Partyflock

Forumonderwerp · 810652

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ZIjn er meer mensen die een beetje gek worden van die kutmicrosoft programma's als MSN?
Als ik hier soms profielen van mensen bekijk, krijg ik dit irritante windowtje steeds 1000x als pop-up, en natuurlijk word nergens in windows uitgelegd hoe je deze pop-ups stopt, de enige 2 manieren om het te voorkomen is door MSN te installeeren, en dat verdom ik dus, of PF moet het oplossen in hun forum.
Niet iedereen gebruikt MSN, vandaar dit verzoek, kan PF het oplossen zodat wij "niet-msn-gebruikers" niet 1000x op annuleren (of sluiten) van deze kutpop-up hoeven te drukken voordat we verder kunnen gaan?

[img]strategyplanet.com/populous/TheGabber/plaatjes/irritant.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
andere pop up blocker downloaden en die pop up blocken;)
Waarschuw beheerder
donateur
ohhhhh is dat het! :D

Ik krijg dat scherm ook vaak, echt fucking irritant!

Waarschuw beheerder
donateur
storage.msn.com

blokken op de een of andere manier..
in je hostfile ofzo
Waarschuw beheerder
het probleem is dat het geen pop up is die een blocker kan stoppen, dit is geloof ik een internal messege van windows zelf...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:35:
kan PF het oplossen zodat wij "niet-msn-gebruikers" niet 1000x op annuleren (of sluiten) van deze kutpop-up hoeven te drukken voordat we verder kunnen gaan?

Heeft niks met PF te maken NERD :[
Waarschuw beheerder
Je zal dus met register moeten klooien, ik ik zou niet weten waar ik moet beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 14 september 2005 om 16:39:
Heeft niks met PF te maken NERD

waarom heb ik dit dan alleen hier op PF, stumpert :[

Waarschuw beheerder
jij irriteert je wel veel vandaag he! (zie topic irritatie over wasknijpers:S)

JIJ bent vervelend!!! :frusty:
Waarschuw beheerder
Sommige mensen mogen wel eens leren sociaal te worden, en dus niet zo arrogant te reageren als Tony Fontana, meestal zijn NERDS mensen die alles beter weten, jij zelf dus want jij weet het blijkbaar beter.. NERD
Waarschuw beheerder
Nee ik zit zonder wiet, en zonder wiet word ik nou eenmaal hyper :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:40:
waarom heb ik dit dan alleen hier op PF

omdat veel mensen foto's gebruiken die ze bij msn opgeslagen hebben
Waarschuw beheerder
Dus kan PF er weldegelijk wat aan doen, het verbieden van plaatjes die op msn servers opgeslagen zijn :)
Waarschuw beheerder
*ploing!*

*ploing!*

*tuduh!*

*ploing*

O wacht even,.. sorry, dacht dat er MSN Imitatie stond :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:40:
waarom heb ik dit dan alleen hier op PF, stumpert

Omdat je een gigantische domoor bent Freek :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:47:
Dus kan PF er weldegelijk wat aan doen, het verbieden van plaatjes die op msn servers opgeslagen zijn :)

Dat kun je niet verbieden
Waarschuw beheerder
Maar voetbal dingen etc kunnen wel verboden worden, terwijl er wel weer een forum voor is :s
Waarom wordt Oi verboden terwijl het eigenlijk niks racistisch is, het komt immers van Ska af, en Ska is ook weer een muziekstroming, dus heeft het eigenlijk met partypeople te maken...
Vandaar dat ik ook dat topic over knijpers had gemaakt,. het beleid van PF begint een beetje nergens op te slaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 14 september 2005 om 16:55:
Omdat je een gigantische domoor bent Freek

Ik heet trouwens Frank en niet Freek, domoog :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:47:
Dus kan PF er weldegelijk wat aan doen, het verbieden van plaatjes die op msn servers opgeslagen zijn

Jou verbieden om te PF-en is makkelijker :9 (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 17:05:
Ik heet trouwens Frank en niet Freek, domoog

En je bent ook nog een domoog Frits [img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Waarschuw beheerder
wat een humor :gaap:
Jou verbieden om te PF-en is makkelijker

Doe dan met je grote bek :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je draait lekker om je onderwerp heen :S

een site waar je persoonlijke plaatjes hebt geupload kan je moeilijk verbieden. Het gebruik van bepaalde plaatjes is wel verboden.

Kortom je haalt 2 dingen door elkaar heen
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 17:00:
het beleid van PF begint een beetje nergens op te slaan..

je hebt er zelf mee ingestemd :)
Beste gebruiker,

Je hebt bij het aanmelden aangegeven akkoord te gaan met het door ons opgestelde beleid.
Je bent hier te gast en hebt je dus aan ons beleid te houden zoals je beloofd hebt bij het aanmelden.
Wanneer jij dingen in je profiel hebt staan die niet aan het beleid voldoen, hebben wij al het recht deze te verwijderen.
Wanneer wij een overtreding uitdelen dan word automatisch de hele tekst verwijderd, wij delen geen waarschuwingen vooraf uit omdat je al bij het aanmelden hebt aangegeven je aan het beleid te houden. In de overtreding die je hebt gekregen is precies te lezen waarom je hem hebt gekregen, hier geven wij geen nadere toelichting over.
Verwijderde eigen teksten worden niet meer terug gezet door ons.
Als donateur krijg je geen extra rechten. Als je je misdraagt, kun je nog steeds geweerd worden

Met vriendelijke groet,

Partyflock beheer.

Waarschuw beheerder
een site waar je persoonlijke plaatjes hebt geupload kan je moeilijk verbieden. Het gebruik van bepaalde plaatjes is wel verboden

Dus als ik morgen een server open waar je eerst 10000 popups krijgt voordat je de plaatjes kan zien wordt die niet verboden??

je hebt er zelf mee ingestemd

Het beleid was 100x beter toen ik me hier aanmeldde, in de loop van tijd is het drastisch verandert...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en schijnbaar heb je er niet van geleerd :no:

Die veranderingen zijn blijkbaar nodig omdat er nog altijd mensen zijn die zich er niet aan kunnen houden en het voor een ander anders verzieken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perfect Blood op woensdag 14 september 2005 om 17:15:
en schijnbaar heb je er niet van geleerd

Hoezo niet, wat doe ik fout dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 17:17:
Hoezo niet, wat doe ik fout dan?

ga daar zelf maar eens over nadenken :yes:
Waarschuw beheerder
Ok ik heb rood wit blauw in mn persoonlijke text, maar ik gebruik het tenminste waar nederland voor staat, en dus niet zoals wazis het gebruiken.
Ik laat zien waar nederland voor staat, GEEN nazis in ons land dus!
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook nog niet voor gewaarschuwd, waarschijnlijk omdat er op mijn manier wel begrip voor is..
Waarschuw beheerder
Goh wat zijn sommige mensen volwassen hier, zielig hoor ff snel op enveloppie drukken :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
of omdat er geen enkele admin is die alle 151.897 actieve leden op hun eigen tekst gaat controleren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 16:35:
ZIjn er meer mensen die een beetje gek worden van die kutmicrosoft programma's als MSN?
Als ik hier soms profielen van mensen bekijk, krijg ik dit irritante windowtje steeds 1000x als pop-up, en natuurlijk word nergens in windows uitgelegd hoe je deze pop-ups stopt, de enige 2 manieren om het te voorkomen is door MSN te installeeren, en dat verdom ik dus, of PF moet het oplossen in hun forum.
Niet iedereen gebruikt MSN, vandaar dit verzoek, kan PF het oplossen zodat wij "niet-msn-gebruikers" niet 1000x op annuleren (of sluiten) van deze kutpop-up hoeven te drukken voordat we verder kunnen gaan?

inderdaad ik word er ook schijtziek van
Waarschuw beheerder
of omdat er geen enkele admin is die alle 151.897 actieve leden op hun eigen tekst gaat controleren

Nou gossie zeg, ik zie wel honderden profielen waar mensen met rood wit blauwe dingetjes op foto's staan, of met hun middelvingers omhoog, en hun gebruiken het meestal provorceerend, zelfs dan ga ik ook niet meteen zo kinderachtig doen door meteen op het enveloppie te drukken.
Ik open liever een topic waar mensen hun mening kunnen geven...
En heb ik me ff vergist zeg, ik dacht dat iedereen van de Pandemonium organisatie toffe gasten waren, maar jij bent nu de enige waar ik geen respect voor heb :no:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Die mensen zetten een foto op hun profiel wijzend naar een adres waar jij niet mag komen.

Advies: uitzetten dan je standaard het hele profiel toont, heb je er een heel stuk minder last van.
Ik snap sowieso niet waarom je al die bende altijd wilt zien die mensen in hun eigen tekst neerzetten.
Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso niet waarom je al die bende altijd wilt zien die mensen in hun eigen tekst neerzetten.

Ik begrijp dan niet waarom jullie als beheerders die optie geven aan mensen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat mensen dan kunnen kiezen.

Wij als beheerders kunnen ook niet ruiken of jij niet je eigen gat kunt afvegen, dus bieden wij je gewoon 2 soorten plee papier aan.
Als je dan hier komt klagen dat je poep aan je handen hebt, dan frustreert ons dat. Kies dan GVD het sterkere plee papier zonder dons kussetjs, die met extra versterkte schuursponslaag.

Als we alles moet dicht timmeren, kunnen we kort zijn, dan zetten we op de voorpagina 'ROT OP', dan kan er tenminste niets misgaan.

Moet ik je nog helpen met je reet afvegen of lukt het je nu zelf wel?

(Ik zeg dit namens mijn eigen irritatiefactor en niet namens het bedrijf 'Partyflock'. Op alle uitspraken in dit bericht rust auteursrecht en zonder schriftelijk tegenspraak kan alles uit deze uitlatingen niet worden hergebruikt voor reclycing ten gunste van donskussetjes plee papier voor goudvissen en kanaries)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hierboven heb ik niet gezegd.
Het komt er op neer dat ik nauwelijks kan begrijpen dat iemand niet inziet wat het probleem is en waarom het gebeurt.

Maar dat is hetzelfde probleem als met rijbewijzen. En dan moet je er tenminste nog eentje halen! 90% van de mensen met een rijbewijs kan nog nauwelijks rijden of in elk geval, kan minder goed rijden op het moment dat ik haast heb, want dan weet ik het toch beter.
Met computers is het erger, daarvoor kun je gewoon een compjoeeeter winkel binnenstappen en je zegt: "Ik wil een computer". Dan krijg je als antwoord: "Ik wil jouw geld". En als jullie dan kunnen overeenkomen ergens in het midden (ik wil een beetje van wat hier aan computers staat, en jij wil een beetje van wat ik op mijn bankrekening heb staan), dan krijg je dat ding gewoon mee. Zonder enige vaarbewijs!

Net zoiets met kinderen. Ik ken zoveel mensen die ze gewoon maar laten afleveren door de ooievaar, maar bij nader inzien eigenlijk dat kutkind helemaal niet kunnen opvoeden of er eigenlijk helemaal geen zin of tijd in hebben. Ja lekker is dat!
Waarschuw beheerder
Nou mag je een beheerder zijn of niet, maar je gaat toch echt goed de fout in in je eennalaatste post..
Dit wordt de eerste keer dat ik op het enveloppie ga drukken..

Jullie beleid:
Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt

grapjas..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd wat een lol :/
Waarschuw beheerder
Het beleid van Partyflock is niet gebaseerd op willekeur. Leden, donateurs, adverteerders en medewerkers dienen zich allemaal aan dit beleid te houden

Waarschuw beheerder
Ik lig in een deuk man!
Als we alles moet dicht timmeren, kunnen we kort zijn, dan zetten we op de voorpagina 'ROT OP', dan kan er tenminste niets misgaan.

Zou een goede oplossing zijn met dat vage beleid, niet sarcastisch bedoeld ofzo hoor, maar er staan te veel tegenstrijdige dingen in momenteel..

Een aantal veranderingen zouden misschien wel op zn plaats zijn, zoals dat over voetbal plaatjes e.d. die jullie verbieden, waarom is er dan wel een Forum over voetbal??

Alle referenties aan voetbalclubs in woord of plaatjes worden verwijderd en bestraft

Hoe moet men in godsnaam over voetbal praten in het voetbal forum met dit beleid???

Het is ook uitdrukkelijk verboden om je als iemand anders voor te doen.... Ook hierop volgt onmiddelijke verwijdering

Iemand anders deed zich volgens jou als jou voor, is dat dan wel toegestaan????

En dat met Nederlandse vlaggen, er is toch niks mis mee als je het goed bedoelt? Als het politiek ingesteld is dan begrijp ik dat het niet door de haak kan, maar als iemand nou een plaatje als dit in zn profiel heeft dan zie ik niks racistisch ofzo
[img width=299 height=298 cacheid=000a2a56001d5b2daea839df1a00f774d4]http://www.strategyplanet.com/populous/TheGabber/dutchweedthebest.jpg[/img]

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:bier:

proost

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 02:48:
Hoe moet men in godsnaam over voetbal praten in het voetbal forum met dit beleid???

:respect:
Waarschuw beheerder
Nog zoiets, ik heb zelf eerlijk gezegd een schijthekel aan nederlands clubvoetbal, maar als iemand een jodenster in zn profiel heeft wordt ie gewaarschuwd omdat het met ajax geassocieerd wordt, wat nou als ik van joodse afkomst ben en dus een jodenster wegens geloof in mn profiel heb?
Dan moeten jullie maar ook andere geloofs tekens verbieden, maarja dan heb je dit beleid weer:
Mensen beledigen op basis van (profiel)foto, muziekvoorkeur, seksuele geaardheid, geloof, beroep of functie (op Pf) is ongewenst en niet toegestaan

Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?

Alleen als je onomstotelijk aan kunt tonen dat de uitspraak of afbeelding iets anders weergeeft dan zoals het wordt geinterpreteerd door een beheerder kun je contact opnemen.

dus als ik nou toch wel dat plaatje {waar ik voor gewaarschuwd ben) in mn profiel wil kan ik daarover contact opnemen?
Het is toch overduidelijk dat mijn plaatje NIKS politieks heeft, noch rasistisch of dergelijks?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ook zoiets

Mensen beledigen op basis van beroep of functie (op Pf) is ongewenst en niet toegestaan

Ook het dealen van drugs is op welke manier dan ook verboden.

;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 03:36:
Ook het dealen van drugs is op welke manier dan ook verboden.

Goeie ja :yes:, hoe kunnen ze nou "op welke manier dan ook" erbij zetten, alsof ze je gaan verwijderen als je ook buiten partyflock om zou dealen :s
En echt wel dat mensen hier via PBtjes dealen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
8)

pf kennende zullen we wel weer een paar punten krijgen :gaap:
Waarschuw beheerder
Hoezo, wij doen niks verkeerd op dit moment, de enige die fout bezig zijn zijn hun eigen beheerders :[
Er staat NERGENS in het beleid dat het verboden is om over het beleid te discussieren ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tja..

dat dacht ik eerst ook :)
Waarschuw beheerder
laat ze maar met een goed argument komen dan, tot nu toe zijn wij de enige met goede argumenten, en hebben hun foute acties gemaakt...
Ik zit nog steeds af te wachten wanneer onze vriend t0mm1e verwijdert wordt.

Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt

Het beleid van Partyflock is niet gebaseerd op willekeur. Leden, donateurs, adverteerders en medewerkers dienen zich allemaal aan dit beleid te houden

Het is ook uitdrukkelijk verboden om je als iemand anders voor te doen.... Ook hierop volgt onmiddelijke verwijdering

Ik tel dus sowieso al 3 overtredingen die hij nu gemaakt heeft :no:
Waarschuw beheerder
Krijg dat venster ook soms op me beeldscherm maa rkan gewoon wegklikken :yes: .....zal niet weten wat het eigenlijk inhoudt want had eerder nooit last van
Waarschuw beheerder
donateur
krijg dat venster ook wel is op me scherm. ach ja, shit happens he? life goes on...:)

en gabber, als je alles zo erg vind hier, waarom ga je dan niet weg...? sorry hoor maar ik zie het probleem niet :no:
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
*zet ex-MSN Groups admin-petje op*

MSN Storage is alleen bedoeld voor het opslaan van foto's en NIET om die elders te plaatsen. Hiervoor kun je bijvoorbeeld een MSN Group gebruiken.

Iemand die foto's uit MSN Storage op een andere site probeert te zetten, heeft meestal niet in de gaten dat er iets mis is omdat hij/zij zelf wél gewoon toegang heeft of de betreffende foto's in zijn/haar map Tijdelijke Internet Bestanden heeft staan.

Partyflock kan hier dus helemaal niets aan doen, want het is ondoenlijk om van iedere geplaatste foto te controleren of deze voor iedereen toegankelijk is (en bovendien kan die ontoegankelijkheid best worden veroorzaakt door een time-out, onderhoud of tijdelijke overbelasting en dan zou zo'n foto onterecht niet geplaatst kunnen worden)

*zet petje weer af*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 03:51:
Ik zit nog steeds af te wachten wanneer onze vriend t0mm1e verwijdert wordt.

Dat merk je meteen hoor... dat is de dag dat Pf er opeens ook niet meer is ;)

En dat met Nederlandse vlaggen, er is toch niks mis mee als je het goed bedoelt?

Nee, maar hoe moeten wij weten hoe iets bedoeld is? Als we daar rekening mee moeten houden, is het eind zoek... dan kan iemand een topic openen met "alle moslims moeten dood" en als hij/zij daar tien kilo strafpunten voor krijgt, zouden we als reaktie waarschijnlijk horen "ja, maar ik bedoelde het goed hoor, ik wil dat ze allemaal naar de hemel gaan en tig maagden krijgen want dan zijn ze gelukkig!"

Of "sorry, meneer de rechter, in het contract staat dat ik de klus voor driehonderd euro doe, maar ik BEDOELDE natuurlijk drehonderdDUIZEND euro"

Of "wij roepen thuis altijd 'Sieg Heil' naar elkaar, dat is een soort familiegrapje, vraag maar aan mijn moeder!"

Zo blijf je dus bezig... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een aantal veranderingen zouden misschien wel op zn plaats zijn, zoals dat over voetbal plaatjes e.d. die jullie verbieden, waarom is er dan wel een Forum over voetbal??

Me auto kan ook harder dan 120 km/h, maar toch mag ik in Nederland niet harder. Strange.... :/

Dat staat onder het kopje "profiel" en niet onder "forum".
Lekker makkelijk scoren zo als je niet eens kan lezen waar het stukje beleid over gaat(f)

En dat met Nederlandse vlaggen, er is toch niks mis mee als je het goed bedoelt? Als het politiek ingesteld is dan begrijp ik dat het niet door de haak kan, maar als iemand nou een plaatje als dit in zn profiel heeft dan zie ik niks racistisch ofzo

Kan je me aanwijzen waar Partyflock heeft gezegd dat een vlag racistisch is?
Zo niet, zie ik dit gewoon als onzin van uwer zijde :)

Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 03:30:
Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?

Jij kan gewoon niet begrijpend lezen, geeft niks, ik neem het je niet kwalijk (f)

Waarschuw beheerder
Ik zie dat schermpje nooit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op woensdag 14 september 2005 om 17:51:
En heb ik me ff vergist zeg, ik dacht dat iedereen van de Pandemonium organisatie toffe gasten waren, maar jij bent nu de enige waar ik geen respect voor heb :no:

Vergissen is menselijk :)

Partyflock en Pandemonium zijn 2 aparte dingen. Ik zou dus best bij dat groepje toffe gasten kunnen horen. En respect moet je verdienen zegt men. Doordat ik 1x op een envelopje druk, ben ik dus meteen een kinderachtig iemand :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:16:
Ik zie dat schermpje nooit?

kennelijk kom je nooit op accounts waar dit soort "beschermde" foto's staan ;)
Waarschuw beheerder
Prachtig voorbeeld van vriendjes politiek hier, en jullie maken dus weldegelijk onderscheid tussen beheerders en leden.
De beheerder t0mm1e komt er dus helemaal zonder kleerscheuren vanaf, terwijl ik nu al 2 waarschuwingen gekregen heb, noem je dit nou rechtvaardig?
Jullie moeten jullie schamen, maak je beleid WAAR of verander het, er staat toch echt wel duidelijk in dat als iemand zich als iemand anders voordoet, dat ie dan verwijdert word.

Uitspraak van t0mm1e op donderdag 15 september 2005 om 02:06:

Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 15 september 2005 om 12:22:
Doordat ik 1x op een envelopje druk, ben ik dus meteen een kinderachtig iemand

Inderdaad, het is gewoon zo, je had het netzogoed niet hoeven doen, ik had namelijk niks kwaads in de zin, jij deed het simpelweg om mij dwars te zitten, en dat noem ik kinderachtig ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:38:
er staat toch echt wel duidelijk in dat als iemand zich als iemand anders voordoet, dat ie dan verwijdert word.

dit snap ik even niet... wie doet zich hier als iemand anders voor? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt helemaal geen waarschuwing gehad voor je opmerkingen hier, mag jij wel liegen ;)

Zullen we t0mm1e maar een ban geven dan? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van medicman op donderdag 15 september 2005 om 12:42:
Zullen we t0mm1e maar een ban geven dan?

leuk klusje voor de hoofdbeheerder Leden :[

"The day Partyflock stood still" :P
Waarschuw beheerder

:yes:

Ik zwaai jullie dan bij deze allemaal gedag! Het was mooi die tijd die Partyflock heette :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk vind ik dit best wel een fluttopic... wat vinden jullie? (het stikt hier inmiddels van de beheerders, dus gooi ik t maar even op tafel :P )
Waarschuw beheerder
dit snap ik even niet... wie doet zich hier als iemand anders voor?

Moeilijk he lezen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:47:
Eigenlijk vind ik dit best wel een fluttopic...

Correctie: Het is een fluttopic :[
Waarschuw beheerder
prachtig hoe er gereageerd wordt, ik zal maar nog een keer dit mooie stukkie in jullie beleid quoten..

Het begon serieus, totdat er een beheerder van PF op kwam dagen met zn "serieuze reply", nu stikt het van de beheerders hier en allemaal maken ze dezelfde fout, prachtig beleid van lik me vessie!
Waarschuw beheerder

Als je het niet doet spreek je als beheerder jullie eigen beleid tegen, bedenk zelf maar of dat nou slim of dom zal zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:54:
bedenk zelf maar of dat nou slim of dom zal zijn...

Inderdaad doe jij dat ook even dan?

En meld je maar vast aan bij TMF ;)

En dat jij moeite hebt met begrijpend lezen....de beheerder die jij aanhaalt verbeterde zichzelf slechts dat hij dat niet gezegd zou hebben als in 'foei!'

:gaap:

ik krijg gewoon zin om je zelf een ban te geven puur om het feit dat je geen respect toont en ik je gewoon een irritante eikel vind :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:49:
Moeilijk he lezen?

Dat zei ik net toch al tegen jou? :/

Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:53:
prachtig hoe er gereageerd wordt,

Prachtig hoe offtopic je gaat :D
Topic openen over MSN en dan over het beleid gaan zeiken :no:

Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:54:
Als je het niet doet spreek je als beheerder jullie eigen beleid tegen, bedenk zelf maar of dat nou slim of dom zal zijn...

Zal ik je een geheimpje verklappen?,,,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 11:34:
Nee, maar hoe moeten wij weten hoe iets bedoeld is? Als we daar rekening mee moeten houden, is het eind zoek... dan kan iemand een topic openen met "alle moslims moeten dood" en als hij/zij daar tien kilo strafpunten voor krijgt, zouden we als reaktie waarschijnlijk horen "ja, maar ik bedoelde het goed hoor, ik wil dat ze allemaal naar de hemel gaan en tig maagden krijgen want dan zijn ze gelukkig!"

Of "sorry, meneer de rechter, in het contract staat dat ik de klus voor driehonderd euro doe, maar ik BEDOELDE natuurlijk drehonderdDUIZEND euro"

Of "wij roepen thuis altijd 'Sieg Heil' naar elkaar, dat is een soort familiegrapje, vraag maar aan mijn moeder!"

Zo blijf je dus bezig...

tsk tsk, doe je ogen open en kijk eens goed naar dat plaatje waar ik voor gewaarschuwd ben, die vergelijking van jou lijkt het wel alsof het hitler met zn rechterhand omhoog is, terwijl het alleen maar een boerenmeid met een blik heineken bier en een joint in dr bek, sorry hoor maar wat is daar nou in godsnaam slecht aan?
Waarschuw beheerder
donateur
offtopic :gaap:

slotje? :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op donderdag 15 september 2005 om 12:57:
de beheerder die jij aanhaalt verbeterde zichzelf slechts dat hij dat niet gezegd zou hebben als in 'foei!'

ongelovelijk hoe slim jullie zijn zeg, maar niet heus, ik ben in jou ogen misschien irritant, en je vriendjes die elkaar allemaal steunen vinden dat natuurlijk ook, echt vriendjes politiek, topper, ik lig ECHT helemaal krom van het lachen hier, ik hoop dat vele mensen dit lezen, dan kunnen ze allemaal zien hoe perfect jullie beleid in elkaar zit!

Ik ben niet degene die deze 2 dingen in jullie beleid hebben gezet, dat hebben jullie zelf neergezet, jullie als beheerders moeten jullie ook aan deze regels houden, anders spreken jullie je eigen beleid tegen, en laat je zien hoe oneerlijk het er ier aan toe gaat als het om "straffen" gaat...

nogmaals de 2 gouden regels die nu verbroken zijn door een beheerder en jullie hebben er totaal lak aan:

(wie dan wel??? spoken????)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op donderdag 15 september 2005 om 13:04:
offtopic

slotje?

Ik ben niet degene die offtopic ging, dat waren julle beheerders :[

Ik zou als ik jullie was maar nog eens heel goed jullie eigen beleid lezen, jullie zetten jezelf nu namelijk ontiegelijk voor lul..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 12:53:
Het begon serieus, totdat er een beheerder van PF op kwam dagen

t0mm1e is niet "een" beheerder

t0mm1e is "de" beheerder

Uitspraak van TheGabber op donderdag 15 september 2005 om 13:12:
jullie zetten jezelf nu namelijk ontiegelijk voor lul..

it takes one to know one :[

en idd, ik vind t wel weer mooi geweest

*klik*