlijk)
in NL zal je niet snel last hebben is nog aardig koud

Problemen zijn al aardig opgelost. De oorzaak ligt aan een crashende voeding.
Microsoft Nederland kan de geruchten bevestigen noch ontkennen, maar een woordvoerder wijst erop dat de Amerikanen met andere psu's zitten opgescheept: 'In Amerika hebben ze een netspanning van 110 volt, in Nederland zullen dus andere voedingen worden gebruikt.'

Wij zullen hier waarschijnlijk geen problemen mee hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 26 november 2005 om 09:12:
Jij weet ook alles. Bak een taart en ga het vieren

Ik weet ook alles B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 26 november 2005 om 09:12:
Graphics zijn vergelijkbaar met die van de high-end pc's en dan te bedenken dat ie op 1 core draait, terwijl de 360 er 3 heeft!

Ondertussen is AMD al bij de dual-core zal lang niet duren voor dat hun nóg een stap verder zijn dan de 360.

Maar goed,iedereen die met de hype mee loopt have fun!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 26 november 2005 om 11:42:
Ondertussen is AMD al bij de dual-core zal lang niet duren voor dat hun nóg een stap verder zijn dan de 360.

Maar goed,iedereen die met de hype mee loopt have fun!

Wie loopt er nu met de hype mee? Jij toch. hahaha

Maar veel plezier met je jaarlijkse 1500 euro investering om up to date te blijven.
Waarschuw beheerder
nog 6 nachtjes slapen :P
dan staat ie naast me tv ghehe

ik was gister op de game expo op de hcc dagen
PGR 3 gespeeld en most wanted waaren allebei zeer mooie spellen

:D
Waarschuw beheerder
shooters horen niet op een console,maar een pc!

absoluut mee oneens, de gameplay is ietse trager en iets meer autoaim maar zijn absoluut wel leuk om te spelen !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op zaterdag 26 november 2005 om 09:44:
Problemen zijn al aardig opgelost. De oorzaak ligt aan een crashende voeding.
Microsoft Nederland kan de geruchten bevestigen noch ontkennen, maar een woordvoerder wijst erop dat de Amerikanen met andere psu's zitten opgescheept: 'In Amerika hebben ze een netspanning van 110 volt, in Nederland zullen dus andere voedingen worden gebruikt.'

er zit een hele grote box aanvast, die zorgt er als het goed is voor dat al je voedingsproblemen zijn opgelost en dat je ook geen brand kan krijgen, werkt een beetje als een aardlekschakelaar ;) kortom, ze hebben er wel over nagedacht

Waarschuw beheerder
shooters horen niet op een console,maar een pc!

shooters horen over een jaartje op de revolution:YES:
maargoed kheb net nog ff cod 2 gespeeld in de stad wel vet hoor:D maar die controller van xbox360 vind ik niet echt fijn, maar misschien is t een kwestie van wennen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 26 november 2005 om 12:29:
Wie loopt er nu met de hype mee? Jij toch. hahaha

Maar veel plezier met je jaarlijkse 1500 euro investering om up to date te blijven

die eerste zin is een beetje raar maar goed :)

Liever dat,ik werk bij een pc zaak heeft nog meer voordeel dus personeels korting dan dat ik zo'n dom ding koop wat om de haverklap kapot kán gaan én dat je dat hele ding kwijt ben voor een paar maanden reparatie :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Liever dat,ik werk bij een pc zaak heeft nog meer voordeel dus personeels korting dan dat ik zo'n dom ding koop wat om de haverklap kapot kán gaan én dat je dat hele ding kwijt ben voor een paar maanden reparatie laatste aanpassing 26 november 2005 20:44

jij zou toch beter moeten weten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 26 november 2005 om 11:42:

Tja, op mijn moederbord ken ik ook 2 dual-core opterons pleuren, alleen geen enkel spel die dat ondersteund.
(2 processoren worden ook zo goed als niet ondersteund).
De spelontwikkelaars gaan echt niet special voor die paar mensen die zo'n systeem hebben een game ontwikkelen die gebruikt maakt van die 4 core's.

Voor de xbox360 is het een stuk makkelijker, iedereen heeft die 3 core's zoiezo al.:-p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is voor mij nou nog onduidelijk of ik nou bij dat uitgebreide pakket ook een maand of 3 maande gratis een Xbox Live GOLD trial krijg ofzo...

weet iemand dit?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, net even een paar telefoontjes gepleegd om er nog net effe een te pre-orderen, maar allen met negatief resultaat, ... ze zijn niet aan te slepen.

Iemand tips, om hem toch op 2 dec te hebben?

Waarschuw beheerder
in een tentje de nacht 1 op 2 dec voor de bart doorbrengen... ik geloof dat zij niet aan pre order pakketjes deden... misschien dat je dan snel genoeg bent...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:51:
Het is voor mij nou nog onduidelijk of ik nou bij dat uitgebreide pakket ook een maand of 3 maande gratis een Xbox Live GOLD trial krijg ofzo...

weet iemand dit?

Ik las net in de mediamarkt krant dat je er 1maand gold bij krijgt bij het premium pakket.

Of dit alleen bij de mediamarkt is weet ik niet, ik hoop het niet.

Weet iemand of dat xbox live IP afhankelijk is,, of registreert hij gewoon je xbox console, zodat je overal live in kan pluggen. :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 26 november 2005 om 20:39:
dan dat ik zo'n dom ding koop wat om de haverklap kapot kán gaan én dat je dat hele ding kwijt ben voor een paar maanden reparatie

Volgens mij heb je water in je hoofd zitten...haal die kurken eens uit je oren. Dan kan het eruit lopen.

Heb nu een stuk of 4 consoles gehad en er is er nog nooit een kapot gegaan. Daarentegen loopt m'n pc wel regelmatig te klooien. Ik hoor uberhaupt nooit van iemand dat zijn console kapot is/geweest.

Oja, zo'n ding kan kapot gaan. Maar alles kan kapot gaan. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 26 november 2005 om 20:39:
een paar maanden reparatie laatste aanpassing 26 november 2005 20:44

ontzettend maar dan ook ONTZETTEND waardeloze opmerking vrind...

mn x-box was kapot gegaan (spannings fluctuatie, dus kan met jouw pc ook gebeuren en x-box heeft dat probleem nu opgelost met een tussenschakelaar...)

ik ben x-box op, dat terwijl mijn garantie verlopen was EN ik geen bonnetje meer had...

die man vraagt om serie nummer en of de verzegeling er nog opzat (stickers over de schroeven) en zegt dat ze m voor me kunnen maken

ik krijg een direct een e-mail dat ze m de dag erop op komen halen, GRATIS
volgende dag is ie er en ik krijg meteen een mail van ups waar mn x-box uithangt...

de dag erop was ie al in duitsland en die zelfde avond kreeg ik bericht dat ie al gemaakt was!!

de dag erop om 3 uur smiddags 43 uur nadat ik gebeld had was ie gerepareerd en wel met een keurige brief van microsoft weer bij me afgeleverd

ze hadden me in die tijd een de volgende onderdelen NIEUW gegeven,

- moederbord
- voeding en cooling
- dvd drive

en hadden bovendien al het stof aan de binnenkant eruit gehaald

ofwel, die opmerking van jouw was buitengewoon dom geplaatst!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 29 november 2005 om 18:11:
Heb nu een stuk of 4 consoles gehad en er is er nog nooit een kapot gegaan. Daarentegen loopt m'n pc wel regelmatig te klooien. Ik hoor uberhaupt nooit van iemand dat zijn console kapot is/geweest.

ik heb een atari lynx gehad, onding ging altyd kapot
sega master system, NOOIT een probleem mee gehad
sega mega drive, NOOIT wat mee gehad
playstation, NOOIT wat mee gehad
x-box, ging na 2en een half jaar kapot door een spanningsprobleem.. geen fout van de console dus!!
Waarschuw beheerder
Nog anderhalf uur dan staat er 1 op me kamer:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Coelers op vrijdag 2 december 2005 om 07:54:
Nog anderhalf uur dan staat er 1 op me kamer

en ik ga em van je jatte
Waarschuw beheerder
Ik van jou.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op vrijdag 2 december 2005 om 08:41:
Ik van jou.

ik weer van jou en nog een aantal andere dingetjes die je laatst op die foto's liet zien in een ander topic:P
Waarschuw beheerder
Vanaf vanavond de hele avond gamen op de xbox 360 b) met detopic opener

:cheer:

ben benieuwd we gaan wel spelen op een LCD scherm 32"

