Partyflock

Forumonderwerp · 810826

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ophef om hoofddoek op school A'veen
Op de Amstelveense scholengemeenschap Pantha Rhei is ophef ontstaan over hoofddoeken. Maandag werd de 15-jarige Samira officieel geschorst, nadat ze met een hoofddoek op naar school kwam.
Hoofddeksels zijn verboden volgens de directie. De Commissie Gelijke Behandeling noemt deze regel in strijd met de wet en onder druk heeft de school woensdag de schorsing ongedaan gemaakt.
Alleen religieuze scholen mogen het dragen van hoofddoekjes op basis van hun geloof verbieden. Het Pantha Rhei is een neutrale school. Volgens de Commissie Gelijke Behandeling moet zo'n school hoofddoekjes toestaan. AT5

Diep en diep triest dat een meid van 15 jaar haar geloof niet mag praktiseren (houd deze topic beetje levend, creeer geen laag discussie niveau)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 14:36:
Nee, ik hoef geen respect te tonen voor een 6e eeuwse woestijnreligie gebaseerd op een maangod-cultus.
Zeker niet omdat het respect van die kant uit richting anders of niet-gelovigen helemaal 0,0% is.

Het feit dat ik hier met jou sta te discusseren is al een teken van respect maar jij ziet ze viegen volgens mij :vaag:

Je zegt dingen die nergens op gebaseerd zijn en ook nog lef hebben om die dingen te zeggen :S

je bent gewoon discriminerend bezig en dat weet jij beter dan ik. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 september 2005 om 14:43:
Het feit dat ik hier met jou sta te discusseren is al een teken van respect maar jij ziet ze viegen volgens mij

Nee, dat is geen teken van respect, leer eerst eens wat dat woord betekent.
Je zegt dingen die nergens op gebaseerd zijn en ook nog lef hebben om die dingen te zeggen

Ik zeg de waarheid. Blijkbaar ben je zelf moslim maar weet je niet eens dat de islam een voortborduursel is op de maangod Alilah
Waarom denk je dat ze in Mekka het pre-islamitische heiligdom de Kaaba vereeren? Dat ding stond daar al lang voor de islam begon en was een afgodsbeeld voor de maangodcultus van Alilah
Hetgeen je nog kan zien in de halve maan die als islam-teken geldt.
De naam 'Allah' is afgeleid van 'Alilah'; de maangod. Deze maangod -gesymboliseerd door de maansikkel (=Sin = Ishtar = Astarte) staat ook nog bekend als Kaäba. De god Il of Ilah was oorspronkelijk een fase van de maangod

Islam en de Arabieren blijven de afgodische achtergrond eren door de maansikkel op hun tempels te blijven zetten, door de Kaäba te blijven eren (pelgrimstocht en steenverering), door de vlaggen van hun naties, door te vasten van wassende maan tot wassende maan, etc.

Ook de profeet Zordasht neemt in gedichten/vertellingen een belangrijke plaats in de Arabische cultuur in. Deze Zordasht is naar hun mening de profeet van de allerhoogste god. Het betreft hier Zoroaster of Zarathustra; de profeet van de 3-ene-zonnegod uit Babylon.

je bent gewoon discriminerend bezig en dat weet jij beter dan ik.

Aha, kijk daar komt de echte aap uit de mouw. Als er een discussie is met een allochtoon over iets buitenlands zoals de islam en het wordt te heet onder de voeten, dan wordt het toverwoord 'discriminatie' erin geworpen.
He, 'discrimineert' de Turkse regering ook door de hoofddoek te verbieden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die meisjes met hoofddoeken zijn meestal wel heel aardig sociaal en goed ingeburgerd

Maar we kunnen het niet zo goed hebben he? als iemand een beetje anders is.. het liefst een zondebok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 14:53:
Aha, kijk daar komt de echte aap uit de mouw. Als er een discussie is met een allochtoon over iets buitenlands zoals de islam en het wordt te heet onder de voeten, dan wordt het toverwoord 'discriminatie' erin geworpen.

:no: dat word pas gezegd als iemand discriminerende dingen zegt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 16 september 2005 om 15:04:
dat word pas gezegd als iemand discriminerende dingen zegt!!

Zoals wat precies?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 september 2005 om 15:01:
Die meisjes met hoofddoeken zijn meestal wel heel aardig sociaal en goed ingeburgerd

Nou, zo goed dat ze op hun 17e uitgehuwelijkt worden aan hun neef.
Maar we kunnen het niet zo goed hebben he? als iemand een beetje anders is.. het liefst een zondebok

Moslims kunnen het inderdaad niet hebben als iemand hun regels niet volgt en anders is nee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 15:06:

En van wie heb je die wijsheid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 14:31:
ZIJ leren maar eens te accepteren dat dit een 21e eeuwse Westerse samenleving is, geen 7e eeuwse woestijn-maatschappij.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 16:11:
ik vind die hoofddoeken wel goed,ze zijn allemaal lelijk,en zo hoef je ze te ook niet te zien...

Moslims kunnen het inderdaad niet hebben als iemand hun regels niet volgt en anders is nee.

alle moslims zijn zus en alle moslims zijn zo

heerlijk om zo simpel te zijn of niet? :)

er zo uitzien en dan anderen van inteelt beschuldigen :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 14:53:
Ik zeg de waarheid. Blijkbaar ben je zelf moslim maar weet je niet eens dat de islam een voortborduursel is op de maangod Alilah
Waarom denk je dat ze in Mekka het pre-islamitische heiligdom de Kaaba vereeren? Dat ding stond daar al lang voor de islam begon en was een afgodsbeeld voor de maangodcultus van Alilah
Hetgeen je nog kan zien in de halve maan die als islam-teken geldt.
De naam 'Allah' is afgeleid van 'Alilah'; de maangod. Deze maangod -gesymboliseerd door de maansikkel (=Sin = Ishtar = Astarte) staat ook nog bekend als Kaäba. De god Il of Ilah was oorspronkelijk een fase van de maangod

Islam en de Arabieren blijven de afgodische achtergrond eren door de maansikkel op hun tempels te blijven zetten, door de Kaäba te blijven eren (pelgrimstocht en steenverering), door de vlaggen van hun naties, door te vasten van wassende maan tot wassende maan, etc.