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nu alles halen. Dag mensen tot morgen ofzo :P :D haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Atmoz op vrijdag 2 december 2005 om 08:56:
Ik ga nu alles halen. Dag mensen tot morgen ofzo haha

mietje o:) Had alles vannacht al om half 2 :d Kon ik nog ff potje perfect dark spelen voor het naar bedje toegaan :-9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik heb em hier nu staan en hij doet t niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 12:10:
Ik heb em hier nu staan en hij doet t niet

de stekker moet in het stopcontact

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Yuri_Ehv op vrijdag 2 december 2005 om 12:15:
de stekker moet in het stopcontact

tnx, hij doet t nu. Ik ben gamen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nee ff serieus, hij doet t niet
Waarschuw beheerder
vast 1 klein dingetje die je bent vergeten,of er zit n snoertje verkeerd..anders terug naar de winkel he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 12:19:
Nee ff serieus, hij doet t niet

Goed opletten of de voeding wel goed is aangesloten ;)

Dacht ook dat ik hem goed had aansloten, en bleek ook niet zo te zijn vannacht :p Zat ook ff te klooien om em aan te krijgen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kheb em uit t raam geflikkert, k*t ding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 12:30:
Kheb em uit t raam geflikkert, k*t ding

goed gedaan,beter wachten op de ps3

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hij ligt nu op de straat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GMX op vrijdag 18 november 2005 om 17:27:
Ah, ok, de marketing rondom de 360 is zeer interessant. Ze hebben een flinke hype gecreeerd door te weinig van die apparaten in de verkoop te zetten bij de opening volgende week op 22 November, zodat de vraag veel groter is dan het aanbod. Immers, iets wat je moeilijk kan krijgen is veel interessanter dan iets wat in je schoot wordt geworpen :) Heel slimme marketing truc van Microsoft. En verder is dit een interessant verhaal voor jou denk ik: http://xbox360.ign.com/articles/612/612076p1.html en dit:

Ehm... Ik vraag me af of microsoft echt zo graag te weinig zou willen leveren. Ik bedoel, het is voor kerst tijd, en misschien creeër je zo een hype, maar is het niet de bedoeling om winst te maken van de spellen? En mensen gaan geen spellen kopen als ze niet zon 360 thuis hebben staan lijkt mij.

Laten we ook niet vergeten dat Microsoft dit keer graag de concurrentie voor wou zijn. Dat betekent dat ze heel snel dat ding hebben moeten launchen. En dat zou kunnen betekenen dat je minder tijd hebt om die dingen te maken. Ik zou het namelijk dom vinden om dat ding te gaan hypen door te weinig te leveren. Dat ding was al hartstikke gehypt door alle promotie die eromheen was!

Maar ach, dit is natuurlijk maar mijn theorie. En ja, ik studeer ook marketing ;)
Waarschuw beheerder
heb hem vanochtend gehaald .. hij werkt perfect ..heb hem zojuist op mijn router aangesloten, voor xbox live .. dat lijkt te werken.. hij moest wel eerst updaten daarvoor maar dat ging prima ... schrok me wel dood toen die uitviel in 1 x keer maar dat hoorde erbij een soort firmware update ofzo

Waarschuw beheerder
Ik had hem besteld maar hij loopt steeds vast tijdens het spelen van nfs most wanted.

Je kan de eerste bocht nog niet nemen of hij loopt vast:/

Wordt er echt doodziek van.

Zijn er nog meer met dit gezeik?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die van mij doet het perfect... hij staat al een paar uur onafgebroken aan...op wat voor tv heb je hem aangesloten? waar heb je hem staan? heb je het stekkertje goed ingesteld?

Waarschuw beheerder
Op een Sony gewone tv.
Hij staat op het tv kastje met voldoende ruimte voor de koeling en de voeding wordt ook goed gekoeld.
En op tweakers las ik dat je anders de voeding moet ophangen ivm de onderkant ook gekoeld wordt maar het helpte helemaal niets.
En alle stekkers zitten er na mijn weten gewoon goed in zoals het hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 2 december 2005 om 14:02:
heb hem vanochtend gehaald .. hij werkt perfect ..heb hem zojuist op mijn router aangesloten, voor xbox live .. dat lijkt te werken.. hij moest wel eerst updaten daarvoor maar dat ging prima ... schrok me wel dood toen die uitviel in 1 x keer maar dat hoorde erbij een soort firmware update ofzo

Je had hem voor 4 keer de prijs kunnen verkopen.

Waarschuw beheerder
@ biertje... als ie helemaal niks doet en ook nog helemaal niks gedaan heeft is het niet je voeding...

Waarschuw beheerder
mijn broertje heeft hem gekocht, ik ga hem ff checken straks
Waarschuw beheerder
wehkamp heeft m me niet geleverd :S

ze hebben de order gecancelled om de een of andere reden

nu moet ik tot kerst wachten :S
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Zeker een mooi apparaat!!!

gistere avond hebben we m opgehaald, een maat van me had m besteld, en hij werd om 12 uur snachts verkocht!! Topdrukte natuurlijk, met zn alle in de kou gestaan :S
eigenlijk ook gekkewerk!!

maar goed

hij heeft er twee spellen bij: most wanted en codemned: criminal origins!

vanmiddag ff getest!!

Most Wanted is natuurlijk een zeer mooie vette race game!

Die Codemned is toch wel een geval apart!! Dat is echt een BRUUT spel!!!
Echt een duister spel waarbij je verschillende moorden moet oplossen (je bent zon soort CSI figuur)
Je schrikt je af en toe echt te pleuris in dit spel!!
maar de actie is zooo grof!! doet me een beetje denken aan Manhunt!! je kunt met verschillende soorten wapens je tegenstanders in elkaar hoeken: stalen pijpen, breekijzers, stuk hout met dikke spijkers erin, scheppen, maar natuurlijk ook geweren!!

er zijn genoeg racegames die je kunt kiezen, maar als je echt een vet exclusief spel wilt hebben, dan moet je voor Codemned gaan!!

Waarschuw beheerder
Heb mijne vanochtend op gehaald.. Heb 1vastloper gehad tot nu toe. Ik was in een PGR3 gameroom en wilde iemand zn gamecard bekijken, maar toen ik op de guide knop drukte sloeg t beeld vast. Ik hoorde nog wel het geluid van de luitjes die in de game aant lullen waren. Voor de rest geen probs mee gehad.

Waarschuw beheerder
Ik was in een PGR3 gameroom en wilde iemand zn gamecard bekijken, maar toen ik op de guide knop drukte sloeg t beeld vast. Ik hoorde nog wel het geluid van de luitjes die in de game aant lullen waren.

he dit had ik dus ook! precies t zelfde ik ging na een race op iemand zn gamertag kijken en toen liep ie vast
ik kreeg hem ook met geen enkele knop uit ik hoorde die stemmen gewoon over mijn boxes... ik had de stekker er maar uitgetrokken ik zag geen andere oplossing...

maar dit kan ook aan t internet gelegen hebben natuurlijk..

Waarschuw beheerder
he mensen met een 360 hoe mooi is op een gewone tv?? in vergelijking met de eerdere generatie consoles en hdtv's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op vrijdag 2 december 2005 om 18:52:
dan moet je voor Codemned gaan!!

als ik een 360 had gehad had ik die en kameo willen hebben
Waarschuw beheerder
donateur
De doos is op EBAY al verkocht voor 611 dollar, dus ik raad je aan om hetzelfde te doen ;) Alleen de doos te verkopen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 19:15:
he mensen met een 360 hoe mooi is op een gewone tv?? in vergelijking met de eerdere generatie consoles en hdtv's

Ik heb PGR3 gespeeld zonder(PAL)en met hd av kabel(HD).

Zonder is echt een stuk minder, maar is nog wel mooier dan een gewone xbox, zeker!

Waarschuw beheerder
ik denk dat dat dus echt afhangt van de "gewone tv" die je hebt...

ik heb een 100 HZ breedbeeld van JVC en bij mij is alles ietsjes minder gedetailleerd dan op de HDTV van me ouders... maar het is zeker wel Next Gen... het is gewoon heel mooi op een normale tv... op een HD is springt er allemaal gewoon ff beter uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 21:40:

Op onze 32'' lcd tv ziet er anders ook wel ok uit... nix HDTV
lcd is tevens ook beter dan Plasma..bij lcd zie je ook al die pixels niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lange vali op zondag 4 december 2005 om 14:26:
Op onze 32'' lcd tv ziet er anders ook wel ok uit... nix HDTV
lcd is tevens ook beter dan Plasma..bij lcd zie je ook al die pixels niet!

Onzin, je moet gewoon een plasma nemen met genoeg pixels ;)
Dat ziet plasma er weer STUKKEN beter uit!!
Alleen jammer dat je _ERG_ veel betaald voor een plasma met zoveel pixels. Maarja, dat heeft mij niet tegengehouden.
Waarschuw beheerder
Kameo vind ik een super game (Y)
Mooie kleuren en leuk om te spelen :yes:

Gotham city ofsow dat race spel vond ik niet veel aan
Dark zero is wel leuk maar ik hou niet van 1st person games.
Waarschuw beheerder
Ah het lijkt me oh zo bruut om er een keer wat uurtjes met de xbox 360 te spelen.

Alleen zijn er op het moment nog genoeg niet next gen games die me ff bezig kunnen houden om zo'n ding te kopen.

Maare heb je ook echt het gevoel dat je met een next gen console bezig bent? Of ziet het er alleen vetter uit?

Waarschuw beheerder
voor mij is dat XBox Live toch echt wel Next Gen je zit in een gamewereld met vrienden van over de hele wereld...

XBox Live! had je ook al op XBox 1 maar toen had ik geen CC...

Ik heb echt wel t gevoel dat ik op Next Gen Console game, van de controller tot de spellen toe...
Waarschuw beheerder
donateur
Op een gewone tv doet hij het prima en ziet het er mooi uit. Wat ik wel een vereiste vind is een groot scherm.. Want met de xbox360 worden veel details in een spel verwerkt en die vallen pas op met een redelijk grote beeldbuis. Maar hij is nog steeds next-gen op een normale tv.

Uitspraak van GuidoVanSanten op zondag 4 december 2005 om 19:13:
Maare heb je ook echt het gevoel dat je met een next gen console bezig bent? Of ziet het er alleen vetter uit?

Ik weet niet wat je next-gen noemt. Het ziet er gelikter uit. Alles loopt soepeltjes. Veel detail in de spellen. Super controller. allemaal sterke verbeteringen. en dat is wat ik wel next-gen noem. Maar verw8 geen revolutie zoals nintendo's nieuwe controller, maar gewoon een xbox 2.

Ik heb nog geen een vast loper gehad. :-)

En hij blijft gewoon lauw,, en wordt niet zo heet als iedereen eerst beweerde.
Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid betreft het voordeel van en lcd/plasma tegenover een crt.

Is dat je met de hgih definition kabels de spellen op 720P kan spelen :)

Alle games van de 360 zijn 720P :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de HD/VGA kabel, zodat ik de 360 kan aansluiten op mn TFT scherm, en mn beamer...

Speel ik dan op 720P??? (xbox staat op hoogste setting..)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, als je de VGA kabel aansluit dan kun je de hoogste resolutie selecteren.

Maat van me heeft hem zo op zijn plasma aangesloten.
Ik heb helaas geen plasma, maar met de los te verkrijgen RGB scart is het beeld op een TV nog steeds super!!!!
Waarschuw beheerder
vanmiddag nog ff call of duty 1 gespeelt op de ps2 , en net call of duty 2 op 360 .. tis toch wel een wereld van een verschil hoor als je ze zo naar elkaar speelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 5 december 2005 om 17:46:
vanmiddag nog ff call of duty 1 gespeelt op de ps2 , en net call of duty 2 op 360 .. tis toch wel een wereld van een verschil hoor als je ze zo naar elkaar speelt

tssss...

je vergelijkt een Pentium-2 met een AMD Athlon 64...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 17:52:
tssss...

je vergelijkt een Pentium-2 met een AMD Athlon 64...

nou dit zeg ik omdat er mensen beweren dat er niet veel verschil tussen zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 6 december 2005 om 14:07:
nou dit zeg ik omdat er mensen beweren dat er niet veel verschil tussen zit.

tussen x-box en x-box 360 zeggen ze dan
klopt geen hol van natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AXN op zondag 4 december 2005 om 23:34:

Als je tft dat aankan en progresive scan heeft wel ja.
Hij moet het ook aangeven op je scherm volgens mij rechts bovenin als je hem op dat kanaal zet.

tenminste bij mj zie je dan 720P staan
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, ik zie niks ....

Wel is het beeld superscherp, dus het zou kunnen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je scherm 720p aankan, en je hebt in het dashboard 720p ingesteld (ergens op het paarse tabblad), en je hebt de schakelaar op de AV-stekker omgezet naar HDTV, dan kun je ervanuitgaan dat je in 720p speelt. Het ziet er dan inderdaad SUPER strak uit :)

[edit]

Uitspraak van AXN op zondag 4 december 2005 om 23:34:

Als de Xbox op de hoogste setting staat dan zou je 1080i moeten hebben... Of zie jij die 1080i nergens staan?

...zou natuurlijk ook kunnen dat dat er pas komt te staan als je scherm het ook daadwerkelijk aan kan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op dinsdag 6 december 2005 om 15:42:
Of zie jij die 1080i nergens staan?

1080i is alleen het menu

de spellen zijn 720P

fyi
Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel met een VGA HD kabel... ik zie helemaal niet iets van 720p, of 1080i staan...

Maar een lijst van resoluties waar ik uit kan kiezen alleen..., en daar kies ik de hooste setting.. (1280x768 uit mn hoofd)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 6 december 2005 om 15:44:
1080i is alleen het menu

de spellen zijn 720P

fyi

Er zijn/komen toch ook spellen die 1080i ondersteunen? Het is VERPLICHT om 720p te gebruiken, maar er zullen spellen zijn (nu misschien nog niet) die 1080i ondersteunen. Tenminste, dat is wat ze op internet zeggen ;)

[edit]

Uitspraak van AXN op dinsdag 6 december 2005 om 15:47:
Ik speel met een VGA HD kabel... ik zie helemaal niet iets van 720p, of 1080i staan...

Maar een lijst van resoluties waar ik uit kan kiezen alleen..., en daar kies ik de hooste setting.. (1280x768 uit mn hoofd)

Aha, dus hij "ziet" inderaad wat eraan hangt. En zo krijg je dus verschillende opties als keuze. Mooi in mekaar gezet. Je zou inderdaad 1280x768 moeten kiezen voor 720p. Eigenlijk 1280x720, maarja dat staat er dus niet bij waarschijnlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn scherm ken 1280x1024 aan, maar ken als hoogste maar 1024x768 kiezen.
Ken wel 1280x720 of 1280x768 kiezen maar das breedbeeld.
minder.....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt natuurlijk omdat de spellen ook voor breedbeeld (16:9) zijn gemaakt. Daarom zul je (als je op de native resolutie speelt) ook altijd balken zien bij een 1280x1024 monitor. Beter zou zijn om te spelen op een breedbeeld-weergever. TV of bijvoorbeeld een breedbeeld monitor. Zoals je tegenwoordig die laptop's ook hebt. Gewoon met een 16:9 formaat.

Ik denk dat voor jou dan de beste keuze 1024x768 is.

Waarschuw beheerder
bij 1024x768 heb ik ook balken.:-(

Ik heb trouwens de Samsung mp910, dus een tv en monitor in een.:-p
Waarschuw beheerder
donateur
ff vraagje, hebben er meer mensen hier problemen wanneer ze een DVD afspelen? :-/

Krijg met orginele en gebrande DVD's een soort van waas over dingen die snel bewegen wanneer ik een film afspeel :(

Waarschuw beheerder
k heb er nog geen dvd op afgespeeld, ik zal het vanavond even proberen..
Waarschuw beheerder
donateur
Graag (F) me vaste gameshop had er ook nog niet van gehoord, maar vind het verschil té duidelijk te merken tussen wanneer ik ze op PS2 of Xbox360 afspeel :-/

Lijkt af en toe wel alsof ik onder invloed zit te kijken, terwijl de PS2 ze haarscherp afspeel, games heb ik geen problemen mee :nee:
misschien iets mis met de software? :-/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 21:09:
Heb 1vastloper gehad tot nu toe. Ik was in een PGR3 gameroom en wilde iemand zn gamecard bekijken

dat heb ik dus ook best vaak bij PGR3..als kje iemand zn gamercard wil bkijken..slaat t beeld vast....
Waarschuw beheerder
nou ik heb m hoor :P

jah ik heb dat soms ook mrpark

maar niet vaak

btw wat zijn die duitsers vevelend op x-box live

rammen en beuken en doen :S