Ook de profeet Zordasht neemt in gedichten/vertellingen een belangrijke plaats in de Arabische cultuur in. Deze Zordasht is naar hun mening de profeet van de allerhoogste god. Het betreft hier Zoroaster of Zarathustra; de profeet van de 3-ene-zonnegod uit Babylon.

vertel 't dan goed: http://www.geocities.com/psychohistory2001/godjudaism.html
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Tsjah....gelijke behandeling ben ik ook voor...

dus de moslimmannen moeten hun vrouwen niet verplichten dat ze een hoofddoekje moeten dragen, dat moeten de mannen toch ook niet?

bovendien staat t nergens in de koran...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 september 2005 om 16:05:
En van wie heb je die wijsheid?

Wonen in de randstad boy, en het zien gebeuren bij klasgenootjes/buurmeisjes en zelfs ex-Marokkaanse vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 16 september 2005 om 16:41:
heerlijk om zo simpel te zijn of niet?

Heerlijk om in autochtoon Groningen te wonen niet? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
groningen autochtoon:| das nieuw....
het zijn net ratten ze zitten overal...8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 11:20:
Geloof is zooo 2004.

En levert veel problemen op :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 16 september 2005 om 16:56:
dus de moslimmannen moeten hun vrouwen niet verplichten dat ze een hoofddoekje moeten dragen, dat moeten de mannen toch ook niet?

ja ze worden allemaal verplicht :vaag:

speciaal voor jou: heerlijk he om zo simpel te zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 17:46:
groningen autochtoon das nieuw....
het zijn net ratten ze zitten overal...

dat zeiden ze ook over joden voordat ze vergast werden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 17:25:
ex-Marokkaanse vrienden

ze zijn geen marokkaan meer? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 17:26:
Heerlijk om in autochtoon Groningen te wonen niet?

dus jij bent simpel omdat je met veel allochtonen om je heen leeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 16 september 2005 om 18:19:
dus jij bent simpel omdat je met veel allochtonen om je heen leeft?

hij is simpel omdat die niet freddy is maar naf :gaap: onder 1 van ze vele fake accountjes vanuit een internet cafetje om de hoek
Waarschuw beheerder
Kattivo......zoek een ander woord dan simpel...beetje simpel dit...

net of de vrouwen het O ZO GRAAG zelf willen....een hoofddoekje, het wordt ze aangeleerd omdat t zogenaamd moet....verzonnen poep die zogenaamd bij het geloof hoort...

zie je bij elk geloof wel...

en nee, ik zeg niet dat ze ALLEMAAL verplicht worden...

simpele

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 16 september 2005 om 19:04:
zie je bij elk geloof wel...

Ik geloof in me zelf, dat is veel beter! :D
Waarschuw beheerder
jij draagt ook kleren...hoeft ook niet....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 16 september 2005 om 19:04:
net of de vrouwen het O ZO GRAAG zelf willen....een hoofddoekje, het wordt ze aangeleerd omdat t zogenaamd moet....verzonnen poep die zogenaamd bij het geloof hoort...

tis wel erg makkelijk om ervanuit te gaan dat ze gedwongen word

en als ze het zelf wil dan? is het dan wel goed?

Waarschuw beheerder
Ik hoor het zovaak...
"Ik geloof in mezelf"
...niet dat ik dat niks vind, integendeel ik ben harstikke nieuwsgierig wat is dat dan precies in jezelf geloven?

Athans, hoe denk jij, jij, jij en jij erover "in jezelf te geloven".

Het kan nooit kwaad in jezelf te geloven, geloven dat je het kan, geloven dat je het aandurft, geloven dat je penis nog wel een cm of 3 langer of dikker word...

Maar wat is dat nou precies "volgens jou", geloven in jezelf...
Waarschuw beheerder
dan wel, en t zal ook best wel voorkomen, maar als ik eerlijk ben denk ik niet zo vaak als dat ik ze bij de vrouwen en meisjes zie....daar mag je me best gelijk in geven...

en dan nog...mag ze het niet op die school dragen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 16 september 2005 om 19:09:

Dat hoeft zeker niet nee...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 16 september 2005 om 19:09:

erm..eigenlijk moet dat wel. :nocheer:

in 't openbaar tenminste.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vieze_Freddy™ op vrijdag 16 september 2005 om 14:36:
Nederland was in de jaren 70 zo'n beetje religie-vrij geworden

jij bent geschift...:bloos: oeps.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:43:
hij is simpel omdat die niet freddy is maar naf onder 1 van ze vele fake accountjes vanuit een internet cafetje om de hoek

8)8)

Hetzelfde niveau dus dat zou best kloppen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 september 2005 om 20:08:
Dat hoeft zeker niet nee...

zolang je je niet in je zeeuws meisje kostuum achter de balie gaat zitten van het postkantoor....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 september 2005 om 14:20:
Als je een echte vent bent dan vertel je ook hoe jou onderneming heet

ben ik ook heel nieuwsgierig naar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op vrijdag 16 september 2005 om 22:19:
EN dan te bedenken dat in een aantal islamitische landen het dragen van religieuze uitingen in publieke functies niet is toegestaan...

goh, maar turkije in de EU is uit den boze. :no: